Zover ik 1-2-3 kon zien was er weinig mis mee hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Toen ze dichterbij kwamen was ik blij dat ze aan de kant van M stonden...
Veel plezier ermee dan!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zover ik 1-2-3 kon zien was er weinig mis mee hoor.
Hoogtepunt van de wedstrijd!
Was jij er dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
Slechte pot met wederom een goede Vorm
Er zit vooruitgang in zie ik.quote:
Klopt. Verder viel zelfs Dors goed in...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
Viel trouwens wel op dat de aanval beter begon te lopen nadat Rajcomar in was gevallen
Wie floot?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Waardeloze wedstrijd.
Goede scheids, floot lekker consequent. Af en toe zat ie er een beetje naast, verder goed.
Belangrijke punten.
Die rooie, van Heemen ofzo? En die afgekeurde kale was grensrechter. Van hulten ofzoquote:
welk vak?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
Maandag dus alsnog naar De Graafschap
Ja, welk vak?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
Maandag dus alsnog naar De Graafschap
Yepquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
Eretribune
Ja dat had ik begrepen. Wij zitten op vak 1 volgens het kaartjequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
Eretribune
Ik verwacht dat ik ook in die hoek zal zitten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen. Wij zitten op vak 1 volgens het kaartje
Drinken we tijdens de rust in het spelershome gezellig met zn 4e een bak koffie of thee om op te warmenquote:
Primaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:59 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Drinken we tijdens de rust in het spelershome gezellig met zn 4e een bak koffie of thee![]()
Je bedoeld dat "warme" spelershome?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:59 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Drinken we tijdens de rust in het spelershome gezellig met zn 4e een bak koffie of thee om op te warmen![]()
Ja ze hebben daar plastic bekertjes met het logo van de graafschap eropquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bedoeld dat "warme" spelershome?
Wat een schijtclub zeg,niet eens fatsoenlijke kopjes?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja ze hebben daar plastic bekertjes met het logo van de graafschap erop
Nee maar ach wat maakt het uit. Het is wel lekker om je even op te warmen in de rust toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een schijtclub zeg,niet eens fatsoenlijke kopjes?
Beter als in een koud balletje te happen natuurlijk achter het uitvakquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee maar ach wat maakt het uit. Het is wel lekker om je even op te warmen in de rust toch?
Jij snapt hem....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beter als in een koud balletje te happen natuurlijk achter het uitvak
De laatste keer dat ik daar was. zat ik warm in het spelershome te wachten tot ik hoorde dat het afgelast was. Kon daarna ook meteen weer de auto in richting huis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef Mindlight het volgende:
Toen wij dit jaar uit naar de Graafschap moesten werden we na de wedstrijd nog 40 minuten vastgehouden in het uitvak. Wat een zaligheid moet dat zijn vanaf de eretribune, direct de warme auto in
Da's beter,je zult maar al in de bus hebben gezeten op weg naar de Vijverberg...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was. zat ik warm in het spelershome te wachten tot ik hoorde dat het afgelast was. Kon daarna ook meteen weer de auto in richting huis.
Dat gebeurt nu niet, een beetje regen kunnen ze wel hebben daar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was. zat ik warm in het spelershome te wachten tot ik hoorde dat het afgelast was. Kon daarna ook meteen weer de auto in richting huis.
Kijk,en dat boeit me dus niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
. Kost me nog minder ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |