quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG geeft Sigme een knuffel en een warme kruik
Bij zwagerschappen hebben de mannen in eerst instantie last van buikpijn dommie, eerst door de verlammende angst en daarna door de overconsumptie van alcohol en tabakquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
Schop OUD.
Ik zou eerder een hartaanval krijgen maar gelukkig gaat het blijkbaar niet verder dan buikpijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Bij zwagerschappen hebben de mannen in eerst instantie last van buikpijn dommie, eerst door de verlammende angst en daarna door de overconsumptie van alcohol en tabak
Zo was het bij mij tenminste
Ik zou overal pijn krijgen, van dat voortdurend van de trap af gooien van mezelf, en pijn in m'n buik vanwege een overdosis peterselie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Bij zwangerschappen hebben de mannen in eerst instantie last van buikpijn dommie, eerst door de verlammende angst en daarna door de overconsumptie van alcohol en tabak
Ik heb me toen wel een delerium gezopen, ik moest tenslotte ook de alcohol consumptie van me ex compenseren. Anders hadden de biermerken het gemerktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zou eerder een hartaanval krijgen maar gelukkig gaat het blijkbaar niet verder dan buikpijn.
Oei, die ga ik ook uitprintenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geeft sigme een corset, en trekt alles goed strak aan.
[afbeelding]
Ze zijn n.l. bang dat ze helemaal zonder sex komen te zitten in de laatste weken van de zwangerschap.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Bij zwagerschappen hebben de mannen in eerst instantie last van buikpijn dommie, eerst door de verlammende angst en daarna door de overconsumptie van alcohol en tabak
* du_ke Flikkert een of ander lauw blik aldi bier naar Drugshondquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga eens een biertje halen... en snel graag.
Niet uit te sluiten dat dat wel helpt jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geeft sigme een corset, en trekt alles goed strak aan.
[afbeelding]
Dan is me ex behoorlijk bedrogen uitgekomenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zijn n.l. bang dat ze helemaal zonder sex komen te zitten in de laatste weken van de zwangerschap.![]()
Is dit fonetisch???quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef DionysuZ het volgende:
knipperdeknipknip
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:41 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Is dit fonetisch???
Jansen Bagger Bandquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef DionysuZ het volgende:
De perspectieve veur de toekoms die zijn nul komma nul
Al hubste nao veul zweite unne universitaire bul
Al biste ongerwiezer, bankwerker of psycholoog
De kommende jaore buste waarschienlijk werkeloos
Doe mos sollicitere
Ze zeggen allei jong
Sollicitere
Hubse al geschreeve?
Viefenzeventig breeve
Hubse al geschreeve?
Viefenzeventig breeve
Hubse al geschreeve?
Dan sjrief maar opnuuj!
Dat is nog eens een sociale motviatie om te zuipen. Anders zouden de biermerken mensen moeten ontslaan. Zoiets wil je niet op je geweten hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb me toen wel een delerium gezopen, ik moest tenslotte ook de alcohol consumptie van me ex compenseren. Anders hadden de biermerken het gemerkt
Dat wist ik, maar ziet er zo anders uit dan dat van bv Rowwen Hezequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jansen Bagger Band![]()
En het is limburgs.
Ik ben nou eenmaal heel sociaal ingesteldquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een sociale motviatie om te zuipen. Anders zouden de biermerken mensen moeten ontslaan. Zoiets wil je niet op je geweten hebben.
Rowwen Hèze is Noord Limburgsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:44 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ziet er zo anders uit dan dat van bv Rowwen Heze
Ik bent maar een domme Rotterdammert.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Rowwen Hèze is Noord Limburgsin iedere stad/dorpje hebben ze wel een iets ander dialect, met grote verschillen tussen noord- midden- en zuid-limburg
En rechts.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ben nou eenmaal heel sociaal ingesteld
Geen carnaval voor mij, ik moet werkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef DionysuZ het volgende:
ben weer helemaal in de vastelaovend stemming te komengisteren alvast 144 van de meest bekende carnavalsliedjes gedownload. Samen met de cd's die ik nog heb liggen kom ik wel even door
Centrist, het is centristquote:
Centrist met een afwijking naar rechts?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Centrist, het is centrist
dat is nou het mooie van in het zuiden studeren en een eigen bedrijf hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Geen carnaval voor mij, ik moet werken
Nee jullie maken je liever druk om de Elfstedentochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef du_ke het volgende:
Wij in het noorden doen niet aan carnaval.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
dat is nou het mooie van in het zuiden studeren en een eigen bedrijf hebben
das toch jammerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef du_ke het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef du_ke het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is dan ook een Rotterdammer. Ik denk, ik betrek DoG bij carnaval.
Juistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, het heeft grote voordelen, het Noorden!
![]()
![]()
![]()
en de bacchus van vurrig jaorquote:Ich mos nog gebaore waere, 't sjtong veur miene pap al vas.
Ich mos en zou ein jungske waere, ein jungske mit väöl laeve, mit väöl sjpas.
't Waas vastelaovend, 't waerde maondaag, de optoch trok, bienao waas 't miene tied.
En waat dinkse, mit mam dao op dae wage, op 't Zjwartbrook waar 't zo wied.
Dao bun ich toen gebaore, en Bacchus waas derbie.
En veurdet ich begreep wat der aan de handj waas, zong ederein gans bliej.
Refrein:
Dit is mien club, mien Bacchus club,
dit is 't sjoonste, sjoonste waat ich hub.
Hiej lik mien hert, mien vreugde, mien verdreet.
't Kint kaat zien, 't kint vreere, maar veer kinne noojt verlere,
want ein sjoondere club as Bacchus guf 't neet.
Noe heel get jeurkes later, ich waas al 5x adjudant.
Nao aaflaup krieg ich sjteeds unne kater, en unne boek wie eine aoliefant.
Ich dach: noe mot 't toch maar ins gebeure, ze kinne aan mich ech neet meer veurbiej.
En toen vrooge ze mich waat ich wól heure, Doe waers Bacchus, busse bliej.
Noe trèk de bóntje optoch, ich sjtaon op 't Zjwartbrookplein,
en pap en mam, die janke zich ein aug oet, es ze loestere nao dit refrein….
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4728781quote:Fabrieken langs Chinese rivieren 'tijdbom'
China telt ruim 20 duizend chemische fabrieken langs rivieren, waarvan er zeker honderd veiligheidsgebreken vertonen. Dat heeft het staatsbureau voor milieubescherming laten weten. De fabrieken zijn onderzocht na een ongeluk in november, waarbij chemisch materiaal in de rivier de Songhua lekte.
Volgens het milieubureau vormen de fabrieken langs rivieren een ecologische tijdbom. Eenderde van alle Chinezen woont in de buurt van de rivier de Yangtze, waar ook duizenden bedrijven staan. Het bureau erkent dat Peking de milieubescherming in het verleden heeft verwaarloosd, maar zegt dat de prioriteiten beginnen te verschuiven.
Eindhoven, daar ga je toch niet naartoe met carnavalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ype was vorig jaar naar Eindhoven gekomen.
ik weet het, mensen die niet uit limburg of bepaalde delen van brabant komen die snappen dat vaak nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:46 schreef Sickie het volgende:
Carnaval........
Ype heeft achter een ex-vriendin aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ype was vorig jaar naar Eindhoven gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |