ik sloeg even een maandje over iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:15 schreef snoopy het volgende:
nee joh, jij loopt wel op de zaken vooruit! 5 weken nu.
Ja, natuurlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:39 schreef dutchie het volgende:
Iciclehèhè
Wat een opluchting dat ze nu wel gelukt zijn. Ga je ons je beebje nog showen?
Snoop! Gefeliciteerd! Wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef snoopy het volgende:
Wij verwachten een nieuw snoepje op 25 september 2006!
Vorige week was ik erg moe, maar nu gaat het prima. Meer plassen, dat wel, koude handen en voeten (meer dan anders) en wat gerommel in mijn buik. Heel soms een beetje een week gevoel in mijn maag in de ochtend, maar dat gaat ook snel weer over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:10 schreef PM-girl het volgende:
Wat merken de andere nieuwe zwangeren voor verschijnselen? Ik, nu ik het weet, merk een paar kleine dingen.
Zo moet ik veel plassen, meer dan normaal als ik water en thee drink. Ik voel vanalles in mijn buik en soms een gemene steek in de borst. En jullie?
Ik geloof het wel, maar het dringt nog niet erg door. Pas bij een echo of harttonen denk ik....quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:29 schreef Martineke het volgende:
geloof je het nu dan echt Linda dat je echt zwanger bent?(ik heb er de 1e x ook 3 tegen aangegooid toen, en deze keer 2 en nog moeders voor moeders erbij)
Niks mini-Morris, van Morris is er maar 1quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:22 schreef DaanBanaantje het volgende:
Snoopy, ook hier een jompel voor jou, man, Morris en mini-morris
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:11 schreef Loena-tik- het volgende:
Niks mini-Morris, van Morris is er maar 1![]()
Ja goede grapquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:40 schreef Sjeen het volgende:
Lb, waar ben je... toch niet stiekem ook een tweede aan het maken, hoop ik![]()
ach.. ze snappen vast wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:11 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Niks mini-Morris, van Morris is er maar 1![]()
Oh tuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:18 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het natuurlijk lief!
![]()
![]()
Net zo'n leuk kindje als Morris.. beter?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh tuurlijkWas niet kattig bedoeld ofzo
al klonk het misschien wel zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |