Centrist met een afwijking naar rechts?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Centrist, het is centrist
dat is nou het mooie van in het zuiden studeren en een eigen bedrijf hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Geen carnaval voor mij, ik moet werken
Nee jullie maken je liever druk om de Elfstedentochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef du_ke het volgende:
Wij in het noorden doen niet aan carnaval.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
dat is nou het mooie van in het zuiden studeren en een eigen bedrijf hebben
das toch jammerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef du_ke het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef du_ke het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is dan ook een Rotterdammer. Ik denk, ik betrek DoG bij carnaval.
Juistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, het heeft grote voordelen, het Noorden!
![]()
![]()
![]()
en de bacchus van vurrig jaorquote:Ich mos nog gebaore waere, 't sjtong veur miene pap al vas.
Ich mos en zou ein jungske waere, ein jungske mit väöl laeve, mit väöl sjpas.
't Waas vastelaovend, 't waerde maondaag, de optoch trok, bienao waas 't miene tied.
En waat dinkse, mit mam dao op dae wage, op 't Zjwartbrook waar 't zo wied.
Dao bun ich toen gebaore, en Bacchus waas derbie.
En veurdet ich begreep wat der aan de handj waas, zong ederein gans bliej.
Refrein:
Dit is mien club, mien Bacchus club,
dit is 't sjoonste, sjoonste waat ich hub.
Hiej lik mien hert, mien vreugde, mien verdreet.
't Kint kaat zien, 't kint vreere, maar veer kinne noojt verlere,
want ein sjoondere club as Bacchus guf 't neet.
Noe heel get jeurkes later, ich waas al 5x adjudant.
Nao aaflaup krieg ich sjteeds unne kater, en unne boek wie eine aoliefant.
Ich dach: noe mot 't toch maar ins gebeure, ze kinne aan mich ech neet meer veurbiej.
En toen vrooge ze mich waat ich wól heure, Doe waers Bacchus, busse bliej.
Noe trèk de bóntje optoch, ich sjtaon op 't Zjwartbrookplein,
en pap en mam, die janke zich ein aug oet, es ze loestere nao dit refrein….
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4728781quote:Fabrieken langs Chinese rivieren 'tijdbom'
China telt ruim 20 duizend chemische fabrieken langs rivieren, waarvan er zeker honderd veiligheidsgebreken vertonen. Dat heeft het staatsbureau voor milieubescherming laten weten. De fabrieken zijn onderzocht na een ongeluk in november, waarbij chemisch materiaal in de rivier de Songhua lekte.
Volgens het milieubureau vormen de fabrieken langs rivieren een ecologische tijdbom. Eenderde van alle Chinezen woont in de buurt van de rivier de Yangtze, waar ook duizenden bedrijven staan. Het bureau erkent dat Peking de milieubescherming in het verleden heeft verwaarloosd, maar zegt dat de prioriteiten beginnen te verschuiven.
Eindhoven, daar ga je toch niet naartoe met carnavalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ype was vorig jaar naar Eindhoven gekomen.
ik weet het, mensen die niet uit limburg of bepaalde delen van brabant komen die snappen dat vaak nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:46 schreef Sickie het volgende:
Carnaval........
Ype heeft achter een ex-vriendin aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ype was vorig jaar naar Eindhoven gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |