Ik zal het sterker vertellen, de buurtvaders zijn strafbaar als ze NIET ingrijpen. Het is de plicht van iedere burger om misdaad te bestrijden, zelf bij vandalisme hoor je in te grijpen. Je mag zelfs de daders vastbinden tot de politie komt.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:39 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Nou, eerder juridisch.
Het lijkt mij niet dat Marokkaanse buurtvaders gemachtigd zijn om in te grijpen bij verkrachting, het lijkt me dat ze dan gewoon de politie bellen.
Dunkt mij!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik zal het sterker vertellen, de buurtvaders zijn strafbaar als ze NIET ingrijpen. Het is de plicht van iedere burger om misdaad te bestrijden, zelf bij vandalisme hoor je in te grijpen. Je mag zelfs de daders vastbinden tot de politie komt.
Waarom zeg je dan eerst dat het niet mag?quote:
Ik bedoelde eigenlijk: zelfrechter spelen. De politie en justitie beslissen uiteindelijk wat er gebeurt.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan eerst dat het niet mag?
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef Hallulama het volgende:
Marokkanen pakken overlast zelf aan
AMSTERDAM Marokkaanse organisaties in Amsterdam gaan hun best doen overlast op straat door Marokkaanse jongeren terug te dringen. Dat zegden ze toe in een gesprek met burgemeester Cohen.
quote:
De Marokkaanse organisaties hadden zelf het initiatief genomen tot het gesprek.
Aanleiding is de toegenomen overlast in een aantal Amsterdamse buurten.
Maakt niet uit wie bij wie op de thee is geweest het klinkt weer als een partij ja knikken.quote:Burgemeester Cohen benadrukte na afloop de rol van de ouders: die moeten hun
kinderen beter in de gaten houden. Dat vinden de Marokkaanse organisaties ook,
maar daarnaast benadrukken ze dat hun kinderen onder meer door discriminatie
minder kansen hebben dan Nederlanders.
Als het even kan wel ja, dat scheelt ons een hoop centjes!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:59 schreef desiredbard het volgende:
live Job
[..]
Of krijgen duitse/belgische/nederlandse ouders ook de kans hun zwaar agresieve en criminele kind zelf aan te pakken?
Een deel van de Surinamers hadden zich ook misdragen en stonden vaak negatief in het nieuws of ben jij de jaren tachtig vergeten? Surinamers waren de zondebok van de jaren tachtig, in de jaren zeventig waren het de Molukkers.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:44 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af, waarom hebben Chinezen daar geen last van? Of Surinamers? Het is een feit dat een groot deel van de Marokkanen zich misdraagt, en dat is heel vervelend, niet in de laatste plaats voor mede-marokkanen die hierdoor automatisch ook in een slecht daglicht staan.
Feit blijft dat je een imago als groep opbouwd, en zolang ouders hun verantwoordelijkheden buiten het huis niet durven nemen voor het gedrag van hun kinderen zullen deze opgroeien onder de invloed van hun criminele landgenoten die ook geen opvoeding hebben gehad.
Ik ben het helemaal met je eens, maar zolang jongeren (en dan hoofdzakelijk allochtonen, dus niet alleen allochtonen) zich op een gangsta manier gedragen en rezzpecct willen geef ik ze weinig kans...... Ik ken tot mijn grote verdriet ook autochtone jongeren die zich op deze manier gedragenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:58 schreef Stratos het volgende:
[..]
Een deel van de Surinamers hadden zich ook misdragen en stonden vaak negatief in het nieuws of ben jij de jaren tachtig vergeten? Surinamers waren de zondebok van de jaren tachtig, in de jaren zeventig waren het de Molukkers.
Een groot deel van de Marokkanen misdraagt zich betwijfel ik. Het zou ook goed zijn dat ook autochtonen hun eigen fouten erkennen en wat gaan doen aan hun vooroordelen. Biedt de goede allochtonen die wel wat willen doen in dit maatschappij ook wat. Biedt ze banen en stages dan zit een deel niet op een uitkering, zijn ze niet geneigd de slechte pad op te gaan, hebben ze dan weinig neiging op een afkeer van de westerse samenleving en zal de criminaliteit juist flink dalen onder minderheden.
It takes two too tango! Divided we fall, united we stand!
Helemaal mee eens. En ik spreek ook uit eigen ervaring.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het tij wel weer zal keren. Ik ben zelf een buitenlander, en door mijn joodse uiterlijk zie ik er nogal...ehm...mediterraans uit, voor sommigen. Mijn Nederlands is vrij goed, ik heb een zeer goede baan, maar toch word ik vaak niet voor vol aangezien. Hypotheekverstrekkers twijfelen, deurlieden van grote danstenten weigeren me nogal eens, ik ben al vijfmaal om mijn identificatiebewijs gevraagd *mijn blonde vriendin nog nooit.)
Dat was bijvoorbeeld in Londen, New York en Madrid wel anders. Daar is men niet zo antisemtisch als hier (en met anti-semitisch bedoel ik niet alleen anti-joods, maar ook anti-arabieren).
Ik weet niet hoe lang ik het volhoud. Veel mensen die hier goed zijn geintegreerd, zoals dokters en advocaten en ondernemers, houden dat klimaat niet lang vol. Ik ken veel joden en marokkanen en zuid-amerikanen die hierdoor weg willen uit Nederland.
Omdat de goeden vertrekken, en de roote appels blijven, zullen de Nederlanders hopelijk vanzelf inzien wat ze mislopen.
Portugal moest Spinoza afstaan aan Nederland, en Duitsland Einstein aan de VS, daar hebben ze nu nog spijt van.
Ja? Ook een tweederangsimportburger?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef Stratos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ik spreek ook uit eigen ervaring.
Pappen en nathouden in plaats van daadkrachtig ingrijpenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:57 schreef SCH het volgende:
Klasse van Cohen hoe hij dat gisteren weer heeft aangepakt. Door al het rechtse gedram heen gewoon een eigen koers vasthouden en de tactiek van de lange adem beproeven.
Op termijn zal dit de enige juiste manier blijken te zijn.
Hoe ziej ij daadkrachtig ingrijpen dan voor je ten overstaan van die hier aangehaalde problematiek, dat wil zeggen, kleine overlast, beetje rondhangen op straat?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:23 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Pappen en nathouden in plaats van daadkrachtig ingrijpen
Ach, het is maar welke woorden je wil gebruiken.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:23 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Pappen en nathouden in plaats van daadkrachtig ingrijpen
idem voor het pappen en nathouden hequote:Op maandag 23 januari 2006 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, het is maar welke woorden je wil gebruiken.
Uiteindelijk gaat het om het resultaat en dat zogenaamde daakrachtige ge-ingrijp is vooralsnog vooral een wassen neus met tegenovergestelde effecten.
Nee, dat denk ik niet. Je kan neit verwachten dat dit heel snel tot resultaten leidt.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
idem voor het pappen en nathouden he![]()
Cohen is een hoop geblaat en weinig wol.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Je kan neit verwachten dat dit heel snel tot resultaten leidt.
Ik denk ook niet dat het terecht is om te zeggen dat pappen en nathouden het beleid is dat bv. Cohen voorstaat.
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Cohen is een hoop geblaat en weinig wol.
Cohen is toch degene die het beleid dat verdonk nu uitvoert op papier gezet heeft he?
Die geslaagde theeleut die de mislukte burgemeester van Amsterdam is ...
Degene die het "graag bij elkaar heeft" maar "ze niet allemaal op een rijtje heeft",
Die PVDA mislukkeling he?
Nieuw topic in KLBquote:Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het tij wel weer zal keren. Ik ben zelf een buitenlander, en door mijn joodse uiterlijk zie ik er nogal...ehm...mediterraans uit, voor sommigen. Mijn Nederlands is vrij goed, ik heb een zeer goede baan, maar toch word ik vaak niet voor vol aangezien. Hypotheekverstrekkers twijfelen, deurlieden van grote danstenten weigeren me nogal eens, ik ben al vijfmaal om mijn identificatiebewijs gevraagd *mijn blonde vriendin nog nooit.)
Eh...wat?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:40 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nieuw topic in KLB
Klein IQ minder vaak geweigerd dan Grote Neus!
Sorry het moest gewoon ik kon me niet inhouden
nou ja niet snel tot resultaten leidt?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Je kan neit verwachten dat dit heel snel tot resultaten leidt.
Ik denk ook niet dat het terecht is om te zeggen dat pappen en nathouden het beleid is dat bv. Cohen voorstaat.
met de maat is vol zeggen, ben je er ook niet. Denk je dat Cohen de maat niet vol vindt?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:43 schreef Elgigante het volgende:
Cohen is de man van de dialoog en de overgenuanceerde uitspraken, dat is imo niet verkeerd, maar deel ik eerder in bij pappen en nathouden dan bij "nu is de maat vol'.
OK Joods Uiterlijk.... grote Neus....Blond..... Laag IQquote:
Ik snap het nog steeds niet, moet ik er een topic over openen in de klaagbaak?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
OK Joods Uiterlijk.... grote Neus....Blond..... Laag IQ
Ok Toegeven hij was flauw
Bij de maat is vol, zet je je vuist op tafel, delegeer je je taken als burgemeester en geeft de mensen verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
met de maat is vol zeggen, ben je er ook niet. Denk je dat Cohen de maat niet vol vindt?
Er is geen andere manier dan die van Cohen als je een leefbare samenleving wilt houden, dat zul je onder ogen moeten zien.
Nee gewoon zwartgallige humor.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:47 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, moet ik er een topic over openen in de klaagbaak?
Is goed, hoor.
Ik draag geen keppeltje, want ik ben niet gelovig.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee gewoon zwartgallige humor.
(Ik wou je effen pesten met het feit dat jij meer geweigerd word dan je vriendin, ...je kunt natuurlijk voor de michael Jackson optie gaan)
Maar ik durf te wedden dat als jij een "joods" uiterlijk hebt, en je zou een keppeltje dragen in het openbaar (Waar ik persoonlijk net zo op tegen ben als hoofddoekjes maar ..) je niet bij een nachtclub geweigert zal worden, tenzij Greta Duisenberg aan de deur staat.
Nederlanders zijn namelijk niet antisemitisch tegen Joden en 80% van de bevolking denkt nog steeds dat anti-Zionist gelijk staat aan Nazisme (De andere 20% zit in Greta's praatgroepje)
Dat verschilt niet veel met hier in Nederland dus?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:33 schreef Idiosincrasico het volgende:
Ik ben meerdere malen in Noord-Afrika geweest en denk zodoende wel een redelijk beeld te hebben van de achtergrond van deze mensen. Ook in het land van herkomst zijn genoeg problemen. De kerels daar vreten zichtbaar bijna niets uit en de vrouwen doen het werk, kinderen moeten verplicht tot hun 16e naar school en volgen daarna zelden een vervolgopleiding. Mensen die in dat soort landen al kansarm zijn kunnen simpelweg niet normaal functioneren in een westerse samenleving.
censuur is natuurlijk verkeerd, maar nieuws programma's zouden naar objectiviteit moeten streven, door het op een rechtse of linkse manier te brengen, krijg je nou eenmaal ergernissen en haat. of wou je zeggen dat de media niet heel gretig insprong/inspringt op de problemen rondom allochtonen?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:36 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Haha een soort ministerie van informatie? Als er een ding dodelijk is voor vrije nieuwsgaring zijn het wel zulk soort organisaties. Binnen vier jaar is er dan censuur en nog maar 1 visie. Wen er maar aan dat de Nederlandse media na jaren gedomineerd te zijn door een linkse visie nu zo waar ietwat gedifferentieerd lijkt te zijn en zowel rechts als links een spreekbuis hebben gekregen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Iblardi het volgende:
Gia, hoe verwacht je je ooit als volwaardig Nederlander te gaan voelen, als je ofwel wordt doodgeknuffeld en niets fout kan doen, ofwel álles fout doet dat je maar fout kunt doen, zie wokken met een gasfles?
Dan ben je nooit een individu, maar altijd onderdeel van een ethnische groep.
Is het weleens bij je opgekomen dat we net mensen zijn? Soms klootzakken, soms altruistisch, soms lief, soms stout?
Nederland veroorzaakt bij zichzelf een groot probleem, op deze manier. De fout is niet dat die mensen bleven, maar dat je als gemeenschap nooit duidelijke eisen hebt gesteld.
In Amerika is het duidelijk: als je de taal spreekt en werkt, dan hoor je er (in meer of mindere mate) bij.
Ik krijg bijna de indruk dat je er hier nooit bijhoort, wat je ook doet.
Ah maar dat is eigenlijk wat met de gehel maatschappij fout zit.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Iblardi het volgende:
Gia, hoe verwacht je je ooit als volwaardig Nederlander te gaan voelen, als je ofwel wordt doodgeknuffeld en niets fout kan doen, ofwel álles fout doet dat je maar fout kunt doen, zie wokken met een gasfles?
Dan ben je nooit een individu, maar altijd onderdeel van een ethnische groep.
Vaak zijn het klootzakken, iedereen is een klootzak, maar er lopen ook wat goede tussen.quote:Is het weleens bij je opgekomen dat we net mensen zijn? Soms klootzakken, soms altruistisch, soms lief, soms stout?
Praten waar gedaan moest worden, zwijgenwaar gepraat/uitgelegd had moeten worden.quote:Nederland veroorzaakt bij zichzelf een groot probleem, op deze manier. De fout is niet dat die mensen bleven, maar dat je als gemeenschap nooit duidelijke eisen hebt gesteld.
Slecht voorbeeld maar het idee is duidelijk en dat ben ik met je eensquote:In Amerika is het duidelijk: als je de taal spreekt en werkt, dan hoor je er (in meer of mindere mate) bij.
Waarom wil je in Godsnaam ergens bijhorenquote:Ik krijg bijna de indruk dat je er hier nooit bijhoort, wat je ook doet.
ik denk niet dat het deportatie gaat, maar er heerst meer het gevoel van eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef el_hombre het volgende:
Ik vraag me toch af wat de mensen die negatief tegen deze uitspraak van de Marrokaanse gemeenschap staan als een betere oplossing zien?
Deportatie gaat nooit lukken, aangezien dat tegen elk mensenrechtenverdrag ingaat, en Marroko echt niet onze criminelen gaat accepteren.
Alle allochtonen in een boot zetten en die midden in de Noordzee laten zinken ofzo?
wanneer komt er nou een Nederlandse aanpak tegen de de drugssmokkel en hasjgebruik ?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:23 schreef DaveM het volgende:
Het zou tijd worden na 38794 straatroven, gevalletjes buurtterreur, aanrandingen en misbruik van naieve 13-jarige meisjes.
jij slaat natuurlijk weer door naar de andere kant, klagen dat nederlanders met het beschuldigende vingertje naar allochtonen wijzen, maar jij doet exact hetzelfde, alle criminaliteit is fout, ongeacht achtergrond van de daderquote:Op maandag 23 januari 2006 17:10 schreef Meki het volgende:
[..]
wanneer komt er nou een Nederlandse aanpak tegen de de drugssmokkel en hasjgebruik ?
wanneer komt er nou eens actie tegen de tokkies![]()
wanneer komt er nou eens actie tegen de Nederlandse racisme
wanneer komt er nou eens actie tegen de pedofielen
wanneer komt er nou eens actie tegen de maffiabazen![]()
etc. etc.
maar nee daar hoor je niemand klagen erover![]()
ik reageer enkel op Davem die alleen kijkt naar Allochtoonse kant. maar die zijn ogen dicht houdt voor andere criminaliteit. het is aan hem gericht.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:12 schreef Baleog het volgende:
[..]
jij slaat natuurlijk weer door naar de andere kant, klagen dat nederlanders met het beschuldigende vingertje naar allochtonen wijzen, maar jij doet exact hetzelfde, alle criminaliteit is fout, ongeacht achtergrond van de dader
Ik vind het fijn voor je dat je er zo snel overheen bent gekomen maar dat geld natuurlijk niet voor de meeste mensen zover ik weet.quote:Op maandag 23 januari 2006 05:30 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik ben al ver over de twintig en heb al twee overvallen van Marokkaanse groepjes meegemaakt, inclusief als gevolg blauwe ogen (en een periode van drie weken waar ik werkelijk zeer paranoïde ben geworden door een van die overvallen).
Maar ik leef nog steeds, en meer nog, ik ben nog anti-racistischer geworden dan ik al was. Nu jij weer, sukkel.
En ik vind dus wel degelijk dat een witteboordcrimineel de maatschappij als geheel veel meer schade toebrengt.
Een straatboef brengt alleen schade toe aan een wijk of een buurt, niet aan een hele maatschappij.
(Tenzij hij een professionele overvaller wordt...)
dat snap ik, als ik als groepering met de nek word aangekeken zou ik ook niet blij zijn, maarja als jij op dezelfde manier reageert wek je alleen maar ergernis op bij die kortzichtige mensen, en dat helpt de situatie nou ook niet, toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef Meki het volgende:
[..]
ik reageer enkel op Davem die alleen kijkt naar Allochtoonse kant. maar die zijn ogen dicht houdt voor andere criminaliteit. het is aan hem gericht.
Natuurlijk weet ik dat alle criminaliteit verkeerd zijn maar mensen denken anders als het Marokkanen zijn.![]()
Alks we op orde van belangrijkheid gaan:quote:Op maandag 23 januari 2006 17:10 schreef Meki het volgende:
[..]
wanneer komt er nou een Nederlandse aanpak tegen de de drugssmokkel en hasjgebruik ?
wanneer komt er nou eens actie tegen de tokkies![]()
wanneer komt er nou eens actie tegen de Nederlandse racisme
wanneer komt er nou eens actie tegen de pedofielen
wanneer komt er nou eens actie tegen de maffiabazen![]()
etc. etc.
maar nee daar hoor je niemand klagen erover![]()
dank je voor het bewijzen van mijn puntquote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Alks we op orde van belangrijkheid gaan:
Wanneer komt er ne eens actie tegen kutmarrokanen
Wanneer komt er nu eens actie tegen Tokkies en kampbewoners en asiocial; tuig
Tegen Pedofielen en maffiabazen wordt al actie ondernomen
En van hashhandel raken grotendeels af alks we de kutmarokkanen en tokkies aangepakt hebben
Klopt, maar vind je het nou zó gek dat er met argusogen ernaar wordt gekeken? M.i. heeft de Marokkaanse gemeenschap het zelf te ver laten komen. Nu wordt verwacht dat iedereen orakelend tegenover deze plannen staat. Tot nu heeft men deccenia lang alles maar dan ook alles gedaan om het integratieproces goed te laten verlopen. Heeft het enige zoden aan de dijk gezet? Wees eens eerlijk en bedonder jezelf niet. Ik heb mijn twijfels maar de toekomst zal het uitwijzen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef Baleog het volgende:
[..]
ik denk niet dat het deportatie gaat, maar er heerst meer het gevoel van eerst zien dan geloven
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Alks we op orde van belangrijkheid gaan:
Wanneer komt er ne eens actie tegen kutmarrokanen
Wanneer komt er nu eens actie tegen Tokkies en kampbewoners en asiocial; tuig
Tegen Pedofielen en maffiabazen wordt al actie ondernomen
En van hashhandel raken grotendeels af alks we de kutmarokkanen en tokkies aangepakt hebben
dachten maar alle Nederlanders maar zoquote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Baleog het volgende:
[..]
dat snap ik, als ik als groepering met de nek word aangekeken zou ik ook niet blij zijn, maarja als jij op dezelfde manier reageert wek je alleen maar ergernis op bij die kortzichtige mensen, en dat helpt de situatie nou ook niet, toch?
iederen in nederland is er een ster in om naar hunnie te wijzen, maar concrete oplossingen om er samen uit te komen (en dus ook niet alleen maar eeuwig debatteren) worden niet gezocht
ik heb ook mijn twijfels over de uitwerking van dit plan, maarja we zijn immers allen nederlander in dit land, dus is het ook ons probleem, niet alleen van " hunnie "quote:Op maandag 23 januari 2006 17:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, maar vind je het nou zó gek dat er met argusogen ernaar wordt gekeken? M.i. heeft de Marokkaanse gemeenschap het zelf te ver laten komen. Nu wordt verwacht dat iedereen orakelend tegenover deze plannen staat. Tot nu heeft men deccenia lang alles maar dan ook alles gedaan om het integratieproces goed te laten verlopen. Heeft het enige zoden aan de dijk gezet? Wees eens eerlijk en bedonder jezelf niet. Ik heb mijn twijfels maar de toekomst zal het uitwijzen.
misschien moet ik toch maar de politiek in gaanquote:Op maandag 23 januari 2006 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
dachten maar alle Nederlanders maar zo![]()
Meki wat ik bedoel er is een hoop mis en er wordt een hoop media aandacht aan gegeven.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
dat gebeurt nu . maar ja dat is zeker weer niet waar he
jij gooit je ogen dicht bij Nederlandse criminaliteit en problemen maar als het over Marokkanen gaat sta je als kippen bij. volgens jou zijn alle problemen die er nu in Nederland zijn allen door Marokkanen gepleegd![]()
de hele Nederlandse strafstelsel is een grote bullshit . mensen plegen nog een misdaad om in de warme luxe gevangenis te komenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Meki wat ik bedoel er is een hoop mis en er wordt een hoop media aandacht aan gegeven.
Tuig als in de diamantbuurt, en de tokkies daar moet je gewoon met een knuppel overheen.
Wie niet horen wil , naar de nederlandse wet moet maar voelen.
Maar we hebben jarenlang een knuffel en luisteren naar politiek gehad
De meeste gore crimineel had een moeilijke jeugd en kreeg tbs met zeiltochtjes
Mensen werden/worden vrijgesproke om de meest achterlijke vormsel fouten en opsporings methodes,
Iedere gesjeesde posbopde kan zich tegenwordig agent noemen dus afgezien dat ze geen respect krijgen..... er zijn er maar weinig die het verdienen.
En deze gesjeesde postbodes moeten bonnequota's halen/belasting innen ipv criminelenvangen......het is toch helemaal te gek voor woorden
afkomst is in deze alleen relevant om er de tbs op af te stemmen, niet om onderscheid te maken tussen de criminelenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef Meki het volgende:
[..]
de hele Nederlandse strafstelsel is een grote bullshit . mensen plegen nog een misdaad om in de warme luxe gevangenis te komen
alle zwervers doen dit ze willen graag in de gevangenis
eten wordt verzorgd, je mag spelen , muziek luisteren etc.
en als ze eruit zijn doen ze het nog een keer
ik snap wat je bedoelt alleen ik vind niet dat we naar de afkomst moeten kijken. natuurlijk is dat revelant maar zo ga je meer vooroordelen en dat is niet goed
De vraag is in hoeverre je de pers moet verbieden het nieuws te brengen zoals zij dat zelf willen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:39 schreef Baleog het volgende:
[..]
afkomst is in deze alleen relevant om er de tbs op af te stemmen, niet om onderscheid te maken tussen de criminelen
dat is zeker waar, voorzichtigheid is geboden, het kan al gauw censuur worden, iets waar ik absoluut op tegen ben.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre je de pers moet verbieden het nieuws te brengen zoals zij dat zelf willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |