WAnneer je Half-Life Anthology koopt kun je GEEN CS spelen, daar voor moet je de Counter-Strike Anthology kopen..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef StonedKinG het volgende:
Tip voor de volgende keer :
Koop Half life (CS), Call of duty, UT Goty, of wees cash-smart en download RTCW!
Download The all seeing eye. Dat is een programma waarmee je gameservers op het hele net op kan zoeken. Hij detecteert automatisch welke games je hebt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef Logitik het volgende:
Ik was altijd erg verslaafd aan Unreal Tournament, dus ik denk: ik koop UT2004, die kost toch maar 15 euro. Dan kan ik nog ff lekker online tegen anderen knallen (altijd gaaf).
Kom ik er nu net achter dat bijna niemand het spel meer online speelt!![]()
Cs is geen flikker aan. Bijna al die shooters niet, alleen als je het in een zelfde ruimte met meerdere personen doet. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Jah koop CS, dan kan je lekker maikuuul afschieten![]()
De meeste lol beleef ik online met Call of duty, omdat er van die heerlijke Trickjumps inzitten, ik zit echt op alle daken die maar mogelijk. Vervolgens begint iedereen te roepen dat t niet kan, en de volgende ronde loopt het hele team achter me aan om te kijken hoe het moetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
Cs is geen flikker aan. Bijna al die shooters niet, alleen als je het in een zelfde ruimte met meerdere personen doet. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Nee gek gaat niet, want jeh ik had gehackte internet cafe accounts maar die zijn gebanned :/quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Jah koop CS, dan kan je lekker maikuuul afschieten![]()
balen manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek gaat niet, want jeh ik had gehackte internet cafe accounts maar die zijn gebanned :/
Dan moet je de addons Breaktrough en Spearhead kopen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Net zoals ik er pasgeleden achterkwam dat de animo voor de originele Mohaa Alied Assault dermate was afgenomen dat een server starten geen zin meer had
Toen ik Half-Life kocht een paar jaar terug kreeg ik CounterStrike er gewoon bij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef ForumGek het volgende:
[..]
WAnneer je Half-Life Anthology koopt kun je GEEN CS spelen, daar voor moet je de Counter-Strike Anthology kopen..
Om het thuiskomen van een koude kermis tegen te gaan...![]()
Ik speel het ook dagelijks - moet je wel weten waar de spelers zitten, velen spelen nu TAM bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:30 schreef Tigertje het volgende:
Ik speel het nog dagelijks. Spelers genoeg.
Er zijn in totaal nog maar 10 RTCW serversquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef StonedKinG het volgende:
Tip voor de volgende keer :
Koop Half life (CS), Call of duty, UT Goty, of wees cash-smart en download RTCW!
Moet ik wel ff m'n PC upgraden maar dat wordt zekers mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:23 schreef Pakspul het volgende:
Jammer eigenlijk UT2k4 is wel een extreem bruut spel voor al die onslaught mode
Maar als het goed is komt dat in 2k7 weer terug en dan 4 keer zo groot
Misschien is het handiger dat je linksonder in het serverscherm de "standard servers only" uitzet....zie je gelijk dat er wel degelijk honderden/duizenden mensen het nog steeds aan het spelen zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef Logitik het volgende:
Ik was altijd erg verslaafd aan Unreal Tournament, dus ik denk: ik koop UT2004, die kost toch maar 15 euro. Dan kan ik nog ff lekker online tegen anderen knallen (altijd gaaf).
Dat is onzin, bij elke HL krijg je de back catalogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef ForumGek het volgende:
[..]
WAnneer je Half-Life Anthology koopt kun je GEEN CS spelen, daar voor moet je de Counter-Strike Anthology kopen..
oja dat spel had zo'n onwijs leuke spelmode met powerplants en autootjes en vliegtuigjes en zo! dat was dat toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef Logitik het volgende:
Er is een server van 1 of ander highschool die druk bezocht word nogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef Logitik het volgende:
Ja, en iedereen die een frag scoorde kreeg een lollyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef googoodoll het volgende:
[..]
oja dat spel had zo'n onwijs leuke spelmode met powerplants en autootjes en vliegtuigjes en zo! dat was dat toch?
Nee het is wel waarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ja, en iedereen die een frag scoorde kreeg een lolly
Mwah, op zich heeft die gamemode wel wat hoor, maja, je kunt het niet vergelijken met DM natuurlijkquote:
Nee het is maar eventjes leuk,ik speel hem ook nooit meer eigenlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef fallrite het volgende:
[..]
Mwah, op zich heeft die gamemode wel wat hoor, maja, je kunt het niet vergelijken met DM natuurlijk![]()
ik vond dat echt het leukste onderdeel. maar dat wordt dus niet meer gespeeld?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef fallrite het volgende:
[..]
Mwah, op zich heeft die gamemode wel wat hoor, maja, je kunt het niet vergelijken met DM natuurlijk![]()
Ik speelde TO al ong 4 jaar , en nu ben ik er beetje op uitgekeken, omdat de bekende goeie players allemaal weg zijn . Blijft wel een meesterlijk spelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef Public_NME het volgende:
Speel gewoon Tactical Operations; Assault on Terror. Beste multiplayer shooter ooit, speel het nog dagelijks en het blijft gewoon goed!
Het is trouwens een mod voor UT, misschien kan je em wel ergens dl-en...
Onslaught wordt wel gespeeld maar de spelers zijn of demo-spelers (die nog verrassend veel in aantal zijn) of ze hebben zich een beetje teruggetrokken naar bepaalde servers - het is dus niet meer zo dat een heleboel servers bevolkt zijn. Maar er worden zeker nog wel clanwars in gespeeld - de activiteit zal er nog wel blijven maar bij UT2007 zal het allemaal wel weer opleven, met de nieuwe engine en de vele veranderingen die ze daar gedaan hebben (niet alleen graphics)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef googoodoll het volgende:
[..]
ik vond dat echt het leukste onderdeel. maar dat wordt dus niet meer gespeeld?
heb ook niet een zodanig opgepoetste computer dat ik die nieuwe dingen allemaal aankan,zoals counterstrike en zo. heb vandaag red alert 1 gespeeld trouwensjeugdsentiment.
Movement gaat weer terug richting de eerste UT maar het blijft een eigen feel hebben zegt men. Op zich vind ik dat niet verkeerd, de movement in UT2004 is wel veel springerig met al de dodges en jumps die de spelers maken. Verder is UT2004 erg hitscangericht (wapens zoals shock, LG, minigun etc) en men wil dat weer wat meer balanceren tegenover projectile wapens (flak, rockets, etc)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:32 schreef Zombine het volgende:
Tja, ik heb nooit begrepen waarom veel spelers bij deel 1 zijn gebleven. Naar mijn mening is ut2004 toch echt beter ( vooral door de double jump ). Momenteel speel ik ut2004 niet echt vaak meer ( vrijwel nooit eigenlijk ). Maar het blijft een zeer goed spel.
Ik ben ook benieuwd hoe ut2007 gaat worden. Ik heb gehoort dat ze die double jump er niet meer in gaan zetten!?
Zou ik persoonlijk wel jammer vinden, maar als het spel daardoor meer spelers krijgt dan is dat wel weer positief.
Jawel, je kunt je half-life CD-key registreren voor een steamaccount en daarmee kun je CS downloaden en spelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt positief. Nu hopen dat ze de game zo weten te maken dat ook de ut1 spelers overstappen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef fallrite het volgende:
[..]
Movement gaat weer terug richting de eerste UT maar het blijft een eigen feel hebben zegt men. Op zich vind ik dat niet verkeerd, de movement in UT2004 is wel veel springerig met al de dodges en jumps die de spelers maken. Verder is UT2004 erg hitscangericht (wapens zoals shock, LG, minigun etc) en men wil dat weer wat meer balanceren tegenover projectile wapens (flak, rockets, etc)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |