Ja nogalquote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, dat is dan wel heeeeeeeeeelllll ernstig dat ik dat niet weet uit mijn hoofd![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nogal
en ik heb handoeken en washandjes gekregen en kommetjes
in mijn kleurtjes
Hoooo, maar IK heb een keer naast Jan Vayne gestaan in de rij bij de Mac.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef creno het volgende:
De enige BN-er die ik wel eens in de supermarkt heb gezien hier is Lucille Werner, en die herkende ik alleen maar aan hoe ze liep
Nee niet lichtblauwquote:Op maandag 23 januari 2006 17:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat zijn dan jouw kleurtjes??En van wiehiiieeee....?
lichtblauw
??
noem jij dat lopen?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef creno het volgende:
De enige BN-er die ik wel eens in de supermarkt heb gezien hier is Lucille Werner, en die herkende ik alleen maar aan hoe ze liep
En ik heb een glas bier gedronken met Monique van der Ven op een terras in het dorp waar ik gboren ben. Haar vader was daar burgemeester maar overleed toen ze een jaar of 5 oud was. toen zijn ze naar Den Haag verhuisd. Ten toen de Harmonie 90 jaar bestond hebben ze haar nog eens uitgenodigd voor een trip down memory lanequote:Op maandag 23 januari 2006 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoooo, maar IK heb een keer naast Jan Vayne gestaan in de rij bij de Mac.En Arne Jansen, toen ik naar mijn vakantiewerk fietste en hij zijn paardjes ging voeren.
.
Naja, in ieder geval washandjes en zeepjes in een rieten mandje en een wc-rol-houder voor op de hoedenplank van je wagen?quote:
ik wilde aardig blijvenquote:
Francois Boulange ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef Cybart het volgende:
Maar Lingo staat dus nu synoniem ook voor Sociale Werkplaats?
(ja ik wist wel dat de kandidaten daar vandaan kwamen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |