Nou okay dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zag het aan je schrijfstijl..
Zó Bupatih, dat.
Ik typ nooit 't' als ik ''t' of 'het' bedoel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zag het aan je schrijfstijl..
Zó Bupatih, dat.
Bron: GSquote:John de Mol is boos
John de Mol heeft het altijd geweten: aan het begin van zijn Talpa-avontuur had hij wel verwacht dat er een 'anti-Talpasentiment' zou ontstaan. Zo stelt de omroepbaas deze maand in een interview in vakblad Broadcast Magazine. De Mol, door datzelfde blad uitgeroepen tot Omroepman van het Jaar: Het is zo Nederlands en ik herken het langzamerhand een beetje als je met iets nieuws komt. Eerst prijzen ze je de hemel in en dan zagen ze je af tot boven de knieën.
En daar slaat John natuurlijk de spijker op de man. Want Talpa is niet meer weg te denken in het omroepbestel. We noemen een NSE, een Thuis, een Samen en een ‘t Mannetje. U wilt meer? U krijgt meer: Jack Spijkerman, Kim Holland, Evert Santegoeds, Harmke Pijpers, het Eredivisie Journaal, Commissaris Rex, Parels en Zwijnen en als vanzelfsprekend Barend en Van Dorp (Jan Mulder!). Om nog maar te zwijgen van aanstormende kijkcijferhits America’s Funniest Homevideo’s en natuurlijk M.A.S.H., spoedig op uw Nickelodeon Talpa-kanaal.
Lekker makkelijk weer hoor GeenStijl, beetje een easy target als Talpa bashen. Het is tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend. Of zoals John zou zeggen: “Er worden zoveel feitelijke onjuistheden en aannames geschreven of gezegd."
Instant update: de kijkersvraag: hoe heette de winnaar van de laatste editie van Big Brother? (Hij is momenteel campagnemedewerker voor D66). SMS uw antwoord naar: 0900-Tien!.
Ohw dus ik ben toch niet je kloon?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik typ nooit 't' als ik ''t' of 'het' bedoel!
Héhé, ik weet het.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik typ nooit 't' als ik ''t' of 'het' bedoel!
Kijk je de serie ook wel eens gewoon? Dit filmpje wat je net zag was een uitzondering hoor. Normaal gezien gaat het gewoon over het leven van een top model en doen ze thema-fotoshootsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
[..]
Dat ze zichzelf zo serieus nemen, dat zit mij dwars. Het is absolute bagger, het type vermaak van iemand letterlijk op z'n bek zien gaan ofzo, een brandend autowrak, dat werk. Niet mijn televisie, maar dat mag de pret voor diegene die kijkt niet drukken natuurlijk
Platos is niet in the building, sorry.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ohw dus ik ben toch niet je kloon?
Hint, hint Platos
Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ohw dus ik ben toch niet je kloon?
Hint, hint Platos
Daarom is het ook geen kloon.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Platos is niet in the building, sorry..
Maar, je bent in ieder geval geen geloofwaardige kloon.
Wat ben je slecht uitgewerkt..
Nee heb nog nooit een hele aflevering gezien. Af en toe erlangs gezapt maar meer niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Airelle het volgende:
Kijk je de serie ook wel eens gewoon? Dit filmpje wat je net zag was een uitzondering hoor. Normaal gezien gaat het gewoon over het leven van een top model en doen ze thema-fotoshoots.
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef NAF_NAF het volgende:
Arrr ik bedoelde ook Paltos, maar ja,
Nou ja als je het je toch niet interesseert zou ik het ook niet doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee heb nog nooit een hele aflevering gezien. Af en toe erlangs gezapt maar meer niet.
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef babette21 het volgende:
ben je alweer beter??
Ik vond hem toepasselijk (aus open) en ik moest van MissBliss a la minute een avatar nemen anders vond ze me stom. Dus dan doe ik dat gelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:35 schreef babette21 het volgende:
waarom heb je nou weer die lelijke ava genomen, zus?!
daar hebben we 't toch over gehád?!
Ja, nu kom ik echt als een tiran overquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond hem toepasselijk (aus open) en ik moest van MissBliss a la minute een avatar nemen anders vond ze me stom. Dus dan doe ik dat gelijk.
dat neem je er toch gewoon één van Haaibaaike, die heeft er genoeg....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Airelle het volgende:
EN OOK OMDAT IK GEEN AWARD HEB GEWONNEN NATUURLIJK!!!
Ik maakte ook een grapjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nu kom ik echt als een tiran over
Maar nee, toen jullie allebei geen avatar hadden vond ik dat stom ja, zo onherkenbaar enzo![]()
Deze kan er wel mee door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |