heb video.google ook net ontdekt, is wel geinig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4399357375251231462&q=feyenoord
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wanneer Koeman vertrekt, wat van mij voorlopig nog niet hoeft, zie ik gewoon het liefst Mario Been als hoofdtrainer
Die wedstrijd was echt niet op 3 februari.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4399357375251231462&q=feyenoord
Zo leert hij dus ook op z'n 36ste nog bij.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Absoluut, plus dat hij dan zelf zijn eigen inbreng gaat overschatten.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Benieuwd voor hoelang.![]()
Denk dat ik rond 5 feb maar wegblijf hier.
Zelfkennis is ok.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Benieuwd voor hoelang.![]()
Denk dat ik rond 5 feb maar wegblijf hier.
Ik hoop voor hem dat het wat word bij Nacquote:AD: Leonardo per direct naar NAC
Het Algemeen Dagblad meldt dat de Braziliaan Leonardo met onmiddelijke ingang naar NAC vertrekt. Hij zal daar Pierre van Hooijdonk gaan vervangen. Vandaag zouden de details afgerond moeten worden. "Ik voel me heerlijk. Ik heb veel geld moeten inleveren. Maar dat is voor mij niet het belangrijkste. Ik ben topfit en ben zó blij dat ik weer kan voetballen." Net als Basto overigens meldt hij dat hij al een tijd niet meer speelt, omdat hij niet aan de eis wilde voldoen om zijn contract te verlengen.
Leuke club voor Kuijt, wij de centen en dan meteen Samaras halenquote:The Sun: Spurs in onderhandeling over Kuyt
Volgens het tabloid The Sun is Tottenham Hotspur bezig om Dirk Kuyt naar Londen te halen. De Engelse club van Martin Jol is al langer geinteresseerd in de aanvaller en zou nu de ogingen hebben opgeschroefd om Dirk Kuyt voor de club te strikken.
Jammer had het wel een leuke speler gevonden...quote:'Van der Leegte tekent vandaag bij VFL Wolfsburg'
De Telegraaf meldt dat Tommie van der Leegte vandaag een 2,5 jarig contract bij VFL Wolfsburg zal tekenen. Feyenoord is een van de geinteresseerde clubs voor de middenvelder, naar verluidt vooral doot Wim Jansen. De club werd echter nog niet concreet.
Gewoon verkopen en 3 miljoen beurenquote:Boussabon blij bij Feyenoord, maar wil wel van rechterkant af
Ali Boussabon laat in een interview met De Telegraaf vanuit Afrika weten zijn ploeggenoten bij Feyenoord te missen. Hij heeft het duidelijk enorm naar zijn zin. De spits juicht de komst van van Hooijdonk toe. "Ik denk dat de kans dat we aan het einde van het seizoen met de schaal op de Coolsingel staan, nóg groter is geworden. Ik heb daar al een paar keer over gedroomd en werd heel vrolijk wakker."
Tegelijkertijd wil hij als Kuyt en Kalou vertrekken wel een kans centraal in de spits. Daarover wil hij gaan praten met Erwin Koeman. "Ik wil weten hoe ik ervoor sta. Als hij mij na dit seizoen nog alleen als buitenspeler ziet, moet ik ondanks mijn nog drie jaar doorlopende contract eens heel goed nadenken, want dan haalt hij niet het beste uit me."
Mooi daar zijn we vanaf! Vangen we er trouwens ook nog geld voor?quote:Bruno Basto definitief naar St. Etienne
De Portugees Bruno Basto kwam vandaag tot een akkoord met St.Etienne. Hij onderging met goed gevolg een medische keuring en werkte direct ook al zijn eerste training af bij zijn nieuwe Franse ploeg. Mogelijk maakt hij zaterdag al zijn debuut voor St.Etienne. In Frankrijk speelde hij eerder voor Bordeaux.
Gezien het bedrag dat hij bij Man City kan verdienen denk ik niet dat ie naar f'noord wil.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leuke club voor Kuijt, wij de centen en dan meteen Samaras halen![]()
[..]
naar de sneeuw of aan de sneeuw?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef Luni het volgende:
Mensen, tot volgende week in de Kuip, ga effe een weekie naar de sneeuw.
Dat vind ik dan wel weer een gewaagde uitspraak...quote:Ondanks het magere aantal van elf wedstrijden in vier seizoenen is Leo zijn bravoure nog niet verloren. 'Een speler met mijn kwaliteiten hoeft zich niet meer te bewijzen. Dat moet ik alleen als ik naar Barcelona of Real Madrid zou gaan.'
Idd, maar niet als hij dit jaar gewoon zijn talent eens goed gaat gebruiken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een gewaagde uitspraak...
Zelfs dan nog..quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, maar niet als hij dit jaar gewoon zijn talent eens goed gaat gebruiken.
Breek je been.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef Luni het volgende:
Mensen, tot volgende week in de Kuip, ga effe een weekie naar de sneeuw.
Nee, het contract is ontbonden. Als zou hij verkassen naar Real Madrid, Feijenoord krijgt er geen cent voor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooi daar zijn we vanaf! Vangen we er trouwens ook nog geld voor?![]()
quote:"Ik heb daar al een paar keer over gedroomd en werd heel vrolijk wakker."
"quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien het bedrag dat hij bij Man City kan verdienen denk ik niet dat ie naar f'noord wil..
Sowieso hebben een hoop EPL clubs interesse in hem, waarom zou ie in godsnaam naar rotterdam willen?.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een gewaagde uitspraak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |