Ja, ik kon geen synoniem voor homo bedenken met een 'j'.quote:
Een Jeanet is in België geloof ik de naam voor een homoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik kon geen synoniem voor homo bedenken met een 'j'.![]()
Maar zou je het zelf willen horen als iemand die een relatie heeft?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je dat zegt
als je in iemands oor fluistert dat ie er geil uitziet, is het flirten..
als je het tegen een vriend zegt over een 3e persoon is het geen flirten
en als je het bij vrienden zegt als uitdrukking dat ie er goed uit zien ( niet qua lust bekeken) dan is het toch etisch ook verantwoord?
inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een Jeanet is in België geloof ik de naam voor een homo
Met een b is het idd makkelijker.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik kon geen synoniem voor homo bedenken met een 'j'.![]()
ik weet zelf vantevoren ook wel dat ik wel eens zou kunnen blijven liggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Leuk, altijd... voorspelbaar, onderhand ook wel
![]()
of ik dat van wizje wil horen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar zou je het zelf willen horen als iemand die een relatie heeft?
Erquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef NJ het volgende:
TT-fix.
Nee van een ander dus. Wel blijven opletten hé?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
of ik dat van wizje wil horen?
mwoah.. heb er niks op tegen
Misschien valt hij wel op kleine jongetjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Erword
wel
geluisterd
naar
topicreports!
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien valt hij wel op kleine jongetjes.
voel ik me wel gevleidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee van een ander dus. Wel blijven opletten hé?
Ik val op oudere behaarde mannen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien valt hij wel op kleine jongetjes.
Nee precies, daar gaat het ook niet om. Het gaat puur om de opmerking. Ik merk maar al te vaak dat veel mensen nieks meer durven zeggen omdat ze een relatie hebben of dat de ander al een relatie heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
voel ik me wel gevleid
al kan diegene proberen wat hij wil
In dat geval wordt het nog heel lang wachten bij TRS.quote:
ik wilde net vragen.. Dave?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef NJ het volgende:
*wacht op de reactie van Dave.
naja.. ik zeg zowieso niet snel zulke dingenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee precies, daar gaat het ook niet om. Het gaat puur om de opmerking. Ik merk maar al te vaak dat veel mensen nieks meer durven zeggen omdat ze een relatie hebben of dat de ander al een relatie heeft.
Ik kan me bijna niet bedwingen om hem aan te spreken.quote:alle mensen diie sociaal zijn, aardig, leuk, grappig en zéker fashi0n addicted zijn *fashi0n to0nbaar * zijn van harte welk0m om gezelliig mee te kletsennnnn 8)
C&A fashi0n f0r liiFe!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet bedwingen om hem aan te spreken.
als ze limbo-dansen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Soms is het zo leuk om te zien hoe laag mensen gaan.
Neuh..stelletje monteurs hier die onder een tram proberen te kruipenquote:
Sinds ik weer terug ben.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:09 schreef Andyvie het volgende:
Zo, best wel eens lekker om om half 3 klaar te zijn met werken. En sinds wanneer gaan jullie overdag zo enorm hard?
lekkere?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh..stelletje monteurs hier die onder een tram proberen te kruipen
Oud, lelijk, vatsig, duits..quote:
Ja..en die ene leuke conducteur zit volgens mij nu op een andere lijn want zie m nooit meer lopen.quote:
Leuke conducteur, leuke glazenwasser, leuke collega, leuke nieuwe buurjongen van een vriend van me...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..en die ene leuke conducteur zit volgens mij nu op een andere lijn want zie m nooit meer lopen.
Kijken, kijken, niet kopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Leuke conducteur, leuke glazenwasser, leuke collega, leuke nieuwe buurjongen van een vriend van me...
Er is zoveel leuks in de wereld
gooi je hengel uit, en kijk of er iets wil bijtenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Leuke conducteur, leuke glazenwasser, leuke collega, leuke nieuwe buurjongen van een vriend van me...
Da's minder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:20 schreef davidov het volgende:
leuk... kom je van de tandarts... zijn mn 2 verstandkiezen boven er pijnloos doorheen gekomen.... moeten ze er alsnog misschien uit
ik weet dat hij gelijk heeft..maar...nouhouuuu niet nog meer leed
Oh, en ik vergeet die lekkere jongen uit de sportschool, en en en...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
gooi je hengel uit, en kijk of er iets wil bijten
Grieksleraar die geen ondergoed draagt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Was het maar weer zomer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijken, kijken, niet kopen.
Heerlijk.
Mijn tandarts is lekker, dus die kan ik gewoon leuk aankijken terwijl hij in m'n mond aan het prutten is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's minder.
Volgens mij ben ik de enige in mn familie zonder tandartsen fobie.
Moeder haat m grondig vanwege zn hardhandigheid en broertje beet m in zn vingers.
Ahh, welkom terug hier dan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sinds ik weer terug ben.
Was het geen panda?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn tandarts is zo'n Chinese aap.
Ik vermaak me nu ook wel hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Was het maar weer zomer.
heb geen fobie voor de tandarts, meer voor dingen als kiezen trekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's minder.
Volgens mij ben ik de enige in mn familie zonder tandartsen fobie.
Moeder haat m grondig vanwege zn hardhandigheid en broertje beet m in zn vingers.
Ik heb 1x zo'n hardhandige hindoestaan gehad toen mn voortand dr half aflag..nooit meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn tandarts is zo'n Chinese aap.
heb je een extra handdoekje op schoot?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn tandarts is lekker, dus die kan ik gewoon leuk aankijken terwijl hij in m'n mond aan het prutten is.
Je brengt wel altijd leven in de brouwerij, dus eigenlijk toch wel een beetje jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je me gemist hier? Nee hé?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je een extra handdoekje op schoot?
Van de zomer nog meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vermaak me nu ook wel hoor.
Omg, die is 12 ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Van de zomer nog meer.
[afbeelding]
Bah, spieren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus??
jij gaat spieren kweken.. dan valt SAJ van de zomer ook op jou
Heb ik nu een imago dat ik alleen maar op gespierde jongens val?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus??
jij gaat spieren kweken.. dan valt SAJ van de zomer ook op jou
Ook op vrouwen toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb ik nu een imago dat ik alleen maar op gespierde jongens val?
Mee eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef Andyvie het volgende:
Nee, je hebt een imago dat je smaak hebt qua jongens
Ik juist weer niet val al te gespierde vrouwen.quote:
Geef niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik juist weer niet val al te gespierde vrouwen.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die krengen zijn nog moeilijk te vinden ook.
Hij wilt je toch niet. Laat hem lekker.quote:
Ik werd al bangquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had ff een kleine terugslag.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als we hier weer lekker afhaal-chinees gaan spelen, ga ik even CSI NY kijken.
Wat een perfecte timing toch.
Whoei!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
sorry, ik probeer het goed te maken.
[afbeelding]
Dat is beter.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[afbeelding]
Proletenkop.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met wie?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
zie ik hier een kleine vergelijkenis?
[afbeelding]
Nee ik heb een onuitputtelijke bron en aangezien ik irritant ben blijf ik jullie daar mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef TehRockstar het volgende:
Zijn we weer klaar met de lelijke blondjes?
Gooi ze maar een keer over naar me via MSNquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik heb een onuitputtelijke bron en aangezien ik irritant ben blijf ik jullie daar mee lastig vallen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
zie ik hier een kleine vergelijkenis?
[afbeelding]
Je bent soms irritant ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik heb een onuitputtelijke bron en aangezien ik irritant ben blijf ik jullie daar mee lastig vallen.
Ik ben bang dat dat ook veel zegt over zijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Navelpiercing. Wat jammer nou.
We gaan toch geen goede vriendjes worden hé?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent soms irritant ja.
Maar niet op dit vlak.
Keep em cummin.
Stel je voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We gaan toch geen goede vriendjes worden hé?
Waarom?quote:
Snoep verstandig, steek een vinger in je keel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef Waxxer het volgende:
"even boodschappen" gedaan20 euro nogwat. Het enige overbodige dat erbij zit, zijn een zak chips en twee zakken dropjes (en nee, die zijn niet morgen of overmorgen al op hoor
). Maarja, heb iig eten voor vandaag en morgen en alles. Maarja.
Hey, wie wil mij leren budgetterend te winkelen?
ik was nu ook veel kwijt.. creme fraishe en mascarpone enzo.. das duurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef Waxxer het volgende:
"even boodschappen" gedaan20 euro nogwat. Het enige overbodige dat erbij zit, zijn een zak chips en twee zakken dropjes (en nee, die zijn niet morgen of overmorgen al op hoor
). Maarja, heb iig eten voor vandaag en morgen en alles. Maarja.
Hey, wie wil mij leren budgetterend te winkelen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik was nu ook veel kwijt.. creme fraishe en mascarpone enzo.. das duur
wehehe ik kan niet zoveel maar meestal is het wel lekker hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ken jij veel recepten en alles enzo en lekkere dingen om te maken met heeeerrrlijke ovenschotels enzo dat je dat geleerd hebt hoe dat moet en dat je huisgenoten zich 's middags al op het eten verheugen omdat jij aan de beurt bent??!
Inspattingen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Creatieve inspattingen zijn goed voor je saaie dinsdag.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehehe ik kan niet zoveel maar meestal is het wel lekker hoorkoken is leuk
Navelpiercing?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Navelpiercing. Wat jammer nou.
Ja, ik keek naar dat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Navelpiercing?*lette ergens anders op
*
Goedgevulde (zwem)broekenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik keek naar dat.
Ehm, jeweetwel.
Jij dan wel in da house, maar ik ben nog steeds in da officequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haai haai![]()
Jiii Diii iN tHa hOuSe![]()
Nee, die rechter jongen had van mamma geld mee gekregen naar het strand en dat is hij daar al kwijtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:59 schreef TehRockstar het volgende:
Heeft die meneer nou een flinke penisch. Of lijkt het maar zo.Zwart is zo verwarrend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |