Ja, dat zeiden Belsen en ik ook al tegen elkaar. Borstvoeding bevat geen dierlijke producten, wanneer je ze zelf niet nuttigt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef Igraine het volgende:
Ook al zou hij alleen sojamelk en appelsap gekregen hebben, had hij nog niet ondervoed hoeven zijn natuurlijk. Ik zeg niet dat het gezond is, maar als hij er maar genoeg van had gekregen had hij er waarschijnlijk wel op overleefd.
Je vraagt je toch ook af waarom ze het kind geen BV hebben gegeven. Dat lijkt mij toch wel in een veganistische levensstijl in te passen...
Ja maar dat zou je dan nog kunnen zien als dat koeien gehouden worden alleen ten behoeve van vlees of melkproduktie. Borstvoeding is dan biologisch gezien wel een dierlijk produkt, maar van je eigen lichaam en vrijwillig afgestaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef livelink het volgende:
Borstvoeding bevat dan misschien geen dierlijke producten, maar borstvoeding is natuurlijk wel een dierlijk product. Koeien eten ook geen vlees en koemelk wordt ook als dierlijk product gezien.
Erg triest dit verhaal.
Ja, maar als in 'niet plantaardig' . Maar het is gewoon lichaamseigen en niet lichaamsvreemd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef livelink het volgende:
Borstvoeding bevat dan misschien geen dierlijke producten, maar borstvoeding is natuurlijk wel een dierlijk product.
ze hebben hun eigen kind vermoord, daarvoor is niets te lang in mijn ogenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Zeer triest idd.... Ik vind levenslang wel erg lang, maarja... de VS hé?
Ja, daar heb jij dan wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ze hebben hun eigen kind vermoord, daarvoor is niets te lang in mijn ogen![]()
Herkenbaar, ik moet ook even slikken... Ik heb er kippenvel van..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef kozakken het volgende:
Owlet.. ik ben er een beetje stil van.
Weet je, je denkt altijd dat zoiets alleen maar 'ver weg' gebeurd'.
Maar dan opeens is het toch zo dichtbij.
![]()
Ben je bang dat Arwen dat ook zal krijgen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
ik kan geen sjieke linkjes maken dus even zo
Tyler savage die met zijn 12 jaar maar 5 voedingsmiddelen kan verdragen![]()
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=nieuws&p_cat=bizar&p_scherm=1&rpmore=OK&p_artid=601290&p_lijst=3#lijst
ik doe even heel erg schrikken, vooral het deel over de ontlasting dat het dar mee begonquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
ik kan geen sjieke linkjes maken dus even zo
Tyler savage die met zijn 12 jaar maar 5 voedingsmiddelen kan verdragen![]()
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=nieuws&p_cat=bizar&p_scherm=1&rpmore=OK&p_artid=601290&p_lijst=3#lijst
quote:Baby Jurriaan gered door alarmmat
MIDDENBEEMSTER - Dolgelukkig omarmen Astra Kuiper en Eelco Botter hun kleine Jurriaan, die dankzij een speciaal bewakingsmatje gered is van de wiegendood. De zes maanden oude baby stopte donderdagavond plotseling met ademhalen, maar omdat er een sensormatje onder zijn matrasje lag, werden zijn ouders meteen gealarmeerd en overleefde de baby het.
De kleine Jurriaan mocht na een ziekenhuisopname van een paar dagen gistermiddag weer met zijn blije ouders mee naar huis.
Astra was op de negenmaandenbeurs geattendeerd op het hulpmiddel. "Jurriaan heeft een slechte start gehad door een B-streptokokkeninfectie bij de geboorte. Dan word je toch wat voorzichtiger", legt vader Eelco de aankoop uit. Astra en Eelco waren de schrik gistermiddag nog amper te boven. Eelco: "We zaten voor de buis, toen we een soort alarm hoorden. We zijn als een speer naar boven gevlogen en daar lag onze kleine Jur met een grauwige kleur in zijn bedje. We hebben hem meteen opgepakt en heen en weer bewogen waarna hij weer langzaam en onregelmatig begon te ademen. Toen de ambulance kwam, lachte hij alweer een beetje."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |