Grappig dat je dat doetquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb geen diabetes, maar ik heb een tijdje geleden voor de gein een bloedsuikerapparaatje gekocht (LifeScan One Touch Ultra), deze was toen in de aanbieding voor 25 euro ofzo ivm een speciale actie.
In cola-light zitten geen koolhydraten dus dat kun je ongestoord drinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Tobbes het volgende:
Ik drink pak m beet 3 liter cola per dag
Wel light
Bron: www.planet.nlquote:Insuline niet meer spuiten maar inhaleren
De Amerikaanse keuringsdienst voor voedsel en medicijnen heeft vrijdag het groene licht gegeven voor de verkoop van insuline die met een inhalator kan worden ingenomen, in plaats van met een injectie.
Daarmee kunnen in de VS mogelijk 3 miljoen mensen die lijden aan diabetes overstappen op een meer gebruiksvriendelijke manier om het medicijn toe te dienen.
De inhalator komt van het concern Pfizer. Hij komt mogelijk over enkele maanden op de markt. Analisten van banken denken dat het tot 1 miljard dollar per jaar kan opbrengen voor het bedrijf.
Op zich heb ik geen medische achtergrond qua opleiding ofzo, maar ik heb er wel interesse in. Als ik geen ICT opleiding had gedaan, dan was ik de medische kant opgegaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:13 schreef doka het volgende:
[..]
Grappig dat je dat doet. Heb je een medische achtergrond? En heb je jezelf al eens getest?
Och, het spuiten vind ik niet zo erg. En in het openbaar zet ik liever zo'n ben in m'n buik dan dat ik met zo'n ding voor m'n gezicht moet gaan zitten.quote:
En wat zijn de resultaten? En die strips kosten idd 1 euro per stukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:19 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Is het niet zo inhalator, net als bij asthma? Dat is helemaal niet zo erg tochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:47 schreef doka het volgende:
[..]
Och, het spuiten vind ik niet zo erg. En in het openbaar zet ik liever zo'n ben in m'n buik dan dat ik met zo'n ding voor m'n gezicht moet gaan zitten.
jah wat zijn die symptomen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Even naar de huisarts.
Vooral als je veel symptomen van de ziekte vertoont is de kans wel groot.
Plas/drink je bijvoorbeeld veel?
quote:Type 1:
Het plots optreden, bij jongere patiënten zonder overgewicht, van volgende symptomen:
* Steeds grotere eetlust maar toch gewichtsverlies
* Extreme dorst
* Vaak moeten plassen
* Vermoeidheid
* Duizeligheid
* Wazig zicht
* Verzwakte spieren
Type 2:
Dit type kent een sluipend begin en manifesteert zich bij personen ouder dan 40 jaar. Meestal wordt dit type met overgewicht geassocieerd. De volgende symptomen komen voor:
* Vaak moeten plassen
* Vermoeidheid
* Duizeligheid
* Wazig zicht
* Verzwakte spieren
En wat waren jouw resultaten?quote:
Nu net ff gemeten en ik zit momenteel op 4.7 mmol/L (85 mg/dL)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
En wat waren jouw resultaten?
(Ik zat op 56 mmol/L toen het ontdekt werd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |