I know, dat is ze ook niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
Game on!
at Airwin: je zal mij niet horen beweren dat ze lelijk is
Zelfs dat ben ik met je eens. Niks wat je met extra voedsel niet kan oplossen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, maar mij bij nader inzien te iel.![]()
Maar goed, smaken verschillen.![]()
Ik wilde 't niet zeggen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef nixxx het volgende:
Tranceptor: Oude fatsoenrakker met zwak voor kleine, iele, vrouwtjes
Wat eten we vanavond?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs dat ben ik met je eens. Niks wat je met extra voedsel niet kan oplossen!
Extra proteinen en mineralen ?quote:
Jij was bezig met afvallen toch?quote:
Je moet leren terug te lezen: daar doe ik niet aanquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef nixxx het volgende:
Tranceptor: Oude fatsoenrakker met zwak voor kleine, mooie, iele vrouwtjes
Onvrijwillig. Ik kan er niks aan doenquote:
vraag me af of de vlag de lading dektquote:
Ik las terug en las dat je dat nog nooit gedaan hebt .. In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet leren terug te lezen: daar doe ik niet aan
Jahoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
vraag me af of de vlag de lading dekt
Dat hangt van de grootte van de vlag en de hoeveelheid lading af natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
vraag me af of de vlag de lading dekt
Ik durf nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik las terug en las dat je dat nog nooit gedaan hebt .. In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst![]()
wie niet waagt wie niet proeftquote:
Gewoon negerenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jahoor.Lange meisjes vind ik nix aan en propjes net zo min niet.
@Godlike: Zwak? Wat lul je nou?
Jij gaat eindigen met een grote, struise boerinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jahoor.Lange meisjes vind ik nix aan en propjes net zo min niet.
@Godlike: Zwak? Wat lul je nou?
JoeyT en ik vissen in dezelfde vijver en hij krijgt mn afdankertjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
maar als ze iel is, is ze dus eigenlijk wat voor joey
Doe je 't ff voor?quote:
Gaan jullie daten dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij gaat eindigen met een grote, struise boerin
Dat zou wel lachen zijn, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij gaat eindigen met een grote, struise boerin
Ik ben geen boerin en ook niet groot. Wel struisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gaan jullie daten dan?![]()
En gefeliciteerd
![]()
En hoe is het om 30 te zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben geen boerin en ook niet groot. Wel struis![]()
Dank je wel![]()
nee, das zonde van de verspillingquote:
Weet ik veel. Kies maarquote:
Jij moet dat dus nog gaan uitvindenquote:
vrouwen die eeuwig 29 blijvenquote:
Ik ben slechts afgerond 30.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij moet dat dus nog gaan uitvinden
28 ook goed?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
vrouwen die eeuwig 29 blijven
* nixxx gaat patentje aanvragen
jij moet nog een jaartje rijpenquote:
En daarna gaat het gewoon door he, tot in de eeuwigheidquote:
Dan zorg ik wel voor de voorbewerking tot het zover is!quote:
Half jaartje is voldoendequote:
Half jaartje nog... dus geen kerst 2006quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel voor de voorbewerking tot het zover is!![]()
Tegen die tijd ben je zo geindoctrineerd dat je geeneens meer bij me weg wil!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Half jaartje nog... dus geen kerst 2006
Come tomorrow, tomorrow i'll be gonequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
Save tonight, fight the break of dawn
Is dat het beste de reden voor haar om bij je te blijvenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je zo geindoctrineerd dat je geeneens meer bij me weg wil!![]()
Nope, bij lange na niet... Maar daar komt ze vanzelf wel achter...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat het beste de reden voor haar om bij je te blijven
Eens, all or nothing.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ok vraagje aan jullie:
Wat zou je liever hebben? Eén dag met je allergrootste liefde of een heel leven met iemand waarmee je prima samen kunt leven en ook lol hebt (maar je bent niet uberverliefd)?
Ik zeg keuzemogelijkheid 1, dood of de gladiolen.
Ik mis optie bierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ok vraagje aan jullie:
Wat zou je liever hebben? Eén dag met je allergrootste liefde of een heel leven met iemand waarmee je prima samen kunt leven en ook lol hebt (maar je bent niet uberverliefd)?
Ik zeg keuzemogelijkheid 1, dood of de gladiolen.
Dat ben ik al langquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, bij lange na niet... Maar daar komt ze vanzelf wel achter...![]()
Per biertje na de 5 wordt iedere vrouw 20% mooier, dus voor jou geldt dan optie 2 waarschijnlijk.quote:
Ik rust mijn zaakje... * )quote:
hoe lang al?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik rust mijn zaakje... * )![]()
* ) I rest my case
Dat klinkt heel raarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* ) I rest my case
we snapte hem wel hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* ) I rest my case
Daar heb ik geen 5 bier voor nodig op het momentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Per biertje na de 5 wordt iedere vrouw 20% mooier, dus voor jou geldt dan optie 2 waarschijnlijk.
Jou schat ik wel zodanig hoog in, maar jij bent helaas niet de enige hier...quote:
Oh get a roomquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou schat ik wel zodanig hoog in, maar jij bent helaas niet de enige hier...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
whoei daar was ik weer!
was een goeie vergadering! jullie gaan nog heeeel veel van liefie_ horen! (naja das ook lichtelijk overdreven maar dat mag wel even)
naja niet onder die naam maar onder mijn eigen naam
maar dat is misschien nog wel leuker, want als jullie dan wat van mij lezen weten jullie niet dat jullie eigenlijk wat van mij lezen
never mind haha sorry ik was even over enthousiastquote:
Als je in je eigen schrijfsels dezelfde grammaticastijl hanteert als hierboven, dan herkennen wij het wel terug hoor...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
whoei daar was ik weer!
was een goeie vergadering! jullie gaan nog heeeel veel van liefie_ horen! (naja das ook lichtelijk overdreven maar dat mag wel even)
naja niet onder die naam maar onder mijn eigen naam
maar dat is misschien nog wel leuker, want als jullie dan wat van mij lezen weten jullie niet dat jullie eigenlijk wat van mij lezen
haha nou er zitten iig minder spellingsfouten in want dan moeten ze gewoon door de redactiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in je eigen schrijfsels dezelfde grammaticastijl hanteert als hierboven, dan herkennen wij het wel terug hoor...![]()
Dat klinkt dan wel weer hoopvol! Maar, leuk voor je! Kun je/wil je/mag je er iets meer over vertellen dan het raadselachtige verhaal van hierboven?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha nou er zitten iig minder spellingsfouten heen want dan moeten ze gewoon door de redactie
En de duidelijke samenvatting is?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
never mind haha sorry ik was even over enthousiast
Ze mag stukken gaan aanleveren voor een krant/tijdschrift/sbs nieuws o.i.d.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de duidelijke samenvatting is?
Dus we moeten nu alle sites af om te zoeken naar stukken die jij geschreven hebt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef liefie_ het volgende:
whaha ja ik ben nog niet zo goed in duidelijk een punt maken haha
anyway:
ik zit bij een persbureau...
zelf gemaakt persbureau met mede studenten en een leraar (maar die is ook pas in de 20)
en dit was onze laatste vergadering voor dat we gaan vergaderen met een grote bekende site die met ons een kleine sub site wil maken voor jongeren
dus we moesten ff duidelijke afspraken maken maja ik ben gewoon trots op ons dat we ws dat contract binnen gaan halen
hoop ik dan
neej hoor jullie mogen me gewoon weer als domme naieve liefie gaan zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus we moeten nu alle sites af om te zoeken naar stukken die jij geschreven hebt?
Of ze gaat stukjes schrijven voor de frontpage ... Zelfde vaagheidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:56 schreef Tranceptor het volgende:
Ze gaat hier posten onder een andere nick.
Ehm, ben je dom en naief dan? Of speel je dat maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej hoor jullie mogen me gewoon weer als domme naieve liefie gaan zien![]()
was alleen ff een tikje entousiast en ik denk ik deel het even
Laat maar horen als ze er staan hoor, natuurlijk lezen wequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej hoor jullie mogen me gewoon weer als domme naieve liefie gaan zien![]()
was alleen ff een tikje entousiast en ik denk ik deel het even
ik ben niet domquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Ehm, ben je dom en naief dan? Of speel je dat maar![]()
Er zijn meer dan voldoende mannen die maar al te graag bereid zijn om een meisje wat dom/naief overkomt te helpen, dus ik kan me voorstellen dat sommige meisjes dat met liefde spelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
en waarom zou ik spelen dat ik dom en naief was?
niet de aandacht die een meisje wenst lijkt me maja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |