abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34521269
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Buijs

Altijd al geweten dat Klaas Jan (Onderin het midden) iemand met het syndroom van down was.
Danny Buijs is een wijs man.
Viper 4 life
pi_34522257
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:16 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat doet jou geloven dat we een team vol Afrikanen gaan creëren? Je weet zelf ook wel beter, gebeurd niet.

Jonge Ghanezen de gelegenheid geven om voetballer te worden en de armoede in hun land te ontvluchten. Negen van de tien keer zit er niks voor Feijenoord bij, maar wat dan nog. Dit is een mooi iniatief van Feijenoord. GKL heeft ook al een keer aangegeven dat Feijenoord niks betaald aan Ghana. Dat doet hij zelf, althans, dat dacht ik.
Ah ja Ghana, leuk project..
10 jaar geleden opgezet als dé kweekvijver van de toekomst, ondertussen heeft het niks opgebracht, en is het ineens een sociaal gebeuren ism Unicef..
Kost ons niet al teveel, al zou je kunnen stellen dat het geld wat daar door investeerders wordt gebruikt ook direct in de club had kunnen worden gestoken.

Maar voor de omgeving daar is het wel een enorme houvast.
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:33:57 #228
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_34525303
Die boussaboun is toch echt de weg kwijt. Wat een malloot dat hij van de rechterkant afwil en dat hij anders wellicht vertrekt. Die jongen is al te slecht voor deze prachtige club en hij zou daarom alles moeten doen om daar te blijven ipv met dit soort lulkoek aankomen. Van mij mag hij ook per direct vertrekken Zijn vervangers staan toch al klaar met Vincken en Ceulaer. En met dit soort praatjes hoor je niet bij onze club, zeker niet als je een luie waardeloze voetballer bent.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_34525714
Zoals ook elders gebeurd heb ik het er niet toe doende offtopic-gebeuren weggehaald.

Ontopic: Boussaboun heeft net zoals Yvette zegt niks te eisen, ik weet niet waat hij die praatjes vandaan haalt.
That's all folks!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:54:48 #230
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34525874
Hij is weer eens op zijn eigen continent en heeft praatjes. Schijnen Afrikanen wel vaker last van te hebben.
A.M.A.B
pi_34525908
Dat klopt ja, dan zien ze ineens alles anders.
That's all folks!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:09:46 #232
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34526306
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
Die boussaboun is toch echt de weg kwijt. Wat een malloot dat hij van de rechterkant afwil en dat hij anders wellicht vertrekt. Die jongen is al te slecht voor deze prachtige club en hij zou daarom alles moeten doen om daar te blijven ipv met dit soort lulkoek aankomen. Van mij mag hij ook per direct vertrekken Zijn vervangers staan toch al klaar met Vincken en Ceulaer. En met dit soort praatjes hoor je niet bij onze club, zeker niet als je een luie waardeloze voetballer bent.
Mijn god wat ben jij een gigantisch kakteef zeg, ik hoop echt zo dat je voor die neuzen ga worden in verband met je onvrede over het feyenoord beleid ofzo.....

Ik ben het met je eens dat hij niets te vertellen heeft, ik ben het met je eens dat hij het niveau niet aankan, ik ben het met je eens dat hij weg mag en er betere spelers klaar staan, maar je toon staat me absoluut niet aan, je klinkt al echt als een jood. En een paar posts geleden wist je nog te melden dat Vincken nog niets had bewezen en voorlopig maar naar RKC moet dus dit is ook best onzinnig...
daarbij vind ik hem niet lui (dat is dan ook wel het enige niet negatieve aan hem maargoed)
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:11:15 #233
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34526349
Hij is idd niet lui, hij probeert zijn manco's te compenseren met werklust (meestal).
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34526390
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Fok_you het volgende:

[..]

Mijn god wat ben jij een gigantisch kakteef zeg, ik hoop echt zo dat je voor die neuzen ga worden in verband met je onvrede over het feyenoord beleid ofzo.....
Dat zeikwijf komt er niet in bij ons.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:16:09 #235
128516 Fok_you
pi_34526470
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat zeikwijf komt er niet in bij ons.

een transfer naar PSV een optie? die hebben toch al de gewoonte om zeikertjes weg te proberen te kopen bij de concurrenten
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_34526703
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
..
Boussabon zegt dat hij aan de zijkant minder presteert en dat hij hoopt dat de trainer hem een kans geeft. Daar is niets mis mee.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:33:37 #237
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34526916
Heeft ie dat echt gezegd, dat ie misschien weggaat als hij niet van de rechterkant af gaat? Ik weet dat het niet z'n favo positie is, dat werd ook pas geleden nog gemeld door hem in een interview, maar ik heb nooit iets meegekregen over dat hij anders weg zou willen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:35:02 #238
128516 Fok_you
pi_34526960
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:25 schreef snabbi het volgende:

[..]

Boussabon zegt dat hij aan de zijkant minder presteert en dat hij hoopt dat de trainer hem een kans geeft. Daar is niets mis mee.
Hij heeft gezegd dat hij zijn positie bij feyenoord maar eens moet gaan overdenken (=mogelijk vertrekken) als hij na de zomer met een mogelijk vertrek van kuyt+kalou niet de kans krijgt zich op een andere positie te bewijzen..... En een speler die niet goed genoeg is voor een team maar wel eisen gaat stellen vind ik persoonlijk ook niet je-van-het...
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:35:25 #239
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34526974
Overigens zou ik best wel eens willen zien hoe hij het als centrale spits doet. Heb het nooit een slechte speler gevonden, alleen vond ik hem altijd 'net niet' goed genoeg voor de top. Maar op dat moment houd je er geen rekening mee wat hij doet met betere spelers om zich heen. Misschien scoort ie wel aan de lopende band als hij centraal staat. Wat mij betreft is het iig geen onmogelijk scenario.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:37:06 #240
128516 Fok_you
pi_34527033
die andere positie zou dus centrumspits zijn....
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:08:30 #241
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34528121
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef Fok_you het volgende:
die andere positie zou dus centrumspits zijn....
Niet ballenjongen?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_34528529
Ghaly naar de Spurs
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:20:16 #243
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34528582
Heb je ook nog iets van een artikel, of op z'n minst een bron?
pi_34528648
quote:
Feyenoord en Spurs akkoord over Ghaly

27/1/2006 19:51

EXLCUSIEF - Feyenoord en Tottenham Hotspur zijn het eens over de transfervoorwaarden voor Hossam Ghaly. Maar voordat de Egyptenaar deze maand de overstap naar Londen maakt, moet hij zelf nog wel tot een akkoord komen met The Spurs én goedgekeurd worden.
Dat laatste zou wel eens een obstakel kunnen zijn. Ghaly kampt immers al enige tijd met een liesblessure. Door overbelasting zou hij nog vijf weken uitgeschakeld zijn. Zodoende lijkt hij niet in staat binnen afzienbare tijd een medische keuring met goed vervolg te kunnen doorstaan.

Bovendien is het ook nog maar de vraag of hij aan de strenge eisen kan voldoen voor een Britse werkvergunning. Voor de international geldt dat hij minstens 75 procent van de interlands van Egypte moet hebben gespeeld, en het is door tal van blessures nog maar de vraag of Ghaly aan die eis kan voldoen.

Ghaly was een van de spelers die deze winter van de technische leiding van Feyenoord te horen kregen, dat zij weg mochten. Zijn contract bij de Rotterdamse club loopt nog tot de zomer van 2007.

Ghaly is bezig aan zijn derde seizoen bij Feyenoord, waarvoor hij 49 competitieduels speelde en drie keer scoorde. Bovenal haalde hij zich geregeld de woede van zijn coaches op de hals door zijn vaak iets te frivole spel.
Bron: vi.nl
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:27:03 #245
128516 Fok_you
pi_34528814
Hij haalt dus echt geen 75%
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:28:05 #246
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34528850
Goedzo, weg met die gast.
A.M.A.B
pi_34528961
Ik had niet gedacht dat dat zo snel zou gaan.
That's all folks!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:35:15 #248
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34529102
Ghaly vind ik een beetje een vage speler, ik vergeet hem eigenlijk altijd.

Ik zal hem iig niet missen. Hoeveel vangt Feyenoord voor hem? Of is dat niet bekend?
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:37:48 #249
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34529218
Denk een miljoen of vijf, zes?
A.M.A.B
pi_34529351
opgeruimd staat netjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: