Nee, die rechter jongen had van mamma geld mee gekregen naar het strand en dat is hij daar al kwijtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:59 schreef TehRockstar het volgende:
Heeft die meneer nou een flinke penisch. Of lijkt het maar zo.Zwart is zo verwarrend.
nominaziquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef Waxxer het volgende:
.......voordat iemand denkt dat ik discrimineer...
ik moest nl denken aan ehhh naja ik was met iemand aan het babbelen en toen zei diegene van ja ik sprak Truus en die dochter van haar woont nu samen met zo'n Ghanees. "Zo'n"...Dus toen zei ik: "Ow, en nu heeft Truus geen autoradio meer?"
Nou ja, slaat ook nergens op
Zo racistisch!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef Waxxer het volgende:
.......voordat iemand denkt dat ik discrimineer...
ik moest nl denken aan ehhh naja ik was met iemand aan het babbelen en toen zei diegene van ja ik sprak Truus en die dochter van haar woont nu samen met zo'n Ghanees. "Zo'n"...Dus toen zei ik: "Ow, en nu heeft Truus geen autoradio meer?"
Nou ja, slaat ook nergens op
Ik zei het dus met een ondertoon dat de manier waarop het mij verteld werd zo dubieus klonkquote:
Dus ik keek zo:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zei het dus met een ondertoon dat de manier waarop het mij verteld werd zo dubieus klonk
Zo'n Ghanees
Zo'n homo
Zo'n TehRockstar
enzo.
Waxxer de wereldverbeteraarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zei het dus met een ondertoon dat de manier waarop het mij verteld werd zo dubieus klonk
Zo'n Ghanees
Zo'n homo
Zo'n TehRockstar
enzo.
Oh, van "jeweetwel zo'n Ghanees, enzo, zo'n neger."quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n Ghanees
Zo'n homo
Zo'n TehRockstar
enzo.
Nee, naar degene die bij die Truus was geweestquote:
Zekers!! Gelukkig zit ik nog op schoolquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, naar degene die bij die Truus was geweest
Maaaaaaaaaaaarrgoed.
Hoe is het met jou hey man?!
Wat een bereweer om te werken, of niet?!
Als je alle minuten die je tijdens je werkdag aan Fok besteedt optelt, op hoeveel uur kom je dan uit?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En BB_Koning is ook al weer present![]()
Ik ben nu eigenlijk niet veel minder bruin dan hijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:12 schreef TehRockstar het volgende:
Buuuuh, nu krijg ik zin in de zomer.. Ik ben veel te bleek geworden.
toch meestal alleen maar de verloren momenten op een dag hoor, als ik op dingen moet wachtenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je alle minuten die je tijdens je werkdag aan Fok besteedt optelt, op hoeveel uur kom je dan uit?
Dat krijg je dan mooi voor elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk niet veel minder bruin dan hij
Ik ben ook bruinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk niet veel minder bruin dan hij
Owquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zekers!! Gelukkig zit ik nog op school.
Met mij gaat alles goed. Beetje druk gehad de laatste week maar alles loopt weer op rolletjes.
Hoe is het met Waxxo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |