Afhankelijk van je beroep is dat niet ongebruikelijk tijdens werktijd.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:27 schreef Ynske het volgende:
lege kut dus?
Nou... GF heeft ook een gat...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:27 schreef Ynske het volgende:
lege kut dus?
nee daar staat dat iedereen die ik gedate heb een vriendin hadquote:
Niet iedereen is ongesteldquote:Op maandag 23 januari 2006 13:27 schreef Ynske het volgende:
lege kut dus?
ha, roep Joey maar kan die m gaan vullenquote:
Dat zei ik ook tot ik de liefde van m'n leven ontmoettequote:Op maandag 23 januari 2006 13:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie zegt dat ikopzoek ben naar een vriendje?
vind t wel best zo haha
Neuk ik wel tenminstequote:Op maandag 23 januari 2006 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha, roep Joey maar kan die m gaan vullen
anaal wordt het helemaal in 2006quote:
nee ligt niet aan jouquote:Op maandag 23 januari 2006 13:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee daar staat dat iedereen die ik gedate heb een vriendin had
wie zegt dat ik ze uberhaubt date omdat ze mn vriendje moesten worden?
je kunt mensen ook leuk vinden zonder dat je meteen een relatie wil...
of ligt dat nou aan mij?
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:31 schreef GF het volgende:
[..]
Word ik wel geneukt tenminste![]()
Mooi moment om boodschappen te gaan doen
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij wil AirwiN graag een keer oraal bevredigen?
jepquote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ligt niet aan jou
ligt aan de gefrustreerde mannen hier
maar je wilde wel je bed gevuld hebben
Laster!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ligt niet aan jou
ligt aan de gefrustreerde mannen hier
Ligt dat aan jouw talenten of schop je er ze gewoon uit?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:34 schreef liefie_ het volgende:
niet dat ik te klagen heb over een leeg bed hoor
maar ze blijven niet vaak slapen
heb jij je gaatje ook al klaar?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Als ik blijf slapen moet ik dadelijk morgen nog een keerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ligt dat aan jouw talenten of schop je er ze gewoon uit?
Doe's liefquote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ligt dat aan jouw talenten of schop je er ze gewoon uit?
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
anaal wordt ishet helemaal in 2006 sinds 1999
voor 59 euro ben je al klaarquote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef liefie_ het volgende:
ik denk dat het aan mn eenpersoons bedje ligt
mijn talenten daar kan het gewoon niet aan liggen![]()
interessant blog heeft die vriendin van jequote:
Mits je de krakkemikkige bodem voor lief neemt.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
voor 59 euro ben je al klaar
[afbeelding]
betaal jij de huur voor een grotere kamer dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor 59 euro ben je al klaar
[afbeelding]
Ik lees hem altijd weer met plezier!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
interessant blog heeft die vriendin van je
Ideaal:quote:Op maandag 23 januari 2006 13:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mits je de krakkemikkige bodem voor lief neemt.
je kunt mij niet wijsmaken dat dat niet past in je kamerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
betaal jij de huur voor een grotere kamer dan?
Of een compleet metalen onderstel natuurlijkquote:
tuurlijk past hetquote:Op maandag 23 januari 2006 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt mij niet wijsmaken dat dat niet past in je kamer
bij mij zou t passen, niet dat ik dan nog wat anders kan, maar ok
Of je gaat geld vragen voor eventuele overnachtingen...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
betaal jij de huur voor een grotere kamer dan?
waar studeer jij eigenlijk?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk past het
als ik dab bereid ben om mn bureau en kledingkast en tv en radio en nachtkasje en stoel en wastafel er uit te halen....
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens even wat nuttige dingen doen.. CV nog wat aanpassen, bedrijven scouten.. en scheren!
eerst scheren hequote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]ik werd net gebeld
of ik interesse had in een baan
tuurlijk. ik heet geen sararaatsquote:
die foto ga ik niet posten!quote:
Eenpersoonsbed is toch geen probleem? Kan je lekker tegen elkaar aan kruipenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef liefie_ het volgende:
ik denk dat het aan mn eenpersoons bedje ligt
mijn talenten daar kan het gewoon niet aan liggen![]()
nietquote:
Je hebt een kamer van 1.80x1.60?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk past het
als ik dab bereid ben om mn bureau en kledingkast en tv en radio en nachtkasje en stoel en wastafel er uit te halen....
maar ik bijt schup duw en slaquote:Op maandag 23 januari 2006 13:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Eenpersoonsbed is toch geen probleem? Kan je lekker tegen elkaar aan kruipen![]()
![]()
Altijd prettig als er naar je geluisterd wordt...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef nixxx het volgende:
Scheren!
dan doe je echt iets foutquote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef liefie_ het volgende:
echt waar hoor!
mn exen bleven wel slapen maar op een matrasje of zo want ze wilen niet bij mij in bed
dan gingen ze stiekum wachten tot ik sliep en dan gingen ze verkassen
Eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef liefie_ het volgende:
echt waar hoor!
mn exen bleven wel slapen maar op een matrasje of zo want ze wilen niet bij mij in bed
dan gingen ze stiekum wachten tot ik sliep en dan gingen ze verkassen
jep namelijk bijten schuppen slaan duwen hahaquote:
Edet toiletpapierquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep namelijk bijten schuppen slaan duwen haha
k heb ook zo'n knuffel al vanaf mn geboorte en die was laatst per ongeluk in mn bed beland en toen heb ik zn arm er af getrokken
ik heb nu alleen maar een paar extra kussen er op liggenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
mijn bed lag vroeger altijd vol met knuffels dekens etc, k kan er nu nog vanalles van als ik alleen in bed lig.
maar anders issie lekker leeg
dan krijg ik een dikke ban!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan krijg ik een dikke ban!
en ja dus
quote:
Hij is weer sterk!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha, roep Joey maar kan die m gaan vullen
Die heb je nog niet verscheurd?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
ik heb nu alleen maar een paar extra kussen er op liggen
dat was ook de bedoelingquote:Op maandag 23 januari 2006 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is weer sterk!
Moet eerlijk zeggen dat ik eerder die van GF zou vullen dan die van jou... GF heeft een wat vrouwelijkere uitstraling en dat is geen belediging naar GF![]()
Ik ben obverigens niet in een goede bui dus pas op...quote:
En?quote:
Nopez... Ook totaal geen zin inquote:
quote:
Joey wilt alleen maar slapen en niet meer zn bed uitkomenquote:
En, hoe was het zondagquote:Op maandag 23 januari 2006 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey wilt alleen maar slapen en niet meer zn bed uitkomen![]()
Dus ik ga me om 5 uur maar ff naar de sportschool slepen...![]()
quote:
volledig mee eensquote:
Misschien zat er nog Edet toiletpapier in haar reet?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal krijg je van sex energie, dus ben bang dat t erg tegen gevallen is
Teruglezen kan uw gemoedsrust schade toebrengenquote:
Ja was goed... Heb me heel netjes gedragen... Filmpje gekeken, wijntje gedronken.. Interessant vrouwtje...quote:
Ik heb meer dan gemiddeld sex en het enige wat ik daarna doe is pitten... Dus gaat niet voor mij opquote:Op maandag 23 januari 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal krijg je van sex energie, dus ben bang dat t erg tegen gevallen is
Ik ben blij dat ik er op werd gewezen dat ik eventjes moest teruglezen!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Teruglezen kan uw gemoedsrust schade toebrengen.
Ja ik heb ergere scheldwoorden in mn hoofd maar hou me rustig inquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Teruglezen kan uw gemoedsrust schade toebrengen.
Precies!quote:
Is goed, we wachten wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat EJB's aan de gang krijgen, momentje
ik weet niet wat het zijn, maar ik weet wel dat het in DIG hoortquote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat EJB's aan de gang krijgen, momentje
Misschien heeft hij wel twee collega's die Eric Jan Boer heten ofzo...quote:Op maandag 23 januari 2006 14:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik weet niet wat het zijn, maar ik weet wel dat het in DIG hoort
Niet zo hard zijn voor d'rquote:Op maandag 23 januari 2006 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is weer sterk!
Moet eerlijk zeggen dat ik eerder die van GF zou vullen dan die van jou... GF heeft een wat vrouwelijkere uitstraling en dat is geen belediging naar GF![]()
dankquote:
alweer?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:47 schreef GF het volgende:
[..]
Niet zo hard zijn voor d'r
Ze is ongesteld![]()
Vrouwenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef JoeyT het volgende:
Sowieso zijn vrouwen tyfus hoeren. Ze zorgen er zelf voor dat ik niet met ze kan afspreken. Een dubbelzinnig grapje is leuk, maar alleen maar van die grappen zorgt er toch voor dat ik t niet eens kan maken om wat 'leuks' te gaan doen... Altijd maar die vraag van: "Vind je vriendinnetje t niet erg? Weet ze dat ik er ben? Is ze niet jaloers?" Rot op zeg... WTF halen ze wel niet in hun hoofd. Voor aank zondag ook een afspraak die er gewoon zelf voor zorgt dat ik niet eens langs kan komen voor mn eigen gevoel....
Hoeren
Fokkin' wijf dat half jaar geleden zo anti sex was als een non... En nu laat die non zich wekelijks uitwonen door Hennie Huisman's snuitje.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:47 schreef GF het volgende:
[..]
Niet zo hard zijn voor d'r
Ze is ongesteld![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fokkin' wijf dat half jaar geleden zo anti sex was als een non... En nu laat die non zich wekelijks uitwonen door Hennie Huisman's snuitje.
Niet alleen het snuitjequote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fokkin' wijf dat half jaar geleden zo anti sex was als een non... En nu laat die non zich wekelijks uitwonen door Hennie Huisman's snuitje.
ja en epilerenquote:
Ik heb ook geruchten gehoord dat ie er gewoon in z'n geheel in gaat.quote:
zo te zien zou dat best kunnenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:51 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb ook geruchten gehoord dat ie er gewoon in z'n geheel in gaat.
kinky hoor.. eroverheen kotsen... ben jij japans?quote:
goh joey.. misschien zit jij nu wel in het omgekeerde procesquote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
'Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten, of heb je al poep in je hoofd?!'quote:Op maandag 23 januari 2006 14:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
kinky hoor.. eroverheen kotsen... ben jij japans?
Had gisteren wel een date met een chinees meisje die als 2e taal japans heeft gehad op school, telt dat ook?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
kinky hoor.. eroverheen kotsen... ben jij japans?
Blijkbaar maakte jij de non in haar wakker en iemand anders...quote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgende week maandag ben ik weer de oudequote:Op maandag 23 januari 2006 14:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
goh joey.. misschien zit jij nu wel in het omgekeerde procesvan oversexte geilneef naar monnik
Wat niet geheel duidelijk maakt waarom jij je zo aan dat idee stoortquote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey heeft medelijden met 'iemand anders'quote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar maakte jij de non in haar wakker en iemand anders...
Lijkt me duidelijk. Typisch gevalletje van 'waarom heb ik die ommekeer niet voor elkaar gekregen en waarom webspider wel?'quote:Op maandag 23 januari 2006 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat niet geheel duidelijk maakt waarom jij je zo aan dat idee stoort.
Dat teltquote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef PhaE het volgende:
Had gisteren wel een date met een chinees meisje die als 2e taal japans heeft gehad op school, telt dat ook?
penisnijd noemen we dat toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Typisch gevalletje van 'waarom heb ik die ommekeer niet voor elkaar gekregen en waarom webspider wel?'
Neuken die 2 echt?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Typisch gevalletje van 'waarom heb ik die ommekeer niet voor elkaar gekregen en waarom webspider wel?'
Kandidaat nummer 2 heeft 5 punten verdiend!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kandidaat nummer 2 heeft 5 punten verdiend!
Jamaar jamaar jamaar dat meisje van gisteren is zeg maar een 'echte' chinese, die vloeiend japans kanquote:Op maandag 23 januari 2006 14:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat teltmaar je kunt ook met MissMSX daten, das zo'n japanfreak
al weet ik niet tot hoever dat gaat..
![]()
Even kijken... 1.000 punten voor het koffieservies... Ah, hier heb ik 'm, 500.000 punten. Hoeveel punten heb je, inclusief die 5?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:01 schreef nixxx het volgende:
[..]hoeveel heb ik er nog nodig voor de koelkast? die kan ik nml goed gebruiken.. het hoeft niet eens zo'n grote te zijn.. grote koelkast..
Zij heeft weer andere kwaliteiten!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zie niet hoe een japanfreak als MissMSX dat kan toppen?
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:06 schreef GF het volgende:
Kan het niet weer gewoon over tieten gaan?
Daar ging het net weer overquote:
GMTA... Ik ben halverwege maar weer gestopt om deze post tot een einde te brengen...quote:
Nou, vooruit... Drie punten voor jou!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef nixxx het volgende:
krijg ik dan weer punten, want ik heb er nu nog maar... eehm.. 5
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, vooruit... Drie punten voor jou!
10 punten voor je rekenkundige vaardigheden!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:13 schreef nixxx het volgende:
[..]nog maar 62500 dagen voor ik de koelkast heb met dit tempo
Dat 500.000 niet netjes deelbaar door 18 is heeft hier uiteraard niets mee te makenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
10 punten voor je rekenkundige vaardigheden!![]()
huh zei er iemand 27777 14/18 ? hartstikke netjesquote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat 500.000 niet netjes deelbaar door 18 is heeft hier uiteraard niets mee te maken.
waarom delen door 18?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat 500.000 niet netjes deelbaar door 18 is heeft hier uiteraard niets mee te maken.
Om maar eens een groot man te quoten:quote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ik die post maakte, jaquote:Op maandag 23 januari 2006 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om maar eens een groot man te quoten:
Held!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ik die post maakte, ja.
ik heb 18 puntenquote:
owquote:
T is geen prettig gezicht als je rustig aant fietsen ben en je dit in de wei zietquote:Op maandag 23 januari 2006 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat niet geheel duidelijk maakt waarom jij je zo aan dat idee stoort.
Gedeeltelijk op persoonlijke titel en gedeeltelijk door joey te beschuldigen van penisnijdquote:Op maandag 23 januari 2006 15:37 schreef Ynske het volgende:
ow
dat dan ook nog behaald met dingen die berusten op het roddelcircuit
Je kunt 5.000 punten verdienen door de waarheid kenbaar te maken!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
dat dan ook nog behaald met dingen die berusten op het roddelcircuit
ahquote:Op maandag 23 januari 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kunt 5.000 punten verdienen door de waarheid kenbaar te maken!![]()
en die andere 5?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gedeeltelijk op persoonlijke titel en gedeeltelijk door joey te beschuldigen van penisnijd
Totaal geen last van penisnijd... Ik geef alle penissen voorang in dit geval... En deze week zelfs in alle gevallen... Nouja behalve mn eigen vriendin...quote:Op maandag 23 januari 2006 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gedeeltelijk op persoonlijke titel en gedeeltelijk door joey te beschuldigen van penisnijd
Voor 5.000 punten mag je een keer onbeperkt pannenkoeken eten in een nog nader te bepalen pannenkoekenhuisje...quote:Op maandag 23 januari 2006 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah
en voor welke spullen kan ik die punten inruilen?
Aan de hand van de lijst kunnen algemene kenmerken van ADHD bij volwassenen worden getoetst. Geen enkele ADHD-volwassene heeft alle symptomen, maar wanneer blijkt dat meer dan 20 items sterk bij jou aanwezig zijn, is er een grote kans dat ook jij ADHD hebt. Toch is de test geen waterdicht hulpmiddel voor zelfdiagnose. De checklist heeft als doel je te helpen bepalen of ADHD wellicht een factor is voor je gevoelens en gedrag. De feitelijke diagnose kan echter alleen gesteld worden door een deskundigequote:Op maandag 23 januari 2006 15:48 schreef GF het volgende:
Bestaat er een test voor ADHD?
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor 5.000 punten mag je een keer onbeperkt pannenkoeken eten in een nog nader te bepalen pannenkoekenhuisje...
Ook een lijst voor manisch depressief?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Aan de hand van de lijst kunnen algemene kenmerken van ADHD bij volwassenen worden getoetst. Geen enkele ADHD-volwassene heeft alle symptomen, maar wanneer blijkt dat meer dan 20 items sterk bij jou aanwezig zijn, is er een grote kans dat ook jij ADHD hebt. Toch is de test geen waterdicht hulpmiddel voor zelfdiagnose. De checklist heeft als doel je te helpen bepalen of ADHD wellicht een factor is voor je gevoelens en gedrag. De feitelijke diagnose kan echter alleen gesteld worden door een deskundige
Google is your friend
Het enthousiasme!quote:
jij topickiller met je mislukkende versierpogingenquote:
Ik versier geen vrouwen die al voorzien zijn van een partner!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij topickiller met je mislukkende versierpogingen
hoe middelmatig.. een 5.5quote:Op maandag 23 januari 2006 16:17 schreef liefie_ het volgende:
pfew dat waren de tentamens voor vandaag!
nou degene die voor mijn tentame culturele antropologie een 8 haalt is echt super slim!
en ik ben t duidelijk niet haha
laat ik maar hopen op een 5.5 zoals gewoonlijk
owkej laat ik eens stoer doen en op een 5,6 hopenquote:
Welke site?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:23 schreef liefie_ het volgende:
he verdorie heb t duizendste mensje op mn site gemist...die tentamens toch altijf
Je hebt geen idee hoeveel ik met je meevoel.... Gelukkig nog maar een kwartier!quote:
die blauwe van fok met t fotoboek dingesquote:
quote:
Daar had ik al es stiekum op gegluurd!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die blauwe van fok met t fotoboek dinges
idem.. bedrijven uitzoeken is nie leuk ... en ga vanavond bbq-en met oude vakgroep van uni, maar niet echt zo'n zin..quote:
whoei misschien was jij dan wel nrtje duizend!!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik al es stiekum op gegluurd!![]()
Nee, zodra een nieuwe vrouw zich aankondigt in de SC topics, dan kijk ik meteen in het fotoboek hoeveel tijd en moeite ik er in moet gaan steken...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoei misschien was jij dan wel nrtje duizend!!
ow dan was je misschien wel 555quote:Op maandag 23 januari 2006 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zodra een nieuwe vrouw zich aankondigt in de SC topics, dan kijk ik meteen in het fotoboek hoeveel tijd en moeite ik er in moet gaan steken...![]()
Dat zou best eens kunnen ja... Meeten?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dan was je misschien wel 555
dat is ook een heel goed getal 555
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen ja... Meetenneuken?![]()
Alleen als het klikt!quote:
ow het klikt vast tussen jou en nixxxquote:
Kijk jij ook al meteenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zodra een nieuwe vrouw zich aankondigt in de SC topics, dan kijk ik meteen in het fotoboek hoeveel tijd en moeite ik er in moet gaan steken...![]()
quote:
Je doet je haarkleur echt eer aan!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow het klikt vast tussen jou en nixxx
mits bierquote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow het klikt vast tussen jou en nixxx
jij ookquote:
haha nou ik hoop dat ik goed gekeurd ben door iedereen, maar dat zal wel want anders deden jullie vast onaardig(er)quote:
ja kip ik snapte m ook wel :pquote:Op maandag 23 januari 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet je haarkleur echt eer aan!![]()
En ik ben naar huis!![]()
En nog humor ook!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja kip ik snapte m ook wel :p
was een grapje
ChristenUnie?quote:
You wish,quote:
iig voor 1 jaarquote:Op maandag 23 januari 2006 17:17 schreef liefie_ het volgende:
waren pinguins niet een trouw beestenvolkje?
Vast nietquote:Op maandag 23 januari 2006 17:17 schreef liefie_ het volgende:
waren pinguins niet een trouw beestenvolkje?
*This topic is worthless without picsquote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef liefie_ het volgende:
ik vind dat pinguins wel wat hebben
misschien voel ik een band met ze omdat ik ren als een pinguin
filmpje lijkt mequote:Op maandag 23 januari 2006 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*This topic is worthless without pics
Dus welquote:Op maandag 23 januari 2006 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
Vast niet
zie je wel!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dus wel
Pinguïns blijven hun partner trouw. Als één van beide dood gaat, zoekt de ander een nieuwe partner.
Nog een goede reden om te zorgen dat eigen beeldmateriaal tot een minimum wordt beperkt.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
Aan je houding kan je op een foto al redelijk veel zien hoor
Waar ik dus ook redelijk mijn best voor doe. Neem dus zelf altijd foto'squote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nog een goede reden om te zorgen dat eigen beeldmateriaal tot een minimum wordt beperkt.
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
Waar ik dus ook redelijk mijn best voor doe. Neem dus zelf altijd foto's
Yup... morgen en overmorgen vrij om vervolgens weer 2 dagen aan de slag te moeten.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Dat was de kop.
neeeeej voor je het weet is het carnaval!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Voor je het weet is het alweer kerst
Slechte tvp
Ik doe niet aan vrij.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Yup... morgen en overmorgen vrij om vervolgens weer 2 dagen aan de slag te moeten.
Normaal gesproken doe ik daar ook niet aan, maar ik heb elders verplichtingenquote:
hey je brengt me op een idee! zal ik alsquote:Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Nu komt dit topic in "My Active Topics", omdat ik er in gereageerd heb. Dat is altijd wel handig.
Ahh ja, eerst carnaval.
ja dat kun je wel zeggenquote:
Mijn weekend begint donderdag alquote:Op maandag 23 januari 2006 18:07 schreef liefie_ het volgende:
ik heb morgen om 9.15 al weer tentamen
woensdag vrij want ben vergeten me in te schrijven voor de toets op woensdag haha
en dan donderdag de laatste!!!!!
whoei whoei
bijna weekend mensen!
ja dat normaal van mij ook!! volgens mij zijn er weinig mensen die proberen studenten op vrijdag in de schoolbanken te krijgen hahaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn weekend begint donderdag al
De mijne ook voor de verandering!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn weekend begint donderdag al
Lekker hequote:
verwend jong :pquote:Op maandag 23 januari 2006 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker he
en dan hoef ik woensdag pas weer
Dat mag jij als student niet zeggenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verwend jong :p
ik heb na mn tentamen week altijd een week vrij![]()
wacht ik zal nog even wat uitleggen:quote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag jij als student niet zeggen![]()
whaha kip dan moet je toch nog watquote:Op maandag 23 januari 2006 18:55 schreef Frezer het volgende:Ik moet helemaal niks! Tentamenweek zonder tentamens is oké!
![]()
Behalve dan een project afronden,.
Had ik jou al op MSN toegevoegd?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat kun je wel zeggen
komt binnen en iedereen valt stil![]()
Je hebt altijd baas boven baas. Nou ja, voor mij zijn die spaarzame vrije dagen speciaal denk ik dan maar. Zeker aankomende vrijdag!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha kip dan moet je toch nog wat
en meestal zijn die dingen meer werk dan tentames![]()
nope maar je hebt ook nog niet gevraagt of je me toe mag voegen :pquote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had ik jou al op MSN toegevoegd?.
Oh, ik heb vanaf morgen 1.5 week vakantie (zoniet meer).
ik heb lekker zaterdag en zondag vrijquote:Op maandag 23 januari 2006 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Nou ja, voor mij zijn die spaarzame vrije dagen speciaal denk ik dan maar. Zeker aankomende vrijdag!![]()
Spannende plannen dusquote:Op maandag 23 januari 2006 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Nou ja, voor mij zijn die spaarzame vrije dagen speciaal denk ik dan maar. Zeker aankomende vrijdag!![]()
Go Annie!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had ik jou al op MSN toegevoegd?.
quote:
Flikker op manquote:
tis maar waar je blij van wordquote:Op maandag 23 januari 2006 18:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope maar je hebt ook nog niet gevraagt of je me toe mag voegen :p
Lieve lieve mensen...
ik hoor net iets waar jullie allemaal jaloers op gaan zijn!!!
Liefie_ gaat naar jantje smit!
whahha te erg...
was van plan om t nog lang vol te houden dat studerenquote:
Mag ik je toevoegen dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope maar je hebt ook nog niet gevraagt of je me toe mag voegen :p
Lieve lieve mensen...
ik hoor net iets waar jullie allemaal jaloers op gaan zijn!!!
whahha te erg...
Calculus is een Wiskunde onderwerp. Meer ga ik niet uitleggen aangezien dit mijn nerd status nog eens extra benadrukt.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was van plan om t nog lang vol te houden dat studeren
en wat is een calculus?
kun je dat eten?
Bevestigd.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:58 schreef liefie_ het volgende:
Lieve lieve mensen...
quote:ik hoor net iets waar jullie allemaal jaloers op gaan zijn!!!
whahha te erg...
Ikke, ga maar eens werken dan heb je ineens nog een stuk minder tijd, en vooral minder vrijheid.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Flikker op man. Dit is de enige vakantie die ik heb (op de zomervakantie) na. Kerstvakantie? Noem het maar 'studieverlof' aangezien je de week erna gewoon 4 tentamens hebt.
Wie zei ook alweer dat het studentenleven makkelijk was?
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ikke, ga maar eens werken dan heb je ineens nog een stuk minder tijd, en vooral minder vrijheid.
Minder tijd? Elke avond kun je doen wat je zelf wilt. Elk weekend kun je doen wat je zelf wilt.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ikke, ga maar eens werken dan heb je ineens nog een stuk minder tijd, en vooral minder vrijheid.
Studieverlof? Echte die hards hebben gewoon les tot aan de tentamenweek.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Flikker op man. Dit is de enige vakantie die ik heb (op de zomervakantie) na. Kerstvakantie? Noem het maar 'studieverlof' aangezien je de week erna gewoon 4 tentamens hebt.
Wie zei ook alweer dat het studentenleven makkelijk was?
't Is ook een demo op de MSXquote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
Calculus is een Wiskunde onderwerp. Meer ga ik niet uitleggen aangezien dit mijn nerd status nog eens extra benadrukt.
Vast wel een manier om daar onderuit te komen hoor,quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef liefie_ het volgende:
ja ik ga ook onder dwang hoor naar jantje
sneaky mensjes
Jij wintquote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Studieverlof? Echte die hards hebben gewoon les tot aan de tentamenweek.![]()
Je hebt helemaal gelijk. Overwerken op zijn tijd daargelaten!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Minder tijd? Elke avond kun je doen wat je zelf wilt. Elk weekend kun je doen wat je zelf wilt.
Als student mag je in je vrije tijd (die er volgens jou zoveel is) gewoon nog eens even doorstuderen, practica's afmaken, opdrachten doen e.d.
Voor veel vakken staan asociaal veel studie belastingsuren, waar een gemiddelde werkweek niets bij is (wat denk je van 2 vakken die van je eisen om totaal 40 uur extra erin te steken *naast* je school?)
Dat is idd een groot nadeel van werken,quote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
vooral minder vrijheid.
ik begin te denken dat je gewoon de verkeerde studie hebt gekozenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Minder tijd? Elke avond kun je doen wat je zelf wilt. Elk weekend kun je doen wat je zelf wilt.
Als student mag je in je vrije tijd (die er volgens jou zoveel is) gewoon nog eens even doorstuderen, practica's afmaken, opdrachten doen e.d.
Voor veel vakken staan asociaal veel studie belastingsuren, waar een gemiddelde werkweek niets bij is (wat denk je van 2 vakken die van je eisen om totaal 40 uur extra erin te steken *naast* je school?)
Ik vond stage lopen een verademing ipv studeren. Elke avond kom je thuis op een vast tijdstip. En dan kun je gewoon doen wat je wilt.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Overwerken op zijn tijd daargelaten!
Je vind mij dom?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik begin te denken dat je gewoon de verkeerde studie hebt gekozen
of niet slim genoeg bent om die tentames uit je duim te zuigen en zo![]()
Ik hoop voor jou dat je gelijk gaat krijgen, vrees alleen het ergste voor je hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
dan vergis jij je toch in t werklevenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die geven meestal maar één of anderhalf trimester les... Het is zo oneerlijk,quote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij wint
Leraren moeten toch ook vakantie hebben?
daar zeg je wat. in mijn opruimwoede vergeten boodschappen te doenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef QyRoZ het volgende:
Voedselpreparatietijd.
Als je bij de plantsoenendienst gaat werken misschien wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
whaha als je wilt mag je je verkleden en mijn plek in nemenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel een manier om daar onderuit te komen hoor,
maar zo te horen wil je gewoon graag![]()
Dat verschilt net zo goed per studie.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan vergis jij je toch in t werkleven
je moet ervoor zorgen dat je kennis up-to-date is, er bestaat zoiets als overwerk etc
en vaakgenoeg staat bij studies ook al een hele tijd ingepland ipv dat je dat allemaal in jeweekend moet doen. daarbij vreet het school/studentenleven veel minder van je energie dan je werkleven
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb na mijn werk nooit energie voor dingen. Zelfs niet voor FOK! Studeren is zooo veel relaxter dan werken.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan vergis jij je toch in t werkleven
je moet ervoor zorgen dat je kennis up-to-date is, er bestaat zoiets als overwerk etc
en vaakgenoeg staat bij studies ook al een hele tijd ingepland ipv dat je dat allemaal in jeweekend moet doen. daarbij vreet het school/studentenleven veel minder van je energie dan je werkleven
Zoals bijv. Scriptkennis?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:06 schreef Ynske het volgende:
je moet ervoor zorgen dat je kennis up-to-date is
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als je bij de plantsoenendienst gaat werken misschien wel.
ik plaag je maar kipjequote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je vind mij dom?
Ho, wacht. Iemand die Jan Smit bezoekt (vrijwillig of niet) heeft eigenlijk geen recht van spreken
Schitterend toch... met 6 man bij 1 plantsoen staan, 1 doet af en toe wat en de anderen staan toe te kijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Frezer het volgende:
Plantsoen schoffelen
![]()
Had ik maar een vak geleerd,.
kophoudenquote:
Ik werd tijdens mijn studie heel moe van FOK!ken hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat verschilt net zo goed per studie.
Geen haantje?? Wat heb je met Annie gedaan?quote:
Precies. Een studie is op zijn minst even zwaar als het bedrijfsleven.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat verschilt net zo goed per studie.
Scalpel nr. 6 alstublieft, zusterquote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geen haantje?? Wat heb je met Annie gedaan?![]()
whaha ja sorry ik zit in mn kipje fasequote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geen haantje?? Wat heb je met Annie gedaan?![]()
Ik was tijdens mijn stage heel druk met FOK!ken. Erg vermoeiend.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Een studie is op zijn minst even zwaar als het bedrijfsleven.
Die ervaring had ik tenminste met mijn stage.
Ik ook. Vooral dat ding in de pan.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ja sorry ik zit in mn kipje fase
alles is een kipje
Dat is je eigen keuze om dan zoveel te fokken.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik werd tijdens mijn studie heel moe van FOK!ken hoor.
Ik hoef jou als ervaren medewerker uiteraard niet uit te leggen in welke prullenbak dergelijke anecdotische "bewijzen" kunnen he?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Stel je prioriteiten eens anders. Ik zou toch eerst het werk afmaken voor er opgeruimd wordt hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
kophouden
k ben er mee bezigtussen t opruimen door
niet om vooroordelen te gaan bevestigen maar alleen om ff eerlijk te zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oke dan, kipje. Maar wordt het niet eens tijd om voor dat tentamen van morgen te gaan leren?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ja sorry ik zit in mn kipje fase
alles is een kipje
tussen een zooi kun je niet werken, dus prioriteit 1 opruimenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Stel je prioriteiten eens anders. Ik zou toch eerst het werk afmaken voor er opgeruimd wordt hoor.
Maar ja, ik kan al programmeren.
nope dat past helaas niet zo in mn planningquote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oke dan, kipje. Maar wordt het niet eens tijd om voor dat tentamen van morgen te gaan leren?![]()
Dat gaat prima. Het is meer dat je dat niet wil blijkbaarquote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
tussen een zooi kun je niet werken, dus prioriteit 1 opruimen
Ik volg een redelijjk intensieve studie. Zowel de Theorie kan vrij zwaar zijn (wiskunde vooral) als de practica's (zoals ik al zei: 40 uur extra in de week buiten ingeplande uren om was geen uitzondering; dat werd zelfs ge'eist).quote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet om vooroordelen te gaan bevestigen maar alleen om ff eerlijk te zijn
mijn studie is een eitje...
en hier voor een jaartje SPH gedaan... een dag per periode (meestal de laatste) ff gaan zitten met alles wat je nog moest doen en klaar was liefie_
hier gaat dat gewoon niet, dan ben ik teveel afgeleid.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat prima. Het is meer dat je dat niet wil blijkbaar![]()
Zit die arme meid niet te plagen. Het is niet haar schuld dat ze niets snapt van rare scriptingtalen tenslotte.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat prima. Het is meer dat je dat niet wil blijkbaar![]()
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zit die arme meid niet te plagen. Het is niet haar schuld dat ze niets snapt van rare scriptingtalen tenslotte.
Ze heeft dan ook een genetisch bepaalde achterstand he...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zit die arme meid niet te plagen. Het is niet haar schuld dat ze niets snapt van rare scriptingtalen tenslotte.
ik gaf alleen maar even eerlijk toe dat er genoeg studenten die wel aan t steriotype voldoenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik volg een redelijjk intensieve studie. Zowel de Theorie kan vrij zwaar zijn (wiskunde vooral) als de practica's (zoals ik al zei: 40 uur extra in de week buiten ingeplande uren om was geen uitzondering; dat werd zelfs ge'eist).
Ik geloof best dat er makkelijke studies zijn, maar iedereen heeft echt een beeld van studenten dat ze geen reet uitvoeren om gemakkelijk een studie te halen. Natuurlijk zal het bedrijfsleven ook wel hard zijn, dat geloof ik prima. Maar ik geloof ook dat de meeste meer vrije tijd hebben dan ik heb op dit moment.
Het ging ook niet om jouquote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gaf alleen maar even eerlijk toe dat er genoeg studenten die wel aan t steriotype voldoen
maja ik geef ook eerlijk toe dat k nooit een studie zou gaan doen die zwaar is
owkej dan mag jij vanaf nu alle kipjes hebben die voor mij bestemt waren en nu niet op gegeten worden!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, als jij ze niet eet moet iemand anders het maar doen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |