quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:39 schreef Dizer het volgende:
Erik
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:02 schreef Andiyan het volgende:
Boris?
treat me like a lady zegt me wel iets, maar ik kom er niet op.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet. Ze is buitenlands.
Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
treat me like a lady zegt me wel iets, maar ik kom er niet op.![]()
Ik gok nog eens:
Fantasia?
nu ben ik wel heel erg benieuwd....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze was de Hind van die editie van Idols.
En als je niet de editie van Fantasia bedoeld, maar die van Kelly Clarkson: Tamyra Gray.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef LeBeau het volgende:
La Toya London?
Oh, ik dacht dat je refereerde naar de series van een van de genoemde kandidaten (Kelly en Fantasia).quote:
LeBeau +1 dan maarquote:
Miss Independentquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef LeBeau het volgende:
Woei!
Wat zijn de titels van Kelly Clarkson's 5 top 40 hits in Nederland?
RACHEL STEVENS!!!!!!!!!!!!! Leukste Idols-duet EVER.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Met wie zong Gareth een duet tijdens Pop Idol?
Marble +1quote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef Marble het volgende:
[..]
RACHEL STEVENS!!!!!!!!!!!!! Leukste Idols-duet EVER.
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef Marble het volgende:
Yep, en ruim 50 kilo lichter ook.
Alleen American Idol weten we nog redelijk wat vanaf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
Die vragen over buitenlandse Idols weet bijna niemand.![]()
Geef dan het antwoord en verzin gewoon een hele makkelijke vraag, dan kunnen we in elk geval verder.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet het, maar ik doe niet mee met dit spelletjeIk vind vragen bedenken zo moeilijk
dan ga ik eerst een vraag bedenkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
Geef dan het antwoord en verzin gewoon een hele makkelijke vraag, dan kunnen we in elk geval verder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |