maar dat wil nog niet zeggen dat het nu fijn is.... ik weet ook wel dat het in ojmjakon tegen de -60 is, maar daarom heb ik het nu hier niet opeens lekker warm....quote:
en dan lekker op skool of werkenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:58 schreef Mobster273 het volgende:
* Mobster273 stemt voor 40 graden met lekker veel zon
Voor een elfstedentocht heb je meer aan 20 graden onder nul, fijne vrind.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:05 schreef T42 het volgende:
verhuis naar spanje zou ik zeggevan mij mag ut 20 grade over nul worde hoor wil weer een 11stede tochtje kijke
10 graden met zon is inderdaad hoogzomer voor Ierlandquote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef BoukeF het volgende:
ik zat afgelopen weekend in dublin,
een fijne 10 graden met veel zon,
een mooie zomerdag voor ierse begrippen,
kan nu toch ook, of het verstandig is is een tweedequote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef kippiej het volgende:
Ik wil godverdomme gewoon in een t shirt naar buiten, en 's nachts ook!!
De telegraafquote:Op maandag 23 januari 2006 09:55 schreef Razor21 het volgende:
Koude-inval in Nederland
door een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Een ouderwetse koude-inval lijkt ons land de komende tien dagen enerzijds winterpret en anderzijds het nodige ongemak te gaan opleveren.
Bron
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Geef mij dit maar :
[afbeelding]
Hoerige grafkou!@$!
En ik als roker mag zometeen buiten in mijn peuk opsteken.![]()
Laat het plz 30 graden worden Razor21 vind die kou niets![]()
Waarvoor wil jij 's nachts in je T-shirt naar buiten? Tevens je kan het gewoon doen, waarom niet?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef kippiej het volgende:
Kankerkou
Ik wil godverdomme gewoon in een t shirt naar buiten, en 's nachts ook!!
doe wat je niet laten kan!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef FB-aight het volgende:
ahh het is echt zo koud! grafkou! ik wil doodvriezen!
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:01 schreef Furious het volgende:
Mien peauten zijn er vanochtend afgevroren. Ik typ nu met mien wenkbrauwen.
Me too...laat maar komen die kou!!!! -20 I love itquote:Op maandag 23 januari 2006 10:26 schreef JohanV. het volgende:
Ik vind het wel lekker eigenlijk. lekker frisjes om wakker te worden.
Of moet ik nu zelf een topic openen.![]()
morgen afrijden voor de motor, dus daarna (mits geslaagd) mag het sneeuwen, hagelen en van alles erbij...quote:
Dat zou wel weer eens tijd worden. Was de laatste niet van 97?quote:
Vraag ze of de kachel even aankan.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:30 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
teringggggg wat een kou!
ik zat te bibberen bij een sollicitatiegesprek :S
het is dan ook hele droge kou volgens de weermevrouw van RTLquote:Op maandag 23 januari 2006 10:27 schreef Rekkie het volgende:
Hier -9 vannacht en -8 toen ik weg reed en niet krabben
zet een kachel aanquote:
Die kankerkachel werkt niet meequote:
Kopquote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef iamredleader het volgende:
OK, wie kopt die kankerkachel even in?
Yep...... vandaar ook dat ik totaal geen problemen heb met deze koude omstandigheden.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is dan ook hele droge kou volgens de weermevrouw van RTL![]()
Munt. Koude, diepgevroren munt, onderin het slootje.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:37 schreef Pakspul het volgende:
Kop
Sollicitatie voor een pak rammel?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
stel oe niet zo an. Tis ja heerlijk woarm
haha mietje, als jij het nu al koud vindt ben je gewoon een slappeling en leg ik je met 1 pink in de knoopquote:
en herman dan??quote:Op maandag 23 januari 2006 10:01 schreef Furious het volgende:
Mien peauten zijn er vanochtend afgevroren. Ik typ nu met mien wenkbrauwen.
ben je vriend nie en ken wel eens wa verkeerde dinge aanslaanquote:Op maandag 23 januari 2006 10:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Voor een elfstedentocht heb je meer aan 20 graden onder nul, fijne vrind.
Is de n van je toetsebord kapot ofsow?![]()
joa, vin ie dat?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
stel oe niet zo an. Tis ja heerlijk woarm
nou veel plezier, ik zal aan je denken... brrr... als ik warm bij de kachel zit...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Heerlijk, over twee weekjes ook nog eens naar Litouwen, gevoels temp -30!
anders hebbe we van de zomer weer een imuggen plaagquote:Op maandag 23 januari 2006 10:23 schreef buzzer het volgende:
DIt is wel goed voor de natuur. Maar een weekje lijkt me wel lang genoeg. Volgens mij staan de ijsmeesters al weer handenwrjivend langs de bonkevaart
oja, nou laat het dan nog maar even vriezen dan...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef T42 het volgende:
[..]
anders hebbe we van de zomer weer een imuggen plaagof andere wezentjes
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:30 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dat zou wel weer eens tijd worden. Was de laatste niet van 97?
haha, ja of Nederland wordt eerste in de poule en daarom worden ze direct maar wereldkampioen, heerlijk toch dat Nederlandse oportunismequote:Op maandag 23 januari 2006 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het heeft één nachtje 5 graden gevroren en men heeft het alweer over de Elfstedentocht
Ik weet het ook nog goed! Lag ook in bed te kijken met mijn toenmalige meisje!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:02 schreef ForumGek het volgende:
[..]!
IK weet het nog, om 6/7uurmet z'n allen (lees 5, 3 kinderen + papa en mama) bij papa en mama in bed naar de start kijken!![]()
Dit jaar met dinnetje alleen inbed kijken hopelijk, is toch een vrije dag !![]()
Ik heb echt niets met sport, maar de elfstedentocht is toch de grote uitzondering wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het heeft één nachtje 5 graden gevroren en men heeft het alweer over de Elfstedentocht
Ik weet nog hoe het midden jaren 90 was, een van mijn docenten op de middelbare school deed toen mee, hij had het kruisje de dag erna meegenomen naar school. Wel een beetje opschepperig, maar toch, je moet respect hebben voor iemand die de hele elfstedentocht kan uitschaatsen.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
niet zo mouwen zeg.., ik sta ook buiten te roken maar met een beetje creatief zijn dus sjaal, muts en wanten is het al een stuk prettiger. en nu vergeet ik mijn lekkere warme thermo sokkenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:55 schreef Razor21 het volgende:
Koude-inval in Nederland
Hoerige grafkou!@$!
En ik als roker mag zometeen buiten in mijn peuk opsteken.![]()
Laat het plz 30 graden worden Razor21 vind die kou niets![]()
Hoe zit het nou, ben je nou thuis of op je werk? ik verveel me. Let op de tijd van de postquote:Op maandag 23 januari 2006 11:26 schreef dirkie001 het volgende:
1 nachtje gevroren en ik zit alweer thuis zonder werk... Mag niet meer aan de kabel gewerkt worden.
Ik was dus vanmorgen weer op tijd thuis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |