procesvertegenwoordiging is nooit verplicht, je hebt alleen een procureur nodig. Maar daar heb ik vriendjes voorquote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij bent, ongetwijfeld ogv je looks (), vrijgesteld van de verplichte procesvertegenwoordiging?
De zwarte/grijze lijst inzake bezwaarlijke bedingen al doorgenomen?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:57 schreef Sessy het volgende:
Okay jongens ik heb een geschil met Tele2... Je kunt het nalezen op m\'n weblog.
http://sessy.web-log.nl/log/4872539
Ik vroeg me af, mocht dit ugly gaan worden, zitten er hier misschien bijna-meester-in-de-rechten-mensen die eventueel later op vrijwillige basis bereid zouden zijn een beetje te helpen? Ik ga er niet vanuit dat het zo ver komt, maar mocht het zo ver komen en zo.
Hangen ook bij de drift geloof ik...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb posters zien hangen met Gratis juridische bijstand voor studenten. In de JB dacht ik
Je hebt in elk arrondissement vriendjes?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
procesvertegenwoordiging is nooit verplicht, je hebt alleen een procureur nodig. Maar daar heb ik vriendjes voor![]()
Nee, want de politie had een redelijk vermoeden voor heling. De omstandigheden wijzen daarop, en voor ieder normaal mens ziet het eruit als een heling. En dat is (zonder juridische onderbouwing) naar mijn idee voldoende om iemand aan te houden. Dat het achteraf onterecht bleek doet daar niks aan af.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Even het volgende. Ik had gister een gesprek met een non-jurist en die had het volgende plannetje.
Stel: je spreekt met een vriend af dat je van hem een fiets koopt. Die fiets - waar de vriend het bonnetje nog heeft - ziet er nieuw uit en is dan ook daadwerkelijk in een fietsenzaak gekocht.
Nu ga je vervolgens om 4 uur 's nachts (in al dan niet beschonken toestand) de fiets van je vriend kopen tegen een bedrag van EUR 10 ergens midden in een uitgaansgebied. Genoeg voor de politie om je als verdachte aan te merken inzake heling. Vanzelfsprekend mag je een nachtje in de cel doorbrengen.
Maarrr... Je vriend kan aantonen dat het geen gestolen fiets was, en dat je niets kon doen aan het ongelukkig gekozen moment van verkoop (en daarbij overdracht).
Gevolg: je hebt één nacht onterecht in de cel gezeten en strijkt EUR 75 op (de standaardvergoeding voor het onterecht zitten in een cel voor één dag).
Ik vond 'm zelf wel kunstig bedacht. Heeft dit plan kans van slagen?
Ja, ik kan hem niet uitstaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Maar god, wat is dat toch een gluiperd he?
Links.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:16 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Linkse partijen zijn sowieso kutD'66 moet de juristen-partij zijn maar ook daar
ik op
![]()
Kan ik niet beoordelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:05 schreef Thisbe het volgende:
Alhoewel hij op het eerste gezicht best neukbaar is![]()
Ik had eerlijk gezegd niets anders van jou verwachtquote:
Dat valt me toch tegen van je, ik had een principieler opstelling verwacht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:05 schreef Thisbe het volgende:
Alhoewel hij op het eerste gezicht best neukbaar is![]()
Iets denken, is wat anders dan daadwerkelijk doen Diederik! Ik heb voor zover ik weet nooit een linkse man in mijn bed gehadquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat valt me toch tegen van je, ik had een principieler opstelling verwacht.
De gedachte is de voorloper van de daad, pas goed op! Goed dat je ondanks alles toch manmoedig volhoudt, en even de politieke voorkeur checkt. Hierbij ervan uitgaande dat je met links de politieke voorkeur bedoelt uiteraard, en niet of desbetreffende man links of rechtsdragend is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Iets denken, is wat anders dan daadwerkelijk doen Diederik! Ik heb voor zover ik weet nooit een linkse man in mijn bed gehad![]()
Ja ik weet altijd van te voren wat de knul in kwestie stemt! Is links of rechtsdragend zijn ook van belang ergens voor?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De gedachte is de voorloper van de daad, pas goed op! Goed dat je ondanks alles toch manmoedig volhoudt, en even de politieke voorkeur checkt. Hierbij ervan uitgaande dat je met links de politieke voorkeur bedoelt uiteraard, en niet of desbetreffende man links of rechtsdragend is.
Goed zo, je moet de wezenlijke zaken nooit uit het oog verliezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja ik weet altijd van te voren wat de knul in kwestie stemt! Is links of rechtsdragend zijn ook van belang ergens voor?![]()
Had toch wel beter van je verwacht Thisbequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niets anders van jou verwacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |