Wacht maar af tot ik ongesteld benquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef tonks het volgende:
Flugeltje is de redding van KLB
Lollertonks, je bent een kei in konten likken, zowel mannelijke als vrouwelijke.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef tonks het volgende:
Flugeltje is de redding van KLB
Ongebreideld, mooi woord, zeker in combinatie met bannen, qua alliteratie.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen.
je bent niet de enige pfoeijquote:Op maandag 27 februari 2006 19:25 schreef descendent1 het volgende:
En toch mis ik baggerusers als Boomlaars.....Dat dat zou gebeuren...is ie al terug onder een nieuwe kloon??
![]()
Grotendeels van de bagger gaat eruit. Dat .. is waar. Maar er is ook een stukje literaire degelijkheid uitgebezemd o.a door jouquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Niks nieuwe aanpak beeb
De bagger gaat er gewoon uit...
It has been taken care off. Notes gezet en zulksquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wederom een serieus topic totaal verkloot, Het was de bedoeling hiermee een punt te zetten en wellicht normaal te discussieren, ipv daarvan komen er bijna hitler sympathisanten hier!
Soms zet je wel eens een vinkje verkeerdquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:39 schreef Polen het volgende:
Hoi. Van mij is in het topic "Gehandicapten" een reactie verwijderd die niet verwijderd had moeten worden. Dit was namelijk een volstrekt normale reactie met een zeer normale vraag, die bedoeld was TS te wijzen op de inconsequentie van zijn eigen denkbeelden.
Gezien de reactie van TS, die gelukkig wel bewaard is gebleven en waarin ook mijn post nog is vermeld, is hij (TS) totaal niet ontvankelijk voor de nuance die ik probeerde aan te geven. Dit resulteerde in een minder genuanceerd postgedrag van mij, waar TS zich weer aan stoorde, buzzer deed dat vervolgens ook. Feit is dat die eerste reactie ZEKER niet het verwijderen waard was, mede omdat deze de rest van mijn (mogelijk te aanstootgevende) reacties in perspectief plaatste.
[afbeelding]
Ter illustratie.
Topiclink: Gehandicapten
Geef je ook even aan waarom ik dat post? Omdat ik me door jou schaam om me nederlander te voelen en me weer 100% italiaan voel?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:39 schreef Polen het volgende:
Hoi. Van mij is in het topic "Gehandicapten" een reactie verwijderd die niet verwijderd had moeten worden. Dit was namelijk een volstrekt normale reactie met een zeer normale vraag, die bedoeld was TS te wijzen op de inconsequentie van zijn eigen denkbeelden.
Gezien de reactie van TS, die gelukkig wel bewaard is gebleven en waarin ook mijn post nog is vermeld, is hij (TS) totaal niet ontvankelijk voor de nuance die ik probeerde aan te geven. Dit resulteerde in een minder genuanceerd postgedrag van mij, waar TS zich weer aan stoorde, buzzer deed dat vervolgens ook. Feit is dat die eerste reactie ZEKER niet het verwijderen waard was, mede omdat deze de rest van mijn (mogelijk te aanstootgevende) reacties in perspectief plaatste.
[afbeelding]
Ter illustratie.
Topiclink: Gehandicapten
Gelukkig hebben we actieve FA'squote:
Gelukkig voor jou zijn er nog wat meer FA's die jij niet lief vindt en die jou niet lief vinden, dus wie weet wordt jou manische bui netjes even onderbroken door een tijdelijk niet kunnen posten op fok!quote:Op zondag 19 maart 2006 02:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Yvonne banned mij toch niet want ik vind yvonne lief
Omdat ie gemeen was voor TS iddquote:Op maandag 20 maart 2006 19:02 schreef Pony-Lover het volgende:
waaron is mijn post in dit topic verwijderd?
http://forum.fok.nl/topic/http://833620
Hij was wel een beetje gemeen voor de TSmaar toch best een goede mogelijkheid, bovendien was ik een van de weinige users die het niet nodig vond het salsadansen af te zeiken.
groeten P-L
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |