quote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef Nawien het volgende:
Aangezien ik 100 gram heb, en 15 gram al genoeg is voor 1 theetje, heb ik er net 1 gezet.
Het versterkt je trip niet alleen je trip zal er ook een stuk langer door duren. En volgens mij is de combinatie mao-remmers alcohol gevaarlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef LostFormat het volgende:
Gebruik je vaker paddo's? Het combineren met MAOI's kan je trip echt heel erg versterken. Het is vrij riskant omdat de dosering zo nogal wazig wordt..
Correctquote:Op zondag 22 januari 2006 21:17 schreef lpg het volgende:
[..]
Het versterkt je trip niet alleen je trip zal er ook een stuk langer door duren. En volgens mij is de combinatie mao-remmers alcohol gevaarlijk.
Mja ik heb dus al 2 keer gepaddo-ed zonder een echte trip. ALlebei de keren een portie opgevreten, er gebeurde alleen vrij weinig. Dus vandaag probeer ik het es met die passiebloemquote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef LostFormat het volgende:
Gebruik je vaker paddo's? Het combineren met MAOI's kan je trip echt heel erg versterken. Het is vrij riskant omdat de dosering zo nogal wazig wordt..
Triest dat je geest verruimende middelen nodig hebt. Stumperd.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:17 schreef Nawien het volgende:
Om misverstanden te voorkomen.
Het is niet de bedoeling dat ik het op een zuipen zet tijdens de paddo trip. Dat doe ik mss daarna als die paddo's nix worden. Zuipen en smoken doe ik wel vaker dus dat handle ik wel.
Waar zeg ik dat ik het nodig heb?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:27 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Triest dat je geest verruimende middelen nodig hebt. Stumperd.
ik denk niet eens aan alcohol tijdens paddo'squote:Op zondag 22 januari 2006 23:17 schreef Nawien het volgende:
Om misverstanden te voorkomen.
Het is niet de bedoeling dat ik het op een zuipen zet tijdens de paddo trip. Dat doe ik mss daarna als die paddo's nix worden. Zuipen en smoken doe ik wel vaker dus dat handle ik wel.
Mensen die drugs nodig hebben, gebruiken of uitproberen zijn de geestelijk zwakkerenquote:
jij hebt ook geen tv, computer etc. nodig, toch gebruik je ze, ben jij nu ook een geestelijk zwakkere?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Mensen die drugs nodig hebben, gebruiken of uitproberen zijn de geestelijk zwakkeren
van deze wereld.
Toch wel vreemd dan dat heel veel goede muziek, kunst en literatuur o.i.v. drugs gemaakt zijn of daarop geinspireerd zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Mensen die drugs nodig hebben, gebruiken of uitproberen zijn de geestelijk zwakkeren
van deze wereld.
Zal ik zeker niet ontkennen. Hele mooie muziek zelfs.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dan dat heel veel goede muziek, kunst en literatuur o.i.v. drugs gemaakt zijn of daarop geinspireerd zijn.
en met zulke goeie argumenten ook!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:50 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Zal ik zeker niet ontkennen. Hele mooie muziek zelfs.![]()
Neemt niet weg dat ik een mening heb over drugsgebruik in z'n algemeenheid.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |