maar dat wil nog niet zeggen dat het nu fijn is.... ik weet ook wel dat het in ojmjakon tegen de -60 is, maar daarom heb ik het nu hier niet opeens lekker warm....quote:
en dan lekker op skool of werkenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:58 schreef Mobster273 het volgende:
* Mobster273 stemt voor 40 graden met lekker veel zon
Voor een elfstedentocht heb je meer aan 20 graden onder nul, fijne vrind.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:05 schreef T42 het volgende:
verhuis naar spanje zou ik zeggevan mij mag ut 20 grade over nul worde hoor wil weer een 11stede tochtje kijke
10 graden met zon is inderdaad hoogzomer voor Ierlandquote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef BoukeF het volgende:
ik zat afgelopen weekend in dublin,
een fijne 10 graden met veel zon,
een mooie zomerdag voor ierse begrippen,
kan nu toch ook, of het verstandig is is een tweedequote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef kippiej het volgende:
Ik wil godverdomme gewoon in een t shirt naar buiten, en 's nachts ook!!
De telegraafquote:Op maandag 23 januari 2006 09:55 schreef Razor21 het volgende:
Koude-inval in Nederland
door een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Een ouderwetse koude-inval lijkt ons land de komende tien dagen enerzijds winterpret en anderzijds het nodige ongemak te gaan opleveren.
Bron
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Geef mij dit maar :
[afbeelding]
Hoerige grafkou!@$!
En ik als roker mag zometeen buiten in mijn peuk opsteken.![]()
Laat het plz 30 graden worden Razor21 vind die kou niets![]()
Waarvoor wil jij 's nachts in je T-shirt naar buiten? Tevens je kan het gewoon doen, waarom niet?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef kippiej het volgende:
Kankerkou
Ik wil godverdomme gewoon in een t shirt naar buiten, en 's nachts ook!!
doe wat je niet laten kan!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef FB-aight het volgende:
ahh het is echt zo koud! grafkou! ik wil doodvriezen!
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:01 schreef Furious het volgende:
Mien peauten zijn er vanochtend afgevroren. Ik typ nu met mien wenkbrauwen.
Me too...laat maar komen die kou!!!! -20 I love itquote:Op maandag 23 januari 2006 10:26 schreef JohanV. het volgende:
Ik vind het wel lekker eigenlijk. lekker frisjes om wakker te worden.
Of moet ik nu zelf een topic openen.![]()
morgen afrijden voor de motor, dus daarna (mits geslaagd) mag het sneeuwen, hagelen en van alles erbij...quote:
Dat zou wel weer eens tijd worden. Was de laatste niet van 97?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |