quote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Misstique het volgende:
Die TT zuigt.
Beter.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Donnie.Darko het volgende:
Maak er maar van
[BeF] #358 Die blauwen kunnen ook niks
Bier en frituur?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Donnie.Darko het volgende:
Maargoed, waar hadden we het ookalweer over?
Deze mooie combinatie word doorgaands zeer gewaardeerd na een dage noeste arbeid.quote:
DDR?quote:
DL.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Deze mooie combinatie word doorgaands zeer gewaardeerd na een dage noeste arbeid.
al met al, een vrij gemiddeld dagje dusquote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef cerror het volgende:
Zo, film, moe, bier, sinas troef, luiheid, bitter.
Wat een kutnewb is het ook he!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
En onze McPrutser vermoordt het topic
Dance dance revolution.quote:
als ik het niet gedaan had, had iemand anders het wel gedaan!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
En onze McPrutser vermoordt het topic
Ik wist wel dat je niet dacht dat ik die DDR bedoelde maar wist niet of je deze DDR kende.quote:
voor mij was het een nieuw begrip!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet dacht dat ik die DDR bedoelde maar wist niet of je deze DDR kende..
DDR-ram kan idd ook nog.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
voor mij was het een nieuw begrip!
ik dacht eerst aan die geheugen-chips
het spijt me! heb medelijde!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef DeLeider het volgende:
Fucking Nerds.
is daar verschil tussen danquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef rompompom het volgende:
Alle snookertafels waren bezet, nou moesten we poolen
Niks mis met poolen toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef rompompom het volgende:
Oy ik ben een gamerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet dacht dat ik die DDR bedoelde maar wist niet of je deze DDR kende..
Poolen is okquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef rompompom het volgende:
Ik ga het niet eens uitleggen, je googlet zelf maarquote:
Op zich niet, maar we wilden snookeren. EN je verwacht niet dat op maandagavond alle 15 snookertafels bezet zijnquote:
Ja, ik had het kunnen weten ja.quote:
Ja, dat is dan wel balen inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op zich niet, maar we wilden snookeren. EN je verwacht niet dat op maandagavond alle 15 snookertafels bezet zijn
Jep.quote:
dat het andere spelletjes zijn weet ik,quote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens uitleggen, je googlet zelf maar
Hoop andere ballen en andere regels.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat het andere spelletjes zijn weet ik,
maar voor zover ik weet (en google) doe je ze allebij op zo'n tafel met 6 putjes?pockets (sorry)
dan gooi je toch andere ballen op die tafelquote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoop andere ballen en andere regels..
Een snookertafel is al twee keer zo groot als een pooltafel. De ballen zijn kleiner, net als de pockets. Het is dus een veel moeilijker spel.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan gooi je toch andere ballen op die tafel
of mocht dat niet ofzo?
Geeft niet hooorquote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik had het kunnen weten ja..
Zucht...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wie gaat hier zijn ballen op tafel gooien??
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik nietquote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
#carequote:Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze liggen niet op numerieke volgorde, klopt dat??
ahaquote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een snookertafel is al twee keer zo groot als een pooltafel. De ballen zijn kleiner, net als de pockets. Het is dus een veel moeilijker spel.
Biljart is imo ook leuk om te doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een snookertafel is al twee keer zo groot als een pooltafel. De ballen zijn kleiner, net als de pockets. Het is dus een veel moeilijker spel.
FOTO"S!!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nee jij hebt lekkere ballen zeker
Ik herinner me nog wel een tijd in BeF dat er in een nacht een paar topics bijna alleen maar daarover gingen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Anders moet je maar een keer met Djenneke ouwehoeren, die speelt competitiesnooker.
Een inkoppertje zou zijn 'proeven'quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Vind ik niks aan. Ik wil die ballen van de tafel spelen!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Biljart is imo ook leuk om te doen.. Vooral 3 banden.
Net zo glad, wat egaler van kleurquote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Anders moet je maar een keer met Djenneke ouwehoeren, die speelt competitiesnooker.
whehehequote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een inkoppertje zou zijn 'proeven'
Eerst maar eens foto's... Dan kunnen we altijd nog beslissen of we willen proeven!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een inkoppertje zou zijn 'proeven'
mag ik nu alvast beslissen?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eerst maar eens foto's... Dan kunnen we altijd nog beslissen of we willen proeven!
Als je de naam niet weet is het vast geen snookeren.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik denk dat ik niet zo gek lang mee kan lullen... ik speel af en toe een potje mee op school, maar weet eigenlijk niet eens hoe het heet wat we dan spelen
Precies!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eerst maar eens foto's... Dan kunnen we altijd nog beslissen of we willen proeven!
de immer grappige hans... WAT ZAL IK JE MISSEEENNN :}:D;dD:D:D::D:Dquote:Op maandag 23 januari 2006 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je er wat zout bij nemen, HAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Het zijn jouw ballenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je er wat zout bij nemen, HAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Jij bent toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee volgens mij was het poolen idd, maar als je het anders noemt geloof ik het ook bestquote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je de naam niet weet is het vast geen snookeren.
en toch, heb ik niet de behoefte iemands ballen te proeven... watvoor ballen dan ook!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het ging over VM en MijSTFU dus
ew ik krijg beelden dankjequote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het zijn jouw ballen
vraag me af of die dan ook zo verschrompelen als een slak![]()
Daarom mogen bejaardag geen/weinig zout eten.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het zijn jouw ballen
jah, dat zou nogal pijnlijk zijn voor zo'n opa'tje als hij dan gepijpt wordtquote:Op maandag 23 januari 2006 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daarom mogen bejaardag geen/weinig zout eten.!
Wijnballenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef mcDavid het volgende:
en toch, heb ik niet de behoefte iemands ballen te proeven... watvoor ballen dan ook!
Was het met een zwarte 8-ball erbij die er op het laatste in moet? Dan is het poolen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee volgens mij was het poolen idd, maar als je het anders noemt geloof ik het ook best
Ik doelde meer dat ze al genoeg zout hebben met die verschrompelde ballen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah, dat zou nogal pijnlijk zijn voor zo'n opa'tje als hij dan gepijpt wordt
Lang niet op, die zijn best wel lekker.quote:
nou he gelukkig dan maarquote:Op maandag 23 januari 2006 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook... Blij dat ik het toch met iemand kan delen!!
gehaktballenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wijnballen
Soepballen
kaasballetjes
zoiets had ik ook wel door hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik doelde meer dat ze al genoeg zout hebben met die verschrompelde ballen..
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was het met een zwarte 8-ball erbij die er op het laatste in moet? Dan is het poolen.
"zal ik je pijpen schat?"quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah, dat zou nogal pijnlijk zijn voor zo'n opa'tje als hij dan gepijpt wordt
Vraag een dosis humor voor je verjaardagquote:Op maandag 23 januari 2006 23:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"zal ik je pijpen schat?"
"nee laat maar, je had zout op de aardappels gedaan!"
eigen-quote, ja!
al eens geprobeerd... hielp niet....quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Vraag een dosis humor voor je verjaardag
Geboortedatum: 1987-02-13quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Vraag een dosis humor voor je verjaardag
Ik heb geen flauw (quote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het zijn jouw ballen
Je kan ook anders poolen, nineball.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was het met een zwarte 8-ball erbij die er op het laatste in moet? Dan is het poolen.
nee.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1987-02-13
Duurt niet lang meer. Kan hij tot dan niet uit BeF blijven?.
maak het nou niet nóg ingewikkelder!quote:
In het kombuis(ofzo)quote:Op maandag 23 januari 2006 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
.
Tijd om dat dan eens uit te gaan proberen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |