Proletenkop.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
sorry, ik probeer het goed te maken.
[afbeelding]
Met wie?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
zie ik hier een kleine vergelijkenis?
[afbeelding]
Nee ik heb een onuitputtelijke bron en aangezien ik irritant ben blijf ik jullie daar mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef TehRockstar het volgende:
Zijn we weer klaar met de lelijke blondjes?
Gooi ze maar een keer over naar me via MSNquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik heb een onuitputtelijke bron en aangezien ik irritant ben blijf ik jullie daar mee lastig vallen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
zie ik hier een kleine vergelijkenis?
[afbeelding]
Je bent soms irritant ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik heb een onuitputtelijke bron en aangezien ik irritant ben blijf ik jullie daar mee lastig vallen.
Ik ben bang dat dat ook veel zegt over zijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Navelpiercing. Wat jammer nou.
We gaan toch geen goede vriendjes worden hé?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent soms irritant ja.
Maar niet op dit vlak.
Keep em cummin.
Stel je voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We gaan toch geen goede vriendjes worden hé?
Waarom?quote:
Snoep verstandig, steek een vinger in je keel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef Waxxer het volgende:
"even boodschappen" gedaan20 euro nogwat. Het enige overbodige dat erbij zit, zijn een zak chips en twee zakken dropjes (en nee, die zijn niet morgen of overmorgen al op hoor
). Maarja, heb iig eten voor vandaag en morgen en alles. Maarja.
Hey, wie wil mij leren budgetterend te winkelen?
ik was nu ook veel kwijt.. creme fraishe en mascarpone enzo.. das duurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef Waxxer het volgende:
"even boodschappen" gedaan20 euro nogwat. Het enige overbodige dat erbij zit, zijn een zak chips en twee zakken dropjes (en nee, die zijn niet morgen of overmorgen al op hoor
). Maarja, heb iig eten voor vandaag en morgen en alles. Maarja.
Hey, wie wil mij leren budgetterend te winkelen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik was nu ook veel kwijt.. creme fraishe en mascarpone enzo.. das duur
wehehe ik kan niet zoveel maar meestal is het wel lekker hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ken jij veel recepten en alles enzo en lekkere dingen om te maken met heeeerrrlijke ovenschotels enzo dat je dat geleerd hebt hoe dat moet en dat je huisgenoten zich 's middags al op het eten verheugen omdat jij aan de beurt bent??!
Inspattingen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Creatieve inspattingen zijn goed voor je saaie dinsdag.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehehe ik kan niet zoveel maar meestal is het wel lekker hoorkoken is leuk
Navelpiercing?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Navelpiercing. Wat jammer nou.
Ja, ik keek naar dat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Navelpiercing?*lette ergens anders op
*
Goedgevulde (zwem)broekenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik keek naar dat.
Ehm, jeweetwel.
Jij dan wel in da house, maar ik ben nog steeds in da officequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haai haai![]()
Jiii Diii iN tHa hOuSe![]()
Nee, die rechter jongen had van mamma geld mee gekregen naar het strand en dat is hij daar al kwijtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:59 schreef TehRockstar het volgende:
Heeft die meneer nou een flinke penisch. Of lijkt het maar zo.Zwart is zo verwarrend.
nominaziquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef Waxxer het volgende:
.......voordat iemand denkt dat ik discrimineer...
ik moest nl denken aan ehhh naja ik was met iemand aan het babbelen en toen zei diegene van ja ik sprak Truus en die dochter van haar woont nu samen met zo'n Ghanees. "Zo'n"...Dus toen zei ik: "Ow, en nu heeft Truus geen autoradio meer?"
Nou ja, slaat ook nergens op
Zo racistisch!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef Waxxer het volgende:
.......voordat iemand denkt dat ik discrimineer...
ik moest nl denken aan ehhh naja ik was met iemand aan het babbelen en toen zei diegene van ja ik sprak Truus en die dochter van haar woont nu samen met zo'n Ghanees. "Zo'n"...Dus toen zei ik: "Ow, en nu heeft Truus geen autoradio meer?"
Nou ja, slaat ook nergens op
Ik zei het dus met een ondertoon dat de manier waarop het mij verteld werd zo dubieus klonkquote:
Dus ik keek zo:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zei het dus met een ondertoon dat de manier waarop het mij verteld werd zo dubieus klonk
Zo'n Ghanees
Zo'n homo
Zo'n TehRockstar
enzo.
Waxxer de wereldverbeteraarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zei het dus met een ondertoon dat de manier waarop het mij verteld werd zo dubieus klonk
Zo'n Ghanees
Zo'n homo
Zo'n TehRockstar
enzo.
Oh, van "jeweetwel zo'n Ghanees, enzo, zo'n neger."quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n Ghanees
Zo'n homo
Zo'n TehRockstar
enzo.
Nee, naar degene die bij die Truus was geweestquote:
Zekers!! Gelukkig zit ik nog op schoolquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, naar degene die bij die Truus was geweest
Maaaaaaaaaaaarrgoed.
Hoe is het met jou hey man?!
Wat een bereweer om te werken, of niet?!
Als je alle minuten die je tijdens je werkdag aan Fok besteedt optelt, op hoeveel uur kom je dan uit?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En BB_Koning is ook al weer present![]()
Ik ben nu eigenlijk niet veel minder bruin dan hijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:12 schreef TehRockstar het volgende:
Buuuuh, nu krijg ik zin in de zomer.. Ik ben veel te bleek geworden.
toch meestal alleen maar de verloren momenten op een dag hoor, als ik op dingen moet wachtenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je alle minuten die je tijdens je werkdag aan Fok besteedt optelt, op hoeveel uur kom je dan uit?
Dat krijg je dan mooi voor elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk niet veel minder bruin dan hij
Ik ben ook bruinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk niet veel minder bruin dan hij
Owquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zekers!! Gelukkig zit ik nog op school.
Met mij gaat alles goed. Beetje druk gehad de laatste week maar alles loopt weer op rolletjes.
Hoe is het met Waxxo?
en zonder zonnebankquote:
Dus die jongen loopt een winkel in, kijkt wat in de rekjes... En opeens denkt hij "hey, die vind ik wel vet gaaf man!", en dus dan koopt hij die broek en betaalt hij er dientengevolge voor en dan is hij er blij mee en voelt hij zich de bink.quote:
Ik ben pas over een jaar of 5 klaar met schoolquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OwIk dacht dat je al helemaal klaar was enzo...
Maar ja, met mij gaat'ie ook wel oke, dankje!Veel regelen, de dagen gaan iets te snel wat dat betreft, verder zijn gangetje eigenlijk. Ben iig blij als ik eenmaal "klaar ben met wat ik moet doen" (ik zou een bepaalde term vermijden heb ik zojuist gezegd
), dat geeft weer wat meer yin en yang.
Zonnebank is een zegenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat krijg je dan mooi voor elkaar.
Ik lijk wel een crackhoer ofzo. Maar dat is altijd zo, dus weinig verandering.![]()
Zo gaat dat vaak als je kleertjes koopt. Zonder het 'vet gaaf' en 'bink' gedeelte dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus die jongen loopt een winkel in, kijkt wat in de rekjes... En opeens denkt hij "hey, die vind ik wel vet gaaf man!", en dus dan koopt hij die broek en betaalt hij er dientengevolge voor en dan is hij er blij mee en voelt hij zich de bink.
Nogalquote:
Zonnebank?! Nee, omg, dan ga ik liever naar het strand, dat is leuker + goedkoper.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:17 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben pas over een jaar of 5 klaar met school.
Thuis ook alles goed?
[..]
Zonnebank is een zegen
Zou dat een bepaalde geheime boodschap zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of 1375, het is maar wat je wilt zien![]()
Pas op hee!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik nu een nieuw onderwerp aangeboord?
Veel plezier met -4quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zonnebank?! Nee, omg, dan ga ik liever naar het strand, dat is leuker + goedkoper.
Ik hoef dan ook niet bruin te zijn in de winter.quote:
Nou stel je voor idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zou dat een bepaalde geheime boodschap zijn?
"Kijk, daar heb je zo'n 1375..."
Of is het gewoon z'n pincode?
[..]
Pas op hee!
Straks gáát 't nog ergens over hier..
Duopenotti is een lekkere mix, zouden wij samen ook..... Ik ben verlegen geworden, ik kan mn zin niet afmakenquote:
Ik doe mijn kleren in de winter ook wel eens uit, dus ik wel net zo min in de winter doorzichtig blank zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook niet bruin te zijn in de winter.
Ja maar.... ik heb niet zó'n (quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zo gaat dat vaak als je kleertjes koopt. Zonder het 'vet gaaf' en 'bink' gedeelte dan.
Duopenotti, 2 kleuren in een pottiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Duopenotti is een lekkere mix, zouden wij samen ook..... Ik ben verlegen geworden, ik kan mn zin niet afmaken![]()
![]()
![]()
Dan kunnen we je zien bij het nieuws.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zonnebank?! Nee, omg, dan ga ik liever naar het strand, dat is leuker + goedkoper.
Wat een schattige jongetjes post jij hierquote:
Als je 't te veel doet wel ja. Er zijn gekken die er dagelijks ingaan. Ik ga nu om de 2 weken. eerst elke week 3 keer maar ik moet niet bruiner worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nogal
Ben weer bezig met een kuur. Zonder zonnebank lijk ik nl nog dunner, dan ben ik zowat doorzichtig wit en vallen m'n ribben nog meer op
Maar te veel zonnebank is ook ranzig. Van die finaal gebruinde enge lijven.... je ziet aan de soort bruine kleur wel of het echt is of van zo'n bankje, als je't te veel doet
Zonnebank zit bij de fitness erbij. Net zo makkelijk om even een minuutje of 8 in het kanon te staan dan lam liggen op het strandquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:17 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben pas over een jaar of 5 klaar met school.
Thuis ook alles goed?
[..]
Zonnebank is een zegen
Jij bent meer het type van behaarde mannen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een schattige jongetjes post jij hierMet de nadruk op jongeTJES
![]()
Maar mijn broertje is er denk ik wel blij mee![]()
2 Kleuren in bed zou ook leuk zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duopenotti, 2 kleuren in een potti
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |