Danny Buijs is een wijs man.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Buijs
Altijd al geweten dat Klaas Jan (Onderin het midden) iemand met het syndroom van down was.
Ah ja Ghana, leuk project..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat doet jou geloven dat we een team vol Afrikanen gaan creëren? Je weet zelf ook wel beter, gebeurd niet.
Jonge Ghanezen de gelegenheid geven om voetballer te worden en de armoede in hun land te ontvluchten. Negen van de tien keer zit er niks voor Feijenoord bij, maar wat dan nog. Dit is een mooi iniatief van Feijenoord. GKL heeft ook al een keer aangegeven dat Feijenoord niks betaald aan Ghana. Dat doet hij zelf, althans, dat dacht ik.
Mijn god wat ben jij een gigantisch kakteef zeg, ik hoop echt zo dat je voor die neuzen ga worden in verband met je onvrede over het feyenoord beleid ofzo.....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
Die boussaboun is toch echt de weg kwijt. Wat een malloot dat hij van de rechterkant afwil en dat hij anders wellicht vertrekt. Die jongen is al te slecht voor deze prachtige club en hij zou daarom alles moeten doen om daar te blijven ipv met dit soort lulkoek aankomen. Van mij mag hij ook per direct vertrekken Zijn vervangers staan toch al klaar met Vincken en Ceulaer. En met dit soort praatjes hoor je niet bij onze club, zeker niet als je een luie waardeloze voetballer bent.
Dat zeikwijf komt er niet in bij ons.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Mijn god wat ben jij een gigantisch kakteef zeg, ik hoop echt zo dat je voor die neuzen ga worden in verband met je onvrede over het feyenoord beleid ofzo.....
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeikwijf komt er niet in bij ons.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
..
Hij heeft gezegd dat hij zijn positie bij feyenoord maar eens moet gaan overdenken (=mogelijk vertrekken) als hij na de zomer met een mogelijk vertrek van kuyt+kalou niet de kans krijgt zich op een andere positie te bewijzen..... En een speler die niet goed genoeg is voor een team maar wel eisen gaat stellen vind ik persoonlijk ook niet je-van-het...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Boussabon zegt dat hij aan de zijkant minder presteert en dat hij hoopt dat de trainer hem een kans geeft. Daar is niets mis mee.
Niet ballenjongen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef Fok_you het volgende:
die andere positie zou dus centrumspits zijn....
Bron: vi.nlquote:Feyenoord en Spurs akkoord over Ghaly
27/1/2006 19:51
EXLCUSIEF - Feyenoord en Tottenham Hotspur zijn het eens over de transfervoorwaarden voor Hossam Ghaly. Maar voordat de Egyptenaar deze maand de overstap naar Londen maakt, moet hij zelf nog wel tot een akkoord komen met The Spurs én goedgekeurd worden.
Dat laatste zou wel eens een obstakel kunnen zijn. Ghaly kampt immers al enige tijd met een liesblessure. Door overbelasting zou hij nog vijf weken uitgeschakeld zijn. Zodoende lijkt hij niet in staat binnen afzienbare tijd een medische keuring met goed vervolg te kunnen doorstaan.
Bovendien is het ook nog maar de vraag of hij aan de strenge eisen kan voldoen voor een Britse werkvergunning. Voor de international geldt dat hij minstens 75 procent van de interlands van Egypte moet hebben gespeeld, en het is door tal van blessures nog maar de vraag of Ghaly aan die eis kan voldoen.
Ghaly was een van de spelers die deze winter van de technische leiding van Feyenoord te horen kregen, dat zij weg mochten. Zijn contract bij de Rotterdamse club loopt nog tot de zomer van 2007.
Ghaly is bezig aan zijn derde seizoen bij Feyenoord, waarvoor hij 49 competitieduels speelde en drie keer scoorde. Bovenal haalde hij zich geregeld de woede van zijn coaches op de hals door zijn vaak iets te frivole spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |