Wheheh de zaak is hier een beetje ge-escaleerd ook
![]()
.
Maar ik kan wel ff een klein tripreportje maken hoor
![]()
.
Het begon dus rond een uur of 8. Toen had ik me 1e theetje gezet. Dit was ook het kopje, waarvan de inhoud over me klote was gevallen
![]()
. Gelukkig was de helft ofzo er maar uit en kon ik de andere helft opdrinken. Kort daarna, ik schat een uurtje of 20:10, kwam die vriend naar mij toe. We gingen ff een blowtje roken, en die AMO remmers icm wiet hadden wel een grappig effect. Het leek allemaal net wat grappiger te zijn.
Nadat we de blow hadden opgerookt, gingen we naar me huis om daar ff te xboxen. Dat hebben we gedaan tot een uurtje of 11 en toen ging die naar huis omdat hij de volgende dag moest werken. Mijn ouders waren inmiddels ook al naar bed dus ik had het huis voor me eigen. Hier heb ik meteen gebruik van gemaakt door de waterkoker te confiskeren en mee te smokkelen naar mijn kamer. Toen heb ik een vrij sterk kopje thee getrokken. Ik denk dat er wel 30 gram van dat spul inzat. Na deze thee voelde ik me lichtelijk high en was wel tevreden met het effect van de thee. Toen heb ik nog een kopje gezet en heb ik me paddo's tevoorschijn gehaald. De paddo's heb ik opgegeten en zo nu en dan nam ik een slok thee. Natuurlijk had ik het zo uitgekiend dat de paddo's en de thee tegelijkertijd op zouden gaan
![]()
.
Nadat ik dit achter de rug had, zat ik voor de computer te bedenken wat ik zou gaan doen. Ik wou gaan xboxen maar kwist niet wat ik zou spelen. Ik besloot om DOA: Ultimate te spelen, maar dan disc 1
![]()
. Voor de outsiders: Disc 1 is de eerste DOA die is uitgebracht. Dit was geloof ik nog op de sega, dus je kan begrijpen hoe de graphics waren
![]()
. Dit begon me al snel te irriteren dus ik legde de controller naast me neer. Ik lag zelf in me bed
![]()
. Op een gegeven moment trokken die bewegende poppetjes op de tv mijn aandacht. Ik zat er naar te kijken. Ik heb geloof ik een stuk of 30 keer achter mekaar dat intro-filmpje gezien.
Gek genoeg kon ik me er niet aan ergeren, en verveelde ik me ook niet
![]()
. Dat was het moment waarop ik dacht: Waarschijnlijk zijn die dingen nu ingeslagen
![]()
. Ik bleef nog ff ligggen en keek om me heen. 0:30 stond er op de klok. Ik zat er aan te denken om die fles bacardi open te maken omdat het tog nog tegenviel. Ik besloot uiteindelijk tog om tot 1 uur te wachten. Want mss was het niet helemaal ingeslagen. Ik bleef maar naar die vechtende poppetjes kijken en gek genoeg vermaakte ik me ook nog
![]()
. Daarna werd me aandacht getrokken door de stereo-toren. Ik vroeg me af waarom die lichtjes mij nooit waren opgevallen. Ik wist dat ze er waren maar het viel niet op. Ik dacht dat het opviel doordat het helemaal donker was in mijn kamer.
Op dat moment kwam er een lichtflits uit de tv, en begonnen de mannetjes weer te vechten. Het level, waarin ze vochten, was vrij licht, met als gevolg dat er redelijk wat licht op mijn bed viel. Ik keek naar mijn deken. Er zaten kreukels in. Ik staarde naar de kreukels, en die begonnen opeens te bewegen
![]()
. Het leek net stromend water. Dat was wel zeker vet om te zien, dus ik bleef er naar kijken. Mijn deken zag er ook mooier uit als in de werkelijkheid en dat vond ik ook wel apart.
Na de intro inmiddels iets van 70x gezien te hebben besloot ik om ff een peuk te roken. Ik stond op en besefte dat het wel redelijk koud was in me kamer. Ik zocht een vest, maar die kon ik niet vinden. Toen pakte ik een aansteker en liep de tuin in. Ik stond in de tuin en dacht van: Tja had tog beter een vest kunnen pakken. Dus ik liep weer naar binnen en pakte me jas maar. Ik stak me peuk op en keek een beetje in het rond. Hoe meer ik van die peuk rookte, hoe leiper alles werd. In het begin was er nix aan de hand.
Toen de peuk op de helft was, leek het alsof de peuk geen geheel was. Alsof het allemaal losse dingen waren. Ik zag de peuk wel zoals altijd, maar tog leek het anders, echt heel wazig. Als ik een hijs nam, en die peuk naar me mond bracht leek het alsof hij naar een zwart gat ging ofzo
![]()
Toen keek ik naar boven. Ik weet niet wat me bezielde, maar het leek net of ik door verschillende werelden kon lopen. Als ik stap naar voren zette, leek het zo anders, als dat ik bijvoorbeeld een stap naar rechts zette. Toen keek ik naar een plant, en die was ook al aan het bewegen. Er kwamen zelfs telkens bloemetjes bij. Dit was ook vrij apart om te zien. Toen de peuk op was ging ik naar binnen.
Er kwamen heel veel vragen in mij op. Dat was heel gaaf. Ik begon me van alles af te vragen. Gek genoeg had ik ook overal een logisch antwoord op. Op een gegeven moment werd het alleen wel een beetje irritant omdat er maar vragen bleven komen. Dit was rond 2 uur. Ik zat er aan te denken om te xboxen. Om de een of andere reden kon ik daar niet aan beginnen. Ik wilde het wel , maar ik bleef voor de computer zitten.
Me jas had ik nog steeds aan, maar ik vond het wel goed zo, dus ik zag geen reden om de jas uit te doen. Uiteindelijk was het 3 uur, en was het hoogepunt van de trip wel voorbij. Ik heb toen maar de fles bacardi open gemaakt en wat baco'tjes gedronken. Tijdens het drinken ging ik tog maar weer xboxen. Na een paar baco's kreeg ik opeens wel trek in een blow. Ik had er nog 1 gerolt en ging weer naar de tuin om em op te roken. Toen de blow op was ben ik gewoon gaan pitten.
Achteraf was het een zeer geslaagde avond
Still Pimpin' .. Ahaaight