quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt het niet helemaal begrepen he Thermo?
770ste porsche 901 nooit gebouwd!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
mja het gebaar is goed, maar ik zit nu even te bedenken hoe we er een 770 in kunnen bakken
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef Thermo het volgende:
[..]
770ste porsche 901 nooit gebouwd!
zoiets
HEBBE!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
Is deze dus door m'n neus geboord
[afbeelding]
Je bent gewoon te traagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
Lang geleden dat ik een topic heb geopend
hoofdoorzaak: M5quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
Lang geleden dat ik een topic heb geopend
Niet geneukt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:42 schreef Ballebek het volgende:
[..]
HEBBE!!!
Ik heb de lunch overleefd met het meisje
Heyyyy Join the clubquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
Niemand weet een leuk cadeau te verzinnen voor mijn moeder!
EN IK OOK NIET!
Ze wordt ook nog eens 50quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heyyyy Join the club![]()
![]()
En ook niet voor m'n vader btw
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aiiiii, dan moet je wel iets fatsoenlijks hebben ja
Mijn ouders ook niet want "het zijn toch onze centen"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
mn vader wil nooit cadeau's, das makkelijkhij heeft alles al wat zn hartje begeert
Neem ze allebij dan zaterdag mee uit eten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOHWWWWW
Bij mij zijn de termijnen iets korter, m'n pa morgen en m'n ma zaterdag
Mja, ik dacht, ik begin maar eens vroeg dit jaar, anders wordt het weer zo'n afgezaagd cadeauquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOHWWWWW
Bij mij zijn de termijnen iets korter, m'n pa morgen en m'n ma zaterdag
Nah, das bij mij ondertussen niet meer zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet want "het zijn toch onze centen"
Ik heb deze zondag nog gekochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, das bij mij ondertussen niet meer zoMaar vroeger wel vaka gehoord ja
Maar mijn vader is stripverzamelaar, dus soms krijgt ie iets wat door Sandra gemaaktis, dat is dan vooor hem erg leuk, en voor ons erg goedkoop. Mes snijdt aan twee kanten
Zaterdag vieren ze het voor vrienden enzo, dus dat gaat niet werken, en denk je dat ik dat kan betalen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Neem ze allebij dan zaterdag mee uit eten.
Da's waar jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik dacht, ik begin maar eens vroeg dit jaar, anders wordt het weer zo'n afgezaagd cadeau!
Ideaal iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, das bij mij ondertussen niet meer zoMaar vroeger wel vaka gehoord ja
Maar mijn vader is stripverzamelaar, dus soms krijgt ie iets wat door Sandra gemaaktis, dat is dan vooor hem erg leuk, en voor ons erg goedkoop. Mes snijdt aan twee kanten
Tuurlijk, aan het einde van dat diner roep je je vader even en zeg je dat je nog een kado voor hem hebt en dat is dan de rekeningquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zaterdag vieren ze het voor vrienden enzo, dus dat gaat niet werken, en denk je dat ik dat kan betalen?![]()
Hij wil niet eens dat ik dat betaal manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:00 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tuurlijk, aan het einde van dat diner roep je je vader even en zeg je dat je nog een kado voor hem hebt en dat is dan de rekening
Jammer johquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee hè!
Het is ook al bijna 14 februari!
DAAR GAAT AL MIJN GELD!
Een vriend van mij had gisteren nog 3,14 euroquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wilde zaterdag nog wel gaan winkelenGrrr!
Ja niets, ik ben er ook niet zo gecharmeerd van, maar ongeveer 3/4 van Nederland welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat boeit die kuttige 14 februair nou weer, behalve dat Sandra en ik op die dag drie jaar verloofd zijn?
Die dag interesseert mij geen ene ruk in ieder geval. Maar gefeliciteerd alvast, maar wordt het niet eens tijd om nu te gaan trouwen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat boeit die kuttige 14 februair nou weer, behalve dat Sandra en ik op die dag drie jaar verloofd zijn?
30 april 2004 was het planquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:17 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die dag interesseert mij geen ene ruk in ieder geval. Maar gefeliciteerd alvast, maar wordt het niet eens tijd om nu te gaan trouwen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is wel een geinig cadeautje voor 14 februari: klik
3 jaar verloofdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
mn ouders waren 7 jaar verloofd voor ze trouwdenquote:
i-spy24quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef Ballebek het volgende:
Dan ben ik ver ver hier vandaag lekker in de zon met een cocktail aan het liggen in mijn hangmat![]()
Dat maken ze jou wijsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn ouders waren 7 jaar verloofd voor ze trouwdenEn christelijk, dus die hele tijd niet geneukt
Oh dat scheelt, pas ongeveer 1 1/2 jaar bezig om het stadhuis te vinden? Maar hoezo op die dag niet getrouwd? Ineens last van plotselinge bindingsangst?quote:
het gemeentehuis is nooit zo open op 30 april op een of andere manierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, pas ongeveer 1 1/2 jaar bezig om het stadhuis te vinden? Maar hoezo op die dag niet getrouwd? Ineens last van plotselinge bindingsangst?
Belachelijk, tijd voor een revolutie zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gemeentehuis is nooit zo open op 30 april op een of andere manier
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond het al een PeuRacje
Maar ik zie er niet uit als een trieste kneus, oh sorry, accountant met een ouwe brakke Alfa Ferarri F40quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond het al een PeuRacje
de koningin afzetten bedoel je?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:29 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Belachelijk, tijd voor een revolutie zou ik zeggen
Ik dacht dat je in christelijke kringen binnen 1 jaar na je verloving moet trouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn ouders waren 7 jaar verloofd voor ze trouwdenEn christelijk, dus die hele tijd niet geneukt
Peu is waarschijnlijk ook een deeltijd undercover agent van de AIVDquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Mocht hier de AIVD rond neuzen dan waren dat niet mijn woorden
geen ideequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in christelijke kringen binnen 1 jaar na je verloving moet trouwen![]()
James Bond reed eigenlijk ook in een Ausin Metro en niet in een DB5.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Peu is waarschijnlijk ook een deeltijd undercover agent van de AIVD![]()
ik vind gewoon dat je ff moet trouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee
Maar PeuRac is WEL part-time christen, dus wie weet kan hij helderheid bieden?
ja ik ook, maar Sandra wil dat haar familie er bij isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat je ff moet trouwen![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja ik ook, maar Sandra wil dat haar familie er bij isen die zijn te lam om naar Friesland te komen
dus moeten wij een bus voor ze gaan regelen
hoeveel manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja ik ook, maar Sandra wil dat haar familie er bij isen die zijn te lam om naar Friesland te komen
dus moeten wij een bus voor ze gaan regelen
mja.. om mijn part zijn alleen mn ouders en Sandra's moeder er bij.. de rest hoeft om mij echt niet... beide een slecht contact met broers en zussen, dus die mogen ook thuis blijvenquote:
vind de fam. van Sandra jou niet zo lief?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja.. om mijn part zijn alleen mn ouders en Sandra's moeder er bij.. de rest hoeft om mij echt niet... beide een slecht contact met broers en zussen, dus die mogen ook thuis blijvenElk de meoder als getuige, en mn vader hoort er ook bij, klaar, geen gedonder
jawel hoor.. maar ze denken dat Friesland ver weg is...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vind de fam. van Sandra jou niet zo lief?
nah, laat ze lekker optiefen dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel hoor.. maar ze denken dat Friesland ver weg is...![]()
wel verwachten dat we bij hun langs komen, maar zelf langskomen ho maar...
Sandra's grootouders moeten ook verzorgd worden.. en eenvan hun zoons weigetr dat, want hij woont helemaal in BleiswijkDat is dus 20 minuten rijden naar Den haag, oh wat ver
ja graagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nah, laat ze lekker optiefen dan.![]()
Tja, een bruiloft zonder Haagenezen is toch maar saai.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja graagMaar sandra wil ze er bij...
Zo zou ik het ook doen jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou het lekker omkeren, ik trouw dan en dan, ben erbij of tief maar lekker op
Je moet toch wat over hebben voor het geluk van je dochter
Ik denk dat Alexxxxx liever een langzame en pijnlijke dood zou sterven dan ook_gek uitnodigenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tja, een bruiloft zonder Haagenezen is toch maar saai.
Nodig Ook_Gek ff uit dan heb je geheid lol (vooral als je daarna bij een Chinees gaat eten).
Ho! Daar gaat het mis. Schoonmoeder is tof, die komt WEL regelmatig.. en een nicht van haar ook... Maar de rest van de familiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou het lekker omkeren, ik trouw dan en dan, ben erbij of tief maar lekker op
Je moet toch wat over hebben voor het geluk van je dochter
ook gek kan met Sandra's vader mee terugrijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat Alexxxxx liever een langzame en pijnlijke dood zou sterven dan ook_gek uitnodigen
veel plezier, en zie dat topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik ga weer
@ Alexxxxx: veel plezier met het raden van de auto
Nou dan lijkt me het probleem toch opgelost. Iedereen een uitnodiging sturen, en ik verzeker je, nu roepen ze dat ze niet komen maar op de dag zelf staan ze er bijna allemaal, tenminste als ze echt wat om Sandra gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ho! Daar gaat het mis. Schoonmoeder is tof, die komt WEL regelmatig.. en een nicht van haar ook... Maar de rest van de familie
En als Sandra haar vader van plan was te komen, schop ik hem eigenhandig het gemeentehuis uit
Ach wat, ik kom dan ook wel, kan ie met mij terugrijden in z'n dwangbuisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook gek kan met Sandra's vader mee terugrijden
Ballonvaartquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
Niemand weet een leuk cadeau te verzinnen voor mijn moeder!
EN IK OOK NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |