Jaja, en nu ben je een Bounty zekerquote:
Hoe zat het ook alweer met die kiwi's?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jaja, en nu ben je een Bounty zekerZwart in een blauwe wikkel
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:nee, een smurf
Zwak trouwens hoor, anoniem NSB-enHerman doet het ten minste onder zn eigen naam
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vond de oud en nieuw aflevering wel mooi
Maar is het nu op TV ofzo? of heb je weer de hele shit gedownload?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met die kiwi's?
quote:Sjoewe ][ Wet Nuns! zegt:
beetje laten rijpen alles
Herman [externe speler] zegt:
't is net een kiwi
Sjoewe ][ Wet Nuns! zegt:
ja het is groen van binnen en bruin van buiten
zoiets ja
lijkt me een prima en uiterst werkbare these
mja, je zou er dus uit kunnen halen dat alle zwarten rot/beschimmeld zijn van binnen
maar da's ook weer zo confronterend
Maar laten we even door redeneren dan zijn we allemaal uiterst bederfelijk en komen we uit nieuwzeeland
Jij hebt echt nul verstand van drug ehquote:
Klopt. En dat wou ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij hebt echt nul verstand van drug eh
Jij ook al?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:52 schreef Hugster het volgende:
alexxxxx voor zijn:
Ik ben een geheelonthouder
jij ook al?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:52 schreef Hugster het volgende:
alexxxxx voor zijn:
Ik ben een geheelonthouder
Hè bah wat volksquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ik drink alleen maar bier whiskey en wijn
en Dokkumer Koffiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ik drink alleen maar bier whiskey en wijn
Al jaren! En het bevalt me opperbest!quote:
Vandaar die 5 wiet-topics in je posthistorie op pagina 1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al jaren! En het bevalt me opperbest!
Ik heb geen drank of drugs nodig om plezier te hebben met uitgaan, dus waarom zou ik het gebruiken?
Het immers niet al te best voor je lichaam een geest!
WHAHAHAHAHAHA DIE LAATSTE ZIN OOKquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb geen drank of drugs nodig om plezier te hebben met uitgaan, dus waarom zou ik het gebruiken?
Het immers niet al te best voor je lichaam een geest!
typo'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA DIE LAATSTE ZIN OOK![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!1111111111!!!!
Nee ik hoorde laatst dat je allemaal gekke dingen kan gaan zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het immers niet al te best voor lichaam en geest!
Ja Ammezolenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uit Joure, NIET uit Utrecht, als je dat maar weet
Beetje meelullen met de groepquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaar die 5 wiet-topics in je posthistorie op pagina 1
i-Spy24 tacticsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaar die 5 wiet-topics in je posthistorie op pagina 1
Ik ruik de koffie hierquote:
Ik put zoveel kracht en inspiratie uit Fwnkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is immers maatschappelijk geaccepteerd.
ook..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de strekking en tevens achterliggende gedachte
Het is niet pim-pam-pet met plaatjes hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar al helemaal niet
Dan moet je wel aan de zwaardere shitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik put zoveel kracht en inspiratie uit Fwnk
Dosis +1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet je wel aan de zwaardere shit
Je vloer is nog heel?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet is onze groostet en zwaarste kat van de trap gepleurd
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij rookte je joints in de tijd dat ik een peuk rookte
MDMA+Speedquote:
Dat is toch het eerste waarnaar je kijktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet naar gekeken.. kat lijkt nog compleet te zijn
Als ik wist wat het warenquote:
Momenteel is het meer een impressie van jou dan van 1 van ons chefkequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
een blik in jullie toekomst, junks
Laat ik mijn blauwe-maandag-blow-verhalen maar niet uit de kast trekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik wist wat het waren
Ik heb alleen geblowd ooit een tijdje, maar dat was vaker stont irritant dan leuk
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
een blik in jullie toekomst, junks
Ja jij kan ze aardig hebben!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat ik mijn blauwe-maandag-blow-verhalen maar niet uit de kast trekken
Morfinequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nu geheel overgestapt op morfine, de echte shit
Die dat bord met die hobbel in je schaamstreek wilden parkeren?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Morfine
Had ik verteld dat ik toen die twee negers naast mn bed zag staan![]()
WHAHAHAquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:09 schreef Sjoewe het volgende:
Kon ik maar slapen, ik zit de hele avond bang in een hoekje
Nee serieusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die dat bord met die hobbel in je schaamstreek wilden parkeren?
Gezellig ben jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:09 schreef hermandeperman het volgende:
Als ik na 2 hijsen niet in slaap tyf is het wel na 3
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHA
Zie het ook helemaal voor me
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee serieusIn het ziekenhuis hadden ze me een stoot morfine gegeven, ik zag toen echt allemaal wauwse shit
Neequote:
Hop naar de keileweg danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil het nog steeds een keer proberen
Jaquote:
Heb je tenminste een flink spektakel als dat ermee kaptquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja
Binnenkort heb ik zo'n Koolmono-oxide-unit![]()
Suicide is easyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je tenminste een flink spektakel als dat ermee kapt
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Met de auto dan? Romantisch over het strand?
[afbeelding]
Die is beter te doen ja...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Met de auto dan? Romantisch over het strand?
[afbeelding]
En altijd een lekker bankje bij jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is beter te doen ja...
6-quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is beter te doen ja...
Ik ben officieel lekker verklaard vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet moeilijk doen momenteel
Waarom oet alles een punt hebben?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxx wat is je punt?
Lekkere fetishj heb je danquote:
Anders kan het niet bij paaltje komenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom oet alles een punt hebben?
Weer door zo'n schoonheidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben officieel lekker verklaard vandaag
Mja ik kan het ook niet helpenquote:
Paaltjes zijn zoooooooooo Amsterdamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Anders kan het niet bij paaltje komen
Iets met een i enzo...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom oet alles een punt hebben?
Afsteken die afvallige provincie van jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paaltjes zijn zoooooooooo Amsterdam
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Afsteken die afvallige provincie van je
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:29 schreef hermandeperman het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
Had je deze al op de foto Alexx?
Ben je ons al zat?quote:
Er is niet veel te rellen en geen zin in foto-spamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, voor vanavond wel, als ik heel eerlijk benik heb jullie leuker meegemaakt.
Mja ehm okquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, voor vanavond wel, als ik heel eerlijk benik heb jullie leuker meegemaakt.
Je hebt geblowed?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik voel me gediscrimineert en onterecht in een hoek gedrukt
Tjabbo...
Nee laat nu maarquote:
Al meer dan een jaar nietquote:
Ff ruken helpt tegen de frustratiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee laat nu maar
Ik ga wel weer alleen in m'n bedje mezelf in slaap huilen.
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ff ruken helpt tegen de frustratie
eigenlijk niet, en voel je je na het rukken nog verrotter dan ervoor, maar het voorkomt in ieder geval natte dromen
Serieus waarom kom ik deze chicks nooit tegenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt...
Gaan we daar wat aan doen?
[afbeelding]
Tieten posten werkt meestal wel
En de 769 erin staat waar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:01 schreef FunnyName het volgende:
Wat een saaie Saab![]()
Neem dan deze:
Saab 93 Pikes Peak Trollpseed
![]()
[afbeelding]
repostquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:30 schreef ook_gek het volgende:
Dit is pas geil
http://www.evolicious.com/spypics
Nou wil ik ook wel weten wat deze gaat kosten:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:30 schreef ook_gek het volgende:
Dit is pas geil
http://www.evolicious.com/spypics
Gelukkig heb je je auto net schoongemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:30 schreef Ballebek het volgende:
JEEJ! Voor de 3e x schade in een maand tijd![]()
Achterklep ligt nu ook in puin en kan niet meer open.
En die gast maar ontkennen dat ie tegen me op zat, zijn bumper (Land Rover) kon je exact in mijn achterklep zien
Landrover is best zwaar voelde ik maar als trouwe burgerlul had ik mijn gordel om dus schade valt mee; ik had meer schade aan deze persoon aan kunnen richten ieg.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je auto net schoongemaakt
Geen schade aan jezelf?
3x? dat lukt mij niet eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:30 schreef Ballebek het volgende:
JEEJ! Voor de 3e x schade in een maand tijd![]()
Achterklep ligt nu ook in puin en kan niet meer open.
En die gast maar ontkennen dat ie tegen me op zat, zijn bumper (Land Rover) kon je exact in mijn achterklep zien
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:44 schreef Klonk het volgende:
Mogge stelletje baggeraars
ik reed gister tegen mijn eigen auto aan
niet al teveel schade mag ik hopen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:52 schreef Klonk het volgende:
heel makkelijk, ik heb een hoekhuis, langs dat huis ligt een oprit, op die oprit staat mijn priveauto en ik kom aan in m'n busje van het werk (die ik ook thuis heb staan), rem net wat te laat en met een heel lullig vaartje tegen de trekhaak van m'n eigen auto aan
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:06 schreef Ballebek het volgende:
Oh nee, ik ben nu aan het werk vlak bij mijn droommeisje (naast mijn vriendin erg he) en ze wil met me gaan lunchen
Gaat ze me weer op zitten geilen.quote:
dat valt nog mee danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:55 schreef Klonk het volgende:
een kapot trekhaakdopje en een deuk in de kentekenplaat van de bus......
quote:
Denk dat jij meer vleesch in je hebt gehad dan haar...quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader heeft een Opel Kadett Station gekocht. Bouwjaar 1975.
Ik maar van 1 persoonquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Denk dat jij meer vleesch in je hebt gehad dan haar...
doe eens een fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader heeft een Opel Kadett Station gekocht. Bouwjaar 1975.
slijmertquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:19 schreef Klonk het volgende:
ik vind hem best wel stoer eigenlijk IJsmeis
Ik vind hem wel geinig eigenlijk.quote:
Zijn daar geen redboxen voor te krijgen dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:58 schreef funkmaster het volgende:
saab, zit te kijken voor een maptun stage 2 voor m'n NG900 turbo...heb nu maptun 1 --> 205 pk
maar het went zo snel
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geinig eigenlijk.
Maar wees gerust, over een half jaar hebben we vast weer iets anders!
Het record staat nog wel op 3 jaar.
Alhoewel, ik geloof dat ie er gas in ging bouwen, dan zal ie hem wel iets langer houden.
Christelijk tot het eindquote:
Nou, mijn vader wilde eerst een MG, voor erbij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
koop dan een oude engelse auto
voordeel is wel dat die Opels nog redelijk oke waren van kwaliteit.
het is heel makkelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
koop dan een oude engelse auto
voordeel is wel dat die Opels nog redelijk oke waren van kwaliteit.
Dat was toch een 'been there done that' ervaring voor jou?quote:
Bij mij in de buurt staat er één, met al die kleuren eropquote:Maare, nice bak, is de enige Opel die ik wel ok vind (net als de Manta, oude buren hebben er 4, een rode, witte, blauwe en een oranje)
En toch geilt ze je opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Christelijk tot het eind
Maare, nice bak, is de enige Opel die ik wel ok vind (net als de Manta, oude buren hebben er 4, een rode, witte, blauwe en een oranje)
er zijn meer auto's dan een Opel station die betaalbaar zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is heel makkelijk.
een auto is eerst nieuw
dan word ie een gebruikte auto
dan word het een wrak
dan word het een youngtimer
dan word het een klassieker
kortom koop je auto als het een wrak is en zit niet alleen te geilen op auto's die ontbetaalbaar zijn.
Mag ik verklappen hoeveel deze kostquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is heel makkelijk.
een auto is eerst nieuw
dan word ie een gebruikte auto
dan word het een wrak
dan word het een youngtimer
dan word het een klassieker
kortom koop je auto als het een wrak is en zit niet alleen te geilen op auto's die ontbetaalbaar zijn.
Nah enquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
er zijn meer auto's dan een Opel station die betaalbaar zijn
Een paar zijn er maar 2quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:26 schreef Klonk het volgende:
een paar honderd euro denk ik ?
dat wel, maar stel dat iedereen er zo over denkt, dan waren er geen T-Fords bewaard gebleven, alle auto's worden op een goed moment op z'n minst een tijdsbeeld van die periode.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
er zijn meer auto's dan een Opel station die betaalbaar zijn
Doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En toch geilt ze je opTsk Tsk Tsk! Pas maar op, dadelijk heb je een ring om je vinger.
Thanks. Hier in de buurt staat een goude manta, ook wel netjes, alleen net iets téveel pimp!
strakke prijsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een paar zijn er maar 2!
Nee, 1100 euro!
Het enige ding waar roest op zit is de achterklep.
Voor de rest nergens geen roest! En de bekleding is nog strak
!
Maar ik hou wel van je hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jullie zitten wel snel op de kast trouwens
kut Opels
Die ik bedoel is volgens mij ook origineelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Doe ik niet aan.
Die manta's zijn superorigineel alleen helemaal opgeknapt en op een paar technische punten verbeterd
dat is zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat wel, maar stel dat iedereen er zo over denkt, dan waren er geen T-Fords bewaard gebleven, alle auto's worden op een goed moment op z'n minst een tijdsbeeld van die periode.
toyota rukkers....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jullie zitten wel snel op de kast trouwens
kut Opels
vroeger had je meer smaakquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wilde 'vroegah' altijd een Celica hebben.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wilde 'vroegah' altijd een Suprahebben.
Ga maar eens vast sparen danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:38 schreef Ballebek het volgende:
Nu wil ik een S60 T5 Mobility line, greymetallic, spaceball
Rooie gehad, superbak maar een S60 is toch wel een superverbetering tov de 850T5Rquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:39 schreef Klonk het volgende:
ik zou een 850 T5R wel wat vinden, maar dan in vla geel
jij weet echt niet wat je kopen moet hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:38 schreef Ballebek het volgende:
Nu wil ik een S60 T5 Mobility line, greymetallic, spaceball
een rooie is geen 850 T5R, die werden alleen in zwart en vla geel geleverd met donkere velgenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Rooie gehad, superbak maar een S60 is toch wel een superverbetering tov de 850T5R
Was van een ambassadeur die per se een rooie wou, hij is overgespotenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
een rooie is geen 850 T5R, die werden alleen in zwart en vla geel geleverd met donkere velgen![]()
je vader heeft net een '75 opel kadett gekocht, nergens voor nodigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik voel me soms best arm hierzo!
Dat je uit die 2 'kiest' zegt meer over de kwaliteiten van een celica dan over de 350Z denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Valt wel mee. Ik vind de Celica nog steeds een mooie auto. Maar nu gaat de 350Z voor.
valsspelerijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Was van een ambassadeur die per se een rooie wou, hij is overgespoten![]()
Ik heb niks meer met mijn vader te maken qua geldquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vader heeft net een '75 opel kadett gekocht, nergens voor nodig![]()
Nee, geld verspillen van een land dat al failliet isquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vader heeft net een '75 opel kadett gekocht, nergens voor nodig![]()
Uhmmm, wablief?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat je uit die 2 'kiest' zegt meer over de kwaliteiten van een celica dan over de 350Z denk ik.
Of bedoel ik het nu andersom?
Lekker is datquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:51 schreef Ballebek het volgende:
De 350Z van mijn buurman die gejat was is ook teruggevonden, ondergekotst, motor opgeblazen en vol met deuken...
wat een huftersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:51 schreef Ballebek het volgende:
De 350Z van mijn buurman die gejat was is ook teruggevonden, ondergekotst, motor opgeblazen en vol met deuken...
Hij had inmiddels al een Celica gekocht maar hij had toch liever de 300Z weer gehad (het was een 300Z niet de 350Z)quote:
Nee, junk die zag dat ie nooit op slot staat en er geen contactslot meer in zit.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, junk die zag dat ie nooit op slot staat en er geen contactslot meer in zit.
Die gozer denkt dat ie een of andere mafia dude is die niemand wat kan flikken.
Kouwe kermis effect was het voor hem...
Wie het eerst lacht heeft de grootste lol...quote:
geen contactslot?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, junk die zag dat ie nooit op slot staat en er geen contactslot meer in zit.
Die gozer denkt dat ie een of andere mafia dude is die niemand wat kan flikken.
Kouwe kermis effect was het voor hem...
z'n buurman heet keesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen contactslot?
mafia?
lekker buurtje wel dan
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
je bent internetbankieren aan het F5-en ?
Mag niet ivm monumentaal gedoe, staat op het dak bij onsquote:
alle vrouwen zijn ook hetzelfdequote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil kijken hoeveel ik over houd. Dan kan ik dat zaterdag uitgeven aan kleding!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik maak altijd geld over van mijne 1e rekening naar de ander, dan lijkt het nog wat
Ik weet niet meer wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:45 schreef Klonk het volgende:
Tjabbo, even rustig ademhalen en dan nog een keer proberen iets zinnigs te schrijven
wat ik topics geleden al riep: huismeisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
En Tim betaalt best wel vaak mee!
Wat klink ik afhankelijk.
Mwah, ik vraag er in ieder geval niet omquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik topics geleden al riep: huismeis![]()
mag ik ook van je pa lenen??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik vraag er in ieder geval niet om.
Meestal leen ik het en wil ik het terug betalen, maar dan mag het ineens niet meer.
Tja, dan niet!
Doegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:09 schreef Klonk het volgende:
dame en heren, het was me een waar genoegen, deze jongen gaat eens geld verdienen
Je laat je toch niet in met Xtreem-praktijken hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik vraag er in ieder geval niet om.
Meestal leen ik het en wil ik het terug betalen, maar dan mag het ineens niet meer.
Tja, dan niet!
deze jongen is al geld aan het verdienenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:09 schreef Klonk het volgende:
dames en heren, het was me een waar genoegen, deze jongen gaat eens geld verdienen
Mijn vader heet geen Timquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mag ik ook van je pa lenen??
gaat niet meer, die heeft net een opel gekochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mag ik ook van je pa lenen??
Toch wel, blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je laat je toch niet in met Xtreem-praktijken he
Dat doet ie gelukkig niet bij iedereen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe
fout gelezen, naja van tim dan
Ze word genueckt door beide.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe
fout gelezen, naja van tim dan
Pardonquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ze word genueckt door beide.
Dus je misvatting is begrijpelijk.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat doet ie gelukkig niet bij iedereen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Thermo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)QJSlS%252B9%26df%3D1
Hebben
En die dan voor ringrijden gebruiken ipv de alfaquote:
idd, vind het ook gewoon een mooie autoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:26 schreef Thermo het volgende:
[..]
En die dan voor ringrijden gebruiken ipv de alfa![]()
Hehe een 5 serie is natuurlijk niet ideaal....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd, vind het ook gewoon een mooie auto
zou die goed geschikt zijn voor de ring?
ik vraag me af of de prijs een beetje "klopt"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Hehe een 5 serie is natuurlijk niet ideaal....
Maar als je het als liefhebbers auto combineert met het feit dat het ding keihard de bocht om kan met dit onderstel en genoeg power heeft etc. Komt hij de bochten wel door zeg maar.
Mooie apexi controller erin bouwen om hem bij normaal gebruik op 0.4 bar te zetten en hem netjes behandelen.....
Moeilijk te zeggen, heb ik te weinig kijk op. Hij is niet bepaald standaard etc.....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vraag me af of de prijs een beetje "klopt"
idd, dat is altijd het lastigequote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, heb ik te weinig kijk op. Hij is niet bepaald standaard etc.....
We hebben er net een E30 bij gekocht voor rally.... Dus nee ik ga nu niet direct een extra auto erbij kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |