abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34842690
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:15 schreef Jordy-B het volgende:
je kunt trouwens op het getoonde karakter klikken om het te horen (maar dan weet je natuurlijk ook het antwoord)
Aantal lukken me wel zoals n yo pi en ha

lagge proggie
pi_34846587
Ik houd het op woordjes die ik leer uit de anime
Honto?
Hai honto!
Demo Gramatika?
I don't fucking care :p
pi_34848147
Het zou toch wel tof zijn om 'n beetje Japans te kunnen verstaan, zodat je ook niet-gefansubte TV-programma's kan volgen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 08-02-2006 00:11:58 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34849188
mwoah. Ik ben nog op het niveau. Ik moet nog zoooveel gesubbedte anime kijken. ik ben al blij met een paar woordjes.
pi_34849243
Nja... ik probeer ook 'n beetje van m'n favoriete Japanse artiesten te volgen... Die komen nog wel 'ns op TV, maar daar versta ik nu geen reet van... En dat irriteert me.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34856940
Same here, als je Utawara / Hey!Hey!Hey! / Music Station kijkt (of een ander programma) dan versta je het niet. (Hey! 3x is wel grappig, heb het nu een paar keer gesubbed gezien)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_34858454
Gevleugelde anime uitspraken.

Your still xxx years too early to oppose me
pi_34888174
Gevleugelde anime uitspraken.

A cowardly love is all about looking for mistakes. (jaa kijk er nog maar eens een keer naar, mooi he?) uit midori no hibi intro
pi_34888249
manga wist je datjes. Logischerwijs gaat deze "strip" van boven naar beneden. Maar ook van rechts naar links ( op een pagina vol met plaatjes). Only took me 3eps of manga to find that out :d
pi_34891138
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:05 schreef outcast_within het volgende:
manga wist je datjes. Logischerwijs gaat deze "strip" van boven naar beneden. Maar ook van rechts naar links ( op een pagina vol met plaatjes). Only took me 3eps of manga to find that out :d
hehe, lol.. herkenbaar.. bij mij was het echter na 3 bladzijdes
(en je 1e manga quote: Naruto heeft ook zo'n verhaallijn.. (Sasuke en Itachi))
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_34891821
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef outcast_within het volgende:
Demo is maar
Wat ik van anime tot nu toe ken is:
ittekimasu = i'm off
Onee chan/ oni chan = sis/bro
Sugoi = WOW
Ganbaro = let's do our best !
Suki desu = I love you
Moshi Moshi = picking up the phone
Nan de ?? Naze ??? Doushte = why why why
BAKA= (IDIOT)
Honto= (really)
Ik ken er ook nog een paar (verkapt tvp'te )

Arigato = Dankjewel
Urusei = shut up!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34891956
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:57 schreef Bensel het volgende:

[..]

hehe, lol.. herkenbaar.. bij mij was het echter na 3 bladzijdes
(en je 1e manga Anime quote: Naruto heeft ook zo'n verhaallijn.. (Sasuke en Itachi))
Ik kom em tegen bij meerdere series idd. Typische anime uitdrukking kom em iig nergens anders tegen.

URUSAI! tof ik zal er eens op leten.
Matte Matte = wacht. Mira mira = volgens mij kijk (maar volgens mij is dat dat ook in het spaans?) kan goed japans en spaans lijken zo opelkaar
pi_34895146
ik ken mitte voor kijken (maar dan wordt het doorgaans in 'n soort gebiedende wijs gebruikt), miru is ook kijken.

Urusai wordt ook wel gebruikt als je niet gelooft wat je gesprekspartner zegt, als een soort "ga toch heen", of "nee, echt?!"... Niet per se een grove manier om je de mond te snoeren, dus.
pi_34896738
urusai werd net in naruto gebruikt
pi_34900239
Nog 8 á 9 weken en dan is het filler seizoen voorbij (hoop ik).

Ik ga Naruto nu kijken...
pi_34900907
Jeuj... Eindelijk een leuke aflevering vergeleken met al die fillers..
pi_34920755
:p hond ga naar het verloren naruto topic!
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:44:20 #218
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34921536
Ik ben naruto ook weer aan het ophalen
Vandaag 168 en 169 gekeken, morgen 170 en 171.. ik moet zeggen 'hmm' potentieel goeie filler
pi_34921569
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef Orealo het volgende:
Ik ben naruto ook weer aan het ophalen
Vandaag 168 en 169 gekeken, morgen 170 en 171.. ik moet zeggen 'hmm' potentieel goeie filler
Ik moet ook maar weer is beginnen met inhalen zodat ik weer in de sfeer ben op 1 April
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:48:00 #220
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34921722
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik moet ook maar weer is beginnen met inhalen zodat ik weer in de sfeer ben op 1 April
Heheh, goeie keuze wel, in April stoppen de fillers
pi_34929170
Eindelijk alle Basilisk-afleveringen gezien echt geniale serie!
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:55:41 #222
46080 rew-
Ondertitel
pi_34966297
WAT HOOR IK??!?!?!?!?!?

Naruto goede fillers???!?!?!?!?!?!??!?

Damn, dan moet ik ook maar weer is beginnen. Moet wel eerst door de bittere pil van de rest van de fillers heen, ben gestopt bij 154

Maar ik krijg weer hoop als ik jullie hoor

En de filler time is bijna over, ik dacht dat ze begin maart weer aan de verhaallijn gingen timmeren.
pi_34966735
Hebben we een naruto topic. gebruiken we em niet...
[Anime] Naruto deeltje 2
muahahaha ik zou mod moeten worden... (nah word ik straks net zoveel uitgescholden als brechtje, wat was dat gister orealo? )
pi_34969236
De fansub van de Grave of the Fireflies - Live action is beschikbaar... de film duurt twee en een half uur en van de korte stukjes die ik gezien heb, herkende ik eigenlijk alleen Inoue Mao (Hana Yori Dango), dus 'n boel nieuwe gezichten, denk ik...
pi_34972053
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:43 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik ken er ook nog een paar (verkapt tvp'te )

Arigato = Dankjewel
Urusei = shut up!
ik kan na alle anime die ik gezien heb onderhand het wel aardig verstaan allemaal
alleen series als Ghost in the Shell zal me nooit lukken
moh
pi_34974013
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:55 schreef Jordy-B het volgende:
De fansub van de Grave of the Fireflies - Live action is beschikbaar... de film duurt twee en een half uur en van de korte stukjes die ik gezien heb, herkende ik eigenlijk alleen Inoue Mao (Hana Yori Dango), dus 'n boel nieuwe gezichten, denk ik...
kep deze al best wel een tijd geleden *binnengehaald*
Matsushima Nanako speelt er toch ook in? (つばき [Tsubaki] in HYD)

[ Bericht 1% gewijzigd door SureZal op 11-02-2006 18:35:30 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:55:30 #227
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34974860
Ik loop ook weer bij met de naruto fillers
En ze zijn vermakelijk
pi_34974893
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef SureZal het volgende:
kep deze al best wel een tijd geleden *binnengehaald*
Matsushima Nanako speelt er toch ook in? (つばき [Tsubaki] in HYD)
Geen idee, maar zoals ik al zei heb ik er enkel nog maar 'n paar korte stukjes van gezien, om even een eerste indruk te krijgen ('t verhaal ken ik toch wel al, dacht ik zo...)
pi_34975197
ik heb de anime niet gezien, alleen maar de Live Action ervan.
Ik vond em best leuk. ik heb net ook weer ff een stukje gekeken maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_34979331
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:43 schreef SureZal het volgende:
Same here, als je Utawara / Hey!Hey!Hey! / Music Station kijkt (of een ander programma) dan versta je het niet. (Hey! 3x is wel grappig, heb het nu een paar keer gesubbed gezien)
Hoe kom je daaraan dan?

Ik heb ook veel videoclips los die niet gesubt zijn... maar jij hebt dan een hele show?
pi_34979456
Op de grote Animé- en Jpop-trackers (waarvan we de urls niet plaatsen) kan je opnames van de bekendere tvshows vinden.
pi_34979642
kan je het anders mailen?

[ Bericht 64% gewijzigd door Qunix op 13-02-2006 17:25:51 ]
pi_34980341
je kan natuurlijk ook gewoon even google aanslingeren.

Je zoekt een bittorrent tracker waar je jpop kan vinden... Of dacht je dat al die gebruikers het via mailtjes hebben?

sommige trackers hanteren overigens een systeem waarbij je gestimuleerd wordt om te uploaden... Bijvoorbeeld door de nieuwste bestanden alleen beschikbaar te maken voor mensen die een up/down-ratio groter dan 1 hebben, en de mensen die dat niet hebben tot 36 uur vertraging te geven voordat ze mogen downloaden.
pi_34986299
ik heb toch een poepverbinding
pi_34987776
woorden geleerd van kijkend naar anime.

sank hugh = bedankt
pi_34988699
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef outcast_within het volgende:
woorden geleerd van kijkend naar anime.

sank hugh = bedankt
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:35 schreef outcast_within het volgende:
ik heb toch een poepverbinding
  zondag 12 februari 2006 @ 14:25:21 #237
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_34998019
wat ik geleerd heb van chobits:
anata wa baka = you are an idiot
arigato gozaimashita = thank you
iterashai = i am leaving

het zijn wel de makkelijkste woorden ik let meer op het verhaal dan de uitspraken
pi_35000904
gozaimashita is enkel een soort beleefdheidstoevoeging.

~mashita is de verleden tijd van ~masu. Arigato gozaimashita gebruik je voor iets wat al voor je gedaan is en Arigato gozaimasu gebruik je voor iets wat nog voor je gedaan wordt, of op een wat algemenere manier.

[ Bericht 67% gewijzigd door Jordy-B op 12-02-2006 22:42:41 ]
pi_35018781
Dit weekend Beck afgekeken. Erg vermakelijk en een apart verhaal
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_35032103
en het is toch

あなたは ばか です?
Anatawa baka desu?
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_35043833
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
je kan natuurlijk ook gewoon even google aanslingeren.

Je zoekt een bittorrent tracker waar je jpop kan vinden... Of dacht je dat al die gebruikers het via mailtjes hebben?

sommige trackers hanteren overigens een systeem waarbij je gestimuleerd wordt om te uploaden... Bijvoorbeeld door de nieuwste bestanden alleen beschikbaar te maken voor mensen die een up/down-ratio groter dan 1 hebben, en de mensen die dat niet hebben tot 36 uur vertraging te geven voordat ze mogen downloaden.
Ik dacht dat je alleen videoclips kon downen van die site maar ik zie nu idd dat je ook tv shows kan downen.

Welke show raden jullie me aan?
pi_35044493
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:36 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik dacht dat je alleen videoclips kon downen van die site maar ik zie nu idd dat je ook tv shows kan downen.

Welke show raden jullie me aan?
ik vind zelf Hey!Hey!Hey! erg leuk
je moet ook gewoon ff kijke welke artiesten in welke show komen.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_35046359
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:57 schreef SureZal het volgende:

[..]

ik vind zelf Hey!Hey!Hey! erg leuk
je moet ook gewoon ff kijke welke artiesten in welke show komen.
Tnx...

Ik download nu:

HEY!HEY!HEY! [2006.01.23]

Fileinfo:
46m51s 704x396 wmv
guests:Gackt ,T&T ,HIGH and MIGHTY COLOR

HIGH and MIGHTY COLOR ken ik van Bleach
pi_35055757
Gackt heeft ook een mooi nummer..

Redemption, normaal niet echt mijn soort muziek maar ik vind het nummer echt super
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_35080773
heeft er iemand nadesico gezien hier? Ik vind het echt een onderschatte serie. Veel mensen kijken het als een komedie serie maar het is zo veel meer dan dat

hikaru=licht
doste= waarom
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:52:45 #246
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_35084218
Is Ghost in the Shell SAC aan te raden?

[ Bericht 2% gewijzigd door dvdfreak op 14-02-2006 19:56:04 ]
pi_35085097
Ja... Als je de lange dialogen geen probleem vindt... Graphics zijn goed, actie is goed, muziek is goed (niet het geplingel van Kawai Kenji, maar toffe muziek van Yoko Kanno), verhaal is goed... kan niet misgaan...

(Op Animenfo.com krijgt SAC zelfs een hogere waardering dan de originele film)
pi_35094622
is er in nederland eigenlijk cosplay? (carnaval met anime character)
pi_35095021
je komt het zo af-en-toe wel 'ns tegen op beurzen...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:35:10 #250
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35095513
Groepje vrienden van mij hebben afgelopen Abunaicon gecosplayed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')