HIj was er mee bezig in het ado topic.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef Yeahinho het volgende:
'Die site van methodmich"...? Volgens mij mis ik hier iets?
En mihci er ook even bij natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
Niet echt mijn site hoor Yeahinho.
Dank voor de info Robbie!
http://www.footballsquads(...)/eerste/denbosch.htm
Ook nog na vanavond?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef Elvislives het volgende:
Beste Bosschenaren: bedankt voor Paul Verhaegh, een zekere aanwinst voor Vitesse! Jammer dat jullie er zwakker van zijn geworden, maar wij zijn er erg blij mee, ga zo door
hij heeft prima gespeeld, met 1 (kostbare) fout op het einde, toen knol en dingsdag probeerden de 2-1 te maken uit een corner. Jammer dat talpa alleen die fout laat zien en niet dat die jongen gewoon beter speelde dan knol en swerts...quote:
Op één zo'n fout moet je hem natuurlijk niet afrekenen, heeft het verder prima gedaan gisteren. En ach, na die 1-1 kon de 1-2 er ook nog wel bij...quote:
Pas op voor de Island Defenders.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaan er morgen naar Dordrecht?
http://www.dordrechthooligans.tk/quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pas op voor de Island Defenders.
Duh,sar-cas-me.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:49 schreef brighton het volgende:
[..]
Op één zo'n fout moet je hem natuurlijk niet afrekenen, heeft het verder prima gedaan gisteren. En ach, na die 1-1 kon de 1-2 er ook nog wel bij...
Hoe hebben jullie 't eigenlijk overgevangen, het vertrek van powell en verhaegh?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Duh,sar-cas-me.
Mij hoef je niet te vertellen wat Paultje in zijn mars heeft.
Misschien wel de beste speler die we de laatste jaren gehad hebben.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:59 schreef Yeahinho het volgende:
Lady iig (zal wel weer eretribune zijn).
Geen idee: we hebben nog niet gespeeld...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie 't eigenlijk overgevangen, het vertrek van powell en verhaegh?
Alleen Mihci is ervoor teruggehaald en verder is afwachten aangezien we alleen nog maar afgelastingen hebben gehad sindsdienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie 't eigenlijk overgevangen, het vertrek van powell en verhaegh?
De laatste wedstrijd met Prince voorin gingen er ook 3 in....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef Yeahinho het volgende:
Overgevangen?
Als je opgevangen bedoelt: gelukkig hebben we er nog wel een spits (Mihci dus) voor teruggekregen, want met Prince voorin zullen we de playoffs niet gaan halen.
Heb je vervoer geregeld dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd met Prince voorin gingen er ook 3 in....
Maar er zit dus maar 1 fokker in het uitvak vandaag? En 1 op de ere.
Don't blame me,work before leisure...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb je vervoer geregeld dan?
De Fok-opkomst bij FC-wedstrijden wordt minder en minder.... we beginnen op Ajax-publiek te lijken.
Pardon??? Jullie beginnen op ajax publiek te lijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb je vervoer geregeld dan?
De Fok-opkomst bij FC-wedstrijden wordt minder en minder.... we beginnen op Ajax-publiek te lijken.
Ik hap lekker toch nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:40 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Pardon??? Jullie beginnen op ajax publiek te lijken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef Yeahinho het volgende:
Overgevangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |