quote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Misstique het volgende:
Die TT zuigt.
Beter.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Donnie.Darko het volgende:
Maak er maar van
[BeF] #358 Die blauwen kunnen ook niks
Bier en frituur?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Donnie.Darko het volgende:
Maargoed, waar hadden we het ookalweer over?
Deze mooie combinatie word doorgaands zeer gewaardeerd na een dage noeste arbeid.quote:
DDR?quote:
DL.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Deze mooie combinatie word doorgaands zeer gewaardeerd na een dage noeste arbeid.
al met al, een vrij gemiddeld dagje dusquote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef cerror het volgende:
Zo, film, moe, bier, sinas troef, luiheid, bitter.
Wat een kutnewb is het ook he!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
En onze McPrutser vermoordt het topic
Dance dance revolution.quote:
als ik het niet gedaan had, had iemand anders het wel gedaan!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
En onze McPrutser vermoordt het topic
Ik wist wel dat je niet dacht dat ik die DDR bedoelde maar wist niet of je deze DDR kende.quote:
voor mij was het een nieuw begrip!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet dacht dat ik die DDR bedoelde maar wist niet of je deze DDR kende..
DDR-ram kan idd ook nog.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
voor mij was het een nieuw begrip!
ik dacht eerst aan die geheugen-chips
het spijt me! heb medelijde!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef DeLeider het volgende:
Fucking Nerds.
is daar verschil tussen danquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef rompompom het volgende:
Alle snookertafels waren bezet, nou moesten we poolen
Niks mis met poolen toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef rompompom het volgende:
Oy ik ben een gamerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet dacht dat ik die DDR bedoelde maar wist niet of je deze DDR kende..
Poolen is okquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef rompompom het volgende:
Ik ga het niet eens uitleggen, je googlet zelf maarquote:
Op zich niet, maar we wilden snookeren. EN je verwacht niet dat op maandagavond alle 15 snookertafels bezet zijnquote:
Ja, ik had het kunnen weten ja.quote:
Ja, dat is dan wel balen inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op zich niet, maar we wilden snookeren. EN je verwacht niet dat op maandagavond alle 15 snookertafels bezet zijn
Jep.quote:
dat het andere spelletjes zijn weet ik,quote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens uitleggen, je googlet zelf maar
Hoop andere ballen en andere regels.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat het andere spelletjes zijn weet ik,
maar voor zover ik weet (en google) doe je ze allebij op zo'n tafel met 6 putjes?pockets (sorry)
dan gooi je toch andere ballen op die tafelquote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoop andere ballen en andere regels..
Een snookertafel is al twee keer zo groot als een pooltafel. De ballen zijn kleiner, net als de pockets. Het is dus een veel moeilijker spel.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan gooi je toch andere ballen op die tafel
of mocht dat niet ofzo?
Geeft niet hooorquote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik had het kunnen weten ja..
Zucht...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wie gaat hier zijn ballen op tafel gooien??
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik nietquote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
#carequote:Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze liggen niet op numerieke volgorde, klopt dat??
ahaquote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een snookertafel is al twee keer zo groot als een pooltafel. De ballen zijn kleiner, net als de pockets. Het is dus een veel moeilijker spel.
Biljart is imo ook leuk om te doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een snookertafel is al twee keer zo groot als een pooltafel. De ballen zijn kleiner, net als de pockets. Het is dus een veel moeilijker spel.
FOTO"S!!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nee jij hebt lekkere ballen zeker
Ik herinner me nog wel een tijd in BeF dat er in een nacht een paar topics bijna alleen maar daarover gingen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Anders moet je maar een keer met Djenneke ouwehoeren, die speelt competitiesnooker.
Een inkoppertje zou zijn 'proeven'quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Vind ik niks aan. Ik wil die ballen van de tafel spelen!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Biljart is imo ook leuk om te doen.. Vooral 3 banden.
Net zo glad, wat egaler van kleurquote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Anders moet je maar een keer met Djenneke ouwehoeren, die speelt competitiesnooker.
whehehequote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een inkoppertje zou zijn 'proeven'
Eerst maar eens foto's... Dan kunnen we altijd nog beslissen of we willen proeven!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een inkoppertje zou zijn 'proeven'
mag ik nu alvast beslissen?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eerst maar eens foto's... Dan kunnen we altijd nog beslissen of we willen proeven!
Als je de naam niet weet is het vast geen snookeren.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik denk dat ik niet zo gek lang mee kan lullen... ik speel af en toe een potje mee op school, maar weet eigenlijk niet eens hoe het heet wat we dan spelen
Precies!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eerst maar eens foto's... Dan kunnen we altijd nog beslissen of we willen proeven!
de immer grappige hans... WAT ZAL IK JE MISSEEENNN :}:D;dD:D:D::D:Dquote:Op maandag 23 januari 2006 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je er wat zout bij nemen, HAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Het zijn jouw ballenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je er wat zout bij nemen, HAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Jij bent toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee volgens mij was het poolen idd, maar als je het anders noemt geloof ik het ook bestquote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je de naam niet weet is het vast geen snookeren.
en toch, heb ik niet de behoefte iemands ballen te proeven... watvoor ballen dan ook!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het ging over VM en MijSTFU dus
ew ik krijg beelden dankjequote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het zijn jouw ballen
vraag me af of die dan ook zo verschrompelen als een slak![]()
Daarom mogen bejaardag geen/weinig zout eten.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het zijn jouw ballen
jah, dat zou nogal pijnlijk zijn voor zo'n opa'tje als hij dan gepijpt wordtquote:Op maandag 23 januari 2006 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daarom mogen bejaardag geen/weinig zout eten.!
Wijnballenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef mcDavid het volgende:
en toch, heb ik niet de behoefte iemands ballen te proeven... watvoor ballen dan ook!
Was het met een zwarte 8-ball erbij die er op het laatste in moet? Dan is het poolen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee volgens mij was het poolen idd, maar als je het anders noemt geloof ik het ook best
Ik doelde meer dat ze al genoeg zout hebben met die verschrompelde ballen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah, dat zou nogal pijnlijk zijn voor zo'n opa'tje als hij dan gepijpt wordt
Lang niet op, die zijn best wel lekker.quote:
nou he gelukkig dan maarquote:Op maandag 23 januari 2006 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook... Blij dat ik het toch met iemand kan delen!!
gehaktballenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wijnballen
Soepballen
kaasballetjes
zoiets had ik ook wel door hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik doelde meer dat ze al genoeg zout hebben met die verschrompelde ballen..
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was het met een zwarte 8-ball erbij die er op het laatste in moet? Dan is het poolen.
"zal ik je pijpen schat?"quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah, dat zou nogal pijnlijk zijn voor zo'n opa'tje als hij dan gepijpt wordt
Vraag een dosis humor voor je verjaardagquote:Op maandag 23 januari 2006 23:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"zal ik je pijpen schat?"
"nee laat maar, je had zout op de aardappels gedaan!"
eigen-quote, ja!
al eens geprobeerd... hielp niet....quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Vraag een dosis humor voor je verjaardag
Geboortedatum: 1987-02-13quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Vraag een dosis humor voor je verjaardag
Ik heb geen flauw (quote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het zijn jouw ballen
Je kan ook anders poolen, nineball.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was het met een zwarte 8-ball erbij die er op het laatste in moet? Dan is het poolen.
nee.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1987-02-13
Duurt niet lang meer. Kan hij tot dan niet uit BeF blijven?.
maak het nou niet nóg ingewikkelder!quote:
In het kombuis(ofzo)quote:Op maandag 23 januari 2006 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
.
Tijd om dat dan eens uit te gaan proberen!!
Bedankt, als iemand het interesseerd zie je vast nog wel een topic langs komen in ONZ ofzo.quote:
Je moest eens weten hoeveel verschillende regels er gehanteerd wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maak het nou niet nóg ingewikkelder!
Hey crack!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:38 schreef Crack_david het volgende:
Niets is zo zuur als een lege frituur
-edit- oeps caps -
Ik jou ook!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
de immer grappige hans... WAT ZAL IK JE MISSEEENNN :}:D;dD:D:D::D:D:
:D
:D D:D!!!!!111oneone
Hey, je zit op een Nederlands forum, inburgeren!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hja, ik seach dyn namme stean, en ik tocht: efkes sjen hoe at it mei vikingfamke gjit
do bist leaf...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hja, ik seach dyn namme stean, en ik tocht: efkes sjen hoe at it mei vikingfamke gjit
deja-vuquote:Op maandag 23 januari 2006 23:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, je zit op een Nederlands forum, inburgeren!
Ja, myn fereale wie fan it wykein nei har mem ta, mar no at se wer werom is, gjit it wer poerbęst!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
do bist leaf...ik haw 't bęst nei myn sin!!
bist do noch ien bytsje gelokkich??
Kist dat ek yn it Frysk sizze? Ik kin gjin Hollânsk.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, je zit op een Nederlands forum, inburgeren!
dat bin saken dyt it libben weardful meitsje!! gewoan ien tútsje fan dyn famke!!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, myn fereale wie fan it wykein nei har mem ta, mar no at se wer werom is, gjit it wer poerbęst!
Ondanks dat ik dit volledig begrijp, worden jullie toch verzocht in het Nederlands verder converserenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
do bist leaf...ik haw 't bęst nei myn sin!!
bist do noch ien bytsje gelokkich??
Dat kin in man lokkich meitsjequote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat bin saken dyt it libben weardful meitsje!! gewoan ien tútsje fan dyn famke!!
Als ik het goed begrijp is dit mijn antwoord:quote:Op maandag 23 januari 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kist dat ek yn it Frysk sizze? Ik kin gjin Hollânsk.
Ja, het blijf een vreemd taaltje!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat bin saken dyt it libben weardful meitsje!! gewoan ien tútsje fan dyn famke!!
Kin immen sizze wat hjir stjit? Dizze man praat yn in fremde taal.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ondanks dat ik dit volledig begrijp, worden jullie toch verzocht in het Nederlands verder converseren
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog geen eens over Marokkaans of Turksquote:Op maandag 23 januari 2006 23:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Irritant als iemand frans/duits/fries gaat lullen..
Kan je zien wat hier staat? Deze man praat in een vreemde taal.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kin immen sizze wat hjir stjit? Dizze man praat yn in fremde taal.
Rise Against... ruige band.quote:
Waar is Alexxx nou weer mod geworden?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef rompompom het volgende:
Als je ook al niks zinnigs meer kan zeggen in het Fries, heb je ook geen functie hier.
kijk goed naar zijn quotequote:Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je ook al niks zinnigs meer kan zeggen in het Fries, heb je ook geen functie hier.
Geen idee, alsof hij het verdiende.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar is Alexxx nou weer mod geworden?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Hij is een goede pta'erquote:Op maandag 23 januari 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wordt niet gesproken hier in BeF weetje, whalla!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog geen eens over Marokkaans of Turks
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik jou ook!![]()
Mijn hart scheurt aan snippers als ik ik aan mijn aanstaande vertrek denk!
* guitarist.nl vrijdag Clouso!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:03 schreef dazzled het volgende:
Eeej C. vrijdag unreal? of clouso?
dat is toch die band van "Daar gaat ze"??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl vrijdag Clouso!
ook, maar wij hebben het over het gezelligste café van Meppelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat is toch die band van "Daar gaat ze"??
Dat andere schreef je dan ook Clauseau of zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ook, maar wij hebben het over het gezelligste café van Meppel
#carequote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat andere schreef je dan ook Clauseau of zo
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
gezellig
quote:Meppel
Ik heb geen idee, maar laten we er wat herrie trappen zodat-ie hier weg is.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
De n00bsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat andere schreef je dan ook Clauseau of zo
Waarom, ik vind Alexxx wel ok, behalve dat friese gepraat van um!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar laten we er wat herrie trappen zodat-ie hier weg is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Problemen moet je bij de wortels aanpakken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom, ik vind Alexxx wel ok, behalve dat friese gepraat van um!!
Nu heb ik trek in wortels.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Problemen moet je bij de wortels aanpakken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
En als ik 'piemel' zeg? Gebeurt er dan nog wat met je smaakpapillen?
[..]
[..]
[..]
Ja, een winterpeen ofzo.quote:
Trusten VM.quote:
Het enige wat je kan doen is hopen dat je er wat van leert. Maar ik vrees dat je hopeloos verloren bentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kunnen jullie mij niet wat humor verkopen?
Als ik het niet dacht!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, een winterpeen ofzo.. Lekker knabbelen. Ik hou van penis en worteltjes.
.
bij vlagen ben ik wel eens grappig hoor!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het enige wat je kan doen is hopen dat je er wat van leert. Maar ik vrees dat je hopeloos verloren bent
Internet kaduuk is minder. Kom je er al weer bovenop?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:21 schreef Janetje het volgende:
De hele middag en avond slapen omdat je internet kaduuk is is best lekker...
Ik heb goede ogen.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:21 schreef Janetje het volgende:
Ah, je begint het te leren! Nu nog op de goede tijdstippen je bent weer tip-top in orde!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:21 schreef Janetje het volgende:
Ze zat iig niet doeloos te F5en. Het is een verbetering.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, je begint het te leren! Nu nog op de goede tijdstippen je bent weer tip-top in orde!
Dat werkt alleen bij vrouwen. Tenminste dat zeg ik altijd tegen blinde wijven.quote:
beter als je eens gewoon een nacht slaaptquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:21 schreef Janetje het volgende:
Jaquote:
* pc-fr34k ook, trusten allemaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:27 schreef Bizznitch het volgende:
* Bizznitch slapen gaat
Trusten BeFjes
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:27 schreef Bizznitch het volgende:
* Bizznitch slapen gaat
Trusten BeFjes
Natuurlijk..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Internet kaduuk is minder. Kom je er al weer bovenop?.
Neuh.. werd net wakker.. geen idee hoe lang ie het weer doet...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wie heeft je eruit gehaald toen het het weer deed?
of had je ieder uur de wekker gezet om te controleren?
Doe niet zo raar...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
beter als je eens gewoon een nacht slaapt!
Jou hebben we hier ook lang niet gezien!quote:
die is opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jou hebben we hier ook lang niet gezien!
Hoe is het met je banaan afgelopen?
quote:
die was goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Niet geschrokken van mn dierenambulanceverhaaltje?
Ah, okquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
die was goed![]()
@rompompom is mn oude account
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
die was goed![]()
@rompompom is mn oude account
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben vandaag een watje.
Ik ga vroeg slapen.
Ah ik denk ik ook rond die tijd, kmoet er voor de verandering eens vroeg uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:57 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ja nu nog niet... maar over een uurtje ofzo
Lieffie, om 2 uur slapen kwalificeert niet als 'vroeg'..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben vandaag een watje.
Ik ga vroeg slapen.
Wel voor iemand die al weken om 5 uur gaat slapen. 'Lieffie'.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieffie, om 2 uur slapen kwalificeert niet als 'vroeg'..
Posten!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:13 schreef Slarioux het volgende:
Kannie slapen. En morgen werken. En ik kreeg vandaag het belabberdst gespelde smsje ooit.
Hoe laat moet je op?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:13 schreef Slarioux het volgende:
Kannie slapen. En morgen werken. En ik kreeg vandaag het belabberdst gespelde smsje ooit.
En ik sliep alquote:
Ik moet lekker helemaal niks!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op?
ik 7 uur
ik was al weg toenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
omgquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En ik sliep al
He sander loesje hier van de move van 2e kerstdag hoe is t met je en hoe is in d liefde? Wil je een x wat afspreke en waar ben je nu dit is niet me nr sms je me tdrug liefs loesje slaap lekker als je al im drome land ben xje
Bemmelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, best leuk.. Maar ze woont in bemmel en volgens mij veel jonger dan ze zei
.
Ik ben in een bui dat ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
Matig... apocalpyse.holyshit past niet op mijn schijf
Tijd om te slapenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben in een bui dat ik moest lachen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En ik sliep al
He sander loesje hier van de move van 2e kerstdag hoe is t met je en hoe is in d liefde? Wil je een x wat afspreke en waar ben je nu dit is niet me nr sms je me tdrug liefs loesje slaap lekker als je al im drome land ben xje
Bedenk me nu dat dat vast meer dan 180 tekens is.
Ik zou huilen van dat soort smsjesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben in een bui dat ik moest lachen.
Huilen van geluk dat een meisje je eens een keer iets stuurt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou huilen van dat soort smsjes
Fijn voor haar.. terugsturen dat ze mag terugkomen als ze kan schrijven..quote:
Och, misschien kan ze wel gewoon heel goed pijpenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fijn voor haar.. terugsturen dat ze mag terugkomen als ze kan schrijven..
Dat maakt zo'n smsje al goed?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Och, misschien kan ze wel gewoon heel goed pijpen
Mannen doen niet zo moeilijk,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n smsje al goed?
Wat zijn jullie mannen makkelijk zeg..
Ook jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Huilen van geluk dat een meisje je eens een keer iets stuurt?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:42 schreef Janetje het volgende:
Life sucks.
Goed zo, de rest van het forum is behoorlijk doodquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
Een beetje.
al de kutnewbiesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Goed zo, de rest van het forum is behoorlijk dood![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Goed zo, de rest van het forum is behoorlijk dood![]()
op dat stukje na danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
![]()
Pub SC 646: En we gaan rustig verder
PTAquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:58 schreef Donnie.Darko het volgende:
Waar ben je eigenlijk mod Alexxx?
Beetje bij de les blijvenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:58 schreef Donnie.Darko het volgende:
Waar ben je eigenlijk mod Alexxx?
quote:
Dat is alweer 2 uur terug manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Beetje bij de les blijven
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
![]()
Pub SC 646: En we gaan rustig verder
Ewwwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Kei leuke foto's daar mén kijk dan:
[afbeelding]![]()
We zitten niet in PUB omdat we dat dus niet grappig vindenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Kei leuke foto's daar mén kijk dan:
[afbeelding]![]()
ochquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
We zitten niet in PUB omdat we dat dus niet grappig vinden
Oh god heeft ze weer op MSn gezetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
je verloofde zei al dat je in je slaap praatte, maar fokken in je slaap![]()
ga je je aansluiten bij de brommerclan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:00 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Bah
Hoewel ik daar binnenkort wel zal gaan vertoeven als ik motorrijlessen ga nemen
Maar ik was wel heel lief enzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh god heeft ze weer op MSn gezeten
Anders zou je liegenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar ik was wel heel lief enzo
en gezegt dat ze mooie tekeningen had enzo![]()
![]()
Junkiesietse maikuuul en donnie, de helm josti'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je je aansluiten bij de brommerclan?
Motor!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je je aansluiten bij de brommerclan?
jij gebruikt geen PI en dat moetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:12 schreef petre86 het volgende:
wie zijn al die baggeraars?
BeF is geen baggerplas
lees op: het wordt op prijs gesteldquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jij gebruikt geen PI en dat moet![]()
![]()
slowchatten is ook geen baggerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
lees op: het wordt op prijs gesteld
niks moet
dat bedoel ik maar, je kan de goeden zo wel snel van de slechte(re)n onderscheidenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
lees op: het wordt op prijs gesteld
niks moet
Zeg het ze Peet!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:12 schreef petre86 het volgende:
wie zijn al die baggeraars?
BeF is geen baggerplas
ligt er aan waar het over gaat en wat de motivatie van de poster isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
slowchatten is ook geen bagger![]()
quote:
Peet heeft überhaupt meer recht van spreken dan menig ander hierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jij gebruikt geen PI en dat moet![]()
![]()
hey ff je bek dicht over onze troetel homo jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
De noobs zijn anders beter ingeburgerd dan de dyslectische homo.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey ff je bek dicht over onze troetel homo ja
nu nog een niveau wat bij die "hoge mate van inburgering" pastquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Flikker op en steek al die kloons van je in je endeldarm.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Het enige waarom jij hier zit is om te bashen, je zou zo een kloon van DL zijn maar dan minder grappig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
ojah, hoeveel meets ben je geweest met mensen hier? met de vaste groep?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
als les 1 van "inburgeren met peet 1-on-1" ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Flikker op en steek al die kloons van je in je endeldarm.
Wees nou eerlijk. Het niveau van de 'oldbies' (mij incluis) gaat ook niet veel hoger dan Bier en Frituur.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu nog een niveau wat bij die "hoge mate van inburgering" past
Niemand wilde op de mijne komenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
ojah, hoeveel meets ben je geweest met mensen hier? met de vaste groep?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey ff je bek dicht over onze troetel homo ja
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Flikker op en steek al die kloons van je in je endeldarm.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Het enige waarom jij hier zit is om te bashen, je zou zo een kloon van DL zijn maar dan minder grappig.
ík zit hier om te bashen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Het enige waarom jij hier zit is om te bashen, je zou zo een kloon van DL zijn maar dan minder grappig.
Ik bedoelde het niet zo kwaad hoor petre, maar blijkbaar ben je wel érg geliefdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
wat een verdediging!!
heeeey biiieertjuuuh?
Niet echt verdedigen hoor Peet, ik begin me alleen dood te ergeren aan litsie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
wat een verdediging!!
heeeey biiieertjuuuh?
Omdat ik vandaag twee keer iemand heb 'uitgescholden'?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt verdedigen hoor Peet, ik begin me alleen dood te ergeren aan litsie.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude, jij bent net zo'n ja-knikker uit Schoonebeek.quote:
vóór BeF waren er andere reeksjes.. SC.. lčuke topicsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wees nou eerlijk. Het niveau van de 'oldbies' (mij incluis) gaat ook niet veel hoger dan Bier en Frituur.
[..]
Niemand wilde op de mijne komen
Your point being?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
vóór BeF waren er andere reeksjes.. SC.. lčuke topics
met lčuke humor.. met vooral lčuke users
met lčuke meets...
ben ik nou ook beter ingeburgerd?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:23 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo kwaad hoor petre, maar blijkbaar ben je wel érg geliefd
Of we schoppen jou eruit...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik stel voor de "oldbies" dan maar uit BeF te schopper![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
met lčuke meets...
Je bent Peter ingeburgerd..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben ik nou ook beter ingeburgerd?
Hoe kun je hem er nou uitschoppen, n00bs worden toch niet geaccepteerd!?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
met lčuke meets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |