abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:50:31 #101
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49238271
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef Igraine het volgende:
Ook al zou hij alleen sojamelk en appelsap gekregen hebben, had hij nog niet ondervoed hoeven zijn natuurlijk. Ik zeg niet dat het gezond is, maar als hij er maar genoeg van had gekregen had hij er waarschijnlijk wel op overleefd.

Je vraagt je toch ook af waarom ze het kind geen BV hebben gegeven. Dat lijkt mij toch wel in een veganistische levensstijl in te passen...
Ja, dat zeiden Belsen en ik ook al tegen elkaar. Borstvoeding bevat geen dierlijke producten, wanneer je ze zelf niet nuttigt.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:52:09 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49238335
Iig zou je toch verwachten dat mensen die blijkbaar zo'n duidelijke keuze maken mbt hun eigen levensstijl, dat ze zich daar goed over zouden laten informeren in verband met een zwangerschap en een kindje?
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:54:24 #103
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49238408
Borstvoeding bevat dan misschien geen dierlijke producten, maar borstvoeding is natuurlijk wel een dierlijk product. Koeien eten ook geen vlees en koemelk wordt ook als dierlijk product gezien.

Erg triest dit verhaal.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:55:35 #104
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49238454
Zeer triest idd.... Ik vind levenslang wel erg lang, maarja... de VS hé?
pi_49238828
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef livelink het volgende:
Borstvoeding bevat dan misschien geen dierlijke producten, maar borstvoeding is natuurlijk wel een dierlijk product. Koeien eten ook geen vlees en koemelk wordt ook als dierlijk product gezien.

Erg triest dit verhaal.
Ja maar dat zou je dan nog kunnen zien als dat koeien gehouden worden alleen ten behoeve van vlees of melkproduktie. Borstvoeding is dan biologisch gezien wel een dierlijk produkt, maar van je eigen lichaam en vrijwillig afgestaan.

Ik ben geen veganist, slechts vegetariër maar heb niet eerder veganistische bezwaren gehoord tegen BV.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:14:43 #106
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49239197
We weten natuurlijk ook niet of de ouders uit principiele overwegingen geen bv hebben gegeven. Dat kan natuurlijk ook een andere reden hebben. Ik ga er eigenlijk vanuit dat er bij deze ouders sowieso een steekje los zit en dat het veganisme op zich er niet eens zo heel veel mee te maken had.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_49260941
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef livelink het volgende:
Borstvoeding bevat dan misschien geen dierlijke producten, maar borstvoeding is natuurlijk wel een dierlijk product.
Ja, maar als in 'niet plantaardig' . Maar het is gewoon lichaamseigen en niet lichaamsvreemd.

Ik denk ook dat er gewoon een steekje los zat bij die mensen. Een baby heeft gewoon melk nodig, het zij linksom (borst), hetzij rechtsom (fles).
Variety is the spice of life
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:31:17 #108
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49261227
Wij eten ook voornamelijk vegetarisch. Belsen volledig, ik bijna volledig. En Ken heeft tot nu toe geen vlees of vis gekregen, wel genoeg goede vleesvervangers uiteraard
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:00:49 #109
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49262166
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Zeer triest idd.... Ik vind levenslang wel erg lang, maarja... de VS hé?
ze hebben hun eigen kind vermoord, daarvoor is niets te lang in mijn ogen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_49262853
Ik weet het niet. Mijn gevoel zegt: natuurlijk! Maar het een en ander hangt denk ik ook wel samen met de geestgesteldheid van de ouders. Niet dat het goed praat en ik zou ook echt niet weten wat dan wel een goede straf is want dat dit niet meer mag gebeuren is natuurlijk duidelijk.
Toch wel een schril contrast met mijn achternichtje die slechts 3 jaar en tbs kreeg voor het vermoorden van haar pasgeboren kindje en inmiddels al weer thuis zit en er geen spat wijzer van is geworden
pi_49264290
wat erg owlet...
pi_49267182
Het blijft ook een beetje onwerkelijk. Dat dat meisje waarmee ik vroeger samen heb gespeeld haar eigen kind kon ombrengen. Heel raar. Men is er trouwens pas achter gekomen toen haar moeder, met wie ze niet zo heel veel contact had, haar zag lopen zonder buik waarbij mijn achternichtje ineens ontkende dat ze ooit zwanger was geweest. Haar moeder heeft toen de politie gebeld omdat ze het niet vertrouwde. Wat moet dat moeilijk en zwaar geweest zijn... Kindje werd maanden later gelukkig gevonden en heeft nu een mooie begravenis gehad gelukkig. Arm ding.
pi_49268466
het moet voor haar zelf ook vreselijk geweest zijn, anders kom je toch niet tot zo'n daad lijkt me.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:39:21 #114
103793 kozakken
Living the life
pi_49268483
Owlet.. ik ben er een beetje stil van.
Weet je, je denkt altijd dat zoiets alleen maar 'ver weg' gebeurd'.
Maar dan opeens is het toch zo dichtbij.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:27:55 #115
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49282508
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:00 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ze hebben hun eigen kind vermoord, daarvoor is niets te lang in mijn ogen
Ja, daar heb jij dan wel weer gelijk in.
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef kozakken het volgende:
Owlet.. ik ben er een beetje stil van.
Weet je, je denkt altijd dat zoiets alleen maar 'ver weg' gebeurd'.
Maar dan opeens is het toch zo dichtbij.
Herkenbaar, ik moet ook even slikken... Ik heb er kippenvel van..
  zondag 1 juli 2007 @ 13:09:38 #116
113337 MisterEuro
Verzuurde Belg
pi_51024930
Volgens enkele psychologen kunnen babytjes al heel vroeg manipuleren en liegen. Ik heb hier een link gevonden dat ik de jonge moeders onder de aandacht wil brengen.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_510120.html?wt.bron=homeHVDN
Ik haat klagen en ONZIN uitkramen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:00:36 #117
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53790110
ik kan geen sjieke linkjes maken dus even zo

Tyler savage die met zijn 12 jaar maar 5 voedingsmiddelen kan verdragen

http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=nieuws&p_cat=bizar&p_scherm=1&rpmore=OK&p_artid=601290&p_lijst=3#lijst
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:42:41 #118
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53791102
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:

http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=nieuws&p_cat=bizar&p_scherm=1&rpmore=OK&p_artid=601290&p_lijst=3#lijst
Ben je bang dat Arwen dat ook zal krijgen?
pi_53791520
Nou snap ik dat het in het Vlaams is, maar als ik zie hoe het artikel geschreven is gaan mijn nekharen overeind staan

En dan de reacties eronder "dat komt allemaal door de moderne maatschappij". Laat ze dan ook met argumenten komen waarom het zo is. Daarnaast, al is het zo, daar kan dat jochie toch niets aan doen!
  maandag 8 oktober 2007 @ 19:21:34 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53796947
PV, nee hoor!
Maar vond het wel interressant omdat we wel zo vaak te horen hebben gekregen ze kan helemaal niet voor zoveel allergisch zijn, nou schijnbaar komt het dus wel vaker voor
Ik kreeg de link van een vriendin , waarvan de drie dochters allergisch zijn, het was in die zin meer een bevestiging zie je wel ik ben niet gek

En Pruk buiten de typing, t ging me om het idee, en die reacties zijn om te janken, op een andere nieuwssite waren de reacties nog veel erger, daar zeiden ze dus fastfoodkindje dat alleen maar kentucky fried chicken eet. Nu vergeten die hansworsten ook dat die kip gebakken wordt in arachideolie, goh pinda olie dus voor leken denk niet dat dat kind ooit daar iets eet.
Maar ja wat ze niet kennen is allemaal zo makkelijk te bagatelliseren
pi_53804897
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:

ik doe even heel erg schrikken, vooral het deel over de ontlasting dat het dar mee begon
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 november 2007 @ 13:17:11 #122
163650 Greys
pi_54524050
quote:
Baby Jurriaan gered door alarmmat

MIDDENBEEMSTER - Dolgelukkig omarmen Astra Kuiper en Eelco Botter hun kleine Jurriaan, die dankzij een speciaal bewakingsmatje gered is van de wiegendood. De zes maanden oude baby stopte donderdagavond plotseling met ademhalen, maar omdat er een sensormatje onder zijn matrasje lag, werden zijn ouders meteen gealarmeerd en overleefde de baby het.
De kleine Jurriaan mocht na een ziekenhuisopname van een paar dagen gistermiddag weer met zijn blije ouders mee naar huis.

Astra was op de negenmaandenbeurs geattendeerd op het hulpmiddel. "Jurriaan heeft een slechte start gehad door een B-streptokokkeninfectie bij de geboorte. Dan word je toch wat voorzichtiger", legt vader Eelco de aankoop uit. Astra en Eelco waren de schrik gistermiddag nog amper te boven. Eelco: "We zaten voor de buis, toen we een soort alarm hoorden. We zijn als een speer naar boven gevlogen en daar lag onze kleine Jur met een grauwige kleur in zijn bedje. We hebben hem meteen opgepakt en heen en weer bewogen waarna hij weer langzaam en onregelmatig begon te ademen. Toen de ambulance kwam, lachte hij alweer een beetje."

Bron: Telegraaf

Wow! Dat klinkt alsof zo'n alarmmatje eigenlijk een standaard onderdeel van de baby uitzet zou moeten worden, toch? Is zo'n matje al erg bekend in Nederland en hoe zit het in andere landen?
Ik had er namelijk nog nooit van gehoord en het klinkt toch als iets dat heel belangrijk kan zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54524203
Ik gok trouwens dat het een babysense is geweest:

http://www.luvion.nl/babysense/

(of een ander merk, maar iets a la deze )
  zondag 11 november 2007 @ 14:24:44 #124
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_54525797
Ja die alarmmatjes zijn er toch al heel lang? alleen krijg je ze niet zomaar via het ziekenfonds (dat kon nl ook dacht ik), je kan ze wel gewoon zelf kopen,Ik geloof iets van 100 euro?
Neem je dromen eens mee de dag in..
  zondag 11 november 2007 @ 19:43:40 #125
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54533702
Ik dacht dat Nikky er een had, maar verder hoor je het maar weinig, vind ik.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 november 2007 @ 19:47:51 #126
163650 Greys
pi_54533803
Ja dat vind ik dus ook, ik had er zelfs nog nooit over gehoord! Roque zegt dat ze er al heel lang zijn, gelukkig maar dan. Maar er zou best wat meer aandacht voor mogen zijn (goed dus, dit bericht in de Telegraaf!).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 11 november 2007 @ 22:21:03 #127
56471 pinquit
oh my lama!
pi_54537924
ze staan ook wel eens in dat boekje met acties in het midden van het wij-jonge-ouders magazine.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 11 november 2007 @ 23:12:35 #128
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_54539522
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:47 schreef Greys het volgende:
Ja dat vind ik dus ook, ik had er zelfs nog nooit over gehoord! Roque zegt dat ze er al heel lang zijn, gelukkig maar dan. Maar er zou best wat meer aandacht voor mogen zijn (goed dus, dit bericht in de Telegraaf!).
ze hebben ook meerdere namen hoor maar vier jaar terug had je ze ook al , ik dacht dat ze toen iets met dream of safety heetten, zeker weten doe ik het niet.
Maar het was toen in ieder geval een soort van plaat die onder het matrasje werd gelegd en de ademhaling registreerde ? En dat koste toen iets van 100 euro.
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_54623289
Ik las dat mijn 's ziektekostenverzekering wiegedood dingen 100% vergoedde. Zou dit kunnen betekenen dat de aanschaf van zo'n ding vergoed wordt?
pi_54623397
nee, waarschijnlijk alleen de huur bij de thuiszorg

althans dat was destijds bij miesje zo, onze verzekering vergoede het toen ook 100% maar alleen bij huur tot 18 maanden.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54623439
nouja, als het huren vergoed wordt is dat wat mij betreft net zo prima als kopen Ik ga er maar eens even achteraan.
  donderdag 15 november 2007 @ 12:59:54 #132
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54623588
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:23 schreef Pruk het volgende:
Ik gok trouwens dat het een babysense is geweest:

http://www.luvion.nl/babysense/

(of een ander merk, maar iets a la deze )
Het was de Nanny alarmmat

en verder heb je iig ook nog de Angelcare
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 november 2007 @ 14:30:30 #133
163650 Greys
pi_54625728
Ik vind het hartstikke goed dat het bestaat. En dat het nu door het krantenbericht toch wat meer aandacht krijgt! Eigenlijk zouden ze bv iedereen bij de check door de eh... (wie checkt er ook alweer of je alles in huis hebt voor de komst van je baby? Je kunt wel merken dat ik er geen heb ) maar in elk geval er op wijzen. Zodat in elk geval elke a.s. ouder er van gehoord heeft en dat je die kunt huren bij de Thuiszorg ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54625952
Kraamverzorgster
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 november 2007 @ 14:50:26 #135
163650 Greys
pi_54626243
Owja, die bedoelde ik
Ik zat hier echt van 'verloskundige... *nee*... vroedvrouw... *nee*.....
Thanks
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56908383
Volgens mij was dit een babysense

Succes
pi_56967447
Voortaan overal en altijd pijnloos bevallen
Uitgegeven: 25 februari 2008 11:06

Elke bevallende vrouw krijgt voortaan recht op een verdovende ruggenprik, of het nu midden in de nacht is of niet. Nu is in veel ziekenhuizen 's nachts en in het weekend vaak geen prik mogelijk.

Vrouwen moeten altijd een pijnloze bevalling kunnen hebben, zo meldt de conceptrichtlijn 'Pijnbehandeling tijdens de bevalling'. Binnen een uur nadat zij erom vraagt, moet de vrouw een ruggenprik kunnen krijgen.

Dat betekent dat binnenkort in elk ziekenhuis met een verloskundige afdeling een pijnloze bevalling gegarandeerd moet zijn. Er moet dan dus 24 uur per dag een anesthesist beschikbaar zijn die de ruggenprik mag geven. Omdat dat niet overal haalbaar is, wordt verwacht dat sommige verloskundeafdelingen zullen sluiten.

De richtlijn is opgesteld door gyneacologen en anesthesisten en gaat waarschijnlijk rond juni gelden. Volgens de artsen is pijn bij de bevalling een van de ergste soorten pijn die er bestaat; acht op de tien vrouwen vinden de pijn ondraaglijk.

Bron: Nu.nl
  maandag 25 februari 2008 @ 17:23:06 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56967752
Vind ik een slechte ontwikkeling, wat nou als je met een medische indicatie zit en er met spoed gehandeld moet worden? Dan is er mss geen verloskunde-afdeling in de buurt...

(De discusie rondom pijnbestrijding daargelaten)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:27:00 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56967811
Wat is 'in de buurt'...
Er zijn ook richtlijnen voor wat er waar aanwezig moet zijn om een bepaalde dekking te hebben in een gebied. Bijvoorbeeld Zeeland. Daar zijn ook richtlijnen voor ambulances etc. etc. Maar in dat soort gebieden kan het dus wel zijn dat je wat verder moet reizen voor bepaalde zorg.

Ik vind het wel een goede ontwikkeling. Het moet gewoon mogelijk zijn voor wie dat wil.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:30:43 #140
108648 cattie
lieve moeder
pi_56967863
Ik vind het een goede ontwikkeling.
Er is trouwens een richtlijn dat als er geen verloskundige afdeling in de buurt van het huis is, je sowieso in het ziekenhuis moet bevallen. Omdat je dan in geval van spoed niet snel genoeg in het ziekenhuis bent. Het enige nadeel zal dus zijn dat er misschien plekken in Nederland zullen komen waar je niet thuis mag vevallen.
pi_56968826
Goede ontwikkeling!
pi_57630242
quote:
Gevaarlijke stoffen in kinderpyjama's

BRUSSEL - In kinderpyjama's kunnen stoffen zitten die gevaarlijk zijn voor de gezondheid. Dat blijkt uit onderzoek van de Belgische consumentenorganisatie Test-Aankoop. Winkels als Hema, Zeeman en Prémaman horen bij de schuldigen.

Het gaat om ftalaten, formaldehyde en verboden kleurstoffen. Test-Aankoop onderzocht vijftien pyjama's voor kinderen van twee en drie jaar. In drie winkelketens, waaronder Hema en Zeeman, werd in de onderzochte kledingstukken een teveel aan ftalaten gevonden. Die stof, die vooral gebruikt wordt in de bedrukking van kleding, heeft een negatief effect op het voortplantingsstelsel en kan de gezondheid in het algemeen schaden.

De pyjama's van Zeeman hadden daarnaast volgens Test-Aankoop ook een te hoge concentratie van formaldehyde. Dat is een stof die huidirritaties, ademhalingsproblemen, hoofdpijn en misselijkheid kan veroorzaken.

Het bedrijf Prémaman komt er slecht af in het onderzoek. In een pyjama van dat bedrijf vond de consumentenorganisatie een te hoge waarde van azokleurstoffen. Die kunnen ontbinden in kankerverwekkende arylamines. Europa verbiedt het gebruik van 22 arylamines.

De textielsector is een van de meest vervuilende sectoren door de vele chemicaliën die tijdens het productieproces gebruikt worden. Volgens Test-Aankoop is de wetgeving rond chemische substanties in textiel ontoereikend.

Volgens Test-Aankoop verschuilen ketens als Hema en Zeeman zich achter niet-bestaande wetgeving. Prémaman gaf volgens de Belgische consumentenorganisatie zelfs geen enkele uitleg.
bron

Wat moeten we hier nu weer van denken? Ze hebben 15 pyama's onderzocht, welk pyama's zijn nog meer niet o.k. en welke wel?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:14:35 #143
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57630358
Tja, wat een eng idee. Ik koop mijn pyjama's alleen in de winkels die genoemd worden. Ik verwacht eigenlijk dat in Nederland dit niet kan gebeuren. Wat ben ik af en toe toch naief... alhoewel, de bron is de telegraaf eens even kijken wat de consumentenbond zegt

[ Bericht 10% gewijzigd door sjak op 26-03-2008 20:34:04 ]
Lekker douchen!
pi_57630588
Ik had het heel toevallig vorige week met mijn moeder erover dat Mikael altijd erge jeuk heeft als ie bij mijn ouders geslapen heeft. Hij heeft daar vaak een pyama aan van de zeeman. Laatste paar keren had ik hem zelf een pyama mee gedaan van de kruidvat geloof ik en nu had ie geen jeuk en rare vlekken. Zou dat daar dan heel toevallig van kunnen komen?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57630599
Maar de Telegraaf heeft weer als bron die belgische consumentenorganisatie.
De pyama's hier komen dus ook allemaal van de HEMA. En zitten deze stoffen sowieso in alle kinderkleding van die merken? En welke merken zijn wel goed?
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:26:11 #147
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57630681
Mm, ben ook benieuwd! Pyjama's van de HEMA en Zeeman worden hier veel gedragen. Ook door mijzelf. Mijn Snoopy nachthemd heeft een opdruk, maar ik kan niet zeggen dat ik er iets van merk.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:26:13 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57630682
Ik wou het artikeltje net posten. Wat eng. Met kinderschoenen trouwens hetzelfde verhaal volgens een Duitse test. Juist de dure merkschoenen blijken zeer gezondheidschadelijk te zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_57630796
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:23 schreef snoopy het volgende:
Maar de Telegraaf heeft weer als bron die belgische consumentenorganisatie.
De pyama's hier komen dus ook allemaal van de HEMA. En zitten deze stoffen sowieso in alle kinderkleding van die merken? En welke merken zijn wel goed?
formaldehyde zit in bijna alles wat denk baar is, in shampoo's. in deo's in miljoenen kledingstukken in wasmiddelen, in meubels in vloeren etc etc. mensen die overgevoelig zijn hebben al last van de toegestane percentages om dat alles bij elkaar op een dag al veel kan zijn (heeft tijdje geleden ook een artikel over formaldehyde en het gebruik daarvan in de consumentengids inmiddels gevonden, blz 1 & blz 2 gestaan ). Alleen hoge concentraties in bv kleren etc kan ook bij mensen uiteindelijk die niet overgevoelig zijn klachten op leveren, maar het vermijden van formaldehyde is helaas onmogelijk.

(helaas allergisch/overgevoelig is voor dus formaldehyde sinds kind af aan)

edit:: linkje toegevoegd

[ Bericht 5% gewijzigd door knorretje op 26-03-2008 20:46:01 ]
pi_57630965
van de site van test-aankoop:
quote:
C&A, Inno, Petit Bâteau en Zara, waarvan de resultaten goed waren (behoudens een enkele formadehyde-waarde maar die bleef nog onder de norm van het Öko-Tex-label) hebben Test-Aankoop gecontacteerd en zich bereid verklaard de controles van gevaarlijke substanties in hun textiel mee op te volgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')