Héhé! Inderdaad!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, wat een edit!
En wat een gast, was die Paltos!
En zijn moeder de hele tijd: "Wat was haar naam ook alweer"![]()
![]()
"MamDit is een andere!!!
"
Ja, maar dat kwam door Babette, die altijd zo nodig moest moederen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die was hilaaaarisch!!!!
![]()
![]()
![]()
!
BVO heette die natuurlijk!!!!
Die aflevering ook, dat hij met de ramadan mee gaat doen!Té grappig... dat ze op dat feestje komen en hij telkens stiekem snackjes probeert te eten, maar dat het steeds niet lukt!
![]()
Dat had Bupa toen ook!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Héhé! Inderdaad!
En dan m'n mam van: "Zeg toch ff haar naam!"
![]()
"Nou, weet ik veel!"![]()
![]()
![]()
quote:
Ik denk dat niemand het zal snappen, als ik die instuur.quote:
En dan die Bupatih! Zei er zo iemand: "Hoi, ik noem Bert"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam door Babette, die altijd zo nodig moest moederen!![]()
![]()
"Af, Bob! Af!
"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had Bupa toen ook!
Berends vroeg toen hoe ze heette, wist Bupa het zelf ook niet![]()
![]()
"Jaa euh...het was iets met een F"![]()
![]()
Jaaaa, de eerste, echte gefilmde moord in een Nederlandse comedyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
En dan die Bupatih! Zei er zo iemand: "Hoi, ik noem Bert"![]()
Werd die Bupatih even kwaad!!!!!!!!!!
Die Bert helemaal overstuur:"Ik wordt hier niet goed van."
Ja, die Bupatih: "Hoe schrijf je 'word' in die zin?"
Bert voorzichtig: "Met dt?"
Nou!!
M'n broer hé, die had eens hetzelfde meegemaakt met Bupatih.
Nu ben ik enig kind!![]()
![]()
![]()
Héhé, al die mensen van: goed geacteerd hé!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaa, de eerste, echte gefilmde moord in een Nederlandse comedy![]()
![]()
5 miljoen mensen keken toen!!! Iedereen zo aan de buis gekluisterd: wie zou het gedaan kunnen hebben?!
Bleek het Bupa te zijn![]()
![]()
![]()
!!!!1!
Jaaaaaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Héhé, al die mensen van: goed geacteerd hé!!!
Komt na het programma ineens Opsporing Verzocht: Bupatih.
De gezichten van die mensen! En vooral van de ouders van Bert!!
!
Wiewatwaar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef pberends het volgende:
07. (07) 78551 ____ ___ Dr_Flash
Wat is er opeens met hem gebeurd?
Legendarisch!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Maar achteraf bleek het allemaal geacteerd te zijn! De hele Opsporing Verzocht-crew wist ervan en werkte vriendelijk mee
Frits Sissing met zijn serieuze kop melden dat er een moord was gepleegd!!!
Was het allemaal nep!!!
Jaaaaa! Paltos had toen die coffeeshop-eigenaar vermoord, omdat 'ie zijn afspraken niet nakwam!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Legendarisch!!!!
En dan die Paltos!!
Nam ie van de chaos gebruik om even zijn vuile zaakjes op te knappen!!!
Iedereen van: Goeie grap! Maar één keer is genoeg!!!!
Ik volgende dag lekker op een strand, iedereen: Huh! Die kerel is echt dood! Denk ik..
Wat een act!!
!
Ja, dollen of sollen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaa! Paltos had toen die coffeeshop-eigenaar vermoord, omdat 'ie zijn afspraken niet nakwam!Linke soep!!!!!
![]()
![]()
'Nooit dollen met Paltos' was de titel van die aflevering, als ik het me goed herinner!
M'n vorken mag je wel gebruiken..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, dollen of sollen.
'T is wel zo, lamlullen!
Niet met me messen!![]()
Héhé, je beliefde het even hé!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
M'n vorken mag je wel gebruiken..![]()
Zevenhonderdachtentachtig!!!18one!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:17 schreef babette21 het volgende:
zeg over Opsporing Verzocht: mijn ouwe woonplaats, zeg maar waar ik 20 jr gewoond heb, mocht vandaag "crimescene" zijn....en ze hadden 'n onwijs duidelijke foto van de daders, dus ik: nou effe opletten, nu ga ik rijk worden
maar ik herkende ze niet![]()
hoeveel kansen krijg je nou feitelijk in je leven op de dader te herkenen!!?!
dit was de mijne... ik heb gefaald...![]()
Bronquote:Een gemiddeld mens krijgt zo'n 2,317 kansen in zijn/haar leven om de dader(s) van een misdrijf te herkennen.
Amenquote:
oeh dan moet ik nu eigenlijk naar deel 2 gaan kijken, ik heb tenslotte nog 1,317 overquote:Een gemiddeld mens krijgt zo'n 2,317 kansen in zijn/haar leven om de dader(s) van een misdrijf te herkennen.
Ja, die moet iemand nog in mijn huidige ava doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef babette21 het volgende:
Zeg Zhenar, waar is nou je GJD-ava?!?!?
aha.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Zhenar het volgende:
Ja, die moet iemand nog in mijn huidige ava doen.![]()
Was nog wat verder gekomen, maar de laatste vier moest ik opzoeken en had ik nooit geweten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha.
en? heb je de ontbrekende oplossingen nog gevonden??
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef Bupatih het volgende:
Het wordt tijd voor een forum waarin Paltos, Zhenar, pberends en Bupa lekker gek kunnen doen, zonder gestoord te worden door onzinnig POL-, SPO- of LIF-geneuzel.
nee die blinde muizen danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:27 schreef Zhenar het volgende:
Was nog wat verder gekomen, maar de laatste vier moest ik opzoeken en had ik nooit geweten.
Ik bedoel: dead man's chest, WTF?! Who cares![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee die blinde muizen dan![]()
maar we hebben 't wél goed gedaan.....![]()
en nu ga i kGrey
kijken
Die is nog lelijker dan die van Bupaquote:
Zal ik morgen een Talpa stop houden?quote:Ali B. (toekomstig aankoop Talpa): "Fuck al die Talpa-haterz, het zijn verdomme alleen maar blaterz, smerige schapen die elkaar alleen maar na-apen, de Mol is mijn vrind zolang ie veel geld voor mij pint, peace out!"
Wat een diss naar Dizer zeg!!!!!quote:
Ik diss alleen De Post hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een diss naar Dizer zeg!!!!!
Disser!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |