abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36037366
Heh heh heh, nou als mijn deur weer eens een beetje vast zit, bel ik James Alexandrou wel op . Nou de shock zal wel erg groot zijn neem ik aan, wanneer zal Pauline erachter komen?? Arme Martin Sorry mensen mijn hormonen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmorgen weer Even een melding : LET OP!!!! VOLGENDE WEEK MAANDAG GEEN EASTENDERS!!!!!!! weet niet of jullie t al weten, maar ik denk meld het maar ff. Is mij al eens een keer voorgekomen dat ik voor noppes met nootjes en thee voor de buis zat. maarja dat overkomt alleen mij volgens mij
pi_36050755
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:53 schreef J_TM het volgende:
Rosie: "En straks zijn we weer het gelukkig gezinnetje"
Keith: "Gelukkige gezinnetjes bestaat niet, ongelukkige gezinnetjes wel. Wij vormen een gewoon ongelukkig gezinnetje"
Dit moest zijn "Gelukkige gezinetjes bestaan niet, normale gezinnetjes wel. Wij zijn een abnormaal gelukkig gezinnetje".

Sonia wist Naomi nog te achterhalen op het station waarna ze samen weer naar huis gingen. Martin kwam daar achter via Joe, ramde de deur open nadat Noami hem er niet in wou laten en ist auf Kriegspfad nu hij een naakte Sonia op de bank heeft aangetroffen.

Naomi: "Ik snap best dat je je gekwetst voelt"
Martin: "Gekwetst is nog een understatement"

Niet vergeten, vanavond om 20:00 uur is Michelle Collins te gast bij Davina.
pi_36053502
Net gezien op deze ruimte: Daniella Westbrook: aan de coke tijdens bevalling

Op de EE-site heb ik de biografie van Dave Hill bekeken en er is een link naar de pagina van de serie 'Linda Green' waarin hij als Frank te zien was. Ook heeft Hill in 'The Full Monty' gespeeld.
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:52:10 #204
521 ruby
Hell yeah!
pi_36069966
Daniella Westbrook.....wat enorm spook was dat zeg.

Ben benieuwd hoe Martin morgen te keer gaat tegen Sonia die met lakens om haar tieten heen zit op de bank. Ze zat natuurlijk net bij te komen van haar avontuur met Naomi.
Nou, dat heeft weer wat voeten in de aarde natuurlijk.

Ik had trouwens ff gedacht dat Bert met z'n lamme harses tegen Martin zou zeggen wat Joe in het verleden heeft uitgespookt. Maar nee, niets aan de hand.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_36082094
Het interview met Michelle Collins begon inderdaad met beelden uit haar EE-tijd. De voormalige achtergrondzangeres van Mary Wilson (big in the Eighties, had toen een suikerspinkapsel) is binnenkort te zien in de nieuwe Bieb-serie 'Family Man' naast de van 'Shoestring' en 'Waking The Dead' bekende Trevor Eve.
pi_36086809
Nou, vanavond zal wereld oorlog 3 wel uitbreken op de Square, als we Martin's reactie te zien zullen krijgen. @ Ruby, volgens mij is Daniella Westbrook nog steeds een spook hoor . . @ J_TM, who the fu*k was Michelle Collins ook alweer? Naam komt me niet bekend voor. Wanneer zal Pauline het hoge woord uitbrengen op de Square. ?? Moet ze er eerst achter komen natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. En let op mijn woorden, daar zal Pauline vast en zeker vandaag of morgen achter komen, als Martin jankend thuis komt. Zal Pauline wel zeggen. I'll put the kettle on Dat hoor je ook bijna 3 x in de week daar.
pi_36106846
Jep mensen volgens mij had ik weer gelijk. kon ook niet uitblijven wat Pauline betreft. Volgens mij gaat de oorlog beginnen, als ie al niet begonnen was. Als een van mijn broers liefdesverdriet had, zou ik m troosten en niet als een gek over de Square lopen schreeuwen dat de relatie verbroken is }:O. Nou vanavond maar weer. en geloof mij maar, dat antwoord van Sonia zal niet iedereen zomaar accepteren EastEnders
pi_36114807
C34, Michelle Collins speelde Cindy, Ians overspelige echtgenote. In zeven jaar tijd bedroog ze hem met de broertjes Simon (van wie ze met Kerst 1989 een zoon, Steven, kreeg) en David Wicks en beraamde zelfs plannen om Ian uit de weg laten ruimen en met Steven en de tweeling naar Italie te vluchten. De broers met de kale kruinen zetten de achtervolging in en haalden de kinderen terug. Cindy, zwanger van haar vierde kind, belandde in de bak alwaar ze overleed. Op de begrafenis liet Ian weten dat kind niet te zullen adopteren.
Dit verhaal heeft nog een staartje, want toen een tot chantagepraktijken verlaagde Steven er eind 2002 achterkwam wie zijn echte vader was stapte hij op het vliegtuig naar Nieuw-Zeeland om voorgoed bij Simon in te trekken.

'Family Man' begint volgende week donderdag om 22:00 uur, dus geen Mel in 'Babylon Hotel' dan.

[ Bericht 6% gewijzigd door J_TM op 17-03-2006 14:07:18 ]
pi_36116256
Kate heeft het niet makkelijk in 'Waterloo Road' daar ze met een collega (Tom) heeft geslapen op wiens bruiloft ze moest getuigen. En het vriendje van haar dochter Chlo zit in de bak wegens dood door schuld. Verder discussieren kan vanaf nu op Nieuwe BBC-serie; 'Waterloo Road' .
pi_36120639
Fijn J_TM dat van Waterloo road, wilde eerst zelf een topic starten, maar jij was me net voor Kijk ik ook standaard naar. Komt toch meteen na EE dus dat is no problemo zou ik zeggen Wat Michelle Collins betreft, weet niet zeker of ze in 1990 nog meedeed. Ja ik was er vroeg bij, op 5 jarige leeftijd, mocht toen nog neit iedere keer kijken ( Sharon wel is ook 2 jaar ouder) maar wel geregeld Is toch aardig van mijn ouders niet?? Vanavond weer
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:59:41 #211
521 ruby
Hell yeah!
pi_36124902
Ik heb de eerste 4 minuten gemist. Hoe reageerde Martin toen hij Sonia in haar blote bombonella zag zitten op de bank bij Naomi? Heeft ie staan krijsen of is ie in shock weggelopen?

Vanavond nog meer kommer en kwel.
pi_36128054
Het eerste shot was Martin in bed, Pauline komt binnen en dan zegt hij dat Sonia een ander heeft. Mams dacht eerst een vent maar Martin verduidelijkte dat het zij was. Ik vind het helemaal niks komma nul. Sonia vind ik wel een uitstekende actrice maar rolsgewijs klopt het voor mijn gevoel niet. Mogelijk dat het alleen aan Martin ligt en Noami een soort troost, want met Jamie had ze die gevoelens toch ook niet? Kan die Bert niet ladderzat in de bin verdwijnen en voorgoed met de vuilniswagen mee? 'k Hoop dat Jack blijft, ergens mag ik 'm wel. Dawn houdt van aanpakken, die rol ligt haar wel, ondanks dat ik haar een rare druif vind. Wat Kevin betreft, ik twijfel, alhoewel hij wel komisch is en er niet al te erg uitziet, zoon kan wel weg, pfffft. Begint zo weer, blijft toch wel boeien, best wel.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 08:36:23 #213
521 ruby
Hell yeah!
pi_36136156
Ja, ik moet zeggen dat EE de laatste tijd prima te pruimen is gelukkig.

Jack kan ik ook wel aan, Kevin kan ik ook mee leven, Deano doet me weinig en Carly.....wat voor functie heeft zij in EE? Ze voegt 0,0 toe!
Bert is irritant, maar ja we moeten ons wel ergens aan kunnen irriteren natuurlijk. Maar laat 'm in godesnaam in de B&B gaan wonen ofzo met die vieze kop van 'm.

Op de nominatielijst om op te zouten staan: Little Mo en Carly. De Millers kan ik nu wel hebben eventjes. Hoewel ik Rosie niet echt boeiend vind ofzo. En Keith blijft een dwijl maar ik vind 'm soms toch wel komisch...

Niets is zo veranderlijk als de mens.

Wat betreft Sonia, misschien is ze altijd wel bi geweest. Je weet het, in EE kan van alles gebeuren.
Maar wel zielig voor Martin. Daar sta je dan zonder enig uitleg.
pi_36140811
Martin dacht even op normale manier met Sonia om te kunnen blijven gaan maar toen ze een kadootje voor Rebecca gingen uitzoeken en hij om uitleg vroeg was het "Je hebt me gewoon onder valse voorwendselen weggelokt".

Oma Slater is ook uitleg schuldig omdat ze tegen Maureens wil Freddie paracetamol had gegeven.

Deano maakte Kevin wijs dat Pat op hem viel maar hij kreeg een koekje van eigen deeg, en als onderdeel van het plan moest hij het vuile werk opknappen.

Mike: "Hoe oud zijn je kinderen ?"
Kevin: "Ze denken dat ze volwassen zijn, maar m'n dochter werkt; ze werkt me op de zenuwen"

Garry: "Elk jaar vraag ik me af hoe ik mijn volgende verjaardag ga vieren, en nog steeds drink ik met dezelfde zielepoten"

Ian: "Het ene moment ben je nog hier, het volgende glij je uit en is het afgelopen"

Dawn: "Je werkt te hard, ma"
Rosie: "Zoals gewoonlijk; Keith doet helemaal niets. 'Work or slave', zo kun je m'n leven omschrijven"

Peggy: "Onthou een ding goed Jack Edwards, wij Mitchells blaffen harder dan dat we bijten"

Rosie: "Vroeger was ik net zoals jij, mooi en vol toekomstplannen; en in een oogwenk zijn er twintig jaar verstreken"
pi_36141712
Had gisteren wel even met Martin te doen, toen ie op het einde begon te janken. Vind t zo zielig voor m. Ben benieuwd hoe dat dinsdag verder zal gaan, zou Pauline m gaan troosten of hem hatelijk toebijten dat ie daar hard van wordt ?? Den zie dat ook eens tegen Dennis toen ie m een oplawaaai had verkocht en laatstgenoemde ook begon te janken.
SPOILER
. Enne Ruby, je hebt gelijk, EE is idd meer te pruimen dan voorheen. Bradley wilde naar bed met Stacey ( in een steegje ) maar daar wilde Stacey niets van weten . Sonia doet gewoon achterlijk tegen Martin, en heb meer met hem te doen dan met haar en Naomi. Laat Naomi aub snel verdwijnen, als ik haar zie vlieg ik zowat tegen het plafond omhoog, en dat lijkt me nu weer niet al te goed op dit moment. Carly voegt ook neits toe. Deano, heh heh, moest gisteren het hele huis schoonmaken, omdat Pat tegen m had gezegd dat paps niet happy was met zijn grap dat Pat op m viel. Bleek dat ze er alletwee om hebben staan lachen. Werken zul je met je Italiaanse luie reet. ! ( of ga anders schoenen verkopen in een schoenenwinkel in Essex, deed je voor je in EE kwam ook, heb ik uit de hitkrant ( had ik 'geleend'van mn zus) ).
pi_36142643
Hier ff wat vooruitblikken ( sorry Ruby je weet wel waarvoor denk ik )
SPOILER
pi_36197424
Noteert u mee? Omdat er vanavond géén EE is duurt de afl. van a.s. vriijdag 24 mrt een 1/2 uur langer, 21.00-22.00 uur.
pi_36199365
In de chronologische volgorde van fotostrips deze:

Afl: 251200

Kerstmis; kinderen spelen met hun kado's terwijl de volwassenen zich tegoed doen aan het gratis bier dat rijkelijk vloeit in de Vic. Sam zegt af voor het diner maar Mel gaat wel in op de uitnodiging.
De Slaters gaan ook naar de Vic al voelt Kat er niks voor er om zich helemaal voor op te dirken. "Misschien geeft Garry me wel een verlovingsring" zegt Lynne tegen Zoe.

Als Sonia Jamies kado komt afgeven wordt ze voorgelogen dat ie niet huis is. Lisa eist een verklaring ("Last van een schuldgevoel ?") maar Phil snauwt haar af. Jamie heeft juist gehandeld. "Zorg dat vrouwen nooit te dichtbij komen want dan ben je geheid de klos" is zijn wijze raad.

Getroost door Robbie vertelt Sonia dat ze er een puinhoop van heeft gemaakt, dat ze zich nutteloos voelt en dat ze Chloe mist. "Ik ben helemaal vergeten om haar Kerstkado op te sturen".

Geheel onverwacht is Dot weer op vrije voeten; ze wordt door haar zoon naar de Vic gebracht en arriveert uitgerekend op het moment dat Kat haar regenjas openvouwt en een nachtjapon onthult. Nick maakt het huis schoon en geeft Ashley op z'n lazer omdat ie geen Kerstspullen heeft gehaald. Dan zit er nog maar een ding op; andermans Kerst stelen.

Janine verklapt dat zij en Terry vanavond bij de Slaters komen eten; Lynne is not amused. Ondertussen beklaagt Mel zich bij Phil dat Steve niet eens de moeite heeft genomen om haar te bellen. "Ben je soms haar priester ?" vraagt een jaloers kijkende Lisa. Phil gaat wijselijk niet op in op dat staaltje sarcasme.

Robbie verwijt Jamie een gebrek aan ruggengraat."Ik dacht dat je een toffe gozer was maar je bent net zo'n bullebak als Phil"

Natalie en Barry komen eerder thuis dan geland en gaan direct naar boven; ze hebben niet in de gaten dat Nick en Ashley er ook zijn om hun slag te slaan.

Lisa heeft geen zin om de boel uit te praten met Mel. Hooguit de schijn ophouden maar niets meer dan dat. Het eind van het liedje is dat zij eenzaam in een hoekje zit te drinken terwijl Phil voor de grap Mel een feestmuts opzet.
Voordat de stamgasten naar huis gaan wenst Peggy ze allemaal een vrolijk Kerstmis.

Als Jamie naar Sonia gaat komt hij nog net op tijd om haar d'r taxi te laten cancellen. "Ik wil met je praten, waar maakt mij niet uit".

Charlie nodigt Billy uit voor het diner bij de Slaters, en ook Little Mo zal aanwezig zijn nu ze eindelijk weg is bij Trevor.

Als Roy en Pat thuiskomen zien ze dat hun Kerstspullen (waar Dot op dat moment mee verblijd wordt) weg zijn. Geen nood; de Evanses worden door Mark uitgenodigd om bij Pauline te eten.

Terry geeft Janine een dure armband "Tiffany had er ook zo een". Lynne's enthousiasmse wordt getemperd wanneer ze haar kado openmaakt, het is geen ring maar een stel oorbellen.

Steve spreekt een boodschap in op het antwoordapparaat van de Vic. "Hoi Mel, sorry dat ik zo bot tegen je deed. Ik hou van je en als je wilt dan kom ik vandaag nog naar huis".
Pech gehad, Phil luistert en drukt de delete-knop in.

In de keuken zijn de dames druk bezig met ruziemaken. "Je gebruikt mensen" luidt het verwijt van een stomdronken Lisa."Maar je zult krijgen wat je verdient". Mel laat dat echter niet op zich zitten. "Eerst vond ik je grappig, nu BEN je een grap". Als Lisa haar wijntje over Mel heen gooit gaan ze elkaar te lijf. Phil grijpt in en eist dat Mel thuis de boel opruimt. ''Eerder kom je niet terug" . Lisa is hem een verklaring schuldig en wordt voor straf genegeerd terwijl Peggy een kus krijgt van haar zoon.

Jamie en Sonia gaan het pakje voor Chloe afgeven maar houden een tussenstop in de Vic. "Martin noemt mij een slet en jij gelooft dat" klaagt een gekwetste Sonia. "Jij hebt me anders ook niet in vertrouwen genomen" zegt een eveneens gekwetste Jamie. "Waarom vertel je me niet gewoon wie de vader is ?". Als ie hoort dat het Martin is stormt hij de Vic uit. Sonia rent er achteraan om te zeggen dat het allemaal niets voorstelde, en omdat ze niet wil instappen blijft ze alleen achter.

Thuis treft Phil Mel aan in een handdoek en met een glas wijn in d'r hand. "Ik kom niet terug, ik heb het verknald". Phil: "Oh ja, wou je soms zeggen dat je weer naar Steve gaat ?". "Ik ben een loser" klaagt Mel tijdens haar tweede wijntje maar volgens Phil is het Steve die met een probleem zit. "Hij gebruikt je alleen maar, dat heeft ie me zelf verteld". "Ik zal nooit gelukkig zijn" huilt Mel. "Ik belazer iedereen en ben een controlefreak". Was ik maar zoals Steve, alles doen zonder na te denken over de gevolgen; maar ik durf niet". Phil moedigt haar aan zich nu wel te laten gaan en geeft haar een zoen waarna ze elkaar kussend omarmen.

Terwijl Lisa en Peggy met zure gezichten aan tafel zitten vraagt Mel zich af wat ze heeft gedaan foor met een ander naar bed te gaan. ''We wilden het zelf" probeert Phil haar gerust te stellen om haar er vervolgens aan te herinneren dat ze weer terug moeten naar de Vic; iets waar ze zwaar tegenop ziet. De rest wordt later wel besproken. "De rest, welke rest ?" vraagt Mel. "Jij en ik natuurlijk" maakt Phil haar duidelijk. "Sorry, ik heb geen tijd" zegt Mel als ze uit bed komt en de bel gaat. Het is Lisa; Phil maakt haar wijs dat ie net thuis is gekomen om Mel tot bedaren te brengen en nog voordat ze naar boven kan gaan wordt ze met alle geweld naar de zitkamer geloodst. Lisa vermoedt helemaal niets, zelfs niet bij de aanblik van Mels jurk, maar dan gaat het alnog mis.
"Het is allemaal jouw schuld" snauwt ze. "Je moeder slikt kalmeringspillen maar dat kan je helemaal niets schelen. Godzijdank is dat zoontje van je niet hier om ook door jou kapot te worden gemaakt". Phil, die Ben nog altijd mist, pikt dat niet en stuurt haar weg met een oplawaai. "Dit zou ik mijn vriendin nooit aandoen" huilt Mel als haar jurk wordt aangereikt.

Bij de Fowlers is iedereen, dus ook Pat en Roy, in feeststemming. Zelfs Dot, Nick en Ashley komen langs met de gestolen kado's die, tot Nicks bezorgdheid, onder de boom worden gelegd. Ian tegen Laura: "Jij bent de reden dat ik nu een fijne Kerst heb". Dan komt Jamie binnen om Martin op z'n bek te slaan en iedereen de waarheid te vertellen. "Hij heeft Sonia's leven verpest door haar zwanger te maken". Martin ontkent alles en Jamie wordt er uitgezet.

Ondertussen probeert Mel Phil aan het verstand te peuteren dat ze een grote fout hebben gemaakt en dat ze voor de gevolgen moeten opdraaien. "Zie je niet hoe ongelukkig Lisa is ? Dit kan je haar niet aandoen". Phil toont weinig medelijden. "'t Is 'r eigen schuld, ze is helemaal doorgeslagen. Het gaat nu om ons en bovendien hoeft Lisa dit niet te weten". Mel is daar niet zo zeker van. "Je hebt jezelf niet in de hand, je kwetst iedereen en je hebt Ian kapotgemaakt". Phil: "En dat is wat jou in mij aantrok. Word toch eens volwassen". Mel heeft spijt van haar slippertje en dreigt Lisa alles te vertellen. "Ik heb niks te verliezen want het is toch uit tussen Steve en mij". "Niet doen, ze gaat je kapot maken"."Misschien is dat ook wel de bedoeling" zegt Mel als ze op het punt staat om weg te gaan en Jamie zwaar overstuur binnnenkomt. ''Je houdt je bek !" dreigt Phil voordat hij zich over zijn petekind ontfermt. "Ik kan niet meer helder denken en nu heb ik alles verpest" huilt Jamie. "Die rotbaby had nooit geboren mogern worden". Phil belooft dat hij er iets aan gaat doen maar op dit moment zijn er andere zaken die voorgaan.

Janine kan het niet laten om Peggy in te wrijven dat Frank in Manchester een vriendin aan de haak heeft geslagen. "Je bent een zielig oud wijf, je hebt helemaal niets en niemand". Als Peggy het kreng eruit smijt ziet ze Pat in gesprek met Roy. Ze zet het op een drinken en slaat alles kort en klein met de honkbalknuppel; zelfs het borstbeeld waarnaar de kroeg is vernoemd moet het ontgelden.

Als Pauline Sonia wil opzoeken en nul op het rekest krijgt licht ze Jim en Robbie in over Jamie heeft verteld. Ondertussen staat Sonia voor de deur van Chloe's huis alwaar de kleine een droomkerst beleeft. Ze legt het pakje neer en gaat weg.

Als Mel en Lisa elkaar tegenkomen op de Square leggen ze hun ruzie weer bij. Phil komt tussenbeide maar wordt door de dames naar z'n moeder gestuurd. Ze staan erop dat ze van nu af aan dikke vriendinnen zijn en omarmen elkaar. Als Phil de Vic binnenkomt ziet hij de ravage en gaat naar boven waar Peggy haar pillen probeert op te rapen. "Waar was je nou ? Ik heb uren op je zitten wachten" huilt ze voordat ze instort.
Phil voelt zich schuldig en niet zo'n beetje ook
pi_36199983
Uuh Suko, dat had ik al begrepen. Waarom kunnen ze dan vanavond niet gewoon EE uitzenden? is er dan wat speciaals ofzo ??? ( kijkt heel verward). Dus de alfevering van morgen zou eigenlijk vandaag zijn, die van donderdag op de dinsdag en het eerste halfuur van vrijdag zou dan normaal gesproken op de donderdag zijn , toch??? ( cecelia is wel slim, na lang nadenken ).
pi_36227801
Bert: "Ik heb het ook meegemaakt ; je wilt niets liever dan dat stuk ongeluk de nek omdraaien dat er met je vrouw vandoor is gegaan, toch ? (Ja, Bert) Dan heb ik goed nieuws voor je, het gaat voorbij. Ik was ongeveer net zo oud als jij, ik wist dat ze met die Cockney omging en tegen mij maar volhouden dat ze gewoon vrienden waren. Nou, als een vrouw zoiets zegt dan kun je het verder wel schudden. Toen was 15 april de dag dat ze mij in de steek liet, nu is het mijn Bevrijdingsdag. Elk jaar ga ik dan naar de kroeg om op die vent te drinken. Hij heeft me een dienst bewezen en ik heb nooit meer omgekeken. Kop op, dit is het begin van de rest van je leven"

Maar daar bleef het niet bij.

Bert: "Wijze raad, het enige dat onderin dat blikje zit is aluminium. Kom, ga met mij en Joe mee en steek twee vingers uit naar de anderen. Als jij je er niet druk om maakt waarom zouden anderen er zich dan wel druk om maken ?"
Pauline: "Thank you, Brain of Britain !".
pi_36239728
heh heh dat Thank you brain of Britain vond ik wel wat hebben, gebruik die uitspraak nu regelmatig . Maar toch vind ik die hele Bert niets, hoe ie er uitziet . Ik weet het gewoon niet . En Dawn begin ik tegenwoordig steeds meer irritant worden. Ach gut, Martin, jongen k heb medelijden met m. kan er niets aan doen. Hoe zou dat vanavond verder gaan?? Zou pauline iets hatelijks tegen m zeggen bijv. dat ie daar hard van wordt?? * zucht * Nouja nog maar 2 uurtjes en we zullen t wel zien ( Cecelia hoopt op een goede afloop)
pi_36264404
Ik moet de aflevering van gisteren nog terugkijken maar heb wel al een paar stukes gezien. Joe staat op het punt om de Waarheid te vertellen maar dan komt het verlossende woord; hij mag chaufferen.

Bert: "Dat wordt dan wachten op Judgement Day"
Pauline: "Wat is dat ?"
Bert: "Da's een film met Arnold Schwarzenegger"

PS; Danny is terug.
pi_36265923
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh Danny Zat eerst met een angstig vermoeden op de bank dat het Johnny was, maar Danny OMG. En dat stuk .... werkt nu ook nog eens voor HEM!! Oh no, eerst wil Johnny m neerschieten, en vervolgens belt Danny Lowlife effetjes op. Yo Johnny, iemand nodig, Danny Moon tot uw beschikking Zal natuurlijk ook niet lang meer duren of Phil en Grant terugkomen Nog meer ellende. * zucht, grmmpff * En dan komt Sharon vast en zeker ook terug met de kleine ( Dennis jr jr? Of Johnny??) ..... Zo zo, dus Joe heeft in de nor gezeten Die Pauline toch, kan ze beter wat met Danny krijgen ofzo. Zou Paultje er achter komen?? Mensen, het worden weer donkere tijden op Albert Square vermoed ik.
SPOILER
AMEN
  woensdag 22 maart 2006 @ 18:55:40 #224
521 ruby
Hell yeah!
pi_36273008
Ik heb de eerste helft gemist gisteren want we hadden bezoek en die zat er maar doorheen te tetteren (hij kwam voor m'n vriend, dus ik had natuurlijk het recht om naar de beeldbuis te staren ). Maar ik heb wel die enge nootkop van Danny gezien.

En wat had Mo d'r haar meisjesachtig.
pi_36274364
psst Ruby, ik ken dat probleem ook. vooral mn lover zijn familie kan er wat van. Misschien het volume wat harder zetten of ondertiteling pagina 888 doe ik voortaan ook altijd, en ik zeg je, het werkt goed . brr Danny ( heeft zijn haar anders ) En Mo, * zucht * wat een oude vrijster. sorry maar zo denk ik over haar . Hier hebben we zo vaak ruzie om de afstandsbediening, met lachwekkende gevolgen ( schoonfamilie tegen mij en mn zussen ) en wij winnen altijd heh heh heh. Goed morgen weer, en Ruby, vind je het hoofd van Danny echt op een noot lijken, nog nooit eerder aan gedacht _o-
pi_36293058
OUD EN NIEUW 2000

Iedereen maakt zich op voor de Grote Avond in de Vic, alleen Peggy is niet in een feeststemming en laat de organisatie aan Barry over. Doordat ook Pat besluit om thuis te blijven dreigt Nats lijmpoging op een mislukking uit te lopen. Terry daarentegen heeft wel zin in vanavond (ondanks dat het nu precies twee jaar is dat Tiffany werd doodgereden) en vraagt Janine om mee te gaan. In de cafetaria beramen Asif, Robbie en de rest plannen voor hun eigen feestje in huize Slater. Slecht nieuws voor Zoe want 'die irritante Sonia' komt ook, op uitnodiging van Jamie.

Nats plannetje lijkt alsnog te gaan lukken; doordat zij de huissleutels heeft moet Pat wel naar de kroeg, alwaar Roy haar ten dans vraagt. Peggy, die toch maar heeft besloten om naar beneden te komen, ziet dat en barst in tranen uit. Hoezo, omgeven door verraders ?

Martin verontschuldigt zich dat hij Ashley drugs gaf en krijgt van Nick twee nieuwe XTC-pilletjes. Hij neemt ze ter plekke in en begint zich onwel te voelen. "Bereid je maar voor, want het gaat nog veel erger worden" verzekert Nick.
Mark staat op het punt om met Garry naat de Vic te gaan als Martin letterlijk met de deur in huis valt. Mark vermoedt dat het hier niet zomaar om een kater gaat, en als zijn broertje is bijgekomen biedt hij een luisterend oor. Wie heeft die drugs gegeven en wie is de vader van Sonia's baby ?

Mo en Charlie besluiten om toch maar thuis Oud en Nieuw te vieren en worden in de zitkamer opgewacht door een stel zatlappen in oma's ondergoed. Voor straf moeten die de volgende dag het huis schoonmaken.

Pat en Roy willen kijken hoe het met Peggy gaat maar Barry is het daar niet mee eens. "Jullie hebben al genoeg schade aangericht" luidt zijn argument, en hij krijgt nog gelijk ook want Peggy zit inderdaad niet op excuses te wachten. "Jij bent niet die enige hieronder lijdt" bijt Pat terug.
"Waarom kom je niet een tijdje bij mij wonen, ma ?" stelt Phil voor. Huisgenote Lisa wil hier ook nog wat over zeggen als ze het nieuws te horen krijgt, maar ze wordt zonder pardon achter het fornuis gezet.

Mark besluit dat Nick gestraft moet worden en gaat langs bij drugsdealer Wayne. In de Vic trakteert hij iedereen binnen gehoorsafstand op een drankje en luistert aandachtig naar Nicks herinneringen aan hun gezamenlijke jeugd. Mel kijkt toe hoe Mark stiekem de drugs door 's mans biertje gooit en het hem nietsvermoedend laat opdrinken; als Nick zich onwel voelt stelt Mark voor dat ze samen weg gaan. "Weet je nog die ene keer dat je vastzat op het viaduct ?" herinnert Mark zich als ze bij een steiger komen en hij naar boven klimt. Nick gelooft er geen ene moer van en klimt hem achterna, eenmaal boven krijgt hij last van hallucinaties en op het moment dat taxichauffeur Mick voorbijloopt valt hij naar beneden.

In de Vic krijgt Laura van Ian een symbolische Nieuwjaarskus. Een teken van een nieuw begin soms ? De Square kan dat zeker gebruiken.
pi_36326510
De aflevering van gisteren moet ik nog terugkijken (en die van 'Waterloo Road'). Vanavond een EE-uurtje waarin Bens tiende verjaardag wordt gevierd en een onverwachte gast opduikt.
pi_36327402
heb je waterloo road opgenomen J_TM?? Dan staat je nog wat te wachten, maar Cecelia zegt niets . Jep J_TM die onverwachte gast zal
SPOILER
zijn. Gut gut gut, ik kreeg gisteren na EE , nog voor waterloo road begon, een hartverzakking. LOWLIFE!!!!!! AAAAH. had zo'n neproos in m'n handen, we waren hier een beetje aan het gekken en toen was ik Johnny ermee aan t meppen op de telly What you deserve is what you get! Zou Sharon misschien ook komen, en hem dan een 'aardigheidje' geven??? Of zou Johnny tegen haar zeggen: I'm sorry Sharon that I've stabbed your husband??? :( ik maak me nu al kwaad over that piece of scum. Maar ik moet me rustig houden en me vooral niet opwinden. Volgende week dan maar EE kijken met een zuurstof-fles ofzo . Johnny, welcome back ( )
pi_36327538
Haha Cecelia, wat kan jij je toch heerlijk opwinden! Doe je rustig aan? Nog even terugkomend op je vragen van een tijdje geleden vwb je zwangerschap - een verloskundige kan je waarschijnlijk alles vertellen, heb je daar al een afspraak?
Vliegen mag volgens mij tot 7,5 maanden, misschien 8 met dokersverklaring (een korte vlucht zijn ze misschien niet zo moeilijk mee)

Joepie, vanavond een heel uur EE. Lekker! En volgende week wordt spannend!
pi_36329778
Heb zin in volgende week Ik vind Johnny echt fantastisch, zorgt voor een stuk leukere verhaallijnen dan al dat gezeur met die liefesrelaties enzo, dat interesseert me niet zo..

Maar goed, zal wel komen omdat ik een man ben ofzo
pi_36336869
@ mommychaos ( ff in spoiler gezet, hope you don't mind)
SPOILER
. Reticulin, ik vind Johnny best " aardig " maar als ie een mesje in het gouden hart van Dennis steekt, ben ik minder blij met m . En weet je wat Reticulin, ik heb zelf 4 broers ( ja bij ons hebben ze 7 kinderen ja), en die vinden Johhny ook fantastisch!! Die liefdesrelaties vind ik niet altijd even leuk, maar ik wil wel eens wat nieuw lekker vlees erin zien, en daarmee bedoel ik niet degene van dat antwoordapparaat van gisteren ( zie mijn spoiler boven het bericht van mommychaos). * zucht* . Vanavond een uur lang EE heel fijn! meen ik, volgende week idd een spannende week. Had dinsdag al moeite om niet tegen het plafond te vliegen omdat ik Danny zag, en nee ik heb geen helium ingenomen. mijn lover moest me zowat naar beneden trekken. Ik ben lekker bezig onze slaapkamer te herinrichten, vind ik ontspannend ( ja mommychaos ik doe rustig aan maak je maar niet druk ) Goed vanavond EE ( heb de tube superlijm klaarliggen ( blijf ik tenminste op het bed zitten ( we krijgen nieuwe banken) mocht ik iemand zien die me niet aanstaat daar) . Goed zoals de VO gisteren zei hebben we volgende week Super Johnny weer ( alleen bevindt ie zich nu in Essex). * rustig blijven Cecelia denk aan je baby. rustig blijven, kalmte zal je misschien redden :( * goed ik stop mijn bericht hier even, moet even hoognodig aan de zuurstof-fles.
pi_36337038
mommychaos, bedoel je met dat heerlijk opwinden dat met die neproos? die ligt nu kaduuk in de waste bin. vanavond maar een vliegenmepper pakken ofzo ( zal ik maar niet doen want anders vliegt de telly misschien in de fik en kan de rest van de johnny fans hiero ( in de family) niet kijken en wordt het vast en zeker oorlog hier ) Stressballetjes zijn misschien een goede optie ( * terwijl Cecelia dit typt zit ze aan de zuurstof-fles* ) bye bye * inhaleer*
pi_36352651
Nou, mijn zuurstof-fles is nu al aan vervanging toe. Het is al erg zat dat Phil terug is, maar dat Grant gisteren terug zou komen, had ik echt niet verwacht. * dubbel inhaleer van zuurstof *. Het heeft me en mn lover de hoogst nodige moeite gekost om me niet tegen het plafond te laten vliegen * zucht * Ja mommychaos ik heb me rustig gehouden . Volgende week maar stressballetjes halen, of nog beter, mijn lover gaat ze maar halen
pi_36412691
Zo zo, de heren Mitchell gaan vanavond een bezoekje brengen aan Essex. Laat ik hopen dat ze niet een vakantie park daar in de fik gaan steken, mocht that piece of scum daar verblijven, anders kan ik begin mei niet op vakantie gaan daar ( en mother-in-law gaat " gezellig " mee) Zal me vanavond rustig houden, he mommychaos maak je maar niet druk, dat is ie ook weer niet waard ( dat ik hier zowat aan de zuurstof lig is wat anders ). Trouwens trouwens, ga vanavond wel met de nootjes voor de buis hangen. ( mocht ik ZIJN hoofd zien ( J.A) dan kan ik daar lekker mee gaan gooien, kan geen kwaad, en is therapeutisch ook nog. .. Stressballetjes zijn ook al gehaald, dus ik ben er klaar voor ( en anders hebben we ook allemaal een uitknop op de telly zitten niet??? precies!) trouwens, mochten er hier mensen zijn die Martin echt een gehaktbal vinden ( ben ik niet zo dol op maja moet m toch met iets vergelijken, of is dat teveel eer voor hem ??) in t eggie heeft ie ook nog eens een tweelingzus ook . Zou zij ook net zo lang zijn als hij??? fijn voor hun ouders mochten die klein zijn ( zoals ik) kennen ze de hele dag omhoog kijken. ( k ben 5' 3 1/2 ) Anyway ik zet de zuurstof fles alvast klaar !
pi_36432026
Het was een aflevering vol soul-searching; de Mitchells die 'op golfvakantie' naar Essex gaan en ondertussen hun (lees: Phils) problemen bespreken. In de cliffhanger stopten ze bij huize Allen.
Zal er vanavond dit gebeuren ?

Johnny: "Grant, Phil, wat leuk dat jullie gekomen zijn. Ga zitten, lusten jullie een kopje thee of hebben jullie liever een borrel ? Hoe gaat het met jullie moeder en met Sharon ?
BTW, sorry dat ik zo bot tegen jullie heb gedaan; we blijven toch wel vrienden, he ?"

[ Bericht 5% gewijzigd door J_TM op 28-03-2006 14:02:41 ]
pi_36432837
DE GROTE BERT-SHOW

Bert: "Ben je vrij vanavond ?"
Mo: "Wil je wat gaan doen dan ?"
Bert: "Niets dat ik hier kan vertellen"

Bert: "Kom op, je maakt je druk om niets"
Joe: "Makkelijk praten, jij bent niet degene die tegen z'n vrouw liegt"

Bert: "Heb je al gehoord of je die baan hebt ?"
Joe: "De dominee moet me nog bellen"
Dot: "Dan kom ik vanavond wel langs om te laten weten wat ik heb gehoord"
Bert: "Het maakt niet uit van wie ze het hoort, als jij straks op je donder krijgt ben ik ook de lul"

Joe: "Sorry, maar ik kan niet tegen m'n vrouw blijven liegen"
Bert: "Vanwaar die plotselinge ommekeer ?"
Joe: "Dit hoort niet"
Bert: "Wij tweeen buiten slapen hoort ook niet; en dat is precies wat gaat gebeuren als jij je bek opentrekt"
Joe: "Mij een zorg"
Bert: "Als jij bereid bent je huwelijk te vergooien, mij best; maar ze zal het je niet in dank afnemen en ik ook niet"

Bert: "Eindelijk"
Ian: "Feelin' packish, are you ?"
Bert: "Zou ik me dan druk maken om die tweehapsworstjes ? Herstel, eenhaps..."

Stacey is niet echt onder de indruk van de stoere Noorderling

Mo: "Je bent gewoon jaloers"
Stacey: "Op zo'n stuk als Bert ? Natuurlijk"

Bert: "Het zal wel niet makkelijk zijn, dat gedoe met Sonia"
Martin: "Ach, het zijn meidenzaken"
Bert: "That's the spirit, fell off and straight back in the saddle"

Dat Martin nog lang niet weer in het zadel zat werd duidelijk toen hij in de Vic rake klappen uitdeelde; maar Bert, en z'n blauwe oog waren zo verstandig om hem een troostende schouder te blijven bieden.
Mo ontdekte Berts geheim toen ze de tatoege op z'n arm zag; eentje uit het 'hotel' waar ze jaren geleden verbleef.

Mo: "Wat hebben jullie uitgespookt"
Bert: "We hebben een paar krakies gezet"

Mo: "Joe en Bert hebben samen klusjes gedaan, 'huizen verbouwd'. Maak je geen zorgen, jullie geheim is veilig, en bovendien heb ik nu wat gemeen met Pauline; allebei een bajesklant"
pi_36439057
Nee J_TM ik denk dit :Johnny: "Grant, Phil, wat leuk dat jullie gekomen zijn. Ga zitten, lusten jullie een kopje thee of hebben jullie liever een borrel ? Trouwens, hoe gaat ie met Sharon? En mist ze Dennis? Als je haar eens ziet , doe haar maar de vriendelijke groeten van me, en als de kleine komt, kunnen jullie haar dan even vragen of ze even een kaartje wil sturen, ga ik effe langs bij het graf van Dennis, is ie nog een beetje bij zijn kind . Dan komt Sharon binnen met de uzi . hey Johnny boy, Thanks for stabbing my husband, I'm really pleased with that! What, are you going to grab me by me throath again.?? You wouldn't even dare, or else you've gotta live without your balls.... ( sorry van dat eerste zinnetje J_TM heb ik even van je gajat, vind je toch niet erg hoop ik ).
pi_36439476
Wat qoutes die ik heb opgeduikeld in mijn grijze hersencellen ( ja lachen jullie maar ) Garry h, I know! Thou shalt not tell porkies about thy neighbour... or pinch stuff off him including the bloke's wife. ( hij probeerde de 10 geboden op te ratelen )

Sharon Watts: (Sharon is looking for Phil in the Vic to confront him about Dennis being beaten up the day before) Phil?
Phil l: You lookin' for me?
Sharon: Get up. Or are you too yellow to fight a woman today?
Phil : You wanna watch your mouth.
Sharon : Or what? You'll send the heavies round like you did yesterday to Dennis?
Phil : I dunno what you're talking about.
Sharon: That ain't worthy of ya, Phil.
Phil : Sharon, do me a favor. Go home. I got no argument with you.
Sharon : Oh, I think you have. Beating up my brother, that's one thing. But you didn't even have the guts to do it yourself! What's the matter, Phil? Too scared to get your hands dirty?
Phil : I'm scared of *no-one*. ( neej jongen geloven we je meteen, wie werd er gisteren wakker eh ?? had ie zitten dromen over een " happy New Year " ( en dan die schreeuw van Sharon, Letitia heeft een goede long inhoud zo te zien ) )

Zoe: My sister is my mum. My Dad is my granddad and my uncle, and my uncle is my dad.

Sonia : YOU want to bring up Chloe? You couldn't bring up phlegm! ( toen Pauline voor de pasgeboren Chloe wilde zorgen, wat die pelgrim betreft, stuur die maar naar Dot)

Dot: Luke, Chapter 4, Verse 23. Physician heal thyself.
Zoe: Zoe, Chapter 1, shut your cakehole
Dot: How rude...

Zoe: This ain't the Sound of Music, he's not going to marry you.

Kat: Belle, you want anything?... Pancakes and maple syrup?
Belinda: Want?
Lynne: Sort your hair out you dozy cow.

Mo: She's got a loud mouth and a foul temper. I dunno where she gets it from. ( tegen Charlie over Kathleen)

Den Watts: Hello, Princess. ( nadat ie op ' wonderbaarlijke wijze ' was opgestaan uit de dood ( dat gezicht van madam spookt me nu nog achterna. * zucht * )

Danny : The next time you touch my Brother, You won't be servin' spirits, You'll BE one! ( nadat Dennis Jake een mep gaf midden op de Square )

Jim Branning: [Den's coffin is struggling to go through the doors of the Vic] You should have lent them your doorstop, Pauline. ( nee, dat denk ik ook )

Sommige heb ik van mijn zus, ( ja mensen Cecelia is weer een jaartje ouder he ze moet uitkijken dadelijk is ze grijs, al is daar deze week niet veel voor nodig!)

Heb ik je een beetje geholpen met je qoutes J_TM ! Vind je niet erg hoop ik * kijkt heel zielig *
Ciao,
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:42:45 #239
521 ruby
Hell yeah!
pi_36439916
Joehoe, ben ik weer.
Ik was effe een paar daagjes in Engeland. Heb ik gisteren nog veel gemist?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:44:26 #240
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_36449084
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:42 schreef ruby het volgende:
Joehoe, ben ik weer.
Ik was effe een paar daagjes in Engeland. Heb ik gisteren nog veel gemist?
Waar zal ik beginnen? Je hebt 't vanavond vast wel gezien.
Wat heerlijk dat Grant (tijdelijk? Ik lees de spoilers hier nooit) en Phil weer terug zijn Het begon helemaal in te kakken, met mijn all-time favoriet Dot als enig lichtpuntje. Overigens ben ik van mening dat Johnny Allen hartstikke dood moet, of is dat al te heftig om hier te posten
Heb je 't leuk gehad, Ruby?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_36453945
Hoi Ruby ! . Leuk gehad daar aan de andere kant van de vijver??? . Waar ben je geweest ( zou de bevolking daar in shock zijn ). Nah gisteren heeft Lowlife toegegeven dat hij het telefoontje had gepleegd om Dennis te vermoorden, en hebben phil en Grant ' ingebroken ' in huize Allen ( die psycho heeft nu overal camera's . ow ja Phil of grant ( heb ff niet opgelet) heeft Danny in elkaar gemept, toch weer een enig lichtpuntje, seen the fact dat die notenkop werkt voor JohnJohn en hij wilde naar Sharon bellen om te bekennen ! ( staat ze zo voor zijn deur, lees mijn post boven jou )
pi_36456241
Leuke afleveringen, die twee gabbertjes hebben toch wel wat hoor! Mooiste zin van gisteravond: Ruby tegen Grant (toen Phil in Johnny's kantoor was) "Fancy a scon?" Werelds! Is het jullie ook opgevallen dat er wél een raam op een kier stond toen Phil probeerde binnen te komen door andere ramen te proberen? Was echt duidelijk in beeld!
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:28:24 #243
16715 Mylene
*schatje*
pi_36456403
Dat is mij weer niet opgevallen Suko. Dat heb ik sowieso snel. Anyway, ik vind dat het nu beter is te pruimen dan de laatste paar weken. Ik vond dat gedoe met Sonia en Naomi echt helemaal niets aan. Die opmerking van Ruby was wel een klassieker ja .
pi_36459254
Grappige quotes C34.
Zoals verwacht kwam mijn voorspelling niet uit. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Afl. 270306

Grant: "Ik heb nog wat zaken af te handelen"
Peggy: "En ik maar denken dat je gekomen bent om je familie uit de nesten te helpen"

Peggy: "Schaam je je niet ? Gekke bekken trekken naar je nichtje"
Billy: "Zij begon"
Peggy: "Ze is pas negen. Wat is dat toch met die mannen in de familie ? Ben ik dan de enige met gezond verstand ?"

Billy (gepikeerd dat hij niet serieus word genomen door z'n eigen familie): "Ben ik Billy Mitchell of Billy Eikel ?"

Peggy: "En niet te hard rijden"

Phil: "Waarom staan we hier op een open veld te golfen ?"
Grant: "Om ons op te warmen"
Phil: "Ik wil me niet opwarmen, ik wil meteen aan de slag"

Grant: "Op dit soort momenten mis ik Engeland"
Phil: "Het is ook nooit goed; je geeft ze een strand en ze willen drassig weer"

Billy: "Pak aan en verdwijn; jullie hebben van Phil een vrije dag"
Garry: "Een vrije dag"
Billy: "Praat ik soms Chinees ? Jullie hebben een vrije dag"

Billy: "Ik sta hoger dan jullie, dus jullie hebben te doen wat ik zeg"
Minty: "Is dat zo ?"
Billy: "Zo niet dan vertel ik alles aan Phil, want wij spreken met een stem"

Grant: "Waarom wil je niet dat Ben op je lijkt ?"
Phil: "Dat was maar een grapje"
Grant: "Zo klonk het anders niet"
Phil: "Lijken wij soms op onze vader ?"
Grant: "Een aggressieve zatlap die z'n vrouw en kinderen verrot sloeg ? Ik dacht van niet"

Grant: "Laten wij een dealtje sluiten; we trekken een tijdje met elkaar op, golfen, vissen, wat je maar wilt. Alleen wil ik wel dat je eerlijk bent en alles vertelt; anders ga je geheid de fout in en ik ben niet van plan om hulpeloos toe te zien hoe jij je leven vergooit"
Phil: "Aha, meneer is een drankexpert ?"
Grant: "Ik ben een Phil-expert. Je bent niet zoals pa; hij was een egoist, jij geeft wel om je familie"

In een cafetaria worden ze verward met hele andere 'brothers that hair forgot'.

Lolbroek tegen Phil: "Right Said Fred; you and your mate. ' I'm too sexy for my shirt, too sexy for my shirt...' "
So sexy you'll get hurt.

Grant (per mobiel): "Stick it where the sun don't shine, I'm sure it fits"

Grant: "Ik ben in therapie gegaan"
Phil: "Waarom ? De Falkland-oorlog was 25 jaar geleden"
Grant: "Je kunt je verleden niet veranderen, je toekomst wel. Je bent niet alleen, je hebt mij"

Afl. 280306

Grant (oneens met plannen om bij Johnny in te breken): "STAP IN DIE AUTO !"
Phil: "Sinds wanneer doe ik wat jij zegt ?"

Ruby: "Ik hoorde iets van getrippel, pa"
Johnny: "Het zal vast wel een eekhoorn zijn"

Grant (tijdens een 'theekransje met Ruby): "Bio-organische geitenmelk ? Nee, dan de melk in Rio; het ziet er afschuwelijk uit, maar het is wel te drinken"

Johnny: "Misschien heb ik hier wel een wapen liggen en misschien ga ik hem nu gebruiken"
Phil: "Het enige wapen dat jij hebt is een wandelstok"

Johnny (tijdens het terugkijken van de gestolen video-opname waarop Dennis wordt vermoord): "Je liet me gewoon bloedend achter, waarom verbaast me dat niets ? Als ik naar die video kijk en naar jou dan zie ik maar een ding; schuld"

Ruby: "M'n zus en ik moesten clean zijn, zowel van buiten als van binnen. We hebben zelfs samen in ontwenningsklinieken gezeten terwijl pa zich gewoon klemzoop"
Grant: "Verslaafden zijn hele goede leugenaars, en ik kan het weten; Phil heeft daar ook mee geworsteld"

Johnny: " Weet je wat, ik neem alle schuld op me en bel Sharon op om de moord op Dennis te bekennen zodat zij kan zeggen 'Dank je wel Phil, je bent m'n grote held'..."
Phil: "BEK HOUWEN. Ik wil gerechtigheid, zo niet goedschiks dan maar kwaadschiks"
pi_36464143
dank je voor je compliment J_TM, sommige heb ik van een van mn zussen. Mar toch bedankt. Nou je voorspelling kwam wel een beetje uit. Grant ging thee maken en Phil werd een borrel aangeboden. Die Johnny , ow ow ow, ik werd gister zo gek dat ik met een neproos begon te meppen ( mijn twinsister is een mede schuldige daaraan ). Nou J_TM, Dennis werd niet vermoord in Scarlet, maar daar was ie Johnny in elkaar aan t meppen, of bedoel je soms dat JohnJohn een foontje had gepleegd. Heb die aflevering van nieuwjaar toevallig maandag eens gekeken, en er werd maar al te akelig ingezoomd op de knook van Johnny, mobiel incluus, was me toen zo een twee drie niet opgevallen ,maar nu wel ;') Ach ja de waarheid komt toch wel boven water en als Sharon ooit terugkomt, hoop ik voor dr dat ze veel gelukkiger word dan de afgelopen jaren. Ow J_TM heb nog wat qoutes voor je ( van mezelf dit keer )

Pauline: In this house, we sit up at the table to eat
Dennis: Eh?
Pauline: You've got hands Dennis, not trotters we're not pigs.
Dennis: it's pizza everyone eats pizza with their hands.
Pauline: Well I don't so you can sit up at the table to eat it, or take it out in the yard its's your choice
( Dennis gaat zitten, nadat Sharon aangedrongen had)
Dennis: This knife's dirty.
Sharon: Oh I had enough of this I'm going out. And I want you to've sort this out by the time I get back Okay?
Dennis: It's her
pauline : It's him
( deur gaat dicht)
Pauline: No look what you've done, you've upset her
Dennis: Me?
Pauline: yes you, ELBOWS!!!!

Dennis: What are you doing?
Pauline: what does it look like I'm watchjng the telly
Dennis: you're eating with your hands Pauline, and you're not sitting up at the table
Pauline: Well it's my house I do what I like
Dennis: You've got no shame at all have ya.
( Pauline maakt een of andere opmerking maar welke weet ik niet meer)
Dennis: okay that's it I'm going out!
Pauline: Oi !!! i'll have that box in the bin. that cutelery all washed up I don't wanna have it in me sink again. ( Dennis zucht, pakt de spullen mee, kwakt ze op het aanrecht en smijt de deur dicht.
Pauline : thank you. ( lacht heel zelfvoldaan. )

Sharon: you can stick these were the suns don't shine!

Dennis: You must have the memory from a blamey gold fish ( beledig mijn vissen niet Dennis ! ik heb er 2 en een konijn ( is van me zus) en een puppy)

pauline: You can hear that conversation all way down the street, It's just like Dennis and Angie Watts all over again, mark my words if you can hear something smashed up there any minute
( minuut later smijt Sharon een glas naar Dennis, die hem net kon ontwijken)
Pauline : see thank you

Dennis: Where the hell was that for ( Sharon had hem publiekelijk een klap gegeven)
Sharon: You deseved it!

Chrissie : You stupid, thick fool of a man. ( uuh Tracy- Ann, ik geloof dat Joel toch echt maatje S zal hebben hoor, geen XXL )

Den : Stinks in 'ere, Dunnit?

Ow ja enne Chrissie krijgt over 6 maanden een baby ( in t eggie )
(...) is 2 months pregnant with her first baby by husband Rob Cowan. (Feb 2006) (...)
Alvast gefeliciteerd, ben ik niet de enige die het leed moet dragen Best zwaar hoor
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:42:03 #246
521 ruby
Hell yeah!
pi_36468288
Ja, het was enig in Engeland. Kort maar krachtig zal ik maar zeggen. Wel een katertje overgehouden van de bruiloft, maar ja dat heb ik ingecalculeerd. Verders nog een paar dingetjes meegenomen van Asda zoals Kettle chips, malt vinegar, HP sauce, snoep....dingen die je hier eigenlijk ook kunt halen, maar ja omdat je er toch bent, wil je wel iets meenemen. Hoewel ik me voornam om een koffer vol mee te nemen, is het er niet van gekomen deze keer.

Maar als we ooit eens met de auto gaan, dan laad ik dat ding helemaal vol.

EE was mooi gisteren. Komisch dat Ruby zo cool bleef terwijl haar vader een minder gezellig babbeltje had met plofkop.

En Grant altijd met z'n bekende trapmoves om de deur in te rammen.
pi_36483795
Nog gefeliciteerd Ruby met de bruiloft ! ( of hoe je dat ook zeggen mag) En ik hoop dat jullie een grote auto hebben, als ik je zo hoor! Ga over een maand ook naar Engeland! Lekker 4 daagjes naar Londen, fam enzo. ( gaan we met het vliegtuig en loopt aanstaande schoonmama te zeggen dat ik in het vrachtruim moet ). En dat katertje, ach als je het maar gezellig hebt gehad, niet?? Anyway ben benieuwd hoe lang Dannyboy erin blijft, hoop persoonlijk dat ie snel weer oprot, maarja dat zal wel niet . Plofkop heeft wel mooi een bekentenis af kunnen dwingen van Lowlife. Dat het minder net was maakt me geen moer uit, hij zal boeten omdat ie Dennis heeft vermoord Hadden ze Dennis en Sharon niet gewoon naar Amerika laten gaan en als ze Dennis weer wilden , er een nieuwe voor in de plaats pakken ( ) ?
vanavond maar weer kijken, en ik hoop dat plofkop ff opschiet, dan hebben we dat ook weer gehad!
pi_36488970
Gisteren was Jill Halfpenny te gast bij Davina (zie Talkshow voor ex-MTVeejay ) en dankzij de aankondiging van Mrs. McCall weten we nu dat ze ooit in 'Byker Grove' (de Schotse versie van 'Grange Hill' waar Ant afgelopen oktober in te zien was) heeft gespeeld. In de gebruikelijke collage zagen we o.a. beelden van Jill (1970) als begin-twintiger en van haar ruzie met Chrissie.
pi_36501231
Voor wie het nog niet wil weten
SPOILER
als ik m in mn handen krijg ! !

Joehoe Ruby ik heb fijn nieuws voor je en voor mijzelf of course ---------->
SPOILER

Och ja die ruzie met Chrissie. Die stoel die door de ruit vloog * zucht *
  vrijdag 31 maart 2006 @ 00:18:18 #250
521 ruby
Hell yeah!
pi_36511930
Ik heb de aflevering niet gezien vandaag (moest weer borrelen helaas ).

Wat betreft die spoiler van jou Cecelia, waar bij staat: "voor de gene die het nog niet wil weten", daar ben ik verleden week in Engeland ook achtergekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')