www.vi.nlquote:
Wel dan?quote:
Binnen 6 weken volgt de uitspraakquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Is er al meer bekend rondom de zaak Kalou?
Dat "quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel dan?!
.
Flikker toch op man, leuke club hoor f'noord. Maar een beetje realisme is ook mooi meegenomen.
Je bent pas een mongool als je voor f'noord gaat spelen terwijl je flink kan verdienen in de EPL.
ze zien de bui al hangenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef hippo-clippo het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht voor 5 feb...raar
Ja, lachen man.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dolblij juist, zie je tochquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Cart_man jij ben dus niet blij met de terugkomst van Pi-Air?
Valt het op?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Cart_man jij ben dus niet blij met de terugkomst van Pi-Air?
Dat is ook mijn angst.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Cart_man het volgende:
Waardeloze aankoop, komt niets dan ellende van. Een extra spits is wel nodig, maar haal dan niet hem.
Is geen aankoop... gewoon aangetrokken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Valt het op?
Waardeloze aankoop, komt niets dan ellende van. Een extra spits is wel nodig, maar haal dan niet hem.
Niet alleen zijn karakter is verrot. Stelt voetballend niks voor tegenwoordig...quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat is ook mijn angst.
Op papier is Pi-Air de juiste man op deze plek, maar gezien zijn karakter.....
Daarom komt hij bij ons ook om ballen door te koppen, 2 spelers met zich mee te trekken en vrije trappen te nemenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet alleen zijn karakter is verrot. Stelt voetballend niks voor tegenwoordig...
Wacht nog maar even af voor je erover oordeelt. Pierre is een aanwinst voor Feyenoord.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet alleen zijn karakter is verrot. Stelt voetballend niks voor tegenwoordig...
Niet iedereen vond 17 april vorig jaar leuk om mee te maken. Angst voor hetzelfde als vorig jaar kan een reden zijn. Prijzen zijn ook vrij hoog. Zijn vooral kaarten van 49 euro.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef hippo-clippo het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht voor 5 feb...raar
Aanwinst of niet. Feijenoord had het nooit moeten doen na de affaire van 3 jaar geleden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wacht nog maar even af voor je erover oordeelt. Pierre is een aanwinst voor Feyenoord.
leeg uitvak dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet iedereen vond 17 april vorig jaar leuk om mee te maken. Angst voor hetzelfde als vorig jaar kan een reden zijn. Prijzen zijn ook vrij hoog. Zijn vooral kaarten van 49 euro.
Wil trouwens wel wat kaarten voor mijn amsterdamse vrienden hier regelen. Mooi vak, heel gezellig ook.![]()
Oh, ik tegen het uitvak aan. Geen idee of dat Z1 of Z4 is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gewoon interesse... Ik zit in Z4
Zit die op Z. Ik wil weten waar, whehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Cart, ken je eindelijk een keer meeten met Loek!
Dirk-Kuyt is naar mijn beste weten Loek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef Cart_man het volgende:
Zit die op Z. Ik wil weten waar, whehe.![]()
Ja. Best wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dirk-Kuyt is naar mijn beste weten Loek.Of zit ik er nu naast?
Volgens mij niet. Fok_you is loek, zie je toch gelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dirk-Kuyt is naar mijn beste weten Loek.Of zit ik er nu naast?
Geen idee of dat een gemis gaat worden.quote:Van Stee van Feyenoord naar Donetsk
Van onze verslaggever
ROTTERDAM - Tien jaar geleden was een dergelijke overstap ondenkbaar geweest, maar in de nieuwe financiële verhoudingen van het voetbal kan veel: hoofd opleidingen Henk van Stee verhuist van de Nederlandse topclub Feyenoord naar de kampioen van Oekraïne, Sjachtar Donetsk.
De nieuwe directeur opleidingen gaf eens een presentatie bij Sjachtar en raakte diep onder de indruk van de welstand. Sjachtar Donetsk had een prachtig jeugdcomplex, maar voorzitter Ahmetov vond dat het te ver van de stad lag. En dus liet hij een nieuw complex aanleggen, dat bijna is voltooid. Het kostte ruim 36 miljoen euro.
Bij Sjachtar is alles voorhanden: tien velden als biljartlakens, een hotel op het complex, binnenkort een hal met voetbalvelden op ware grootte, en straks een nieuw stadion. Ahmetov is rijk geworden in de olie-industrie en wil Chelsea-eigenaar Abramovitsj achterna, maar dan met een Oekraiense club.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Fok_you is loek, zie je toch gelijk.
Is hem wel, zeker weten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Loek is alweer een tijdje weg geloof ik. Laten we alsjeblieft niet meer woorden aan hem vuil maken.
Volgens mij is dat Alfred_J_Kwakje ofzoquote:
Ja, maar je houdt je er toch niet aan ofzo, toen ik daar zat (2 seizoenen geleden ofzo) gingen we gewoon elke wedstrijd ergens anders zittenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Links is Z4 rechts is Z1
Moreno.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Merino is Dirk-Kuyt, geloof ik.
Of hoe hij ook heette. Hij had dat fuck you kind als avatar.
Merino?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Merino is Dirk-Kuyt, geloof ik.
Of hoe hij ook heette. Hij had dat fuck you kind als avatar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |