Nederlands, gehandicapten!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:15 schreef Polen het volgende:
Wiens gehandicapten, eigenlijk?
wel als ze toch alles geven om goed te zijn in hun sportquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Het lijkt me juist niet dat mensen die maar een been hebben of zo, willen worden gezien als 'iets speciaals waarvoor je respect moet hebben'.
Linkje?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik word toch wel aardig link van al die smerige reacties over gehandicapten
Wie toont er nu geen respect?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat er maar eens respect moet komen voor die mensen!
Waarom zou je mensen die niet normaal zijn normaal behandelen! Wat een gelul.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:23 schreef Intrepidity het volgende:
Tja, ze willen normaal behandeld worden, kan ik begrijpen..
Hoe willen ze anders ooit winnen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:23 schreef Intrepidity het volgende:
Tja, ze willen normaal behandeld worden, kan ik begrijpen.. maar waarom moeten er dan juist aparte dingen voor die mensen geregeld worden, de paralympics enzovoort...
Goed antwoord.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wie opent er hier een topic over?
je ziet ze liever in kampen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:25 schreef Polen het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen die niet normaal zijn normaal behandelen! Wat een gelul.
Gaat dit topic daar over? beweert de TS dat?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:27 schreef -skippybal- het volgende:
Dus grapjes over Belgen, Duitsers, Turken en andere in "groepen" geplaatste mensen mag wel, maar over gehandicapten niet![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef Polen het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met Kampen.
Eerst gehandicapten, nu Kampen. Wat een dag.
quote:
?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:27 schreef -skippybal- het volgende:
Dus grapjes over Belgen, Duitsers, Turken en andere in "groepen" geplaatste mensen mag wel, maar over gehandicapten niet![]()
Het enigste wat je zegt is dat ''die'' mensen maar normaal behandeld dienen te worden terwijl jij ze zelf blijkbaar niet als normaal kan zien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wie opent er hier een topic over?
Het spijt me hoor, maar dat leest niet echt als respect.quote:ik weet dat ik tenminste respect heb voor jullie gehandicapten
Tophumor. Prachtig inderdaadquote:
Omdat ik me distantieer van types als jou!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het enigste wat je zegt is dat ''die'' mensen maar normaal behandeld dienen te worden terwijl jij ze zelf blijkbaar niet als normaal kan zien.
[..]
Het spijt me hoor, maar dat leest niet echt als respect.
Dat is gewoon wijzen met de vinger.
hier kan ik wel om lachenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Om Chriz2k - woensdag 15 maart 2006 @ 20:42 maar te quoten:
[afbeelding]
En daar is dan ook alles wel zo'n beetje mee gezegd
Lolz dat bedoel ik. Ik zit in een rolstoel, en stoor me aan jouw opmerking.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat ik me distantieer van types als jou!!!
Ah ok, snap het nuquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lees hier de reacties maar eens na!
Dat is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:44 schreef murp het volgende:
ik werk zelf met "mongooltjes" en weet je? het is heerlijk werk.
Uiteraard. Het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:53 schreef brood_korst het volgende:
als mijn vrouw in verwachting is van een mongooltje en je kan het van te voren zien word hij echt weggehaald !
En als het dan toch geboren word zou ik het afstaan ik kan gewoon niet voor zulk soort mensen sorry maar helaas heb ik het geduld niet voor om mensen eten te geven en daar dan de hele ochtend voor uit te trekken
Tja, als je daar geen verantwoordelijkheid voor wilt dragen (wat je met een gewoon kind ook hebt) moet je er gewoon helemaal niet aan beginnenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:53 schreef brood_korst het volgende:
als mijn vrouw in verwachting is van een mongooltje en je kan het van te voren zien word hij echt weggehaald !
En als het dan toch geboren word zou ik het afstaan ik kan gewoon niet voor zulk soort mensen sorry maar helaas heb ik het geduld niet voor om mensen eten te geven en daar dan de hele ochtend voor uit te trekken
Net zoals een Tamagotchiquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:54 schreef Polen het volgende:
[..]
Uiteraard. Het moet wel leuk blijven.
Mijn tamagotchi werd nooit zo groot.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Net zoals een Tamagotchi
[afbeelding]
Mag dat over straat?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Net zoals een Tamagotchi
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |