Nederlands, gehandicapten!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:15 schreef Polen het volgende:
Wiens gehandicapten, eigenlijk?
wel als ze toch alles geven om goed te zijn in hun sportquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Het lijkt me juist niet dat mensen die maar een been hebben of zo, willen worden gezien als 'iets speciaals waarvoor je respect moet hebben'.
Linkje?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik word toch wel aardig link van al die smerige reacties over gehandicapten
Wie toont er nu geen respect?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat er maar eens respect moet komen voor die mensen!
Waarom zou je mensen die niet normaal zijn normaal behandelen! Wat een gelul.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:23 schreef Intrepidity het volgende:
Tja, ze willen normaal behandeld worden, kan ik begrijpen..
Hoe willen ze anders ooit winnen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:23 schreef Intrepidity het volgende:
Tja, ze willen normaal behandeld worden, kan ik begrijpen.. maar waarom moeten er dan juist aparte dingen voor die mensen geregeld worden, de paralympics enzovoort...
Goed antwoord.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wie opent er hier een topic over?
je ziet ze liever in kampen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:25 schreef Polen het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen die niet normaal zijn normaal behandelen! Wat een gelul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |