quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt het niet helemaal begrepen he Thermo?
770ste porsche 901 nooit gebouwd!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
mja het gebaar is goed, maar ik zit nu even te bedenken hoe we er een 770 in kunnen bakken
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef Thermo het volgende:
[..]
770ste porsche 901 nooit gebouwd!
zoiets
HEBBE!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
Is deze dus door m'n neus geboord
[afbeelding]
Je bent gewoon te traagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
Lang geleden dat ik een topic heb geopend
hoofdoorzaak: M5quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
Lang geleden dat ik een topic heb geopend
Niet geneukt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:42 schreef Ballebek het volgende:
[..]
HEBBE!!!
Ik heb de lunch overleefd met het meisje
Heyyyy Join the clubquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
Niemand weet een leuk cadeau te verzinnen voor mijn moeder!
EN IK OOK NIET!
Ze wordt ook nog eens 50quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heyyyy Join the club![]()
![]()
En ook niet voor m'n vader btw
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aiiiii, dan moet je wel iets fatsoenlijks hebben ja
Mijn ouders ook niet want "het zijn toch onze centen"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
mn vader wil nooit cadeau's, das makkelijkhij heeft alles al wat zn hartje begeert
Neem ze allebij dan zaterdag mee uit eten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOHWWWWW
Bij mij zijn de termijnen iets korter, m'n pa morgen en m'n ma zaterdag
Mja, ik dacht, ik begin maar eens vroeg dit jaar, anders wordt het weer zo'n afgezaagd cadeauquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOHWWWWW
Bij mij zijn de termijnen iets korter, m'n pa morgen en m'n ma zaterdag
Nah, das bij mij ondertussen niet meer zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet want "het zijn toch onze centen"
Ik heb deze zondag nog gekochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, das bij mij ondertussen niet meer zoMaar vroeger wel vaka gehoord ja
Maar mijn vader is stripverzamelaar, dus soms krijgt ie iets wat door Sandra gemaaktis, dat is dan vooor hem erg leuk, en voor ons erg goedkoop. Mes snijdt aan twee kanten
Zaterdag vieren ze het voor vrienden enzo, dus dat gaat niet werken, en denk je dat ik dat kan betalen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Neem ze allebij dan zaterdag mee uit eten.
Da's waar jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik dacht, ik begin maar eens vroeg dit jaar, anders wordt het weer zo'n afgezaagd cadeau!
Ideaal iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, das bij mij ondertussen niet meer zoMaar vroeger wel vaka gehoord ja
Maar mijn vader is stripverzamelaar, dus soms krijgt ie iets wat door Sandra gemaaktis, dat is dan vooor hem erg leuk, en voor ons erg goedkoop. Mes snijdt aan twee kanten
Tuurlijk, aan het einde van dat diner roep je je vader even en zeg je dat je nog een kado voor hem hebt en dat is dan de rekeningquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zaterdag vieren ze het voor vrienden enzo, dus dat gaat niet werken, en denk je dat ik dat kan betalen?![]()
Hij wil niet eens dat ik dat betaal manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:00 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tuurlijk, aan het einde van dat diner roep je je vader even en zeg je dat je nog een kado voor hem hebt en dat is dan de rekening
Jammer johquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee hè!
Het is ook al bijna 14 februari!
DAAR GAAT AL MIJN GELD!
Een vriend van mij had gisteren nog 3,14 euroquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wilde zaterdag nog wel gaan winkelenGrrr!
Ja niets, ik ben er ook niet zo gecharmeerd van, maar ongeveer 3/4 van Nederland welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat boeit die kuttige 14 februair nou weer, behalve dat Sandra en ik op die dag drie jaar verloofd zijn?
Die dag interesseert mij geen ene ruk in ieder geval. Maar gefeliciteerd alvast, maar wordt het niet eens tijd om nu te gaan trouwen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat boeit die kuttige 14 februair nou weer, behalve dat Sandra en ik op die dag drie jaar verloofd zijn?
30 april 2004 was het planquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:17 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die dag interesseert mij geen ene ruk in ieder geval. Maar gefeliciteerd alvast, maar wordt het niet eens tijd om nu te gaan trouwen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is wel een geinig cadeautje voor 14 februari: klik
3 jaar verloofdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
mn ouders waren 7 jaar verloofd voor ze trouwdenquote:
i-spy24quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef Ballebek het volgende:
Dan ben ik ver ver hier vandaag lekker in de zon met een cocktail aan het liggen in mijn hangmat![]()
Dat maken ze jou wijsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn ouders waren 7 jaar verloofd voor ze trouwdenEn christelijk, dus die hele tijd niet geneukt
Oh dat scheelt, pas ongeveer 1 1/2 jaar bezig om het stadhuis te vinden? Maar hoezo op die dag niet getrouwd? Ineens last van plotselinge bindingsangst?quote:
het gemeentehuis is nooit zo open op 30 april op een of andere manierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, pas ongeveer 1 1/2 jaar bezig om het stadhuis te vinden? Maar hoezo op die dag niet getrouwd? Ineens last van plotselinge bindingsangst?
Belachelijk, tijd voor een revolutie zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gemeentehuis is nooit zo open op 30 april op een of andere manier
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond het al een PeuRacje
Maar ik zie er niet uit als een trieste kneus, oh sorry, accountant met een ouwe brakke Alfa Ferarri F40quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond het al een PeuRacje
de koningin afzetten bedoel je?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:29 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Belachelijk, tijd voor een revolutie zou ik zeggen
Ik dacht dat je in christelijke kringen binnen 1 jaar na je verloving moet trouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn ouders waren 7 jaar verloofd voor ze trouwdenEn christelijk, dus die hele tijd niet geneukt
Peu is waarschijnlijk ook een deeltijd undercover agent van de AIVDquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Mocht hier de AIVD rond neuzen dan waren dat niet mijn woorden
geen ideequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in christelijke kringen binnen 1 jaar na je verloving moet trouwen![]()
James Bond reed eigenlijk ook in een Ausin Metro en niet in een DB5.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Peu is waarschijnlijk ook een deeltijd undercover agent van de AIVD![]()
ik vind gewoon dat je ff moet trouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee
Maar PeuRac is WEL part-time christen, dus wie weet kan hij helderheid bieden?
ja ik ook, maar Sandra wil dat haar familie er bij isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat je ff moet trouwen![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja ik ook, maar Sandra wil dat haar familie er bij isen die zijn te lam om naar Friesland te komen
dus moeten wij een bus voor ze gaan regelen
hoeveel manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja ik ook, maar Sandra wil dat haar familie er bij isen die zijn te lam om naar Friesland te komen
dus moeten wij een bus voor ze gaan regelen
mja.. om mijn part zijn alleen mn ouders en Sandra's moeder er bij.. de rest hoeft om mij echt niet... beide een slecht contact met broers en zussen, dus die mogen ook thuis blijvenquote:
vind de fam. van Sandra jou niet zo lief?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja.. om mijn part zijn alleen mn ouders en Sandra's moeder er bij.. de rest hoeft om mij echt niet... beide een slecht contact met broers en zussen, dus die mogen ook thuis blijvenElk de meoder als getuige, en mn vader hoort er ook bij, klaar, geen gedonder
jawel hoor.. maar ze denken dat Friesland ver weg is...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vind de fam. van Sandra jou niet zo lief?
nah, laat ze lekker optiefen dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel hoor.. maar ze denken dat Friesland ver weg is...![]()
wel verwachten dat we bij hun langs komen, maar zelf langskomen ho maar...
Sandra's grootouders moeten ook verzorgd worden.. en eenvan hun zoons weigetr dat, want hij woont helemaal in BleiswijkDat is dus 20 minuten rijden naar Den haag, oh wat ver
ja graagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nah, laat ze lekker optiefen dan.![]()
Tja, een bruiloft zonder Haagenezen is toch maar saai.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja graagMaar sandra wil ze er bij...
Zo zou ik het ook doen jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou het lekker omkeren, ik trouw dan en dan, ben erbij of tief maar lekker op
Je moet toch wat over hebben voor het geluk van je dochter
Ik denk dat Alexxxxx liever een langzame en pijnlijke dood zou sterven dan ook_gek uitnodigenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tja, een bruiloft zonder Haagenezen is toch maar saai.
Nodig Ook_Gek ff uit dan heb je geheid lol (vooral als je daarna bij een Chinees gaat eten).
Ho! Daar gaat het mis. Schoonmoeder is tof, die komt WEL regelmatig.. en een nicht van haar ook... Maar de rest van de familiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou het lekker omkeren, ik trouw dan en dan, ben erbij of tief maar lekker op
Je moet toch wat over hebben voor het geluk van je dochter
ook gek kan met Sandra's vader mee terugrijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat Alexxxxx liever een langzame en pijnlijke dood zou sterven dan ook_gek uitnodigen
veel plezier, en zie dat topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik ga weer
@ Alexxxxx: veel plezier met het raden van de auto
Nou dan lijkt me het probleem toch opgelost. Iedereen een uitnodiging sturen, en ik verzeker je, nu roepen ze dat ze niet komen maar op de dag zelf staan ze er bijna allemaal, tenminste als ze echt wat om Sandra gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ho! Daar gaat het mis. Schoonmoeder is tof, die komt WEL regelmatig.. en een nicht van haar ook... Maar de rest van de familie
En als Sandra haar vader van plan was te komen, schop ik hem eigenhandig het gemeentehuis uit
Ach wat, ik kom dan ook wel, kan ie met mij terugrijden in z'n dwangbuisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook gek kan met Sandra's vader mee terugrijden
Ballonvaartquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
Niemand weet een leuk cadeau te verzinnen voor mijn moeder!
EN IK OOK NIET!
Geisers aansteken in IJsland is vaak ook een spetter!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:25 schreef Sjoewe het volgende:
Mijnenruimen in voormalig Joegoslavie is ook altijd een knaller
Dan wil ik niet weten wat jij net gegeten hebt of gedaan hebtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef Ballebek het volgende:
Ik ook, kreeg net een compliment over mijn rode baard en snor...
Ik heb alleen donkerblond haar
Waarom wist ik dat iemand dat zou zeggen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:02 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat jij net gegeten hebt of gedaan hebt
Ja sorry, ben al de hele dag bezig een presentatie voor m'n werk in elkaar te zetten, dus ben een beetje gaar en kon het niet latenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat iemand dat zou zeggen...
Omdat je daarnet daadwerkelijk een ongestelde dame een oraal pleziertje hebt gegegund?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat iemand dat zou zeggen...
Ja zo'n befbezem zit altijd wel lekker warmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn baard en snor zijn ook rood hoor.. moet mn snor er ook weer eens afhalen, maar ik vid het eerlijk gezegd best lekker warm zo in de winter
Man, dat is echt maandagetenquote:
Gister hadden wij de restjes chinees van zondag, weer eens te veel ingekochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Man, dat is echt maandageten
Chinees vanavond![]()
ow fantastischquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/captainjackvsbritney/
Wat een sukkelsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
[pissed off mode]
Godverdommese kuthoeren op m'n werk!!!
Krijg je opslag, houd ik uiteindelijk aan het eind van de maand nog 100 euro minder over omdat ze met een of andere bijtelling voor m'n auto v/d zaak komen![]()
Ik heb altijd tegen die lullo's gezegd dat ik geen bijtelling wil! Ik houd godverdomme niet voor jan lul die kilometers bij!
Morgen weer eens die administratie sukkels onder hun zak trappen! Klopt weer geen ene ruk van!
[/pissed off mode]
Hoi lieve mensjes![]()
Ja, ik heb toen ik op school zat 5 jaar bij de makro gewerkt....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef Hugster het volgende:
Bara, vrienden van mij zijn orderpickers in een magazijn hier in utrecht en zitten op ¤1350, 22 jaar oud
Kan je niet in de verkoop gaan? Beetje behoorlijke video en audio toko's zoeken bijna altijd wel kwaliteitspersoneel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ik heb toen ik op school zat 5 jaar bij de makro gewerkt....
daar zou ik nu ook veel meer verdienen. Met Vakkenvullen
Het probleem is dat personeel bij ons het al 6 jaar pikt dit gezeik, maar ik ben het na 2,5 jaar al zat.
Ik ben het pas het laatste half jaar echt gaan uitzoeken, en het is gewoon om te janken.
En ja ik wil best iets anders gaan doen, maar ik heb dus echt geen flauw idee wat![]()
Probleem daarvan is dat ik qua techniek best veel kennis heb, maar dat is kennis waar een klant verder geen barst aan heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je niet in de verkoop gaan? Beetje behoorlijke video en audio toko's zoeken bijna altijd wel kwaliteitspersoneel.
Ik zat op 209 in de week als orderpickerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef Hugster het volgende:
Bara, vrienden van mij zijn orderpickers in een magazijn hier in utrecht en zitten op ¤1350, 22 jaar oud
Postbose Siemen komt een pannetje brengen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
hier is het trouwens Sandra haar beroemde tomatensoep wat de post schaft
Die hebben rode busjes, je weetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Postbose Siemen komt een pannetje brengen?
Mja bijleren kan altijd nogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Probleem daarvan is dat ik qua techniek best veel kennis heb, maar dat is kennis waar een klant verder geen barst aan heeft.
Maar het lijkt me inderdaad wel leuker om iets te doen zonder dat mijn handen vuil worden
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ow, ik krijg trouwens als ik een uitkering krijg 200 in de maand, omdat ik 25 weken heb gewerkt.. als ik 26 weken had gewerkt had ik 800 in de maand gekregen
Die mensen biuj het CWI hebben ook geen verstand in de kop he?quote:
de site van de desbetreffende artiestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef Fugie het volgende:
wat is een goed programma om muziek te downloadensoulseek laat het de laatste tijd een beetje afweten
daar staat alleen de bestel knop, bestellen als in geld betalenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de site van de desbetreffende artiest
B artiesten geven hun rommel altijd gratis wegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
De artiesten waar ik fan van ben hebben wel een aantal gratis samples op de site staan
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:11 schreef ThaFreak het volgende:
hugster gebanned
Banmeld topic deel 675
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
de dooie of de verliefde?
Ik vind Le testament de Klonk wel komisch opzich
Traag als dikke poep dudequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:11 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding] Vandaag gespot, wel geinig bakkie
Zie je die volvo erachter?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Traag als dikke poep dude
Heb in zo'n kreng gereden, 't is echt 3x niks
Volvo 940quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zie je die volvo erachter?
Iig, ik vind ze er geinig uitzienprestaties weet ik dus niet
Plaatslijke Ford dealer woont een drop verderop... Heeft twee X-types en een StreetKa voor zichzlefquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef M5 het volgende:
Die Smart vind ik echt een auto voor kanslozen. Net zo erg als een Ford StreetKa.
Jag X-typequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Plaatslijke Ford dealer woont een drop verderop... Heeft twee X-types en een StreetKa voor zichzlef
ik vind t vooral overdreven dat ie er twee heeftquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Jag X-typeKoop dan een dik aangeklede Mondeo ofzow. Nog mooier ook.
dikke bom erop, voor de zekerheid wat napalm er achteraanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:11 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding] Vandaag gespot, wel geinig bakkie
alessi heeft vast en zeker wel nieuwe dingenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heyyyy Join the club![]()
![]()
En ook niet voor m'n vader btw
je kent me toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Typ het dan als een complitment.
Maar in dat geval: Bedankt!![afbeelding]
Hugoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:11 schreef ThaFreak het volgende:
hugster gebanned
Banmeld topic deel 675
Vervelende discussie gehad net na mn toneelstuk.quote:
Nee.... Het was in het i-spy topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef ook_gek het volgende:
simpel hij zal het wel in de SC gedaan hebben waar het normaal gesproken nooit een probleem is. Echter loopt er een nieuw modje rond die zich zelf graag wilt bewijzen en hop weg is hugster![]()
Dribbels relteamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:33 schreef Klonk het volgende:
ik ben banloos
al denk ik dat het in een paar gevallen kantje boord was
das balenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vervelende discussie gehad net na mn toneelstuk.![]()
Ja, ik zit me in te houden om hier niet alles van me af te scheldenquote:
Ga je toch lekker je huisgenoot vertellen wat je van hem vind?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, ik zit me in te houden om hier niet alles van me af te schelden
Whehe dit staat daar los van, en het zit me gewoon dwars want ik voorzie al hoe dit gaat lopen. Dan ben ik straks weer degene 'die het gedaan heeft'quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je toch lekker je huisgenoot vertellen wat je van hem vind?Daar ben je toch zo van af
dan moet jij hem verplicht aangeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom post ie niet gewoon met een van zn kloontjes?
Ik moet wel meerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan moet jij hem verplicht aangeven.
jij bent nu de kloonplizie
Effe snel 1 danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef Ballebek het volgende:
He Ook_Gek; I need new music noem is wat leuke dingen om te downzuigen?
Album hoer...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Effe snel 1 dan
Mauro Picotto & Fergie - Funkytek
Leuk nummertje met een bekende sample![]()
* ook_gek is druk bezich dus mazzzl![]()
Geen idee wat er dan is maar ik zeg jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Album hoer...
Ga je nog mee naar Parijs in september?
Plan is JA en dan weer met de sletjes...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee wat er dan is maar ik zeg ja![]()
Ga jij nog naar de Cebit? Daar wil ik ook heen![]()
Op avontuur met ballebek is altijd leuk![]()
Oke dan gaat leuk worden dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Plan is JA en dan weer met de sletjes...![]()
ehh lexyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
hey rijstjochie
Post anders eens een foto van je vriendin?
ja klop maar me golfie 2 lig in mekaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik la strouwens dat je je Ibiza in had geruild voor een Golf II? [afbeelding]
Alle 4 nog wel!? Polygamie is verboden hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:01 schreef riceboy het volgende:
[..]
ehh lexyfrient!
dit ben ik met me vriendinne op vekansie in belgie
[afbeelding]
Nee, daarmee wil je op vakantie...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:01 schreef riceboy het volgende:
[..]
ehh lexyfrient!
dit ben ik met me vriendinne op vekansie in belgie
[afbeelding]
ne ik was met me kamaraad die de foto nam en die wijve waren daar en ik wilde op de foto met zequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alle 4 nog wel!? Polygamie is verboden hoor
Je belgische maat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:03 schreef riceboy het volgende:
[..]
ne ik was met me kamaraad die de foto nam en die wijve waren daar en ik wilde op de foto met ze
Dus je hebt geen vriendin?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:03 schreef riceboy het volgende:
[..]
ne ik was met me kamaraad die de foto nam en die wijve waren daar en ik wilde op de foto met ze
ja ik ga vollegend jaar weer en weer naar belgie met me kamaraad en dan zji die er ook wea.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, daarmee wil je op vakantie...
ek heb nog geen vriendin ja soms eentje voa een weekent maar daarna gaan se vaak weer weg is ook maar betah!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus je hebt geen vriendin?
Of heeft je vriendin de Golf in de prak gereden?
jij moe kappe soevequote:
Is toch een hele normale vraagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:05 schreef riceboy het volgende:
[..]
ek heb nog geen vriendin ja soms eentje voa een weekent maar daarna gaan se vaak weer weg is ook maar betah!
[..]
jij moe kappe soeve
Boer Tjed aan het einde van de dijk in Moddergat heeft nog wel een paar in de pan met Jus liggen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zin in borrelballen, wie brengt me een pakje?
nee zijn banden maatquote:
In Moddergat worden lekkere gehqaktballen gemaakt weet ik ja, maar ik heb het over borrelballen. Die hebben ze toch ook in het westen? Of lopen jullie zo ver voor dat ze daar niet meer te koop zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Boer Tjed aan het einde van de dijk in Moddergat heeft nog wel een paar in de pan met Jus liggen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan je uit betrouwbare bron melden dat het hugo niet is
Doe mij maar een Broodje Bonckelaer van De Bonckelaer in Anjumquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Moddergat worden lekkere gehqaktballen gemaakt weet ik ja, maar ik heb het over borrelballen. Die hebben ze toch ook in het westen? Of lopen jullie zo ver voor dat ze daar niet meer te koop zijn?
Je weet wat er met de enige eetgelegenheid in Anjum gebeurd is he? Daar hebben ze een paar jaar geleden 6 klanten uit de tuin opgegravenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Doe mij maar een Broodje Bonckelaer van De Bonckelaer in Anjum![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moge hij (nog zo'n 44 uur) rusten in vrede
Hij komt vannacht wel online op MSNquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moge hij (nog zo'n 44 uur) rusten in vrede
Was dus toch die tentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet wat er met de enige eetgelegenheid in Anjum gebeurd is he? Daar hebben ze een paar jaar geleden 6 klanten uit de tuin opgegraven
wie is je bron?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan je uit betrouwbare bron melden dat het hugo niet is
Moeten we toch maar eens vaker doen. Die road trips zijn elke keer weer geweldigquote:
Zonder Hugo kunnen we onze superduperFBGmegatrippelpippelpowercombo niet makenquote:
ja ik kots op kloontjes fieze dikke kloontjes bahquote:
Vanuit Parijs en de CeBit een beetje moeilijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moeten we toch maar eens vaker doen. Die road trips zijn elke keer weer geweldig
Gaan we weer eten in die snack bar waar we elke keer gaan eten als we terug komen van de IAA![]()
Ja dat ga ik jou aan je neus hangen zekerquote:
We kunnen toch effe omrijenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Vanuit Parijs en de CeBit een beetje moeilijk
Net zo 'ech' als Marijke Helwegen zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef riceboy het volgende:
[..]
ja ik kots op kloontjes fieze dikke kloontjes bah
ik ben ech %100 ech.
wedde ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Net zo 'ech' als Marijke Helwegen zeker
Zonder Hugo geen FBG'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zonder Hugo kunnen we onze superduperFBGmegatrippelpippelpowercombo niet maken
Trio de TurboTwinsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zonder Hugo kunnen we onze superduperFBGmegatrippelpippelpowercombo niet maken
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hehe, Hugo die zn eigen maten zit te neppen
Je begrijpt het niet hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hehe, Hugo die zn eigen maten zit te neppen
250km voor een worst... Gaat een beetje ver, daarintegen weet ik in Hanover wel weer goeie shitquote:
Nee wedden waarom graftakquote:
Koniquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat in combinatie met deTurboTwin
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat in combinatie met deTurboTwin
[afbeelding]
Ik had vroeger een hele grote poster van Koni op m'n kamer hangen, gekregen op de Bedrijfsautoraiquote:
Gaan we daarom wedden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef riceboy het volgende:
[..]
nou dan mag jij met me mee naar dakar in 2010
hehehehhehe ik las hermandepermban oneone!!!11111!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hele grote poster van Koni op m'n kamer hangen, gekregen op de Bedrijfsautorai![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je vertellen van wie je een kloon bent?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:24 schreef riceboy het volgende:
[..]
hehehehhehe ik las hermandepermban oneone!!!11111!![]()
nou is et nie leuk meerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer ga je vertellen van wie je een kloon bent?
Ga jij ook?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef riceboy het volgende:
[..]
nou dan mag jij met me mee naar dakar in 2010
wat wil sanda eve?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
as et maar de ouwe is
Sandra wil even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |