wat een geniale usernamequote:Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef Socratestikel het volgende:
Gelukkig meer dan naar TMF, MTV en alle andere afstompende rommel.
Net als jouw avatar!quote:
Ja dat heb ik dus ook wel... vaak zet ik het aan en dan ken ik het allang. Best zonde want het is kwalitatief regelmatig best hoogstaand!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef lucienne2 het volgende:
ik kijk wel vaak naar discovery, maar om een of andere reden zieik meestal alleen maar een programma wat ik al heb gezien. Uit de tussenfilmpjes blijkt wel dat ze heel veel meer hebben, maar dat mis ik dus altijd
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef thedude0 het volgende:
te veel herhalingen en te veel motor/auto crap
Dat het verre van serieuze wetenschap is, is natuurlijk overduidelijk. Maar het wordt gewoon enorm leuk gebracht. Wetenschap met humor, veel explosies en vrouwen in bikini. Dat vind ik tof hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vooral de eerste 2 zijn om te janken, het ergste is nog dat mensen die het kijken denken dat ze daar serieus bezig zijn met "wetenschap". American Chopper is een real-life soap die niet real-life meer is en Scrapheap is leuk vermaak, maar ook maar beperkt houdbaar.
"Oh veel mannen gaan kijken, die houden van auto's"quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef thedude0 het volgende:
te veel herhalingen en te veel motor/auto crap
Inderdaad, dat zal vast heel veel uitmakenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef -tK- het volgende:
Laat ze maar eens komen met Discovery HD komen, dan zal ik zeker wel wat vaker gaan kijken!
Inderdaad dat vind ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef lucienne2 het volgende:
ik kijk wel vaak naar discovery, maar om een of andere reden zieik meestal alleen maar een programma wat ik al heb gezien. Uit de tussenfilmpjes blijkt wel dat ze heel veel meer hebben, maar dat mis ik dus altijd
Voor mij wel, en daar vragen ze toch omquote:Op maandag 23 januari 2006 18:35 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zal vast heel veel uitmaken
- Altijd als ik naar Discovery zap zie ik wel een programma over de 2e wereldoorlog/nazi's, etc. Het komt me de strot uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vind ik best raar, want iedereen die ik ken kijkt best wel aardig wat Discovery. Een kanaal als Discovery is volgens mij nog bekender dan een zender als Net5. Waarom kijken er dan toch zo weinig mensen naar Discovery?? Waarom scoren belspelletjes nog beter dan interessante programma's bij Discovery?
Een archeologisch programma over Maya's of zo.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef Proxima het volgende:
[..]
- Altijd als ik naar Discovery zap zie ik wel een programma over de 2e wereldoorlog/nazi's, etc. Het komt me de strot uit.
- Teveel herhalingen
- Tot slot: 24 uur per dag programma's over de 2e wereldoorlog.
- O ja, had ik nog gemeld dat ze dag en nacht programma's lieten zien over de 2e wereldoorlog?
Volgens mij is de programma maker van Discovery 2e wereldoorlog/nazi geil.
Op een gegeven moment had ik er genoeg van en zap ik niet meer naar Discovery.
Wat ik wil is gewoon:
- Nieuwe kwaliteitsprogramma's, geen herhalingen
- Populaire wetenschapsprogramma's, bijv. over nanotechnologie.
- Programma's over de pyramides, legenden, mythen, geschiedenis vind ik fantastisch, maar
wordt helaas te weinig gemaakt. Meer van zulk soort programma's en ik kijk weer Discovery.
MTV is de meest walgelijke zender op tv.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:07 schreef cybermichel het volgende:
En waarom staat MTV op 4 dan. Dacht dat heel wat jongeren erna keken.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef -tK- het volgende:
Laat ze maar eens komen met Discovery HD komen, dan zal ik zeker wel wat vaker gaan kijken!
MTV is weer een beetje bijgetrokken, er is iets meer fatsoenlijke muziek dan een halfjaar geleden. TMF en The Box worden almaar slechter. Ik kijk sowieso nooit naar die zenders, tenzij ik voorbij zap en er heel toevallig een nummer is wat ik goed vind. En aangezien ik een muziekliefhebber ben gebeurt dat niet vaak op deze kanalen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:16 schreef thedude0 het volgende:
[..]
MTV is de meest walgelijke zender op tv.
High Definition zal hij wel bedoelen.quote:
Wat moet ik me daar bij voorstellen..?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
High Definition zal hij wel bedoelen.
Uitzendingen in:quote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |