MaarBupa en Berends hadden toen wel onwijs fout haar en die kleren zijn zo jaren 90!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, ik heb net de eerste aflevering van Bupa en Berends gekeken.![]()
![]()
Wát een geweldige humor![]()
Jaaaa! En Berends met zijn penishoofdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar Bupa en Berends hadden toen wel onwijs fout haar en die kleren zijn zo jaren 90!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef Paltos het volgende:
Nee, echt rotzooi dat programma!
Slechte timing, voorspelbare humor.
Ze kwam niet boven het niveau van mijn pasgemaaid gras.
De rest ookquote:
Ja! HEHE! Ik bleef nog even in mijn rol!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan die scène met Paltos erin als de boze buurman.! Nu al legendarische televisie
Oh, zo.quote:
Of Dizer, de altijd goedbedoelende, maar verschrikkelijk onbegrepen buurt-allochtoon!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan die scène met Paltos erin als de boze buurman.! Nu al legendarische televisie
"Amerikaanse bagger pur sang" wil zeggen dat het typisch is, maar niet dat alle Amerikaanse stuff bagger is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Amerika = bagger idd
Nederlandse comedy's zoals Thuis en Oppassen zijn veel leuker.
Ja, van witte Bupa-vlekken.quote:
Ik geef gewoon mijn mening hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
"Amerikaanse bagger pur sang" wil zeggen dat het typisch is, maar niet dat alle Amerikaanse stuff bagger is.
En dat steeds terugkomende "Dawisiknie! Niet troeg sturen, alsjeblief!"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of Dizer, de altijd goedbedoelende, maar verschrikkelijk onbegrepen buurt-allochtoon!!!![]()
![]()
![]()
De hilariteit!!!!
![]()
Maar m'n satirische Talpa-kritiek was goed he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MaarBupa en Berends hadden toen wel onwijs fout haar en die kleren zijn zo jaren 90!![]()
![]()
![]()
![]()
Je had toch een laptopquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, zo.
Pfff, dat zie ik niet eens op mijn oude monitor.
Ja, vandaar dat je ze allemaal in je avatar zetquote:En wat de rest van Fok! ziet, boeit me geen bal.
Ja. En ik heb ook een pak vanillevla.quote:
Eigengeilerijquote:Ja, vandaar dat je ze allemaal in je avatar zet
Ja!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat steeds terugkomende "Dawisiknie! Niet troeg sturen, alsjeblief!"![]()
![]()
![]()
* HEY! VALT ER HIER NOG WAT TE NEEEEUUUUUHEEEEUKEEEENN????!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Zijn oneliners zijn zo tof!
Maar nog niet zo tof als die van de buurtslet Christine. Wat was die zin ook alweer als zij ergens een kamer binnenkomt???
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* HEY! VALT ER HIER NOG WAT TE NEEEEUUUUUHEEEEUKEEEENN????!!
Zeker! Dat was een goede zet van het schrijversduo!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ja die!!!!!
DDD!1!!1!!! Met die schorre pijpstem
Geweldig!
![]()
![]()
Paltos dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker! Dat was een goede zet van het schrijversduo!![]()
En die ene dan? Zo'n jongen die elke keer thuis kwam met een ander geil grietje![]()
![]()
Wat was zijn naam ook alweer?
Whehe, wat een edit!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker! Dat was een goede zet van het schrijversduo!![]()
En die ene dan? Zo'n oerhollandse jongen die elke keer thuis kwam met een ander Marokkaans grietje![]()
![]()
Wat was zijn naam ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |