abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 23:30:26 #251
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34398112
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 23 januari 2006 @ 23:30:37 #252
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34398120
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Roeni3 het volgende:
Maar goed, De Jong waarschijnlijk naar de Spurs. Goede stap voor hem? Ik denk dat hij net als Van der Vaart een positieve boost kan krijgen door de transfer, waardoor hij zijn oude niveau weer weet te halen. Wat in een basisplaats resulteert. Bij de Spurs moet dat kunnen.

Goede ploeg, goede coach, goede toekomst. Goede keuze dus.
Het is wel frustrerend om straks waarschijnlijk weer een speler buiten Amsterdam te zien opbloeien. Want waarom waren/ zijn ze bij Ajax weggezakt? Niet een, maar zo veel? Dat lijkt me een veel fundamentelere vraag dan de vraag welke speler er moet komen.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  maandag 23 januari 2006 @ 23:34:20 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34398242
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34398504
http://www.dapprestrijders.nl/film/0506/twente-ajax.wmv

Leuk filmpje van Twente - Ajax . Let vooral op de hoeveelheid politie(begeleiding) voor en na de wedstijd.
pi_34398610
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/1739-10.php

Daar denken ze er net zo over.

²
Sorry, maar toen ik op dat forum dit las...
quote:
Ik zou er in de huidige situatie niet van opkijken als Ajax Van Hooijdonk een aanbieding doet. Aangezien we volgens Blind vier spitsen nodig hebben en daarbij opgeteld het zeer waarschijnlijke vertrek van Charisteas en Anastasiou...
...wist ik wel zeker dat je de mensen daar over het algemeen weinig serieus kan nemen.
pi_34398868
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:30 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Het is wel frustrerend om straks waarschijnlijk weer een speler buiten Amsterdam te zien opbloeien. Want waarom waren/ zijn ze bij Ajax weggezakt? Niet een, maar zo veel? Dat lijkt me een veel fundamentelere vraag dan de vraag welke speler er moet komen.
Ik vind het hoogst opmerkelijk dat die jonge jongens meteen wegwillen, 10 jaar geleden was zoiets ondenkbaar en enkel weggelegd voor de groten der aarde, nu gaan jongens als De Jong, Pienaar, van der Vaart, van Persie weg op momenten aan het begin van hun carriere en worden ze onder de marktwaarde van de hand gedaan.
Jammer, heel jammer.
En ik hoop voor Ajax dat het de zich de spiegel eens vorhoudt en zichzelf jouw vraag stelt: Waarom kakken de spelers na 1-2 aardige en veelbelovende jaren geuwelijk in?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:41:20 #257
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34400280
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik vind het hoogst opmerkelijk dat die jonge jongens meteen wegwillen, 10 jaar geleden was zoiets ondenkbaar en enkel weggelegd voor de groten der aarde, nu gaan jongens als De Jong, Pienaar, van der Vaart, van Persie weg op momenten aan het begin van hun carriere en worden ze onder de marktwaarde van de hand gedaan.
Jammer, heel jammer.
En ik hoop voor Ajax dat het de zich de spiegel eens vorhoudt en zichzelf jouw vraag stelt: Waarom kakken de spelers na 1-2 aardige en veelbelovende jaren geuwelijk in?
Eens.
Dat die spelers jong weggaan, heeft met geld te maken, met zaakwaarnemers en volgens mij ook met een verminderde clubliefde/ -trouw.Ik ben erg ouderwets...
De club heeft de laatste jaren ook een op zijn zachtst gezegd ongelukkig transferbeleid gevoerd, door goede spelers te goedkoop te verkopen (Zlatan, VdV) en matige spelers te duur aan te kopen (Harry). Vooral de verkoop van Zlatan is erg schadelijk geweest, omdat Ajax opeens verder moest zonder een spits die de bal voorin kon vasthouden en zo de druk op middenveld en verdediging kon verlichten. Hij besliste ook nog wel eens een wedstrijd. Dat Ibrahimovic binnen een jaar tot beste speler van de Serie A werd uitgeroepen bewijst dat hij voor veel meer geld verkocht had kunnen worden.
Vervolgens is er lange tijd met spelers en opstellingen gegoocheld, zodat op de een of andere manier iedereen zijn zelfvertrouwen en geloof in zichzelf kwijtraakte. Het gebrek aan een echte leider was daar ook debet aan. Zowel in het veld als op de coachstoel. De blikken van wanhoop bij Koeman en ook Blind spraken en spreken boekdelen. Daarbij krijgt de coach ook geen tijd om aan een ploeg te bouwen, omdat er wel gewonnen moet worden. Er is te veel bagage uit het verleden, toen winst en superioriteit vanzelfsprekend waren.
Halfzachte oplossingen waren het gevolg en de komst van goede (maar geen top)spelers die in een stroef draaiend team kwamen. De bestaande spelers als Sneijder, De Jong en Pienaar waren daarbij te jong en te licht om de ploeg op sleeptouw in belangrijke wedstrijden op sleeptouw te nemen. Dat is nog steeds het geval (maar door het gebrek aan zelfvertrouwen inmiddels in alle wedstrijden)
De wil om per sé 4-3-3 te spelen is ook deel van het probleem: zonder goede buitenspelers/ buitenspelers in vorm krijgt een spits geen bruikbare ballen en hoeven verdedigers ook maar op 1 puntspeler te letten, die bovendien al snel niet goed in z'n vel zit. Het was geen toeval dat het even beter ging lopen toen Rosenberg en Harry samen in de spits speelden. Maar toen kwam Huntelaar; een erg goede spits, maar de balans in de aanval was weer zoek.
Om kort te gaan (nee, dat lukt niet meer): Majstorovic moet maar komen, en ook een stofzuiger op het middenveld. Wie? Geen idee. Ik ga slapen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Brahimov op 24-01-2006 00:47:17 ]
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34401176
AJAX
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:29:39 #259
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34401262
Jenners lijkt mij weer een prachtige mis/paniekaankoop in de Soetaers categorie.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 03:08:22 #260
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34402738
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dus wel degelijk dat ze Ajax sterker zouden maken. Bousoufa is bij AA Gent wekelijks de smaakmaker, hij kan wel een niveautje hoger denk ik. Diba spreekt voor zich, iedereen kent zijn kunnen. Jaouad Zaïri, ik weet niet of iemand van Geel heeft gesproken en hem heeft gevraagd naar concrete stappen die zijn gezet? Hij is m.i. echt een versterking voor Ajax zoals je zelf al aangeeft.
[..]
zie je wat je zegt? smaakmaker bij AA Gent als je het belgische niveau kent, weet je dat zelfs Boukhari daar een uitblinker kan zijn
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_34403117

Lijkt wel of van de Sar een spelershirt aan heeft getrokken daar aan de linkerkant in de muur
pi_34403313
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 04:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[afbeelding]

Lijkt wel of van de Sar een spelershirt aan heeft getrokken daar aan de linkerkant in de muur
  dinsdag 24 januari 2006 @ 07:56:19 #263
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34403611
quote:
[afbeelding]

Waar zie jij vd sar staan dan
  dinsdag 24 januari 2006 @ 07:59:37 #264
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_34403636
quote:
[afbeelding]

Altijd humor die kakkerlakken..... De "Magische" van der Sar vergelijken met de stuk minder "Magische" Andre Bergdolmo...

Het was zo lekker rustig zonder jou....doe nog eens ff flamen en etteren....dan heb je gauw weer een ban te pakken....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_34403791
quote:
Ajax trekt aan Jenner en Frank de Boer

Ajax is druk bezig Julian Jenner los te weken bij NAC Breda. Met de rechtsbuiten zouden de Amsterdammers snel weer met echte vleugelspitsen kunnen opereren.
Jenner brak dit seizoen defintief door in Brabant. Ondanks het matige presteren van NAC laat de 21-jarige technicus zich regelmatig van zijn goede kant zien. Jenner moet bij Ajax het probleem op de vleugels oplossen. Trainer Danny Blind heeft momenteel alleen de beschikking over Mauro Rosales. Nicolae Mitea en Edgar Manuyaryan sukkelen met blessures, terwijl het eerste elftal nog te vroeg lijkt te komen voor Derk Boerrigter en John Goossens.

Ajax is tevens in gesprek met Frank de Boer. De recordinternational kan komend seizoen aansluiten als jeugdtrainer. De Boer speelt nu nog in Qatar maar stopt zodra het seizoen erop zit.
quote:
Edgar Manucharyan kan voorlopig weinig goeds doen bij Ajax. Hoewel zijn voetballende kwaliteiten niet onopgemerkt blijven, lijkt er geen wedstrijd voorbij te gaan zonder dat de Armeen uitvalt met een blessure.

Juist in de wedstrijd waarin hij zijn rentree maakte, viel Manucharyan weer geblesseerd uit. De aanvaller scoorde in het duel van Jong Ajax met Jong Vitesse (5-1), maar moest enkele minuten later geblesseerd het veld verlaten. Voor de Amsterdammers scoorde overigens ook nog Ryan Babel twee keer.

De ernst van de blessure van Manucharyan is nog onduidelijk. Ajax-trainer Danny Blind ziet in hem de linksbuiten van de toekomst.
quote:
Volgens Johan Derksen is Nigel de Jong momenteel in Londen in gesprek met Tottenham Hotspur. De 21-jarige middenvelder van Ajax en Oranje is in de zomer transfervrij en wil zijn geluk in het buitenland beproeven. Samen met zijn zaakwaarnemer, Rodger Lindse, zijn ze aan het onderhandelen met The Spurs.

De zeer gewilde Ajacied is al met tal van Europese topclubs in verband gebracht. Borussia Dortmund, Benfica, Celtic, Sevilla, West Ham United, Manchester United en Chelsea hadden de afgelopen maanden belangstelling in de transfervrije De Jong.

Hij maakte vier dagen geleden bekend dat hij binnen twee weken een beslissing zou nemen. Naar verluidt komen de clubs vanavond er nog uit. Wanneer hij naar White Hart Lane vertrekt, komt hij onder leiding komen te staan van Martin Jol en wordt hij een collega van oud-Ajacied Edgar Davids.

[ Bericht 59% gewijzigd door Mangoworks2002 op 24-01-2006 08:25:32 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34403823
quote:
[afbeelding]

.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34403838
quote:
Juanfran heeft nog niet met Ajax gesproken over een langere samenwerking, maar heeft wel de intentie om langer bij de Amsterdammers te blijven. "Ik kon ook naar Engeland, maar ik koos voor Ajax omdat ik graag voor deze club wil spelen", verklaarde Juanfran in Enschede aan Versatel.

Ajax huurt de Spanjaard van het Turkse Besiktas. Juanfran is momenteel vaste waarde in het elftal van Danny Blind. "Nee, we zijn op dit moment niet in gesprek. Maar ik denk dat zowel Ajax als ik de intentie hebben om met elkaar verder te gaan. Onder deze omstandigheden wil ik graag bij Ajax blijven."

Ajax heeft een optie tot koop op Juanfran.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:37:50 #268
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34403980
Jezus, die Armeen is ook geblesseerd of onderweg he?
Djeez.
-
pi_34404089
quote:
''Twente speler Majstorovic naar Ajax''
Geschreven op 23-01-2006 door B.Willekes

Eerder stond hij al in de belangstelling van Ajax maar nu lijkt een transfer nabij. De speler van FC Twente heeft deze week aangegeven op zoek te gaan naar een nieuwe club. Ajax die al intresse had lijkt de speler over te nemen na het vertrek van Julien Escude naar Sevilla.

Daniël Majstorovic raakte enkele dagen geleden slaags met ploeggenoot Blaise N'Kufo. Trainer Rini Coolen verklaarde na afloop van het duel met Ajax (2-3) dat het incident opgeblazen werd, maar in het programma Café de Sport werd gemeld dat Majstorovic deze winterstop nog vertrekt uit Tukkerland.

FC Twente zou meer dan 3 miljoen euro vragen voor de speler. PSV die ook intresse heeft voor de verdediger is ook in de race.
Whaha omdat Ajax intresse had denken ze gelijk dat ie naar Ajax gaat
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:47:49 #270
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34404119
tenminste een harde verdediger.
pi_34404171
quote:
Medunjanin en Jenner in de zomer naar Feyenoord'
23-01-2006 om 22:17 | Gewijzigd: 23-01-2006 23:58 | Door: Boppe
Uit de bron die v-bal eerder wist te melden dat Pierre van Hooijdonk naar Feyenoord zou gaan (zie bericht van 22-01) hebben wij vernomen dat Feyenoord zich in de zomer mogelijk mag versterken met Julian Jenner van NAC. Ook Ajax heeft belangstelling in de rechtsbuiten, maar Jenners voorkeur gaat naar Feyenoord. Ook versterkt Feyenoord zich eventueel Haris Medunjanin van AZ.

Bij het aantrekken van Jenner is de kans groot dat Castelen vertrekt uit de Kuip. De rappe rechtsbuiten heeft ondermeer aanbiedingen van Paris Saint German, Osasuna en Manchester City. Haris Medunjanin zal overigens alleen komen als Mendes Da Silva van NAC náár AZ vertrekt. De talentvolle speler zal dan overbodig zijn in Alkmaar.
Als zijn voorkeur naar Feyenoord gaat mag hij daar lekker heengaan
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:53:28 #272
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34404202
quote:
Daniël Majstorovic mag per direct weg

24/1/2006 8 :36

FC Twente houdt rekening met een afscheid van Daniël Majstorovic, die in de belangstelling zou staan van clubs uit Griekenland en Engeland.

Majstorovic kwam met een transferverzoek bij de clubleiding van FC Twente. De Zweedse verdediger, die vorig jaar neerstreek in Enschede, kreeg te horen dat hij kan vertrekken als de geïnteresseerde club met de gewenste afkoopsom over de brug komt.

'Als een club het bedrag betaald wat wij voor hem willen hebben, mag hij per direct weg', zegt Johan Plageman in De Telegraaf. Volgens de directeur van FC Twente hebben er nog geen belangstellenden gemeld in Enschede.
pi_34404220
quote:
Nog niemand gemeld voor Majstorovic'
Dinsdag - Erwin
In tegenstelling tot wat sommige media wilden doen geloven, hij zou al rond zijn met Ajax bijvoorbeeld, heeft zich nog geen enkele club bij Twente gemeld voor Daniel Majstorovic. Dit vertelde technisch directeur Johan Plageman vandaag aan de Twentsche Courant Tubantia, waar hij voor het eerst reageerde op de geruchten rond de Zweed. Majstorovic wil wel nog steeds graag weg bij Twente. Dit heeft volgens de verdediger niets te maken met het opstootje van afgelopen week met Blaise N'Kufo, waarna Majstorovic werd verwijderd van de training. 'Ik heb altijd gezegd dat FC Twente niet mijn eindstation is', aldus de hoofdpersoon zelf. De naam van Majstorovic circuleert overigens niet alleen bij Ajax, maar ook in Engeland en bij Griekse topclubs.

Plageman staat overigens niet onwelwillend tegenover een vertrek van de speler die vorig jaar nog door de Twentefans verkozen werd tot speler van het seizoen. 'Als een club het bedrag betaald wat wij voor hem willen hebben, mag hij per direct weg', zegt hij in de Telegraaf. De eventuele transfersom van ¤3,3 miljoen is overigens ook puur speculatief door bepaalde websites in de wereld gebracht en niet gebaseerd op enige feiten. Over de echte vraagprijs worden nog geen mededelingen gedaan.
pi_34404241
quote:
[afbeelding]

Ja, of was het Shew-a-Tjon?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:06:24 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34404390
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Als zijn voorkeur naar Feyenoord gaat mag hij daar lekker heengaan
Ron Vlaar heeft (had inmiddels?) zijn kamer volhangen met Ajax-posters en ging naar Feyenoord.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')