SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overmorgen weerEven een melding : LET OP!!!! VOLGENDE WEEK MAANDAG GEEN EASTENDERS!!!!!!! weet niet of jullie t al weten, maar ik denk meld het maar ff. Is mij al eens een keer voorgekomen dat ik voor noppes met nootjes en thee voor de buis zat. maarja dat overkomt alleen mij volgens mij
![]()
![]()
Dit moest zijn "Gelukkige gezinetjes bestaan niet, normale gezinnetjes wel. Wij zijn een abnormaal gelukkig gezinnetje".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:53 schreef J_TM het volgende:
Rosie: "En straks zijn we weer het gelukkig gezinnetje"
Keith: "Gelukkige gezinnetjes bestaat niet, ongelukkige gezinnetjes wel. Wij vormen een gewoon ongelukkig gezinnetje"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En let op mijn woorden, daar zal Pauline vast en zeker vandaag of morgen achter komen, als Martin jankend thuis komt. Zal Pauline wel zeggen. I'll put the kettle onDat hoor je ook bijna 3 x in de week daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Enne Ruby, je hebt gelijk, EE is idd meer te pruimen dan voorheen. Bradley wilde naar bed met Stacey ( in een steegje) maar daar wilde Stacey niets van weten . Sonia doet gewoon achterlijk tegen Martin, en heb meer met hem te doen dan met haar en Naomi. Laat Naomi aub snel verdwijnen, als ik haar zie vlieg ik zowat tegen het plafond omhoog, en dat lijkt me nu weer niet al te goed op dit moment. Carly voegt ook neits toe. Deano, heh heh, moest gisteren het hele huis schoonmaken, omdat Pat tegen m had gezegd dat paps niet happy was met zijn grap dat Pat op m viel. Bleek dat ze er alletwee om hebben staan lachen. Werken zul je met je Italiaanse luie reet. ! ( of ga anders schoenen verkopen in een schoenenwinkel in Essex, deed je voor je in EE kwam ook, heb ik uit de hitkrant ( had ik 'geleend'van mn zus)
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMEN
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn. Gut gut gut, ik kreeg gisteren na EE , nog voor waterloo road begon, een hartverzakking. LOWLIFE!!!!!! AAAAH. had zo'n neproos in m'n handen, we waren hier een beetje aan het gekken en toen was ik Johnny ermee aan t meppen op de tellyWhat you deserve is what you get! Zou Sharon misschien ook komen, en hem dan een 'aardigheidje' geven??? Of zou Johnny tegen haar zeggen: I'm sorry Sharon that I've stabbed your husband???
![]()
![]()
:( ik maak me nu al kwaad over that piece of scum. Maar ik moet me rustig houden en me vooral niet opwinden. Volgende week dan maar EE kijken met een zuurstof-fles ofzo
. Johnny, welcome back
(
)
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Reticulin, ik vind Johnny best " aardig " maar als ie een mesje in het gouden hart van Dennis steekt, ben ik minder blij met m. En weet je wat Reticulin, ik heb zelf 4 broers ( ja bij ons hebben ze 7 kinderen ja), en die vinden Johhny ook fantastisch!! Die liefdesrelaties vind ik niet altijd even leuk, maar ik wil wel eens wat nieuw lekker vlees erin zien, en daarmee bedoel ik niet degene van dat antwoordapparaat van gisteren ( zie mijn spoiler boven het bericht van mommychaos). * zucht* . Vanavond een uur lang EE heel fijn! meen ik, volgende week idd een spannende week. Had dinsdag al moeite om niet tegen het plafond te vliegen omdat ik Danny zag, en nee ik heb geen helium ingenomen. mijn lover moest me zowat naar beneden trekken. Ik ben lekker bezig onze slaapkamer te herinrichten, vind ik ontspannend ( ja mommychaos ik doe rustig aan
maak je maar niet druk ) Goed vanavond EE ( heb de tube superlijm klaarliggen ( blijf ik tenminste op het bed zitten ( we krijgen nieuwe banken) mocht ik iemand zien die me niet aanstaat daar) . Goed zoals de VO gisteren zei hebben we volgende week Super Johnny weer ( alleen bevindt ie zich nu in Essex). * rustig blijven Cecelia
denk aan je baby. rustig blijven, kalmte zal je misschien redden
:( * goed ik stop mijn bericht hier even, moet even hoognodig aan de zuurstof-fles.
![]()
![]()
Waar zal ik beginnen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:42 schreef ruby het volgende:
Joehoe, ben ik weer.
Ik was effe een paar daagjes in Engeland. Heb ik gisteren nog veel gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als ik m in mn handen krijg ! !
JoehoeRuby ik heb fijn nieuws voor je
en voor mijzelf of course ---------->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och ja die ruzie met Chrissie. Die stoel die door de ruit vloog* zucht *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |