ok ik begin nu weer te twijfelen, maar als het goed is,quote:Op zondag 5 februari 2006 21:41 schreef Marble het volgende:
Om even in de Pop Idol-sferen te blijven, de volgende vraag.
PI2-winnares Michelle McManus is weer helemaal terug met een nieuwe single. Wat is de titel van deze eerste single van haar nieuwe album?
Hind biedt zich aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef WithMe het volgende:
Gaat Marble nog een Hind geven?
dat is de grap lieve schat..quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ik begin nu weer te twijfelen, maar als het goed is,
Breaking Through![]()
jah maar dan wil ik wel een puntquote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef WithMe het volgende:
Aangezien Marble zich niet meer laat zien... Het is goed, c_a verzin maar een nieuwe vraag.
charmed_angel +1quote:Op maandag 13 februari 2006 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah maar dan wil ik wel een punt![]()
whahahaha ok dan! Ik heb het toch wel goed, weet ik zeker!quote:
Not much of a man?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is de laatste single die marlies heeft uitgebracht?
Om 00.00 verzin ik wel een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt nog even, wordt een goeie vraag denk ik.
Ik ga even creatief doen. Hij volgt zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt nog even, wordt een goeie vraag denk ik.
Je hebt nog 37 minutenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:21 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ga even creatief doen. Hij volgt zo snel mogelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |