Ik lach helemaal dubbel man. Downloaden die hap!quote:
Ja, dat weet ik. Maar dat boeit mij niet echt. Dat bedoel ik dan weerquote:Op zondag 22 januari 2006 23:20 schreef Yildiz het volgende:
Ik bedoel, de gebruiker moet het filmpje downloaden voordat ie kan kijken.
Das het nadeel.
Maar ik zal wel te gaar zijn om wat te begrijpen.
Waar zou je naartoe gaan? Station Den Haag CS ?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:22 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb heeeel hard vakantie nodig.
Nu al.
Ge-ni-aal!!! En dan dat commentaar van die reporterquote:Op zondag 22 januari 2006 23:25 schreef MrX1982 het volgende:
Filmpje is inderdaad wel geinig. Die blik van Raffael![]()
.
Volgens mij lacht die reporter zelf ook of is dat iemand andersquote:Op zondag 22 januari 2006 23:26 schreef Tafkahs het volgende:
Ge-ni-aal!!! En dan dat commentaar van die reporter![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij lacht die reporter zelf ook of is dat iemand anders.
Jammer, je hebt nog steeds mijn respect daarvoor. Dat je het weet. Ook als je daardoor even op vakantie moetquote:Op zondag 22 januari 2006 23:28 schreef Yildiz het volgende:
Ik wil / kan het daar niet echt over hebben, Tafkahs.
Hij zou z'n vrouw eens moeten meenemen naar een voetbalwedstrijd, dan kan zij het oplossenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Rafael zou die reporter een paar tikken moeten geven![]()
.
Het waren van die jongetjes ook nogquote:Op zondag 22 januari 2006 23:30 schreef RichardQuest het volgende:
Wat gaat 'ie doen, tegen zeven man? Paar tikken geven![]()
Dat is de kat op het spek binden.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:30 schreef Tafkahs het volgende:
Hij zou z'n vrouw eens moeten meenemen naar een voetbalwedstrijd, dan kan zij het oplossen![]()
Onzin, wat jij nodig hebt, is een banquote:Op zondag 22 januari 2006 23:30 schreef Yildiz het volgende:
En qua vakantie, mij boeit het niet veel, als ik maar aan niks hoeft te denken, niks bij me hoeft te hebben, niks hoeft te doen.
Gewoon niks.
Geen pasje bij je dragen, geen nummers of andere administratieve zooi uit je hoofd moeten weten, geen verplichtingen, geen kleine dingen die je moet doen die bij elkaar heel veel zijn. Gewoon. Niks.
Oja, en zon.
Hij zei wel debiel tegen die ventjesquote:Op zondag 22 januari 2006 23:30 schreef RichardQuest het volgende:
Wat gaat 'ie doen, tegen zeven man? Paar tikken geven![]()
Dan ga ik lurken.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Onzin, wat jij nodig hebt, is een ban
Beschermde getuigenprogramma?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:30 schreef Yildiz het volgende:
En qua vakantie, mij boeit het niet veel, als ik maar aan niks hoeft te denken, niks bij me hoeft te hebben, niks hoeft te doen.
Gewoon niks.
Geen pasje bij je dragen, geen nummers of andere administratieve zooi uit je hoofd moeten weten, geen verplichtingen, geen kleine dingen die je moet doen die bij elkaar heel veel zijn. Gewoon. Niks.
Oja, en zon.
Da's toch ook een soort vakantie, of niet soms?quote:
Nadat ik pas weer National Geographic keek, vond ik wel dat Nederland eigenlijk een heel mooi land is. Geen duizendpoten van 15 cm lang, geen vogelspinnen in het rond, geen ratten van 50 cm lang, geen slangen, shitmuggen....quote:Op zondag 22 januari 2006 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beschermde getuigenprogramma?
Ergens in Zuid-Amerika ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |