Afhankelijk van je beroep is dat niet ongebruikelijk tijdens werktijd.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:27 schreef Ynske het volgende:
lege kut dus?
Nou... GF heeft ook een gat...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:27 schreef Ynske het volgende:
lege kut dus?
nee daar staat dat iedereen die ik gedate heb een vriendin hadquote:
Niet iedereen is ongesteldquote:Op maandag 23 januari 2006 13:27 schreef Ynske het volgende:
lege kut dus?
ha, roep Joey maar kan die m gaan vullenquote:
Dat zei ik ook tot ik de liefde van m'n leven ontmoettequote:Op maandag 23 januari 2006 13:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie zegt dat ikopzoek ben naar een vriendje?
vind t wel best zo haha
Neuk ik wel tenminstequote:Op maandag 23 januari 2006 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha, roep Joey maar kan die m gaan vullen
anaal wordt het helemaal in 2006quote:
nee ligt niet aan jouquote:Op maandag 23 januari 2006 13:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee daar staat dat iedereen die ik gedate heb een vriendin had
wie zegt dat ik ze uberhaubt date omdat ze mn vriendje moesten worden?
je kunt mensen ook leuk vinden zonder dat je meteen een relatie wil...
of ligt dat nou aan mij?
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:31 schreef GF het volgende:
[..]
Word ik wel geneukt tenminste![]()
Mooi moment om boodschappen te gaan doen
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij wil AirwiN graag een keer oraal bevredigen?
jepquote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ligt niet aan jou
ligt aan de gefrustreerde mannen hier
maar je wilde wel je bed gevuld hebben
Laster!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ligt niet aan jou
ligt aan de gefrustreerde mannen hier
Ligt dat aan jouw talenten of schop je er ze gewoon uit?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:34 schreef liefie_ het volgende:
niet dat ik te klagen heb over een leeg bed hoor
maar ze blijven niet vaak slapen
heb jij je gaatje ook al klaar?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Als ik blijf slapen moet ik dadelijk morgen nog een keerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ligt dat aan jouw talenten of schop je er ze gewoon uit?
Doe's liefquote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ligt dat aan jouw talenten of schop je er ze gewoon uit?
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
anaal wordt ishet helemaal in 2006 sinds 1999
voor 59 euro ben je al klaarquote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef liefie_ het volgende:
ik denk dat het aan mn eenpersoons bedje ligt
mijn talenten daar kan het gewoon niet aan liggen![]()
interessant blog heeft die vriendin van jequote:
Mits je de krakkemikkige bodem voor lief neemt.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
voor 59 euro ben je al klaar
[afbeelding]
betaal jij de huur voor een grotere kamer dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor 59 euro ben je al klaar
[afbeelding]
Ik lees hem altijd weer met plezier!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
interessant blog heeft die vriendin van je
Ideaal:quote:Op maandag 23 januari 2006 13:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mits je de krakkemikkige bodem voor lief neemt.
je kunt mij niet wijsmaken dat dat niet past in je kamerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
betaal jij de huur voor een grotere kamer dan?
Of een compleet metalen onderstel natuurlijkquote:
tuurlijk past hetquote:Op maandag 23 januari 2006 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt mij niet wijsmaken dat dat niet past in je kamer
bij mij zou t passen, niet dat ik dan nog wat anders kan, maar ok
Of je gaat geld vragen voor eventuele overnachtingen...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
betaal jij de huur voor een grotere kamer dan?
waar studeer jij eigenlijk?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk past het
als ik dab bereid ben om mn bureau en kledingkast en tv en radio en nachtkasje en stoel en wastafel er uit te halen....
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens even wat nuttige dingen doen.. CV nog wat aanpassen, bedrijven scouten.. en scheren!
eerst scheren hequote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]ik werd net gebeld
of ik interesse had in een baan
tuurlijk. ik heet geen sararaatsquote:
die foto ga ik niet posten!quote:
Eenpersoonsbed is toch geen probleem? Kan je lekker tegen elkaar aan kruipenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef liefie_ het volgende:
ik denk dat het aan mn eenpersoons bedje ligt
mijn talenten daar kan het gewoon niet aan liggen![]()
nietquote:
Je hebt een kamer van 1.80x1.60?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk past het
als ik dab bereid ben om mn bureau en kledingkast en tv en radio en nachtkasje en stoel en wastafel er uit te halen....
maar ik bijt schup duw en slaquote:Op maandag 23 januari 2006 13:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Eenpersoonsbed is toch geen probleem? Kan je lekker tegen elkaar aan kruipen![]()
![]()
Altijd prettig als er naar je geluisterd wordt...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef nixxx het volgende:
Scheren!
dan doe je echt iets foutquote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef liefie_ het volgende:
echt waar hoor!
mn exen bleven wel slapen maar op een matrasje of zo want ze wilen niet bij mij in bed
dan gingen ze stiekum wachten tot ik sliep en dan gingen ze verkassen
Eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef liefie_ het volgende:
echt waar hoor!
mn exen bleven wel slapen maar op een matrasje of zo want ze wilen niet bij mij in bed
dan gingen ze stiekum wachten tot ik sliep en dan gingen ze verkassen
jep namelijk bijten schuppen slaan duwen hahaquote:
Edet toiletpapierquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep namelijk bijten schuppen slaan duwen haha
k heb ook zo'n knuffel al vanaf mn geboorte en die was laatst per ongeluk in mn bed beland en toen heb ik zn arm er af getrokken
ik heb nu alleen maar een paar extra kussen er op liggenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
mijn bed lag vroeger altijd vol met knuffels dekens etc, k kan er nu nog vanalles van als ik alleen in bed lig.
maar anders issie lekker leeg
dan krijg ik een dikke ban!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan krijg ik een dikke ban!
en ja dus
quote:
Hij is weer sterk!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha, roep Joey maar kan die m gaan vullen
Die heb je nog niet verscheurd?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
ik heb nu alleen maar een paar extra kussen er op liggen
dat was ook de bedoelingquote:Op maandag 23 januari 2006 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is weer sterk!
Moet eerlijk zeggen dat ik eerder die van GF zou vullen dan die van jou... GF heeft een wat vrouwelijkere uitstraling en dat is geen belediging naar GF![]()
Ik ben obverigens niet in een goede bui dus pas op...quote:
En?quote:
Nopez... Ook totaal geen zin inquote:
quote:
Joey wilt alleen maar slapen en niet meer zn bed uitkomenquote:
En, hoe was het zondagquote:Op maandag 23 januari 2006 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey wilt alleen maar slapen en niet meer zn bed uitkomen![]()
Dus ik ga me om 5 uur maar ff naar de sportschool slepen...![]()
quote:
volledig mee eensquote:
Misschien zat er nog Edet toiletpapier in haar reet?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal krijg je van sex energie, dus ben bang dat t erg tegen gevallen is
Teruglezen kan uw gemoedsrust schade toebrengenquote:
Ja was goed... Heb me heel netjes gedragen... Filmpje gekeken, wijntje gedronken.. Interessant vrouwtje...quote:
Ik heb meer dan gemiddeld sex en het enige wat ik daarna doe is pitten... Dus gaat niet voor mij opquote:Op maandag 23 januari 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal krijg je van sex energie, dus ben bang dat t erg tegen gevallen is
Ik ben blij dat ik er op werd gewezen dat ik eventjes moest teruglezen!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Teruglezen kan uw gemoedsrust schade toebrengen.
Ja ik heb ergere scheldwoorden in mn hoofd maar hou me rustig inquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Teruglezen kan uw gemoedsrust schade toebrengen.
Precies!quote:
Is goed, we wachten wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat EJB's aan de gang krijgen, momentje
ik weet niet wat het zijn, maar ik weet wel dat het in DIG hoortquote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat EJB's aan de gang krijgen, momentje
Misschien heeft hij wel twee collega's die Eric Jan Boer heten ofzo...quote:Op maandag 23 januari 2006 14:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik weet niet wat het zijn, maar ik weet wel dat het in DIG hoort
Niet zo hard zijn voor d'rquote:Op maandag 23 januari 2006 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is weer sterk!
Moet eerlijk zeggen dat ik eerder die van GF zou vullen dan die van jou... GF heeft een wat vrouwelijkere uitstraling en dat is geen belediging naar GF![]()
dankquote:
alweer?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:47 schreef GF het volgende:
[..]
Niet zo hard zijn voor d'r
Ze is ongesteld![]()
Vrouwenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef JoeyT het volgende:
Sowieso zijn vrouwen tyfus hoeren. Ze zorgen er zelf voor dat ik niet met ze kan afspreken. Een dubbelzinnig grapje is leuk, maar alleen maar van die grappen zorgt er toch voor dat ik t niet eens kan maken om wat 'leuks' te gaan doen... Altijd maar die vraag van: "Vind je vriendinnetje t niet erg? Weet ze dat ik er ben? Is ze niet jaloers?" Rot op zeg... WTF halen ze wel niet in hun hoofd. Voor aank zondag ook een afspraak die er gewoon zelf voor zorgt dat ik niet eens langs kan komen voor mn eigen gevoel....
Hoeren
Fokkin' wijf dat half jaar geleden zo anti sex was als een non... En nu laat die non zich wekelijks uitwonen door Hennie Huisman's snuitje.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:47 schreef GF het volgende:
[..]
Niet zo hard zijn voor d'r
Ze is ongesteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |