I know, dat is ze ook niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
Game on!
at Airwin: je zal mij niet horen beweren dat ze lelijk is
Zelfs dat ben ik met je eens. Niks wat je met extra voedsel niet kan oplossen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, maar mij bij nader inzien te iel.![]()
Maar goed, smaken verschillen.![]()
Ik wilde 't niet zeggen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef nixxx het volgende:
Tranceptor: Oude fatsoenrakker met zwak voor kleine, iele, vrouwtjes
Wat eten we vanavond?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs dat ben ik met je eens. Niks wat je met extra voedsel niet kan oplossen!
Extra proteinen en mineralen ?quote:
Jij was bezig met afvallen toch?quote:
Je moet leren terug te lezen: daar doe ik niet aanquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef nixxx het volgende:
Tranceptor: Oude fatsoenrakker met zwak voor kleine, mooie, iele vrouwtjes
Onvrijwillig. Ik kan er niks aan doenquote:
vraag me af of de vlag de lading dektquote:
Ik las terug en las dat je dat nog nooit gedaan hebt .. In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet leren terug te lezen: daar doe ik niet aan
Jahoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
vraag me af of de vlag de lading dekt
Dat hangt van de grootte van de vlag en de hoeveelheid lading af natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
vraag me af of de vlag de lading dekt
Ik durf nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik las terug en las dat je dat nog nooit gedaan hebt .. In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst![]()
wie niet waagt wie niet proeftquote:
Gewoon negerenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jahoor.Lange meisjes vind ik nix aan en propjes net zo min niet.
@Godlike: Zwak? Wat lul je nou?
Jij gaat eindigen met een grote, struise boerinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jahoor.Lange meisjes vind ik nix aan en propjes net zo min niet.
@Godlike: Zwak? Wat lul je nou?
JoeyT en ik vissen in dezelfde vijver en hij krijgt mn afdankertjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
maar als ze iel is, is ze dus eigenlijk wat voor joey
Doe je 't ff voor?quote:
Gaan jullie daten dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij gaat eindigen met een grote, struise boerin
Dat zou wel lachen zijn, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij gaat eindigen met een grote, struise boerin
Ik ben geen boerin en ook niet groot. Wel struisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gaan jullie daten dan?![]()
En gefeliciteerd
![]()
En hoe is het om 30 te zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben geen boerin en ook niet groot. Wel struis![]()
Dank je wel![]()
nee, das zonde van de verspillingquote:
Weet ik veel. Kies maarquote:
Jij moet dat dus nog gaan uitvindenquote:
vrouwen die eeuwig 29 blijvenquote:
Ik ben slechts afgerond 30.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij moet dat dus nog gaan uitvinden
28 ook goed?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
vrouwen die eeuwig 29 blijven
* nixxx gaat patentje aanvragen
jij moet nog een jaartje rijpenquote:
En daarna gaat het gewoon door he, tot in de eeuwigheidquote:
Dan zorg ik wel voor de voorbewerking tot het zover is!quote:
Half jaartje is voldoendequote:
Half jaartje nog... dus geen kerst 2006quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel voor de voorbewerking tot het zover is!![]()
Tegen die tijd ben je zo geindoctrineerd dat je geeneens meer bij me weg wil!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Half jaartje nog... dus geen kerst 2006
Come tomorrow, tomorrow i'll be gonequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
Save tonight, fight the break of dawn
Is dat het beste de reden voor haar om bij je te blijvenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je zo geindoctrineerd dat je geeneens meer bij me weg wil!![]()
Nope, bij lange na niet... Maar daar komt ze vanzelf wel achter...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat het beste de reden voor haar om bij je te blijven
Eens, all or nothing.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ok vraagje aan jullie:
Wat zou je liever hebben? Eén dag met je allergrootste liefde of een heel leven met iemand waarmee je prima samen kunt leven en ook lol hebt (maar je bent niet uberverliefd)?
Ik zeg keuzemogelijkheid 1, dood of de gladiolen.
Ik mis optie bierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ok vraagje aan jullie:
Wat zou je liever hebben? Eén dag met je allergrootste liefde of een heel leven met iemand waarmee je prima samen kunt leven en ook lol hebt (maar je bent niet uberverliefd)?
Ik zeg keuzemogelijkheid 1, dood of de gladiolen.
Dat ben ik al langquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, bij lange na niet... Maar daar komt ze vanzelf wel achter...![]()
Per biertje na de 5 wordt iedere vrouw 20% mooier, dus voor jou geldt dan optie 2 waarschijnlijk.quote:
Ik rust mijn zaakje... * )quote:
hoe lang al?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik rust mijn zaakje... * )![]()
* ) I rest my case
Dat klinkt heel raarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* ) I rest my case
we snapte hem wel hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* ) I rest my case
Daar heb ik geen 5 bier voor nodig op het momentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Per biertje na de 5 wordt iedere vrouw 20% mooier, dus voor jou geldt dan optie 2 waarschijnlijk.
Jou schat ik wel zodanig hoog in, maar jij bent helaas niet de enige hier...quote:
Oh get a roomquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou schat ik wel zodanig hoog in, maar jij bent helaas niet de enige hier...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
whoei daar was ik weer!
was een goeie vergadering! jullie gaan nog heeeel veel van liefie_ horen! (naja das ook lichtelijk overdreven maar dat mag wel even)
naja niet onder die naam maar onder mijn eigen naam
maar dat is misschien nog wel leuker, want als jullie dan wat van mij lezen weten jullie niet dat jullie eigenlijk wat van mij lezen
never mind haha sorry ik was even over enthousiastquote:
Als je in je eigen schrijfsels dezelfde grammaticastijl hanteert als hierboven, dan herkennen wij het wel terug hoor...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
whoei daar was ik weer!
was een goeie vergadering! jullie gaan nog heeeel veel van liefie_ horen! (naja das ook lichtelijk overdreven maar dat mag wel even)
naja niet onder die naam maar onder mijn eigen naam
maar dat is misschien nog wel leuker, want als jullie dan wat van mij lezen weten jullie niet dat jullie eigenlijk wat van mij lezen
haha nou er zitten iig minder spellingsfouten in want dan moeten ze gewoon door de redactiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in je eigen schrijfsels dezelfde grammaticastijl hanteert als hierboven, dan herkennen wij het wel terug hoor...![]()
Dat klinkt dan wel weer hoopvol! Maar, leuk voor je! Kun je/wil je/mag je er iets meer over vertellen dan het raadselachtige verhaal van hierboven?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha nou er zitten iig minder spellingsfouten heen want dan moeten ze gewoon door de redactie
En de duidelijke samenvatting is?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
never mind haha sorry ik was even over enthousiast
Ze mag stukken gaan aanleveren voor een krant/tijdschrift/sbs nieuws o.i.d.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de duidelijke samenvatting is?
Dus we moeten nu alle sites af om te zoeken naar stukken die jij geschreven hebt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef liefie_ het volgende:
whaha ja ik ben nog niet zo goed in duidelijk een punt maken haha
anyway:
ik zit bij een persbureau...
zelf gemaakt persbureau met mede studenten en een leraar (maar die is ook pas in de 20)
en dit was onze laatste vergadering voor dat we gaan vergaderen met een grote bekende site die met ons een kleine sub site wil maken voor jongeren
dus we moesten ff duidelijke afspraken maken maja ik ben gewoon trots op ons dat we ws dat contract binnen gaan halen
hoop ik dan
neej hoor jullie mogen me gewoon weer als domme naieve liefie gaan zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus we moeten nu alle sites af om te zoeken naar stukken die jij geschreven hebt?
Of ze gaat stukjes schrijven voor de frontpage ... Zelfde vaagheidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:56 schreef Tranceptor het volgende:
Ze gaat hier posten onder een andere nick.
Ehm, ben je dom en naief dan? Of speel je dat maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej hoor jullie mogen me gewoon weer als domme naieve liefie gaan zien![]()
was alleen ff een tikje entousiast en ik denk ik deel het even
Laat maar horen als ze er staan hoor, natuurlijk lezen wequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej hoor jullie mogen me gewoon weer als domme naieve liefie gaan zien![]()
was alleen ff een tikje entousiast en ik denk ik deel het even
ik ben niet domquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Ehm, ben je dom en naief dan? Of speel je dat maar![]()
Er zijn meer dan voldoende mannen die maar al te graag bereid zijn om een meisje wat dom/naief overkomt te helpen, dus ik kan me voorstellen dat sommige meisjes dat met liefde spelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
en waarom zou ik spelen dat ik dom en naief was?
niet de aandacht die een meisje wenst lijkt me maja
Afgewerktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:10 schreef amaranta het volgende:
hehe afgewerkt...
nu ff met een kopje thee op de bank bijkomen
Je tieten trekken afdoende aandacht van de meeste heren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben niet dom
ik ben alleen practisch wat minder slim
en waarom zou ik spelen dat ik dom en naief was?
niet de aandacht die een meisje wenst lijkt me maja
en welkom wederquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:10 schreef amaranta het volgende:
hehe afgewerkt...
was het lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:10 schreef amaranta het volgende:
hehe afgewerkt...
owkej ik geef eerlijk toe, als mn band lek is en ik heb een vriendje heb ik ook liever dat hij t doet...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn meer dan voldoende mannen die maar al te graag bereid zijn om een meisje wat dom/naief overkomt te helpen, dus ik kan me voorstellen dat sommige meisjes dat met liefde spelen.
Doe je dat anders wel dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef MSXUser het volgende:
middag!
(vandaag maar eens niet teruglezen...)
Nee, dan lees ik de gehele dag meequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
Doe je dat anders wel dan?
Je haalt de 45 dus nog welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:12 schreef liefie_ het volgende:
maar echt dom als mijn IQ is lager dan de kamer temperatuur neej dat ben ik niet
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:12 schreef liefie_ het volgende:
maar echt dom als mijn IQ is lager dan de kamer temperatuur neej dat ben ik niet
Boven de rivieren heeft 'uitgewerkt' wat minder ladingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:16 schreef amaranta het volgende:
ja het was heerlijk!
hoe heet het dan als je klaar bent met werken?
dat jullie zo pervers zijn is mijn schuld niet![]()
pffff jullie zouden nog versteld staan van wat ik haal hahaquote:
He, jij maakt die opmerkingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:16 schreef amaranta het volgende:
ja het was heerlijk!
hoe heet het dan als je klaar bent met werken?
dat jullie zo pervers zijn is mijn schuld niet![]()
Verkapte 'kijk eens wat wij gemeen hebben liefie_' post!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:21 schreef Frezer het volgende:
Dan meld ik me ook maar even, als zuiderling én spellingsjosti..
And sometimes that just ain't enough...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk eens wat wij gemeen hebben liefie_' post!![]()
Je vergeet Amaranta er bij te vermelden, want zij maakte een zuiderlingen-opmerking,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk eens wat wij gemeen hebben liefie_' post!![]()
Met realisme kom je verder is mijn ervaringquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
net zoals mannen doen alsof jij de mooiste vrouw op aarde bent als ze een of andere sexuele handeling van je verwachten....
IQ lager dan kamertemperatuur .. Dat redt zelfs Tatjana nietquote:maar echt dom als mijn IQ is lager dan de kamer temperatuur neej dat ben ik niet
Een goed verstaander...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
And sometimes that just ain't enough....
Sorry, ik ben ook niet verschoond van selectieve projectie...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je vergeet Amaranta er bij te vermelden, want zij maakte een zuiderlingen-opmerking,.
naja laat ik t zo stellen: als jullie vriendin een dikke kont heeft en ze vraagt schatje lijkt mn kont dik zeg je ook niet jep ik zou op een streng dieet gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Met realisme kom je verder is mijn ervaring
[..]
IQ lager dan kamertemperatuur .. Dat redt zelfs Tatjana niet![]()
is dat zoiets alsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Boven de rivieren heeft 'uitgewerkt' wat minder lading.
Ik kom uit Spanje!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je vergeet Amaranta er bij te vermelden, want zij maakte een zuiderlingen-opmerking,.
Helemaal juist!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
is dat zoiets als
ik ben aangereden om 16.00u ( en dan bedoel ik dat ik ben weggereden en niet dat ik onder de auto lag?)
Yup. Afwerken is hier normaliter voorbehouden aan prostitueesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
is dat zoiets als
ik ben aangereden om 16.00u ( en dan bedoel ik dat ik ben weggereden en niet dat ik onder de auto lag?)
Dat moet wel over ons gaan Litph!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
whaha ik vind t zo leuk hoe jullie elkaar telkens plagen enz
lijkt me ook vrij zuiderijk majaquote:
Het is je vergeven hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, ik ben ook niet verschoond van selectieve projectie...![]()
naja eik over jullie allemaal hahaquote:
Joh! Gekkie!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
whaha ik vind t zo leuk hoe jullie elkaar telkens plagen enz
Gebruiken ze daar ook de term 'afgewerkt' ja?quote:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bij invaljuf toch echt ergens anders aan dacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:30 schreef amaranta het volgende:
Misschien ben ik wel prostituee...
Doorgaans wel ja..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gebruiken ze daar ook de term 'afgewerkt' ja?
hoeren worden ook ziekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bij invaljuf toch echt ergens anders aan dacht.
Mijn voorstellingsvermogen schiet duidelijk weer tekort.
Rollenspellen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar je geliefde mede-userquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik mag voorlopig dus echt niet meer naar Plato (de cd-winkel, niet m'n geliefde mede-user hier).
Plato!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik mag voorlopig dus echt niet meer naar Plato (de cd-winkel, niet m'n geliefde mede-user hier).
Ze doet aan role-playingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn voorstellingsvermogen schiet duidelijk weer tekort.
Nooit gedacht dat er zoveel overeenkomsten waren tussen Spaans en Brabants.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doorgaans wel ja..
Dan zeggen ja, ya estoy afgewerkt
of ze zeggen a las 6 estoy afgewerkt
of a que hora estas afgewerkt
ligt eraan..
Je klinkt alsof je er ervaring mee hebt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn meer dan voldoende mannen die maar al te graag bereid zijn om een meisje wat dom/naief overkomt te helpen, dus ik kan me voorstellen dat sommige meisjes dat met liefde spelen.
Weer teveel uitgegeven?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef Twisted_fok het volgende:
let niet op hem hij heeft een hamster fetisch of zoquote:
En misschien wel gratis.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar je geliefde mede-user
Is ook leuk
'k ook... vanavond squashen, morgenavond squashen.. sportief weekjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:35 schreef liefie_ het volgende:
juk nou moet ik zo weer naar buiten en door de kou
ik heb echt geeeen zin
ja dat is zo jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat er zoveel overeenkomsten waren tussen Spaans en Brabants.
Had ik eens geld over van afgelopen maand, nu is het weer weg.quote:
ah ja, ik ben in middels op de "leuke wangen" gestuitquote:
Voor mij is het al weer een tijdje geleden dat ik platen heb gekocht (laatste platenbeurs in Utrecht). Binnenkort maar weer eens naar (De jongens van) Hemmes in Groningen. Dat gaat een leuke aanslag op de portemonnee worden...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Had ik eens geld over van afgelopen maand, nu is het weer weg.
Mwoah, valt nog mee. De cd's zijn per stuk ook retegoedkoop daar en dan... en dan... ja, dan neem ik er gelijk weer een zooi mee naar de kassa.
Je dekt je in, verstandig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:39 schreef amaranta het volgende:
couperen dus
Wat dan weer één letter scheelt met copuleren. Zo blijven we bezig...quote:
kom maar hier, dan zal ik jou eens copulerenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dan weer één letter scheelt met copuleren. Zo blijven we bezig...![]()
Dat ook weer niet, maar zo af en toe de bevestiging geven die ze zoekt, mag ook wel hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja laat ik t zo stellen: als jullie vriendin een dikke kont heeft en ze vraagt schatje lijkt mn kont dik zeg je ook niet jep ik zou op een streng dieet gaan
Ik ook ... maar nog altijd in die test 6 punten lager dan mn IQ test bij het legerquote:en ik was iig wel een hoop slimmer dan die aap bij bnn
iets wat kelly maar nauwlijks kan zeggen
Kut,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had het kunnen weten dat jij 'm zou inkoppen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef AirwiN het volgende:
Fobo checktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
kom maar hier, dan zal ik jou eens copuleren
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
echt waar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar zo af en toe de bevestiging geven die ze zoekt, mag ook wel hoor![]()
BTW: Vrouwen die zeuren over hun figuur![]()
[..]
Ik ook ... maar nog altijd in die test 6 punten lager dan mn IQ test bij het leger![]()
Nee bedankt, voor vanavond heb ik al een dergelijke tijdsbesteding met iemand anders gepland staan...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach ja, iemand moet het doen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Had het kunnen weten dat jij 'm zou inkoppen.![]()
denk ik ook de eerste keer dat een vrouw zo spontaan zegt tegen airwin of ie wil couperenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
zei ik copuleren?
Ik bedoelde couperen![]()
![]()
De gemiddelde intelligentie is in de tussentijd 6 punten gestegen,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:42 schreef webspider het volgende:
Ik ook ... maar nog altijd in die test 6 punten lager dan mn IQ test bij het leger![]()
Daar ging het al mis...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
denk ik ook de eerste keer dat een vrouw zo spontaan zegt tegen airwin of ie wil couperen
ja jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
denk ik ook de eerste keer dat een vrouw zo spontaan zegt tegen airwin of ie wil couperen
mijn haar is op het moment kort zatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja ja
ik wil best zn haren knippen hoor..of die van een willekeurige andere user....
Toevallig heb ik voor zaterdag een afspraak bij de kapper staan. Wat vraag jij voor een beurt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja ja
ik wil best zn haren knippen hoor..of die van een willekeurige andere user....
ik dacht ik probeer eens wat nieuwsquote:
plaats is een foto, ligt aan het huidige kapsel en haartypequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig heb ik voor zaterdag een afspraak bij de kapper staan. Wat vraag jij voor een beurt?![]()
Ik hou van slimme meidenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
nou pas maar op dan, want dan ben ik echt angstaanjagend slim![]()
Is een omschrijving ook goed? Krullen, normale lengte en het moet wat korter. Zo simpel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
plaats is een foto, ligt aan het huidige kapsel en haartype
en ligt ook aan wat de wensen van de klant zijn![]()
ehm 7,46 maar dan moet je het wel zelf wassenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een omschrijving ook goed? Krullen, normale lengte en het moet wat korter. Zo simpel!
Dat is wel goedkoop. Wat is het addertje onder het gras? Je bent nog lerende?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
ehm 7,46 maar dan moet je het wel zelf wassen
je moet naar brabantquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wel goedkoop. Wat is het addertje onder het gras? Je bent nog lerende?
nee er is geen adertje, en het zou de eerste keer zijn dat ik iemand zijn haar coupeer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wel goedkoop. Wat is het addertje onder het gras? Je bent nog lerende?
Dat is geen addertje, dat zijn drie anaconda's!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee er is geen adertje, en het zou de eerste keer zijn dat ik iemand zijn haar coupeer.
Maar ik kijk altijd hoe de kapster het doet, dus dat moet wel lukken.
Ik gebruik overigens geen schaar maar gewoon een tondeuse standje 15.
ja graag of niet....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen addertje, dat zijn drie anaconda's!
De telefoon niet opnemen en als je niet anders kunt zo snel mogelijk een geheim ander nummer aanvragen. Op sommige mobieltjes kun je zelfs nummers blocken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef amaranta het volgende:
stel he, hypotethisch gezien,
je wordt telefonisch gestalkt..
hoe dien je dan, als gestalkte, te handelen?
Maar nu ben je op het enerverende Fok!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:57 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Wat is dat werken toch fucking saai.
Ik laat mijn beurt even voorbij gaan dan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja graag of niet....
ik weet zeker dat ik het kan, ik stroom over van het zelfvertrouwen
of je provider benaderen om het nummer dat je belt te blokkeren, en als het geheim nummer is, dan tijden noteren, dan kan de politie als je aangifte doet het nummer achterhalenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef amaranta het volgende:
stel he, hypotethisch gezien,
je wordt telefonisch gestalkt..
hoe dien je dan, als gestalkte, te handelen?
Brains en looks!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou pas maar op dan, want dan ben ik echt angstaanjagend slim
kan dat op een d500?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De telefoon niet opnemen en als je niet anders kunt zo snel mogelijk een geheim ander nummer aanvragen. Op sommige mobieltjes kun je zelfs nummers blocken.
ik ben al bij de plisie gweest,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
of je provider benaderen om het nummer dat je belt te blokkeren, en als het geheim nummer is, dan tijden noteren, dan kan de politie als je aangifte doet het nummer achterhalen
Juist. Even FOK!ken, daarna eten en daarna de hele avond voor de tv hangen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar nu ben je op het enerverende Fok!
Wat een levenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:05 schreef QyRoZ het volgende:
Juist. Even FOK!ken, daarna eten en daarna de hele avond voor de tv hangen.
Heerlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Juist. Even FOK!ken, daarna eten en daarna de hele avond voor de tv hangen.
quote:
Dat kan, die heb ik gisteren al gedaan. Moet morgen weer . . .quote:
dan heb je ze slecht gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat kan, die heb ik gisteren al gedaan. Moet morgen weer . . .![]()
Je hele leven werken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wat een leven
Lijkt het mijne wel
Als men niet steelt of erft, moet men werken tot men sterft...quote:
Valt me nog mee dat het in fatsoenlijk, leesbaar Nederlands is geschreven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:35 schreef amaranta het volgende:
we gaan lekker met de tijd mee zeg...
Nee,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef GF het volgende:
Als je een x aantal maanden samen bent. En geen 'mooi' getal als een jaar. Verwachten vrouwen dan cadeaus ofzo?
Dure hobbyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee,
dat verwacht ze iedere keer dat ze je ziet![]()
dat ligt eraan, is ze ondernemend, heeft ze haar eigen leven? dan is ze daar niet zo ontzettend mee bezig, en verwacht ze dat niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef GF het volgende:
Als je een x aantal maanden samen bent. En geen 'mooi' getal als een jaar. Verwachten vrouwen dan cadeaus ofzo?
Dan vat ik het op als een neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ligt eraan, is ze ondernemend, heeft ze haar eigen leven? dan is ze daar niet zo ontzettend mee bezig, en verwacht ze dat niet.
is ze iemand die daar veel mee bezig is, weinig eigenleven en leunt ze veel op de relatie dan zal ze het waarschijnlijk wel verwachten
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb ook nog een rokje gekocht vandaag.
Teasenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:13 schreef Twisted_fok het volgende:
don't blame me if she's madquote:
Een dooie. Dat scheelt, ik heb hetzelfde tempo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:20 schreef Frezer het volgende:
Heeft Fok bij jullie ook het tempo van een slak?![]()
Oei oei.... Risico's jongen....quote:
nee eerder dikke stront door een theezeefjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
, wrijf het er maar in bij GF.
Dacht al dat het aan m'n verbinding lag... niet dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:20 schreef Frezer het volgende:
Wat voor muziek willen de nabestaanden horen?quote:
Mieke Telkamp - Waarheen, waarvoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef Litpho het volgende:
Wat voor muziek willen de nabestaanden horen?
Ideaal zeg! Wel zonde van je snelle inet verbinding,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Een dooie. Dat scheelt, ik heb hetzelfde tempo.
Ani diFranco's Amazing Grace dan eerderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mieke Telkamp - Waarheen, waarvoor
Ook goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:25 schreef Litpho het volgende:
Ani diFranco's Amazing Grace dan eerder.
Die moet je dan morgen maar even aandoenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Uit lijkt me makkelijkerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Die moet je dan morgen maar even aandoen
Idd niet bepaald het toonbeeld van subtiliteit,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een stompzinnige tt zeg, duidelijk te merken dat Tranceptor terug is.
Nog even en dan is deze ook weer vol... tijd voor een betere TT.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een stompzinnige tt zeg, duidelijk te merken dat Tranceptor terug is.
Ik heb Casema, dus snel is die niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ideaal zeg! Wel zonde van je snelle inet verbinding,.
Dat is nu precies het voordeel van een rokje boven een broek,quote:
Ik dacht trouwens dat Tc niet meer in R&P zou posten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Idd niet bepaald het toonbeeld van subtiliteit,.
Nevermind.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is nu precies het voordeel van een rokje boven een broek,.
Sommige dingen kan je niet voor een week inslaan . . .quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Ynske het volgende:
dan heb je ze slecht gedaan
ik ga niet meer deze week (hoop ik)
De TT bevat onbekende woorden, ik denk dat hij de weg gewoon niet kan vindenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
Is BttD vandaag trouwens al gesignaleerd?![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
Is BttD vandaag trouwens al gesignaleerd?![]()
quote:Laatste bezoek: 2 dagen, 1 uur, 47 minuten geleden
koudquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Die moet je dan morgen maar even aandoen
Heeft ie geen zusjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
De TT bevat onbekende woorden, ik denk dat hij de weg gewoon niet kan vinden.
Ja, hij is nog op MSN, maar hij staat op afwezig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het begint nou wel een beetje eng te worden.![]()
Altijd hetzelfde excuus met die vrouwenquote:
Barbquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef Barb het volgende:
Geweldig hoeveel views het woord kutjes trekt.
Tenminste, ik neem aan dat het daardoor komt,.
*wikt, weegt*
Nèh, liefdes en kleine bij elkaar zullen toch niet zo populair zijn?.
Hangt er vanaf . . .quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef Barb het volgende:
*wikt, weegt*
Nèh, liefdes en kleine bij elkaar zullen toch niet zo populair zijn?
Klopt, veel mensen die zich vervelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:52 schreef Litpho het volgende:
Maar in antwoord op je vraag, zoveel verschilt het aantal views niet van de rest van de SC-topics in R&P. Gewoon veel F5-ers hier.
Als ik nou ook een wat dikkere panty had gekocht vandaag was er niets aan de hand geweest natuurlijk. Stom.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde excuus met die vrouwen.
Geef maar toe dat je dat bewust niet gedaan hebt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik nou ook een wat dikkere panty had gekocht vandaag was er niets aan de hand geweest natuurlijk. Stom.
Heb jij BttD op MSN?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, hij is nog op MSN, maar hij staat op afwezig.![]()
sorry.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je dat bewust niet gedaan hebt.![]()
Ik heb m ooit eens toegevoegd om hem ernstig toe te spreken.quote:
een rokje met dit weer is best nog redelijk te doen hoor, ook met een dunne pantyquote:
Het valt mij ook erg mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
een rokje met dit weer is best nog redelijk te doen hoor, ook met een dunne panty
Ik geef de vrouwen die een leuke spijkerbroek ipv rok aanhebben met dit weer groot gelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde excuus met die vrouwen.
Dat had ik jou ook wel kunnen vertellen. Oh. Dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Spinvis-dvd is echt geniaal trouwens.![]()
Mij niet.quote:
Dat vind ik te veel jeuken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:03 schreef Barb het volgende:
[..]
Mij niet.
Ik heb dan ook een dikke maillot aan onder mijn rokje.
Oh, ga jij GF nu ook al jalours maken??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
een rokje met dit weer is best nog redelijk te doen hoor, ook met een dunne panty
Ik ga niemand jalours maken, althans niet zo bewust. Ik heb alleen een rokje aan gehad vandaag en ik vond het niet koud. maar dat had ik zeker niet mogen zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, ga jij GF nu ook al jalours maken??
Dat is ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Momenteel vind ik jou ook een beetje eng.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:03 schreef Barb het volgende:
[..]
Mij niet.
Ik heb dan ook een dikke maillot aan onder mijn rokje.
Het duurt lang om van de frontpage op het gorum te komen, daarna gaat het van een leien dakje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Fok! bij iedereen zo langzaam?
Dan doe ik ook een rok aanquote:
Kunnnen jullie elkaar warm houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan doe ik ook een rok aanSamen kou lijden
Misschien moet je je bikinilijn eens bijwerken?quote:
romantischquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan doe ik ook een rok aanSamen kou lijden
Ik had het al opgemerkt, maar ik had besloten mijn mond te houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het wachten tot bepaalde mensen gaan lopen zeiken over de spelling van het woord jaloers in dit topic.
dat heb je bij deze gedaan, en je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het wachten tot bepaalde mensen gaan lopen zeiken over de spelling van het woord jaloers in dit topic.
quote:
Jah,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Fok! bij iedereen zo langzaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |