abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35285637
Ik ga pas 5 voor 3 naar de Uithof voor het hoorcollege staats en bestuursrecht. Kwart over 1 vond ik te vroeg
pi_35288615
Ik kan niet naar de college's vandaag, Leonoor! Heb een of andere suffe meeting van werk .
pi_35292296
Dit is echt een beetje UU-rechten SC geworden he
Что было, то прошло..
pi_35294274
Mooiste uni, mooiste stad, mooiste studie
pi_35295573
Oké, welke Tilburgers hebben zich nog NIET ingeschreven!?!?!

Juridische Bedrijvendagen Tilburg 2006

Ja sorry voor dat gespam. Maar vandaag best een kutdag gehad, aangezien we eigenlijk de promotie-stunt zouden doen, maar deze dus letterlijk in het water was gevallen. en ik had nog wel twee grote ventilatoren geregeld met zo'n slurf erop...

Vind het echt zonde. Nu zijn we maar binnen een beetje rond gaan lopen en mensen aan staan spreken, maar de instelling van de gemiddelde rechtenstudent laat echt te wensen over naar mijn mening.

Velen zijn gewoon bot, kortaf of negeren je en het aantal inschrijvingen is gelukkig meer dan vorig jaar, maar gezien onze promotie activiteiten toch wat tegenvallend. Ik hoorde alleen dat de Uni in A'dam ook maar 300 inschrijvingen had terwijl die vijf keer zoveel rechtenstudenten hebben. Wat is dat toch??

Vrijdag bezoekje aan een advocaten kantoor in Utrecht gepland, waar ik tevens contactpersoon (voor de JBT) van ben; Van Benthem & Keulen. Ben benieuwd.
  maandag 20 februari 2006 @ 19:56:14 #231
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_35299823
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik kan niet naar de college's vandaag, Leonoor! Heb een of andere suffe meeting van werk .
Vandaar dat je telefoon uitstond.. Maar arbeidsrecht heb je niets aan gemist, lees de sheets en je weet alles.. En H&R was wel interessant eigenlijk, maar overleef je ook wel met de artikelen uit de reader.
Nulla verba sed acta
pi_35314151
Ik ga me woensdag opgeven voor die bedrijvendagen... Ik zit een beetje met die bedrijven die dat aanbieden allemaal, ik ken echt al die bedrijven niet, hoe weet ik nou wat ik moet kiezen?

Nouja, ik doe ueberhaupt bijna nooit leuke dingen... Bij mij is 't school, sport, of chronische ziekte met af en toe m'n vriend ertussen sprokkelen...
De studieadviseur raadt het me ook met nadruk af die extra vakken te doen maar fuck haar, wat weet zij nou weer van mij... Hoe dan ook.

M'n danspartner was opgenomen in een psychiatrisch iets dinges omdat hij depressief was en al eerder wat zelfmoordpogingen achter de rug had en zo dus gezellig, wat ik nou weer moet met dat dansen... Echt serieus, ik heb superveel talent (getuige de afdanscijfers, wedstrijdresultaten, het niveau waarop ik na 1,5 jaar dans etc) maar op de een of andere manier zijn het echt de meest kansloze mensen die met mij willen dansen... Of 't gaat om andere redenen fout zoals nu met m'n danspartner dus.

BAH! BAH zeg ik je! Als ik nou gewoon een fatsoenlijke partner had waren we binnen enkele jaren in de nationale top 5 en misschien wel internationaal een paar jaar erna, wie weet... Maar het zit me gewoon niet mee met de danspartners.

Sorry dat moest ik ff kwijt.

Ik kan op zich 't kunstrijden in, daar ben ik altijd goed in geweest, en ik heb 't nog steeds blijkbaar, alleen daar ben ik te oud voor om welke dan ook top (nationaal of internationaal) te bereiken, en met dansen heb ik nog 15 jaar de tijd.
pi_35318796
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:05 schreef Morrigun99 het volgende:
...
Velen zijn gewoon bot, kortaf of negeren je en het aantal inschrijvingen is gelukkig meer dan vorig jaar, maar gezien onze promotie activiteiten toch wat tegenvallend. Ik hoorde alleen dat de Uni in A'dam ook maar 300 inschrijvingen had terwijl die vijf keer zoveel rechtenstudenten hebben. Wat is dat toch??

Vrijdag bezoekje aan een advocaten kantoor in Utrecht gepland, waar ik tevens contactpersoon (voor de JBT) van ben; Van Benthem & Keulen. Ben benieuwd.
Bot en kortaf?? Ah, je bent een paar studiematen van me tegengekomen

Over dat bezoek aan dat advocatenkantoor van komende vrijdag he: dat valt wel erg dicht tegen carnaval aan...
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_35319030
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:05 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Aaaah we hebben je gemist hoor! Waar ben je allemaal naar toe geweest, vertel het ons!

Verder wilde ik alleen maar even zeggen "ik spuug op arbeidsrecht" ...
Arbeidsrecht
M'n hobby, wat doe je!
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:28:00 #235
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35319349
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:05 schreef Morrigun99 het volgende:
Oké, welke Tilburgers hebben zich nog NIET ingeschreven!?!?!

Juridische Bedrijvendagen Tilburg 2006
Zijn er nog leuke tassen dit jaar? Ik spaar ze.
pi_35319678
quote:
Sorry dat moest ik ff kwijt.
Fijn, zijn wij ook weer op de hoogte
Btw, mijn onderbuurvrouw loopt met krukken en ik heb een nieuwe overbuurvrouw.

Dat moest ik even kwijt. Wie volgt?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:49:24 #237
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_35319760
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef The_Duce het volgende:

[..]

Fijn, zijn wij ook weer op de hoogte
Btw, mijn onderbuurvrouw loopt met krukken en ik heb een nieuwe overbuurvrouw.

Dat moest ik even kwijt. Wie volgt?
Mijn huisgenoot had net haar haren niet uit het putje gehaald, moest ik dat dus doen voordat ik fatsoenlijk kon douchen .

Maar nu ga ik mn arbeidsrechtwerkgroep voorbereiden, de hel .
Nulla verba sed acta
pi_35329755
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:42 schreef Sessy het volgende:
Ik ga me woensdag opgeven voor die bedrijvendagen... Ik zit een beetje met die bedrijven die dat aanbieden allemaal, ik ken echt al die bedrijven niet, hoe weet ik nou wat ik moet kiezen?
Hier kom ik straks wel even op terug. Nu even geen tijd. Ik leg wel even wat uit.

@ Pool, JA NATUURLIJK ZIJN ER LEUKE TASSEN INCL. GOODIES.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:49:45 #239
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35330244
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Hier kom ik straks wel even op terug. Nu even geen tijd. Ik leg wel even wat uit.

@ Pool, JA NATUURLIJK ZIJN ER LEUKE TASSEN INCL. GOODIES.
Top.

Mijn pennen zijn alweer bijna op namelijk en het bandje van de schoudertas van twee jaar geleden staat op springen. En de lunch is ook altijd goed te doen.
pi_35332365
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:42 schreef Sessy het volgende:
overzicht bedrijven

Daar staan in ieder geval de bedrijven die meedoen aan de JBT en via de links kun je naar hun sites om te kijken welke rechtsgebieden ze allemaal hebben.

Maar waar ligt je voorkeur, welke rechtsgebieden vind je het leukst? En heb je liever een klein, middelmatig of groot advocatenkantoor? Of toch liever rechtsbijstand?
Aan de hand daar van kan ik wel beoordelen welke bedrijven je het beste kunt kiezen.
pi_35332527
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef Pool het volgende:

[..]

Top.

Mijn pennen zijn alweer bijna op namelijk en het bandje van de schoudertas van twee jaar geleden staat op springen. En de lunch is ook altijd goed te doen.
Ik kan al verklappen dat er in ieder geval weer de nodige lectuur, pennen, snoep, kauwgoms/pepermuntjes en kladblokken in zullen komen. Maar ook een oortje om met Skype te bellen, visitekaarthoudertjes, alcoholtestertjes (ademtesters) en waterflesjes.

niet verder vertellen he...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:18:34 #242
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35334017
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik kan al verklappen dat er in ieder geval weer de nodige lectuur, pennen, snoep, kauwgoms/pepermuntjes en kladblokken in zullen komen. Maar ook een oortje om met Skype te bellen, visitekaarthoudertjes, alcoholtestertjes (ademtesters) en waterflesjes.

Het staat nu gelukkig ook niet openbaar op internet.

Maar dat klinkt goed allemaal! Zelfs als het inhoudelijk niks wordt, is de buit dan al binnen.
pi_35371984
quote:

[..]

Wow!
Ik kom niet
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_35421690
quote:

[..]

laat maar komen!
Lelijke @@p!
pi_35474207
Gisteren met enkele afgevaardigden van Magister naar Van Benthem & Keulen in Utrecht geweest. Dat is een middelgroot kantoor met 50 advocaten. Echt een super dag gehad. Was erg leerzaam, maar vooral gewoon enorm leuk.
pi_35524662
Ik heb me ingeschreven afgelopen donderdag...

Oh was er nog iemand van de fokkers uit tilburg naar de vrijspraaklunch geweest? Ikke weeeel :p
Eigenlijk lijkt de OC mij wel leuk moet ik zeggen, maar hoe kom ik in 's hemelsnaam aan al die stemmen?
  zondag 26 februari 2006 @ 22:06:13 #247
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35525566
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef Sessy het volgende:
Ik heb me ingeschreven afgelopen donderdag...

Oh was er nog iemand van de fokkers uit tilburg naar de vrijspraaklunch geweest? Ikke weeeel :p
Eigenlijk lijkt de OC mij wel leuk moet ik zeggen, maar hoe kom ik in 's hemelsnaam aan al die stemmen?
Voor de OC heb je toch geen stemmen nodig? Nouja, alleen van de fractie misschien.
Ik dacht dat alleen de fractie zelf via algemene verkiezingen gekozen werd.

Is wel een leuke job ja.
pi_35561000
Jullie mogen me troosten...
Ik ben door een computercrash op de faculteit een stuk van mijn scriptie kwijtgeraakt. En laat het nou net een moeilijk gedeelte zijn En ik had verdomme elk kwartier alles opgeslagen op zowel de pc als op de USBstick
Ik heb het nu hopelijk goed herschreven, maar dat kost me weer enorm veel tijd
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:01:53 #249
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_35564852
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:42 schreef Thisbe het volgende:
Jullie mogen me troosten...
Ik ben door een computercrash op de faculteit een stuk van mijn scriptie kwijtgeraakt. En laat het nou net een moeilijk gedeelte zijn En ik had verdomme elk kwartier alles opgeslagen op zowel de pc als op de USBstick
Ik heb het nu hopelijk goed herschreven, maar dat kost me weer enorm veel tijd
Heftig man.
Maar je bent dus een kwartier kwijt, of een groter stuk?
Je moet maar zo denken, het had erger gekund.. Succes in ieder geval
pi_35583195
Nee, je kunt ook voorkeursstemmen krijgen.

Thisbe, klote man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')