Snoep verstandig, steek een vinger in je keel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef Waxxer het volgende:
"even boodschappen" gedaan20 euro nogwat. Het enige overbodige dat erbij zit, zijn een zak chips en twee zakken dropjes (en nee, die zijn niet morgen of overmorgen al op hoor
). Maarja, heb iig eten voor vandaag en morgen en alles. Maarja.
Hey, wie wil mij leren budgetterend te winkelen?
ik was nu ook veel kwijt.. creme fraishe en mascarpone enzo.. das duurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef Waxxer het volgende:
"even boodschappen" gedaan20 euro nogwat. Het enige overbodige dat erbij zit, zijn een zak chips en twee zakken dropjes (en nee, die zijn niet morgen of overmorgen al op hoor
). Maarja, heb iig eten voor vandaag en morgen en alles. Maarja.
Hey, wie wil mij leren budgetterend te winkelen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik was nu ook veel kwijt.. creme fraishe en mascarpone enzo.. das duur
wehehe ik kan niet zoveel maar meestal is het wel lekker hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ken jij veel recepten en alles enzo en lekkere dingen om te maken met heeeerrrlijke ovenschotels enzo dat je dat geleerd hebt hoe dat moet en dat je huisgenoten zich 's middags al op het eten verheugen omdat jij aan de beurt bent??!
Inspattingen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Creatieve inspattingen zijn goed voor je saaie dinsdag.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehehe ik kan niet zoveel maar meestal is het wel lekker hoorkoken is leuk
Navelpiercing?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Navelpiercing. Wat jammer nou.
Ja, ik keek naar dat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Navelpiercing?*lette ergens anders op
*
Goedgevulde (zwem)broekenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik keek naar dat.
Ehm, jeweetwel.
Jij dan wel in da house, maar ik ben nog steeds in da officequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haai haai![]()
Jiii Diii iN tHa hOuSe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |