abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34494226
Hoe kom je daar dan weer bij?
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:47:54 #202
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34494387
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cartman wat vind jij van de aankoop "Vlaar"
Denk ik hetzelfde over als de transfer van die lange sul...
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wedden om een maandban?
Doe maar niet...

Zeker een van je vriendjes...
A.M.A.B
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:50:18 #203
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34494502
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Cart_man het volgende:
Doe maar niet...

Zeker een van je vriendjes...
Nee, gelukkig niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34501492
quote:
Leonardo Vitor Santiago speelt,mits goedgekeurd,de komende anderhalf jaar bij NAC Breda.De 22-jarige aanvaller is afkomstig van Feyenoord waar hij uit de gratie is geraakt.

De Braziliaan was 11 jaar toen hij door de Rotterdammers naar Nederland gehaald werd.In het najaar van 2000 brak hij door bij Feyenoord,maar zware blessures en conflicten met een aantal trainers deden de relatie ernstig bekoelen.Coach Erwin Koeman liet hem meetrainen met de
beloften.

Evander Sno bewandelt dezelfde weg als Leonardo.Het jonge talent van Feyenoord wordt voor een half jaar gehuurd door NAC Breda.
Ze doen wel zaken met NAC de laatste tijd, maar van Sno lijkt me een goede zaak.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 02:53:29 #205
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34505824
worden mijn twee accountjes wel met andere personen en niet met elkaar vergeleken
in het neuzenforum werd ik een tijdje geleden ook al voor dirk-kuijt uitgemaakt
en dat terwijl ik toch echt geen oudgediende hier ben......
quote:
De contacten tussen Feyenoord en Nac Breda werden door de huurling Timothy Derijck en de transfer van Pierre van Hooijdonk goed aangehaald. De derde en vierde transfer deze winter tussen beide clubs zijn bijna afgerond. Leonardo moet alleen nog een medische keuring ondergaan in Breda. Studio Sport meldt dat ook Evander Sno verhuurd gaat worden aan Nac Breda. Rijnmond.nl meldde deze week nog dat de verdediger voor een stage naar Everton zou gaan. Vanaf morgen zou hij meetrainen met de selectie van de Premiership-club uit Liverpool. We mogen aannemen dat deze stage dan niet door gaat.
gaat wel lekker

je zou bijna zeggen dat het in verband staat met
quote:
Feyenoord hield aan de transfer een aardig bedrag over en zegde toe Westerlo te compenseren voor het verlies van Jaja. 'We gaan de samenwerking met Feyenoord opnieuw evalueren. Want we zijn hier niet erg gelukkig mee', aldus Van Hove.

overigens wel typisch die verhuur van sno terwijl hij vanaf afgelopen woensdag stage zou gaan lopen bij everton.... ik vind de verhuur aan NAC wel mooi net als bij Derijck denk ik dat het een mooi niveau is voor deze jongens om ervaring op te doen.....

ik ben benieuwd hoe het met leonardo gaat aflopen...... hij kan gewoon 3x niets blijken maar hij heeft het qua talent zeker in zich om nog een keer voor een topclub te spelen...
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 02:57:07 #206
128516 Fok_you
pi_34505852
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb Fok_you iig amper posts zien plaatsen waar hij het over Ajax heeft, dus volgens mij is 't hem niet hoor.

En Loek gebruikt hoofdletters.
Ajax is een kutclub. Eigenlijk niet eens de moeite waard om veel woorden aan te vervuilen

als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_34507178
Is Leonardo verhuurd? Ik dacht verkocht. Maar toen ik vanmorgen de krant lees, las ik dat hij verhuurd is aan NAC
pi_34507180
Ik dacht ook verkocht en een contract van ander half jaar
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:11:14 #209
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34508241
Verhuurd tot het eind van het jaar en dan een contract van een jaar. Zo lees ik het nu ook in de krant, maar VI.nl zegt weer dat hij nu meteen verkocht is...
pi_34509089
Westerlo moet niet zeuren. Als ze niet had samengewerkt had ze de speler waarschijnlijk nooit gehad en nu heeft ze er nog een tijdje voordeel van kunnen hebben.
pi_34509261
Gewoon opdoeken die samenwerkingsverbanden, leveren toch geen reet op..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_34510561
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:11 schreef pfaf het volgende:
Verhuurd tot het eind van het jaar en dan een contract van een jaar. Zo lees ik het nu ook in de krant, maar VI.nl zegt weer dat hij nu meteen verkocht is...
Wat een onzin verkoop hem dan gelijk.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:24:44 #213
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34512896
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:08 schreef Staanplaats het volgende:
Gewoon opdoeken die samenwerkingsverbanden, leveren toch geen reet op..
Idd.
Wie verklaarde toen ook alweer binnen Feyenoord dat het samenwerkingsverband met Ghana het beste ooit zou worden, en Ghana zou gaan schitteren op WK's met Feyenoorders......
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:31:26 #214
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34513173
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:24 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Idd.
Wie verklaarde toen ook alweer binnen Feyenoord dat het samenwerkingsverband met Ghana het beste ooit zou worden, en Ghana zou gaan schitteren op WK's met Feyenoorders......
Ghana is iets dat op de lange termijn resultaten moet opleveren. Spelen alleen maar jonge jongens van 12 tot 20 jaar. Met Ghana heb ik dus weinig problemen. Heb meer problemen met de samenwerkingsverbanden tussen clubs als Westerlo en vroeger KV Mechelen...
A.M.A.B
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:50:00 #215
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34513827
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef Cart_man het volgende:
Ghana is iets dat op de lange termijn resultaten moet opleveren. Spelen alleen maar jonge jongens van 12 tot 20 jaar. Met Ghana heb ik dus weinig problemen.
Ik wel! Wat moet ik met een team vol Afrikanen?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:51:49 #216
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34513907
Overigens vind ik het een goede zaak dat Feyenoord z'n talenten laat rijpen bij Eredivisieclubs, in plaats van bij Excelsior in de Eerste divisie.

Op deze manier is de stap van bijvoorbeeld RKC naar Feyenoord uiteindelijk kleiner, dan de stap van Excelsior naar Feyenoord.
pi_34514555
no shit sherlock
Houd van een lijntje.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:16:33 #218
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34514595
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:50 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik wel! Wat moet ik met een team vol Afrikanen?
Wat doet jou geloven dat we een team vol Afrikanen gaan creëren? Je weet zelf ook wel beter, gebeurd niet.

Jonge Ghanezen de gelegenheid geven om voetballer te worden en de armoede in hun land te ontvluchten. Negen van de tien keer zit er niks voor Feijenoord bij, maar wat dan nog. Dit is een mooi iniatief van Feijenoord. GKL heeft ook al een keer aangegeven dat Feijenoord niks betaald aan Ghana. Dat doet hij zelf, althans, dat dacht ik.
A.M.A.B
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:14:47 #219
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34516614
quote:
Danny Buijs is 'anti-ajax'
--------------------------------------------------------------------------------
26 januari 2006
Danny Buijs laat zich nogal laatdunkend uit over ajax in een opmerkelijk interview in Voetbal International. De middenvelder van FC Groningen is bepaald niet gecharmeerd van de amsterdamse club en maakt dat op niet mis te verstane wijze duidelijk.

Buijs is al vanaf zijn jonge jaren Feyenoord-fan. "Vroeger zat ik altijd tussen de jongens van de harde kern". "Vooral het team met Van Gobbel, Fräser en De Wolf zal ik nooit vergeten. Wat een vechtersploeg was dat. En zeg nou zelf, dat is toch veel mooier dan bijvoorbeeld ajax? Ik ben sowieso anti-ajax. Natuurlijk heb ik respect voor de geschiedenis en de prestaties van die club, dat is gewoon klasse, maar de arrogante houding vind ik verschrikkelijk. amsterdamse koude kak."

"De laatste wedstrijd van vorig seizoen speelden we in De aRENa, maar aangezien ik geschorst was ging ik samen met mijn vader en oom kijken. Joop Gall had gevraagd of we zijn zoontje wilden meenemen, probleem was alleen dat we wél vier tribunekaarten hadden maar slechts drie kaarten voor het spelershome. Dat jochie werd geweigerd bij de deur. Typisch ajax, vreselijk. Bij elke club zou zoiets kunnen, alleen in amsterdam niet."
Buijs

Altijd al geweten dat Klaas Jan (Onderin het midden) iemand met het syndroom van down was.
A.M.A.B
pi_34516804
Ik ben blij dat mongooltjes van het niveau Huntelaar naar Ajax willen

feyenoort doet trouwens veel voor mongooltjes dus ik zou er geen grappen over maken

Houd van een lijntje.
pi_34516842
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Buijs

Altijd al geweten dat Klaas Jan (Onderin het midden) iemand met het syndroom van down was.
Danny Buijs
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:25:49 #222
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34516907
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben blij dat mongooltjes van het niveau Huntelaar naar Ajax willen

feyenoort doet trouwens veel voor mongooltjes dus ik zou er geen grappen over maken

[afbeelding]
Den enige mongool hier ben jij zelf, ik heb jou nog nooit op een nuttige bijdrage kunnen betrappen in het Feyenoord topic!
pi_34516910
quote:

[..]

Buijs

Whahaha das gewoon een foto van de ajax selectie
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:14:53 #224
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34518520
wie gaan er nog meer zondag
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:20:19 #225
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34518723
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
wie gaan er nog meer zondag
Kroegje pakken in Almelo, denk ik...
A.M.A.B
pi_34521269
quote:

[..]

Buijs

Danny Buijs is een wijs man.
Viper 4 life
pi_34522257
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:16 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat doet jou geloven dat we een team vol Afrikanen gaan creëren? Je weet zelf ook wel beter, gebeurd niet.

Jonge Ghanezen de gelegenheid geven om voetballer te worden en de armoede in hun land te ontvluchten. Negen van de tien keer zit er niks voor Feijenoord bij, maar wat dan nog. Dit is een mooi iniatief van Feijenoord. GKL heeft ook al een keer aangegeven dat Feijenoord niks betaald aan Ghana. Dat doet hij zelf, althans, dat dacht ik.
Ah ja Ghana, leuk project..
10 jaar geleden opgezet als dé kweekvijver van de toekomst, ondertussen heeft het niks opgebracht, en is het ineens een sociaal gebeuren ism Unicef..
Kost ons niet al teveel, al zou je kunnen stellen dat het geld wat daar door investeerders wordt gebruikt ook direct in de club had kunnen worden gestoken.

Maar voor de omgeving daar is het wel een enorme houvast.
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:33:57 #228
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_34525303
Die boussaboun is toch echt de weg kwijt. Wat een malloot dat hij van de rechterkant afwil en dat hij anders wellicht vertrekt. Die jongen is al te slecht voor deze prachtige club en hij zou daarom alles moeten doen om daar te blijven ipv met dit soort lulkoek aankomen. Van mij mag hij ook per direct vertrekken Zijn vervangers staan toch al klaar met Vincken en Ceulaer. En met dit soort praatjes hoor je niet bij onze club, zeker niet als je een luie waardeloze voetballer bent.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_34525714
Zoals ook elders gebeurd heb ik het er niet toe doende offtopic-gebeuren weggehaald.

Ontopic: Boussaboun heeft net zoals Yvette zegt niks te eisen, ik weet niet waat hij die praatjes vandaan haalt.
That's all folks!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:54:48 #230
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34525874
Hij is weer eens op zijn eigen continent en heeft praatjes. Schijnen Afrikanen wel vaker last van te hebben.
A.M.A.B
pi_34525908
Dat klopt ja, dan zien ze ineens alles anders.
That's all folks!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:09:46 #232
128516 Fok_you
pi_34526306
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
Die boussaboun is toch echt de weg kwijt. Wat een malloot dat hij van de rechterkant afwil en dat hij anders wellicht vertrekt. Die jongen is al te slecht voor deze prachtige club en hij zou daarom alles moeten doen om daar te blijven ipv met dit soort lulkoek aankomen. Van mij mag hij ook per direct vertrekken Zijn vervangers staan toch al klaar met Vincken en Ceulaer. En met dit soort praatjes hoor je niet bij onze club, zeker niet als je een luie waardeloze voetballer bent.
Mijn god wat ben jij een gigantisch kakteef zeg, ik hoop echt zo dat je voor die neuzen ga worden in verband met je onvrede over het feyenoord beleid ofzo.....

Ik ben het met je eens dat hij niets te vertellen heeft, ik ben het met je eens dat hij het niveau niet aankan, ik ben het met je eens dat hij weg mag en er betere spelers klaar staan, maar je toon staat me absoluut niet aan, je klinkt al echt als een jood. En een paar posts geleden wist je nog te melden dat Vincken nog niets had bewezen en voorlopig maar naar RKC moet dus dit is ook best onzinnig...
daarbij vind ik hem niet lui (dat is dan ook wel het enige niet negatieve aan hem maargoed)
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:11:15 #233
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34526349
Hij is idd niet lui, hij probeert zijn manco's te compenseren met werklust (meestal).
pi_34526390
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Fok_you het volgende:

[..]

Mijn god wat ben jij een gigantisch kakteef zeg, ik hoop echt zo dat je voor die neuzen ga worden in verband met je onvrede over het feyenoord beleid ofzo.....
Dat zeikwijf komt er niet in bij ons.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:16:09 #235
128516 Fok_you
pi_34526470
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat zeikwijf komt er niet in bij ons.

een transfer naar PSV een optie? die hebben toch al de gewoonte om zeikertjes weg te proberen te kopen bij de concurrenten
pi_34526703
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
..
Boussabon zegt dat hij aan de zijkant minder presteert en dat hij hoopt dat de trainer hem een kans geeft. Daar is niets mis mee.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:33:37 #237
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34526916
Heeft ie dat echt gezegd, dat ie misschien weggaat als hij niet van de rechterkant af gaat? Ik weet dat het niet z'n favo positie is, dat werd ook pas geleden nog gemeld door hem in een interview, maar ik heb nooit iets meegekregen over dat hij anders weg zou willen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:35:02 #238
128516 Fok_you
pi_34526960
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:25 schreef snabbi het volgende:

[..]

Boussabon zegt dat hij aan de zijkant minder presteert en dat hij hoopt dat de trainer hem een kans geeft. Daar is niets mis mee.
Hij heeft gezegd dat hij zijn positie bij feyenoord maar eens moet gaan overdenken (=mogelijk vertrekken) als hij na de zomer met een mogelijk vertrek van kuyt+kalou niet de kans krijgt zich op een andere positie te bewijzen..... En een speler die niet goed genoeg is voor een team maar wel eisen gaat stellen vind ik persoonlijk ook niet je-van-het...
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:35:25 #239
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34526974
Overigens zou ik best wel eens willen zien hoe hij het als centrale spits doet. Heb het nooit een slechte speler gevonden, alleen vond ik hem altijd 'net niet' goed genoeg voor de top. Maar op dat moment houd je er geen rekening mee wat hij doet met betere spelers om zich heen. Misschien scoort ie wel aan de lopende band als hij centraal staat. Wat mij betreft is het iig geen onmogelijk scenario.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:37:06 #240
128516 Fok_you
pi_34527033
die andere positie zou dus centrumspits zijn....
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:08:30 #241
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34528121
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef Fok_you het volgende:
die andere positie zou dus centrumspits zijn....
Niet ballenjongen?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_34528529
Ghaly naar de Spurs
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:20:16 #243
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34528582
Heb je ook nog iets van een artikel, of op z'n minst een bron?
pi_34528648
quote:
Feyenoord en Spurs akkoord over Ghaly

27/1/2006 19:51

EXLCUSIEF - Feyenoord en Tottenham Hotspur zijn het eens over de transfervoorwaarden voor Hossam Ghaly. Maar voordat de Egyptenaar deze maand de overstap naar Londen maakt, moet hij zelf nog wel tot een akkoord komen met The Spurs én goedgekeurd worden.
Dat laatste zou wel eens een obstakel kunnen zijn. Ghaly kampt immers al enige tijd met een liesblessure. Door overbelasting zou hij nog vijf weken uitgeschakeld zijn. Zodoende lijkt hij niet in staat binnen afzienbare tijd een medische keuring met goed vervolg te kunnen doorstaan.

Bovendien is het ook nog maar de vraag of hij aan de strenge eisen kan voldoen voor een Britse werkvergunning. Voor de international geldt dat hij minstens 75 procent van de interlands van Egypte moet hebben gespeeld, en het is door tal van blessures nog maar de vraag of Ghaly aan die eis kan voldoen.

Ghaly was een van de spelers die deze winter van de technische leiding van Feyenoord te horen kregen, dat zij weg mochten. Zijn contract bij de Rotterdamse club loopt nog tot de zomer van 2007.

Ghaly is bezig aan zijn derde seizoen bij Feyenoord, waarvoor hij 49 competitieduels speelde en drie keer scoorde. Bovenal haalde hij zich geregeld de woede van zijn coaches op de hals door zijn vaak iets te frivole spel.
Bron: vi.nl
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:27:03 #245
128516 Fok_you
pi_34528814
Hij haalt dus echt geen 75%
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:28:05 #246
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34528850
Goedzo, weg met die gast.
A.M.A.B
pi_34528961
Ik had niet gedacht dat dat zo snel zou gaan.
That's all folks!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:35:15 #248
53267 TC03
pi_34529102
Ghaly vind ik een beetje een vage speler, ik vergeet hem eigenlijk altijd.

Ik zal hem iig niet missen. Hoeveel vangt Feyenoord voor hem? Of is dat niet bekend?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:37:48 #249
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34529218
Denk een miljoen of vijf, zes?
A.M.A.B
pi_34529351
opgeruimd staat netjes.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:57:25 #251
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34529897
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:37 schreef Cart_man het volgende:
Waar baseer je dat bedrag op? Kan het me niet voorstellen nl.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:58:44 #252
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34529948
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Waar baseer je dat bedrag op? Kan het me niet voorstellen nl.
Nergens op. Ghaly zal echt niet voor een peuleschil vertrekken. Misschien dat 5 a 6 wat te ruim ingeschat is, maar zal toch zeker meer dan 3 zijn...
A.M.A.B
pi_34530009
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:37 schreef Cart_man het volgende:
In Italiaanse lires kom je aardig in de buurt, lijkt me.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:00:49 #254
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34530027
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:00 schreef gras het volgende:

[..]

In Italiaanse lires kom je aardig in de buurt, lijkt me.
Nuttige bijdrage, doei.
A.M.A.B
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:02:52 #255
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34530089
Ik hoop het. Kan het me niet voorstellen omdat hij eigenlijk vrij weinig heeft gespresteerd bij Feijenoord. Hij heeft bijna altijd ondermaats gespeeld, op enkele korte periodes na. Ook altijd aanpassingsproblemen gehad aan de Nederlandse/europese speelstijl. Dat weet Jol waarschijnlijk ook wel, dus die zal zelf ook wel iets gezegd hebben in de trant van "ja, leuke speler... maar veel rendement had ie niet bij jullie. Ik geef er 500.000 voor!"

Niet dat ie voor dat bedrag is vertrokken, maar 3M klinkt inderdaad wel wat beter denk ik.
pi_34530341
ik schat max 2 miljoen. Was overduidelijk dat wij 'm niet meer moesten.

En volgens mij gaat hij die 75% toch ook helemaal niet redden?
Of tellen oproepen ook mee, ook als je niet kan vanwege blessures?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:13:59 #257
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34530459
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:10 schreef mister_popcorn het volgende:
ik schat max 2 miljoen. Was overduidelijk dat wij 'm niet meer moesten.

En volgens mij gaat hij die 75% toch ook helemaal niet redden?
Of tellen oproepen ook mee, ook als je niet kan vanwege blessures?
Zou vreemd zijn als ze de periodes tijdens z'n blessures meetellen. En daarbij, ik neem aan dat iemand die daar over gaat ook wel een beetje verstand van voetbal heeft zodat ze kunnen inschatten of een speler zou zijn opgeroepen als hij niet geblesseerd was. Ghaly is geloof ik nogal een held in Egypte, en wordt toch in principe altijd opgeroepen als hij fit is?

Maargoed, de regeringen van verschillende landen doen wel vaker wat geks
pi_34531507
Ik ben bang dat het bedrag dat voor Ghaly gevangen wordt ook tussen de 2 en 3 miljoen zal liggen...

En een transfer van Yvette naar Amsterdam lijkt me een goed idee; de manier waarop zijn over de eigen spelers plaatst, in combinatie met dr arrogantie, dat past wel bij die stad en die club.
pi_34531867
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef Zjakkie het volgende:
Ik ben bang dat het bedrag dat voor Ghaly gevangen wordt ook tussen de 2 en 3 miljoen zal liggen...
Bang?
Ik denk dat je daar blij mee mag zijn. Contract loopt nog anderhalf jaar door. Zelfde als met Leo, veel talent maar die instelling he...
pi_34543707
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:27 schreef Fok_you het volgende:
Hij haalt dus echt geen 75%
Lijkt me ook sterk dat Ghali nu al zou mogen komen, maar wie weet vinden ze een leuk trucje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:25:17 #261
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34545157
Ghali weg is een goeie zaak! Hoewel er meer in zit dan wat hij heeft laten zien, kan ik er al met al niet rouwig om zijn. Wordt er wel nog een middenvelder bijgekocht nu, of laten ze jeugd doorstromen, want wie hebben we dan nu: Hofs, De Guzman, Paauwe, Bosschaart en Schreuder? Volgend jaar iig Zuiverloon terughalen! Ik zeg twee woorden: Dikke Theo!

Of wordt dit ons nieuwe aanwinst?
quote:
Stagiair Mohammed Abubakari maakt goede indruk op Koeman
[Bron: AD.nl]

Mohammed Abubakari hoort die dag voor hoe lang zijn stageperiode in de Kuip wordt verlengd. De 18-jarige middenvelder van de Feyenoord-academie in Ghana maakt momenteel een prima indruk op Koeman.
Overigens nog meer opruiming nieuws:
quote:
'Ekramy niet, Gibbs of Saïdi wel naar Ado Den Haag
[Bron: AD.nl

Sherif Ekramy verhuist definitief niet naar Den Haag, dat meldt het Algemeen Dagblad. Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft aangegeven dat hij de derde doelman bij zijn selectie wil houden. Feyenoord wacht wel af bij de interesse van Ado Den Haag voor Saïdi en Gibbs. Ado wil in principe Saidi aantrekken, maar bekeek gisteren ook Gibbs tijdens de training. Maandag vallen er beslissingen.

Maandag bekijkt Feyenoord ook of John Owoeri de rest van dit seizoen wordt uitgeleend aan het Belgische Westerlo.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:26:33 #262
82589 S-Two
barba macacu
pi_34545186
Ik kom hier normaal nooit, maar waarom mag Saidi weg? Was vorig jaar toch jullie beste verdediger dacht ik, en dan Ghaly zomaar weg mag vind ik ook raar.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34545265
Heerlijk die opruiming. Ghaly heeft wel kwaliteiten, maar het was altijd "net niet", en daarvan liepen er de laatste tijd teveel van rond. Misschien dat Jol er wat mee kan, het ga je goed Ghaly.
Viper 4 life
pi_34545341
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Ghali weg is een goeie zaak! Hoewel er meer in zit dan wat hij heeft laten zien, kan ik er al met al niet rouwig om zijn. Wordt er wel nog een middenvelder bijgekocht nu, of laten ze jeugd doorstromen, want wie hebben we dan nu: Hofs, De Guzman, Paauwe, Bosschaart en Schreuder? Volgend jaar iig Zuiverloon terughalen! Ik zeg twee woorden: Dikke Theo!

Of wordt dit ons nieuwe aanwinst?
[..]

Overigens nog meer opruiming nieuws:
[..]
dikke Theo, wat 'n goede aankoop zou dat zijn. Hofs en Dikke theo, Pascal erbij... Misschien nog Danny Buys, dat wordt rellen op 't veld

Tot welke datum kunnen er nog eventuele aankopen gedaan worden?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:36:06 #265
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34545431
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:26 schreef S-Two het volgende:
Ik kom hier normaal nooit, maar waarom mag Saidi weg? Was vorig jaar toch jullie beste verdediger dacht ik, en dan Ghaly zomaar weg mag vind ik ook raar.
Tsjaa, over Saïdi zijn veel Feyenoorders het eens, het is een goeie verdediger, maar op de een of andere manier is hij bij Koeman overbodig geworden. Vind ik persoonlijk erg jammer!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:37:01 #266
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34545457
quote:
Stagiair Mohammed Abubakari maakt goede indruk op Koeman
[Bron: AD.nl]

Mohammed Abubakari hoort die dag voor hoe lang zijn stageperiode in de Kuip wordt verlengd. De 18-jarige middenvelder van de Feyenoord-academie in Ghana maakt momenteel een prima indruk op Koeman.
Lees je dat Franky? Lees je dat, Feijenoordacademie in Ghana.
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef mister_popcorn het volgende:
Tot welke datum kunnen er nog eventuele aankopen gedaan worden?
De 31ste...
A.M.A.B
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:40:51 #267
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34545567
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef Cart_man het volgende:
Lees je dat Franky? Lees je dat, Feijenoordacademie in Ghana.
Ok, Ok, ik weet mijn plaats weer, Cart!
pi_34545593
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Tsjaa, over Saïdi zijn veel Feyenoorders het eens, het is een goeie verdediger, maar op de een of andere manier is hij bij Koeman overbodig geworden. Vind ik persoonlijk erg jammer!
Ik zal Saïdi binnen het veld (beste sliding van de Eredivisie) en buiten het veld (Van der Vaart afmaken in de pers) zeker gaan missen. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is zijn gebrek aan Nederlands, naar welke andere Nederlandse hij ook zal gaan een aanwinst zal het zeker zijn.
Viper 4 life
pi_34545633
Zoveel centrale verdedigers heeft Feyenoord toch ook niet? Bij een aantal blessures/schorsingen zou Saidi nog wel eens nuttig kunnen zijn, denk ik.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:51:16 #270
83103 yvette1982
pi_34553004
zonde om Saidi voor een habbekrats aan Ado te verkopen. Die jongen kan heel aardig verdedigen en voor minder dan 2 miljoen zou ik hem nooit verkopen.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:28:24 #271
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34554103
Owoeri naar Westerloo voor een half jaartje. Hopelijk krijgt ie de kans om wat leuks te laten zien.
pi_34555429
Owoeri had toch maar een contract voor 1 jaar?
En Saidi moet blijven
pi_34557806
Ik dacht ook dat Owoeri een contract voor 1 jaar had, maar dan met een (eenzijdige?) optie tot nog 2 jaar ofzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 januari 2006 @ 19:42:46 #274
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34557984
Feijenoord wil hem zien spelen gok ik. Aangezien hij geen speeltijd in het eerste krijgt, zal hij het ergens anders moeten krijgen. Vandaar de verhuur.

Dat lijkt me een logische verklaring. En Feijenoord moet Westerlo een beetje tevreden houden natuurlijk...
A.M.A.B
pi_34568978
Hmm, veel nieuwe ontwikkelingen bij Feyenoord ineens met betrekking tot de spelers.

Ik hoop niet dat Ghaly weggaat voor minder dan 4 miljoen, zelfde geldt voor Saïdi die een ideale vervanger is in het centrum, en de concurrentie aan zou kunnen gaan met Vlaar en Bahia.

Owoeri een half jaar pleite vind ik een goede zet, dan krijgt hij tenminste wat speeltijd.

Vraag me trouwens af wat er gaat gebeuren met De Ceulaer, Snoyl en Lazovic volgens seizoen. Je zou denken dat Snoyl nu eindelijk een kans krijgt, maar ik ben geen groot fan. W.m.b. wordt het nu of nooit.

Of De Ceulaer bij de selectie komt hangt natuurlijk af van eventuele vertrekkende spelers, ben wel benieuwd hoe hij het zou doen. Zelfde geldt voor Lazovic. Ik hoop echt dat er vanaf nu minder Elmander-scenarios zullen zijn dan de afgelopen jaren, en minder kortzichtige acties als het aantrekken van bijvoorbeeld Peter van den Berg en Cory Gibbs.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 29 januari 2006 @ 01:43:34 #276
128516 Fok_you
pi_34569322
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:41 schreef Showtime het volgende:

[..]

Ik zal Saïdi binnen het veld (beste sliding van de Eredivisie) en buiten het veld (Van der Vaart afmaken in de pers) zeker gaan missen. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is zijn gebrek aan Nederlands, naar welke andere Nederlandse hij ook zal gaan een aanwinst zal het zeker zijn.
Ik ben het helemaal met je eens....! net als 90% van de Feyenoorders hier....

owoeri... mooi komt die ook nog eens aan spelen toe, en hou je gelijk ook westerlo nog een beetje tevreden.

Snoyl vind ik toch echt nog niet feyenoordwaardig.

overigens dacht ik hetzelfde als Cart_man.... FEYENOORD GHANA mèn!
  zondag 29 januari 2006 @ 11:11:48 #277
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34573753
Pardo speelt niet mee vanmiddag, dat is iig goed nieuws, want die speelt de laatste tijd echt als een natte krant!

Lekker tijdstip vandaag weer 16:30!
  zondag 29 januari 2006 @ 11:42:47 #278
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34574459
Pff, lekker tijdstip om nu ziek te worden...
A.M.A.B
  zondag 29 januari 2006 @ 13:49:47 #279
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34578486
Laten we hopen dat Feyenoord deze uitwedstrijd niet onderschat (as usual), en gewoon wint in Heracles!
pi_34578588
Hm half 5 komt me nu wel goed uit eigenlijk
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
  zondag 29 januari 2006 @ 13:56:25 #281
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34578738
Die lange slungel gaat ons redden, let maar op.
A.M.A.B
  zondag 29 januari 2006 @ 13:56:58 #282
53267 TC03
pi_34578753
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Laten we hopen dat Feyenoord deze uitwedstrijd niet onderschat (as usual), en gewoon wint in Heracles!
Waar leg da, Heracles?
  zondag 29 januari 2006 @ 13:57:57 #283
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34578792
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef TC03 het volgende:
Waar leg da, Heracles?

Bij Heracles bedoelde ik!
  zondag 29 januari 2006 @ 14:32:12 #284
128516 Fok_you
pi_34579969
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waar leg da, Heracles?
  zondag 29 januari 2006 @ 14:41:20 #285
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34580297
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef Cart_man het volgende:
Die lange slungel gaat ons redden, let maar op.
Nou en ? Als hij scoort ben ik tevree.
2000 light years from home
  zondag 29 januari 2006 @ 14:59:31 #286
83103 yvette1982
pi_34580903
ik verwacht een ruime overwinning.
Zo te lezen ga ik gelijk krijgen met Owoeir en kan die knul er niet zo heel veel van. Maar de laatste ontwikkelingen bevallen mij wel. Het beleid is nu ongeveer eindelijk zoals ik al jaren roep. Wim heeft dezelfde kijk als ik.
pi_34581527
Weet iemand al wie volgende week Feyenoord - Ajax fluit?
  zondag 29 januari 2006 @ 15:22:39 #288
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34581596
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand al wie volgende week Feyenoord - Ajax fluit?
Ik zet 20 euro in op van Egmond.
A.M.A.B
pi_34581618
Als het maar niet Luinge is....
  zondag 29 januari 2006 @ 15:25:46 #290
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34581671
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn allemaal kut.
A.M.A.B
  zondag 29 januari 2006 @ 15:27:31 #291
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34581734
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef Cart_man het volgende:
Zijn allemaal kut.
Vind Jol meestal nog wel meevallen.
  zondag 29 januari 2006 @ 15:27:37 #292
128516 Fok_you
pi_34581741
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
zal vast wel weer ...
hondelul
  zondag 29 januari 2006 @ 15:29:39 #293
128516 Fok_you
pi_34581801
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:27 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Vind Jol meestal nog wel meevallen.

Ik ben wel eens vaker niet blij maar Luinge is de enige waarvan ik me echt wel eens afvraag of hij wel naar eer en geweten probeert zo goed mogelijk te fluiten.....
  zondag 29 januari 2006 @ 15:31:31 #294
100496 H.Flick
Turn-based
pi_34581859
Luinge en Jol mogen toch geen toppers meer fluiten omdat ze de 'jeugd' de kans willen geven?
pi_34581894
Wie was die idioot die tegen AZ ging fluiten toen de vrije trap al was genomen?
  zondag 29 januari 2006 @ 15:42:29 #296
128516 Fok_you
pi_34582304
ik zeg; TT 129 overlegtijd
pi_34582767
Gaat goed in Amsterdam, slagveld, volop kaarten, geblesseerde spelers en 1-2.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 29 januari 2006 @ 16:00:54 #298
128516 Fok_you
pi_34582920
quote:
Koeman benadrukte nog eens dat er over de rol van Van Hooijdonk geen onduidelijkheid kan bestaan. Maar de coach liet ook doorschemeren dat die rol door omstandigheden wel eens zou kunnen wijzigen. ‘Natuurlijk’, zei Koeman, ‘want niemand weet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Misschien staat hij na een paar wedstrijden wel in de basis. Wie zal het zeggen? Alles kan in het voetbal, dus vind ik het onzin om zaken van te voren uit te sluiten. Het is eigenlijk heel simpel: uiteindelijk geldt het recht van de sterkste.’
(feyenoord.nl nieuwsbrief)

ja krijg nou snel effe de ziekten
  zondag 29 januari 2006 @ 16:05:46 #299
128516 Fok_you
pi_34583132
2-2....
nac gaat het echt beter doen zo zonder Pierre
  zondag 29 januari 2006 @ 16:06:41 #300
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34583175
Leonardo gescoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')