Hilarisch natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.dordrechthooligans.tk/
![]()
Klinkt me bekend in de oren...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:14 schreef ScottTracy het volgende:
2 tegentreffers in de laatste 2 minuten.![]()
Ja, de rest van de wedstrijd was hij namelijk de beste in de verdediging. Tot de laatste 10 minuten heeft dordrecht geen kans gecreerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
Nog mensen die Uneken graag zien?
Kan misschien wel zijn maar hij maakt wel 2 fouten waardoor je de punten verliest.is niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, de rest van de wedstrijd was hij namelijk de beste in de verdediging. Tot de laatste 10 minuten heeft dordrecht geen kans gecreerd.
Ow dat dat alleen de laatste zijn fout was? Heb het niet terug gezien.. En van uit het uitvak daar zie je amper ietsquote:Op zondag 12 februari 2006 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan misschien wel zijn maar hij maakt wel 2 fouten waardoor je de punten verliest.is niet de eerste keer.
De eerste was zeker zijn fout en de 2e kon je voor 70% aan hem toeschrijven,de overige 30% aan Buikemaquote:Op zondag 12 februari 2006 18:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow dat dat alleen de laatste zijn fout was? Heb het niet terug gezien.. En van uit het uitvak daar zie je amper iets![]()
Met die groep van vrijdag leggen we het overal af... dus wat dat betrefd... Waar is iedereenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:25 schreef DutchGooner het volgende:
Ben blij dat ze op tijd weggingen want als ze echt wat geprobeerd hadden hadden wij het afgelegd tegen ze
Hij staat te verdedigen zoals ik in mijn kinderjaren deed.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb het net trouwens terug zitten kijken, maar bij de eerste goal zie ik die fout van Uneken niet zo![]()
Uneken laat ze toch zo te kijk zetten?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij bedoel je raymaekers, Uneken is nauwelijks erbij betrokken.
In het gastenboek van die site waar jij hierboven een link van gepost hebt staat dat er toch wel het een en ander aan de hand is geweest tussen die schapenkoppen en de politie.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaten weer van die triestelingen naast het uitvak.. Hele tijd proberen te provoceren, niks van de wedstrijd gezien, stoere lieden als "we zullen zien om kwart voor 10'"uiteindelijk gingen ze allemaal 10 minuten voor het einde weg.. Hebben ze die 2 goals nog gemist ook
Stumperds.
zal ik volgende keer maar weer meegaan dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:25 schreef DutchGooner het volgende:
Ben blij dat ze op tijd weggingen want als ze echt wat geprobeerd hadden hadden wij het afgelegd tegen ze
Ach,als wij meegaan was er niets aan de hand geweestquote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
zal ik volgende keer maar weer meegaan dan?![]()
Misschien in de nacompetitie alquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef Aequabilitas het volgende:
Tot volgend jaar?Hopelijk dan wel in de eredivisie....
Tja,zo lang we er maar in blijven,al heb ik sterk m'n twijfels met deze trainer....quote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien in de nacompetitie al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |