Vandaar dat je telefoon uitstond.. Maar arbeidsrecht heb je niets aan gemist, lees de sheets en je weet alles.. En H&R was wel interessant eigenlijk, maar overleef je ook wel met de artikelen uit de reader.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik kan niet naar de college's vandaag, Leonoor! Heb een of andere suffe meeting van werk.
Bot en kortaf?? Ah, je bent een paar studiematen van me tegengekomenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:05 schreef Morrigun99 het volgende:
...
Velen zijn gewoon bot, kortaf of negeren je en het aantal inschrijvingen is gelukkig meer dan vorig jaar, maar gezien onze promotie activiteiten toch wat tegenvallend. Ik hoorde alleen dat de Uni in A'dam ook maar 300 inschrijvingen had terwijl die vijf keer zoveel rechtenstudenten hebben. Wat is dat toch??![]()
Vrijdag bezoekje aan een advocaten kantoor in Utrecht gepland, waar ik tevens contactpersoon (voor de JBT) van ben; Van Benthem & Keulen. Ben benieuwd.![]()
Arbeidsrechtquote:Op maandag 20 februari 2006 13:05 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Aaaah we hebben je gemist hoor! Waar ben je allemaal naar toe geweest, vertel het ons!
Verder wilde ik alleen maar even zeggen "ik spuug op arbeidsrecht" ...
Zijn er nog leuke tassen dit jaar? Ik spaar ze.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:05 schreef Morrigun99 het volgende:
Oké, welke Tilburgers hebben zich nog NIET ingeschreven!?!?!![]()
Juridische Bedrijvendagen Tilburg 2006
Fijn, zijn wij ook weer op de hoogtequote:Sorry dat moest ik ff kwijt.
Mijn huisgenoot had net haar haren niet uit het putje gehaald, moest ik dat dus doen voordat ik fatsoenlijk kon douchenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Fijn, zijn wij ook weer op de hoogte
Btw, mijn onderbuurvrouw loopt met krukken en ik heb een nieuwe overbuurvrouw.
Dat moest ik even kwijt. Wie volgt?
Hier kom ik straks wel even op terug. Nu even geen tijd. Ik leg wel even wat uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:42 schreef Sessy het volgende:
Ik ga me woensdag opgeven voor die bedrijvendagen... Ik zit een beetje met die bedrijven die dat aanbieden allemaal, ik ken echt al die bedrijven niet, hoe weet ik nou wat ik moet kiezen?
Top.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hier kom ik straks wel even op terug. Nu even geen tijd. Ik leg wel even wat uit.
@ Pool, JA NATUURLIJK ZIJN ER LEUKE TASSEN INCL. GOODIES.![]()
overzicht bedrijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:42 schreef Sessy het volgende:
Ik ga me woensdag opgeven voor die bedrijvendagen... Ik zit een beetje met die bedrijven die dat aanbieden allemaal, ik ken echt al die bedrijven niet, hoe weet ik nou wat ik moet kiezen?
Ik kan al verklappen dat er in ieder geval weer de nodige lectuur, pennen, snoep, kauwgoms/pepermuntjes en kladblokken in zullen komen. Maar ook een oortje om met Skype te bellen, visitekaarthoudertjes, alcoholtestertjes (ademtesters) en waterflesjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Top.![]()
Mijn pennen zijn alweer bijna op namelijk en het bandje van de schoudertas van twee jaar geleden staat op springen.En de lunch is ook altijd goed te doen.
![]()
Het staat nu gelukkig ook niet openbaar op internet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik kan al verklappen dat er in ieder geval weer de nodige lectuur, pennen, snoep, kauwgoms/pepermuntjes en kladblokken in zullen komen. Maar ook een oortje om met Skype te bellen, visitekaarthoudertjes, alcoholtestertjes (ademtesters) en waterflesjes.
niet verder vertellen he...![]()
Wow!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik kan al verklappen dat er in ieder geval weer de nodige lectuur, pennen, snoep, kauwgoms/pepermuntjes en kladblokken in zullen komen. Maar ook een oortje om met Skype te bellen, visitekaarthoudertjes, alcoholtestertjes (ademtesters) en waterflesjes.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Voor de OC heb je toch geen stemmen nodig? Nouja, alleen van de fractie misschien.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef Sessy het volgende:
Ik heb me ingeschreven afgelopen donderdag...
Oh was er nog iemand van de fokkers uit tilburg naar de vrijspraaklunch geweest? Ikke weeeel :p
Eigenlijk lijkt de OC mij wel leuk moet ik zeggen, maar hoe kom ik in 's hemelsnaam aan al die stemmen?
Heftig man.quote:Op maandag 27 februari 200623:42 schreef Thisbe het volgende:
Jullie mogen me troosten...![]()
Ik ben door een computercrash op de faculteit een stuk van mijn scriptie kwijtgeraakt. En laat het nou net een moeilijk gedeelte zijnEn ik had verdomme elk kwartier alles opgeslagen op zowel de pc als op de USBstick
![]()
Ik heb het nu hopelijk goed herschreven, maar dat kost me weer enorm veel tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |