Aantal lukken me wel zoals n yo pi en haquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:15 schreef Jordy-B het volgende:
je kunt trouwens op het getoonde karakter klikken om het te horen (maar dan weet je natuurlijk ook het antwoord)
hehe, lol.. herkenbaar.. bij mij was het echter na 3 bladzijdesquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:05 schreef outcast_within het volgende:
manga wist je datjes. Logischerwijs gaat deze "strip" van boven naar beneden. Maar ook van rechts naar links ( op een pagina vol met plaatjes). Only took me 3eps of manga to find that out :d
Ik ken er ook nog een paar (verkapt tvp'tequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef outcast_within het volgende:
Demo is maar
Wat ik van anime tot nu toe ken is:
ittekimasu = i'm off
Onee chan/ oni chan = sis/bro
Sugoi = WOW
Ganbaro = let's do our best !
Suki desu = I love you
Moshi Moshi = picking up the phone
Nan de ?? Naze ??? Doushte = why why why
BAKA= (IDIOT)
Honto= (really)
Ik kom em tegen bij meerdere series idd. Typische anime uitdrukkingquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:57 schreef Bensel het volgende:
[..]
hehe, lol.. herkenbaar.. bij mij was het echter na 3 bladzijdes
(en je 1e manga Anime quote: Naruto heeft ook zo'n verhaallijn.. (Sasuke en Itachi))
Ik moet ook maar weer is beginnen met inhalen zodat ik weer in de sfeer ben op 1 Aprilquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef Orealo het volgende:
Ik ben naruto ook weer aan het ophalen
Vandaag 168 en 169 gekeken, morgen 170 en 171.. ik moet zeggen 'hmm' potentieel goeie filler![]()
Heheh, goeie keuze wel, in April stoppen de fillersquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer is beginnen met inhalen zodat ik weer in de sfeer ben op 1 April
ik kan na alle anime die ik gezien heb onderhand het wel aardig verstaan allemaalquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ken er ook nog een paar (verkapt tvp'te)
Arigato = Dankjewel
Urusei = shut up!
kep deze al best wel een tijd geleden *binnengehaald*quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:55 schreef Jordy-B het volgende:
De fansub van de Grave of the Fireflies - Live action is beschikbaar... de film duurt twee en een half uur en van de korte stukjes die ik gezien heb, herkende ik eigenlijk alleen Inoue Mao (Hana Yori Dango), dus 'n boel nieuwe gezichten, denk ik...
Geen idee, maar zoals ik al zei heb ik er enkel nog maar 'n paar korte stukjes van gezien, om even een eerste indruk te krijgen ('t verhaal ken ik toch wel al, dacht ik zo...)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef SureZal het volgende:
kep deze al best wel een tijd geleden *binnengehaald*
Matsushima Nanako speelt er toch ook in? (つばき [Tsubaki] in HYD)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Hoe kom je daaraan dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:43 schreef SureZal het volgende:
Same here, als je Utawara / Hey!Hey!Hey! / Music Station kijkt (of een ander programma) dan versta je het niet. (Hey! 3x is wel grappig, heb het nu een paar keer gesubbed gezien)
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef outcast_within het volgende:
woorden geleerd van kijkend naar anime.
sank hugh = bedankt
quote:
Ik dacht dat je alleen videoclips kon downen van die site maar ik zie nu idd dat je ook tv shows kan downen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
je kan natuurlijk ook gewoon even google aanslingeren.
Je zoekt een bittorrent tracker waar je jpop kan vinden... Of dacht je dat al die gebruikers het via mailtjes hebben?
sommige trackers hanteren overigens een systeem waarbij je gestimuleerd wordt om te uploaden... Bijvoorbeeld door de nieuwste bestanden alleen beschikbaar te maken voor mensen die een up/down-ratio groter dan 1 hebben, en de mensen die dat niet hebben tot 36 uur vertraging te geven voordat ze mogen downloaden.
ik vind zelf Hey!Hey!Hey! erg leukquote:Op maandag 13 februari 2006 17:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen videoclips kon downen van die site maar ik zie nu idd dat je ook tv shows kan downen.
Welke show raden jullie me aan?
Tnx...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:57 schreef SureZal het volgende:
[..]
ik vind zelf Hey!Hey!Hey! erg leuk
je moet ook gewoon ff kijke welke artiesten in welke show komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |