quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik zou in me broek pissen schijten als ik jou was.
Dan sta je daar met een bonerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:14 schreef sol1tair het volgende:
gewoon iedereen naakt voorstellen ... tenzij er een lekker ding bij is of een hele dikke, dan helpt dat niet echt.![]()
die ga jij niet halenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:32 schreef Roellio het volgende:
Ik steun je, Het Biertjes. Ik heb om 11:30 u. een presentatie van een uur!
En aansluitend een tentamen voor de 4e keer.
Dan hoef je toch alleen maar tegen je leraar aan te praten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb een modeling spaans. En ik ben in geen tijden zo zenuwachtig geweest.![]()
Haha, zeker lachen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:18 schreef matthijst het volgende:
Succes, wij hadden er altijd een in de klas die als een gek ging zitten stotteren....
Lachen was dat...
dat zou ik graag ook eens volgenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kreeg bij mijn opleiding het vak 'training presenteren'
Gewoon zeven weken achter elkaar een presentatie geven.... Dat helpt joh! ik ben nu totaal niet meer zenuwachtig voor die shit terwijl ik daarvoor snachts er wel wakker van kon liggen
Vind je dat leuk? Uit je nek zwetsen terwijl je eigenlijk bezig met je werk hoort te zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:18 schreef nozem het volgende:
Presentaties zijn leuk. Helaas heb ik er de laatste tijd erg weinig. Ze kunnen bijna niet fout gaan als je ze een beetje voorbereidt en een boel uit je nek zwetst.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Fillipe het volgende:
Presenteren is prima te doen, stelletje oncommerciele mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |