Maar het kan ook Robin zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
Wiens oog is dit:
http://i11.photobucket.com/albums/a166/Svensational/robin.jpg
Ariel.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
Welke idols finalist is zijn/haar naam een afkorting? (JK en I-Jay uitgezonderd)
Niet zo een afkorting, tis een volledige naam, maar de naam van die persoon is officieel een stuk langerquote:Op maandag 23 januari 2006 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er zat een RJ in de eerste American Idol. Bedoel je die?
Svensational +1quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
Will Young ---> William?
Niet zeuren, heb je een tweede hind gegeven, alleen Sven was snellerquote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hela Diez, afkorting is afkorting. Je zei niet dat je dat bedoelde.
Maar opzich is het wel goedquote:Op maandag 23 januari 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet zo een afkorting, tis een volledige naam, maar de naam van die persoon is officieel een stuk langer
Cindy Lauper - Time After Timequote:Op maandag 23 januari 2006 23:21 schreef sbientje het volgende:![]()
Welk liedje zong esther in de workshopronde van idols 3?
Tjonge jonge stelletjes zeurkuttenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar opzich is het wel goed.
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fout Dizer! Hah!
Het is Cyndi Lauper - Time After Time.
Let op de y en de i!
sbientje vroeg niet wie het zong, dus het punt is voor mijquote:Op maandag 23 januari 2006 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fout Dizer! Hah!
Het is Cyndi Lauper - Time After Time.
Let op de y en de i!
wat een gedrochtquote:Op maandag 23 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Ook zeggen wat wie is.
[afbeelding]
lachte je me daar nou uit??quote:
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef Svensational het volgende:
Is ie uit 't buitenland? Want dan ga ik niet eens meeraden.
Bingo:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:34 schreef Svensational het volgende:
Marieke? Want die zong volgens mij (pizza) Margarita van MB.
Was t watquote:
Ik Marieke ook niet, maar ik waagde de gok.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja..
Bij Pizza dacht ik aan Italie en dus Davide, maar dat kon ik niet koppelen aan sportattribuut en golven..
Nee man... wel meer....quote:Op zondag 29 januari 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dewi,Hind, Jim?
Tom_Tom- +1quote:Op zondag 29 januari 2006 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jim, Hind, Jamai, David, Dewi.
Geboren in Kuweit maar komt uit Jordanië.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Diana Karazon had 'Arab Idol' gewonnen, Idols voor een aantal Arabische landen. Uit welk land kwam Diana?
Daar woont ze, maar is niet daar geborenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef BVO het volgende:
Jordanië.
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hehehe, Dizer, helaas, de vraag was niet in welk land ze geboren is..
Er staat dus ook, kwam! En niet komt...quote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Diana Karazon had 'Arab Idol' gewonnen, Idols voor een aantal Arabische landen. Uit welk land kwam Diana?
David?quote:
Omdat ze in de disco-ronde afvielquote:
A Moment Like This van Kelly Clarkson?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Wat zong Tialda tijdens de wildcardronde?
Oh jee, CDP, nu scoor je punten bij BVO.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
India Arie - Slow Down.
Geweldig nummer
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh jee, CDP, nu scoor je punten bij BVO.
Eerste live: Red Hot Chili Peppers - Under the Bridgequote:Op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef BVO het volgende:
Jim!
WithMe +1quote:Op zondag 29 januari 2006 21:06 schreef WithMe het volgende:
David?
Eerst F5'enquote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef Svensational het volgende:
Robin?
Dat was m!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was zij niet Suze?
Ja, hallo, ik weet het toch ook?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe de fuck moet je dat weten?
Iemand met een Noor als vriendjequote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]. Moet je nou zien hoe lekker kittig ze is.
.
[afbeelding]
Woei!.
En wat voor inlichtingen, CDP?.
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, dat mag natuurlijk niet!
Alsof het antwoord door iemand geraden gaat worden..
Ik heb toch inlichtingen gevraagdquote:Op zondag 29 januari 2006 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is geen Noortje.
Zal ik het anders maar zeggen?.
Dan moeten jullie wel beloven dat jullie het eea van haar gaan downloaden!
Ze had moeten winnen zei hij.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vonden je inlichtingen van. haar?
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:39 schreef Dizer het volgende:
Erik
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:02 schreef Andiyan het volgende:
Boris?
treat me like a lady zegt me wel iets, maar ik kom er niet op.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet. Ze is buitenlands.
Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
treat me like a lady zegt me wel iets, maar ik kom er niet op.![]()
Ik gok nog eens:
Fantasia?
nu ben ik wel heel erg benieuwd....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze was de Hind van die editie van Idols.
En als je niet de editie van Fantasia bedoeld, maar die van Kelly Clarkson: Tamyra Gray.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef LeBeau het volgende:
La Toya London?
Oh, ik dacht dat je refereerde naar de series van een van de genoemde kandidaten (Kelly en Fantasia).quote:
LeBeau +1 dan maarquote:
Miss Independentquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef LeBeau het volgende:
Woei!
Wat zijn de titels van Kelly Clarkson's 5 top 40 hits in Nederland?
RACHEL STEVENS!!!!!!!!!!!!! Leukste Idols-duet EVER.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Met wie zong Gareth een duet tijdens Pop Idol?
Marble +1quote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef Marble het volgende:
[..]
RACHEL STEVENS!!!!!!!!!!!!! Leukste Idols-duet EVER.
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef Marble het volgende:
Yep, en ruim 50 kilo lichter ook.
Alleen American Idol weten we nog redelijk wat vanaf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
Die vragen over buitenlandse Idols weet bijna niemand.![]()
Geef dan het antwoord en verzin gewoon een hele makkelijke vraag, dan kunnen we in elk geval verder.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet het, maar ik doe niet mee met dit spelletjeIk vind vragen bedenken zo moeilijk
dan ga ik eerst een vraag bedenkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
Geef dan het antwoord en verzin gewoon een hele makkelijke vraag, dan kunnen we in elk geval verder.![]()
ok ik begin nu weer te twijfelen, maar als het goed is,quote:Op zondag 5 februari 2006 21:41 schreef Marble het volgende:
Om even in de Pop Idol-sferen te blijven, de volgende vraag.
PI2-winnares Michelle McManus is weer helemaal terug met een nieuwe single. Wat is de titel van deze eerste single van haar nieuwe album?
Hind biedt zich aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef WithMe het volgende:
Gaat Marble nog een Hind geven?
dat is de grap lieve schat..quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ik begin nu weer te twijfelen, maar als het goed is,
Breaking Through![]()
jah maar dan wil ik wel een puntquote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef WithMe het volgende:
Aangezien Marble zich niet meer laat zien... Het is goed, c_a verzin maar een nieuwe vraag.
charmed_angel +1quote:Op maandag 13 februari 2006 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah maar dan wil ik wel een punt![]()
whahahaha ok dan! Ik heb het toch wel goed, weet ik zeker!quote:
Not much of a man?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is de laatste single die marlies heeft uitgebracht?
Om 00.00 verzin ik wel een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt nog even, wordt een goeie vraag denk ik.
Ik ga even creatief doen. Hij volgt zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt nog even, wordt een goeie vraag denk ik.
Je hebt nog 37 minutenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:21 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ga even creatief doen. Hij volgt zo snel mogelijk![]()
Ogen zijn idd het lastigste. Voor de rest ben ook ik vrijwel zeker, maar daarin komen we ook, afgezien van de mond, overeenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
hmm, qua mond zou je gelijk kunnen hebben, twijfelde eig tussen marescha en ariel, over de rest ben ik toch wel redelijk zeker. bij het rechteroog volgde ik gewoon mijn eerste ingeving.
Één foutje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
neej, ik ben nu zeker, op de mond na zit ik volgens mij goed
dus:
Haar: Christon
Linkeroog: Marlies
Rechteroog: Robin
Mond: Ariel
Kin: Erik
het gezicht is Ellen
Zo heb ik m ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Dizer het volgende:
Haar: Christon
Linkeroog: Hind
Rechteroog: Robin
Mond: Ariel
Kin: Erik
het gezicht is Ellen
Oeps, dan heeft het geen zin natuurlijkquote:
Het rechteroog dan zeker (voor de kijkers links).quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Andiyan het volgende:
Nee. Nog een hint. Een van de 'onderdelen' van het gezicht is van een buitenlandse idol
Maar ik weet bijna zeker dat het Marlies niet is. Wat nu?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
ehm, lynx...HInd heeft donkere ogen, dus daar zit je zeker fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |